BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mulder HELD!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - donderdag 22 november 2012 - 06:07   quote  deeplink  
Een cursus volgen?
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 22 november 2012 - 06:26   quote  deeplink  
Als Vermeer t Nederlands elftal kan halen moet t Mulder ook zeker nog gaan lukken
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 november 2012 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 november 2012 - 06:07 schreef Stylzz het volgende:
Een cursus volgen?
Misschien handig dan word ik ook BODEmdeskundig..
JanM
 JanM - donderdag 22 november 2012 - 17:11   quote  deeplink  
Mulder///HELD! kom s.v.p. snel terug!
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 22 november 2012 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 november 2012 - 17:11 schreef JanM het volgende:
Mulder///HELD! kom s.v.p. snel terug!
Uh? Nu moet ik kotsen ......
JanM
 JanM - donderdag 22 november 2012 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 november 2012 - 17:53 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Uh? Nu moet ik kotsen ......
Niet het verkeerde wegspoelen hè!
van geil
 van geil - donderdag 22 november 2012 - 21:54   quote  deeplink  
Koeman zal sterk twijfelen........
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 november 2012 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 november 2012 - 21:54 schreef van geil het volgende:
Koeman zal sterk twijfelen........
Dus Mulder en Kostas doen niet voor elkaar onder..?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 23 november 2012 - 16:04   quote  deeplink  
Enkele Forumleden hier hebben duidelijk therapie nodig.
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 23 november 2012 - 16:06   quote  deeplink  
Of een cursus..
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 23 november 2012 - 16:09   quote  deeplink  
Excuus, dat voorstel lag al op tafel..
JanM
 JanM - vrijdag 23 november 2012 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 november 2012 - 20:54 schreef JanM het volgende:

[..]

Niet het verkeerde wegspoelen hè!
Uitgekotst? Volgens mij door de meeste forumleden wel als ik de reacties her en der lees.

Zo, nu ga ik weer in de "lijdensweg-negeer-modus"!
van geil
 van geil - vrijdag 23 november 2012 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 november 2012 - 23:38 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dus Mulder en Kostas doen niet voor elkaar onder..?
totaal verschillende keepers...

maar in mijn ogen niet.........
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 23 november 2012 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 november 2012 - 18:14 schreef van geil het volgende:

[..]

totaal verschillende keepers...

maar in mijn ogen niet.........
In mijn ogen ook niet trouwens..
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 25 november 2012 - 23:18   quote  deeplink  
Dit is het advies van Pim Doesburg

Al ben ik nog niet overtuigd van Kostas Lamprou, vind ik hem wel zelfverzekerder dan ene Erwin Mulder

http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=19557&abbr=fr12
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 25 november 2012 - 23:21   quote  deeplink  
Ik weet het nog niet met Lamprou. Voetballend en qua uitstraling vind ik hem beter, maar ik zie hem te weinig echt goede reddingen maken. Ik twijfel of hij echt op tijd bij de hoeken is. En met hoge ballen is Erwin een heel stuk beter. We zullen wel zien.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 november 2012 - 23:22   quote  deeplink  
Mulder eerste keus
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 26 november 2012 - 04:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 november 2012 - 16:04 schreef FR-Henk het volgende:
Enkele Forumleden hier hebben duidelijk therapie nodig.
Waar kan ik me aanmelden
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 december 2012 - 15:39   quote  deeplink  
Mulder: 'Nul houden tegen Ajax is altijd fijn'

Erwin_Mulder.gif

Erwin Mulder kijkt met een tevreden gevoel terug op zijn rentree bij Jong Feyenoord/Excelsior. De doelman speelde negentig minuten in de gewonnen wedstrijd tegen de beloften van Ajax en hield zijn doel schoon. 'Je houdt de nul tegen Ajax. Dat is altijd fijn,' zei de sluitpost na afloop van het duel tegenover RTV Rijnmond.

'Het was nog wel even wennen, maar over het algemeen ben ik wel tevreden. Het blijven wedstrijden op zich. Ook al speel je met het tweede, je wil gewoon winnen,' vervolgt Mulder, die nog niet weet of hij binnenkort kan rekenen op speelminuten in het eerste. 'Daar hebben we het nog niet over gehad. Ik denk dat ik volgende week nog een keer met het tweede zal spelen. Ik kan niet meer dan mijn best doen. Als de trainer mij nodig heeft zal ik er zijn.'

Kostas Lamprou verving Mulder in de periode dat hij geblesseerd was. De oorspronkelijke eerste keeper van Feyenoord is lovend over zijn Griekse collega. 'Kostas doet het goed. Hij heeft wedstrijden gespeeld waar hij punten heeft gepakt, maar ook mindere wedstrijden gespeeld. Dat heb je als jonge jongen. Hij mag over het algemeen zeker tevreden zijn met wat hij heeft laten zien,' aldus de 23-jarige Mulder.

bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 december 2012 - 16:26   quote  deeplink  
0c635d21880200f7edf62f8b480ee8e0.png

erwin_mulder.jpg

Gister precies vijf jaar geleden maakte Erwin Mulder zijn debuut onder de lat bij Feyenoord. De inmiddels 23-jarige doelman werd vorig seizoen de eerste keeper bij de Rotterdammers, maar dit seizoen moest hij al veel wedstrijden missen vanwege een blessure.

``Wedstrijden missen op televisie gebeurt echter zelden, aldus Jennifer Sommers'', de vriendin van Erwin. ``Het beeld staat bij ons constant op groen. Toen we samen gingen wonen, moest er Eredivisie Live en Sport1 in het abonnement zitten.''

Erwin en ik kenden elkaar al jaren, vertelt Jennifer. We komen uit hetzelfde dorp, maar pas drie en een half jaar geleden groeide er een relatie tussen ons. We kwamen elkaar tegen bij een zomerfeest in Pannerden en via Facebook en MSN bleven we goed contact houden en spraken we een paar keer af, zo kwamen we bij elkaar. Nu wonen we samen, nog steeds in Pannerden. We hebben overwogen om naar Rotterdam te gaan, maar hier in Pannerden hebben we allebei onze vrienden en familie. Erwin vind het ook niet erg om auto te rijden, we hebben het heel goed naar ons zin.

Pannerden is een rustