|
|
john oost oud f side
|
|
|
geef elke week me mening over ajax wees maar niet bang hoor maak je niet bang hoor maar sommige gassies hier moeten eerst maar is nadenken wat ze zeggen of over ajax of f side lijkt me meeste roepen maar wat hier |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote: nee iedereen mag zijn mening hebben hoor maar je bent gewoon heel erg dom dat als het even tegen zit gelijk maar weer de trainer eruit gooien hij mist 6 basis speler en het zijn 6 bepalende spelers en als je dan 2 van die lampenkappen hebt die gaan lopen zeggen helemaal niets in Amsterdam ben je idd een no brainer |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:46 schreef Guyt het volgende:[..] Flikker nou eens op over dat KUT FEYENOORD.Rot op wij zijn AJAX als je het zo graag over rotjeknor moet hebben ga je maar naar dat forum. Helaas zijn de supporters daar wel trouwer;-) |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Klopt. Daarom een ervaren man naast Frank, zodat die niet alle klappen hoeft op te vangen. |
|
|
|
|
T-imothy
|
|
|
Niet negatief bedoelt maar Koppers speelde een redelijke wedstrijd. Je kunt niet van zo een jongen verwachten dat hij het team op sleeptouw neemt.
Laten we eens beginnen met het weggeven van vermeer. Want wees nou eerlijk, voor een keeper die zulke blunders maakt krijg je nog geen stuiver. Verder is blind daadwerkelijk toe aan een bril, speelde koppers zoals ik net al zij een redelijke wedstrijd (lees REDELIJK) en vind ik van Rhijn zeker een pluspunt voor de toekomst. Anita heeft de kwaliteiten niet, de lengte niet en de kracht niet. Het enige wat deze jongen heeft is mentaliteit en helaas, met alleen mentaliteit kom je er niet. Het hele middenveld mag vervangen worden. Iedereen geeft aan dat Eriksen ajax-waardig is. Maar wees nou eerlijk. Die jongen heeft in dit seizoen ook nog geen deuk in een pakkie boter gespeeld. Afgezien van zijn no-lookpasses die hij 1 keer in een wedstrijd laat zien wordt je er ook niet super vrolijk van. Janssen mag met een grote strik richting Arhnem toe. Hij zit volgens mij daar met zijn gedachten al een half seizoen en slaat hij zichzel voor zijn hoofd dat hij en contract heeft getekend bij Ajax in plaats van Vitesse. Het nadrukkelijk tonen van zijn scheenbeschermers in de wedstrijd tegen N.E.C liet dat toch wel duidelijk blijken.
Over de voorhoedespelers die er vandaag stonden nog maar niet te spreken.
Er zijn op dit moment spelers bij ajax die de kwaliteiten hebben om in het eerste te spelen. Het enige wat ik mis bij deze jongens is inzet. Het de longen uit het lijf lopen en net dat stapje meer te doen. Daar waar de een een steek laat vallen pak jij hem op. Helaas moet ik ook toegeven dat ik de Boer hierin ook een rol vind spelen. Ik zal geen thuiscoach spelen maar je moet toch concluderen dat hij als hoofdtrainer van ajax wat moet doen aan de mentaliteit. Tevens zou hij ook moeten zien dat sommige jongens die goed spelen niet op de bank horen te zitten.
Bulykin, 7 schoten op doel en 5 doelpunten. Misschien een optie om deze jongen in de spits te zetten? Lodeiro speelde een paar zeer goede wedstrijden. Nee we zetten daar Ebicilio neer die nog geen duit in een zakkie speelt. Nog niet te spreken over zijn hanenkamkompaan aan de andere zijde van het veld die nog minder klaarspeelde.
Zoals hierboven al werd aangegeven. Enoh was waarschijnlijk de beste speler op het veld. En dat moet toch wel iets aangeven.
Ik denk dat er vandaag 8 spelers zijn geweest die een onvoldoende haalde. Drie voldoendes en dan houdt het toch eigenlijk al op.......
Nogmaals, ik denk dat de kwaliteiten er wel zijn om mee te draaien bovenin. Maar doe aub wat aan de mentaliteit. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Onzin. Ben al trouw sinds m'n vierde... en dat was in 1968. |
|
|
|
|
john oost oud f side
|
|
|
vindt frank de boer niet de trainer voor ajax op dit moment is gelukkig kampioen geworden gelukkig daan niet van maar heeft niet de power om dit team op t goede spoor te zetten meneer gruber ,,,, wil je nog meer weten over dit ajax ben elk weekend op de toekomst te vinden en daar lopen wel 4o van dit soort spelers zoals er vandaag in t team stonden nou daar zijn we dan klaar mee hou dr maar rekening mee dat je voorlopig niet bij dr eerst 4 komt te staan de eerste 5 jaar |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:51 schreef Ikke_tikkie het volgende:Nah, dat Theo zo bedroevend zou zijn, was wellicht niet te voorzien. Ik had het iig niet verwacht... Ofschoon hij een hele aardige helft speelde vandaag. Maar aardig is voor het kaliber Janssen niet goed genoeg. Tja, ik heb de aankoop van Theo nooit begrepen! Had van mij ook niet hoeven komen! Is niet het type speler voor Ajax! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:19 schreef john oost oud f side het volgende:jij ikke tikkie bent ook zo een eikel kom is bij me thuis langs of durf je niet binne komen kan dr uit komen wordt moeilijker voor je met je held jij pcslet meer niet Pfff wat een grote woorden gebruik jij. Heb je thuis niet veel te vertellen? Oh ja, ik zie je hier posten op het forum... Niet in de ArenA geweest? Whahaha en jij durft een ander te beschuldigen dat zij pc-fans (of teletekst-supporters zijn)? Je hebt niet alleen een grote muil, maar je bent ook een jokkebrok. Dimmen dus. Stakker! |
|
|
|
|
john oost oud f side
|
|
|
pietje nee idd de arena kom in niet meer vreemd he en voor jou dimmen helaas nee de naam zegt t al pietje ppppfffffffffffffffff |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Ik wil niks over die club horen.Ik denk niemand daar op zit te wachten hier. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:55 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Tja, ik heb de aankoop van Theo nooit begrepen! Had van mij ook niet hoeven komen! Is niet het type speler voor Ajax! Ach, dat zou ik nooit durven stellen... een Janssen in vorm kan bij ieder team renderen. Het probleem schuilt 'm in het feit dat ook een Eriksen probeert spelmaker te zijn. En net zo min als in het verleden van der Vaart en Schneijder naast elkaar konden spelen, kan dat ook nu niet. Wordt teveel breien...
Wél blijft de vraag staan of we Theo nodig hadden...? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:47 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Niet alleen, lees m'n voorgaande post. Het verbaast mij nog steeds dat Demy de Zeeuw zo stiekem werd weggewerkt begin dit seizoen... ik noem maar een naam. Niet met excuses komen...Demy de zeeuw was vorig jaar ook niet al te best meer...zat regelmatig op de bank...na het WK niet al te best teruggekeerd......De Boer was niet gecharmeerd van hem...lees de oude topics van een jaar geleden maar eens... |
|
|
|
|
john oost oud f side
|
|
|
als dit nu eens een feyenoorder is waarom grijpt niemand in dan via dit forum jullie maken je meer druk om mij dan om dit persoon heel makkelijk om hem een hak te zetten hoor |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:58 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Ach, dat zou ik nooit durven stellen... een Janssen in vorm kan bij ieder team renderen. Het probleem schuilt 'm in het feit dat ook een Eriksen probeert spelmaker te zijn. En net zo min als in het verleden van der Vaart en Schneijder naast elkaar konden spelen, kan dat ook nu niet. Wordt teveel breien... Wél blijft de vraag staan of we Theo nodig hadden...? En dan is wat mij betreft het antwoord NEE!! Omdat er al genoeg spelers rondlopen die hetzelfde kennen als hem! Hij is in ieder geval niet de speler die de kar kan trekken en als ik Ajax was zou ik na dit jaar afscheid van hem nemen! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Hey amigo! Denk je aan je hart. ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:59 schreef john oost oud f side het volgende:als dit nu eens een feyenoorder is waarom grijpt niemand in dan via dit forum jullie maken je meer druk om mij dan om dit persoon heel makkelijk om hem een hak te zetten hoor Normaal zou ik er tegenin gaan, maar er is vandaag al genoeg taal over het internet gegaan! Ben er een beetje klaar mee eigenlijk! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:51 schreef Ikke_tikkie het volgende:Nah, dat Theo zo bedroevend zou zijn, was wellicht niet te voorzien. Ik had het iig niet verwacht... Ofschoon hij een hele aardige helft speelde vandaag. Maar aardig is voor het kaliber Janssen niet goed genoeg. Hij had beter niet gewisseld te worden zo slecht speelde hij niet....de Boer had Ebecilio veel eerder moeten wisselen....Bulykin had eigenlijk moeten starten....maar goed hij heeft iets met de Jong??? |
|
|
|
|
john oost oud f side
|
|
|
dus wat doen we met dit soort gasten hier dan ????????? |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:56 schreef Pietje het volgende:[..] Pfff wat een grote woorden gebruik jij. Heb je thuis niet veel te vertellen? Oh ja, ik zie je hier posten op het forum... Niet in de ArenA geweest? Whahaha en jij durft een ander te beschuldigen dat zij pc-fans (of teletekst-supporters zijn)? Je hebt niet alleen een grote muil, maar je bent ook een jokkebrok. Dimmen dus. Stakker! dus als je niet in de arena zit dan ben je geen supporter? Dan heeft ajax dus maar c.a. 50000 supporters schiet lekker op dan |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Zeker, andere amigo ;-) Hart en bloeddruk zijn goed (hoop en geloof ik) |
|
|
|
|
john oost oud f side
|
|
|
laat lullen swennos meerderheid van ajaxsupporters gaan niet de arena in vinden t stadion totaal klote |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 15:01 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hey gap, beetje meer respect! Guyt is fanatiek Ajacied, dus deze reactie is overbodig! Thanks!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 15:01 schreef swennos het volgende:[..] dus als je niet in de arena zit dan ben je geen supporter? Dan heeft ajax dus maar c.a. 50000 supporters schiet lekker op dan Dat schreef ik niet in z'n algemeenhed, maar alleen tegen die klojo die anderen beschuldigde. |
|
|
|
|
john oost oud f side
|
|
|
oke tegen mij dus mag jij zeggen pietje zit ik totaal niet mee hoor |
|
|
|
|
romano
|
|
|
als feyenoord vanmiddag wint voeren we de middenmoot aan best wel goed hoor. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Omdat mensen teleurgesteld zijn in Ajax! En hij vermoedelijk voetbald bij Quick! Is vermoedelijk meer ironisch bedoeld dan dat het zo daadwerkelijk bedoeld wordt! |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
Ok ok quik boys wel relax en mooie club schitterend veld beter als Katwijk lisse en Rijnsburg troep |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 15:05 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Omdat mensen teleurgesteld zijn in Ajax! En hij vermoedelijk voetbald bij Quick! Is vermoedelijk meer ironisch bedoeld dan dat het zo daadwerkelijk bedoeld wordt! Me zoon speelt bij Quickboys en ik ben er supporter van. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 15:05 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Is vermoedelijk meer ironisch bedoeld dan dat het zo daadwerkelijk bedoeld wordt! Ligt altijd moeilijk hier hoor, ironie. ;-) |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 15:06 schreef swennos het volgende:Ok ok quik boys wel relax en mooie club schitterend veld beter als Katwijk lisse en Rijnsburg troep Ja ligt ook mooi he in de duinen. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Niet altijd, sommige dingen moet je gewoon achterwege laten! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hahahahaha en wint hij nog een beetje??? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Doet pijn jongens die kutkakkerlakken staan voor...we eindigen dit seizoen achter die kakkerlakken...het moet echt niet gekker worden... |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
Ja echt schitterend ik heb mee geholpen aan de dirk kuyt tribune |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
geen wedstrijd zonder blessure.. Theo Janssen geblesseerd |
|
|
|
|
john oost oud f side
|
|
|
vindt t erger dat psv voor staat5 die gun ik echt geen kampioenschap |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Jawel gaat goed leuk team ook. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 15:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:Doet pijn jongens die kutkakkerlakken staan voor...we eindigen dit seizoen achter die kakkerlakken...het moet echt niet gekker worden... We moeten ons op onze eigen club en prestaties richten! Niet kijken wat anderen doen! Heeft namelijk geen zin en gaat de emotie nog meer de boventoon voeren! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Niet iedereen begrijpt het kennelijk ;-) |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Dat vind ik weer wat minder dat hij dr ook met zn kop op staat hahahaha.Mn vader heeft de stoeltjes gedaan geloof ik.Heeft daar ook aan gewerkt. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 15:09 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] We moeten ons op onze eigen club en prestaties richten! Niet kijken wat anderen doen! Heeft namelijk geen zin en gaat de emotie nog meer de boventoon voeren! Klopt. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Doen ze het in ieder geval beter dan Ajax! |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
Ow die fase heb ik niet meegemaakt ik heb daar gemetseld |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Jazeker maar dat is niet zo moeilijk denk ghehehehehe. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: En áls ze het al begrijpen net de verkeerde uitleg meegeven... ter eer en meerdere glorie van zichzelf. ;-) |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
we moeten met zn allen achter ajax gaan staan.. volgende week weer 4 basisklanten terug en oprollen die handel |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Oke dan.Is wel mooi geworden ja. |
|
|
|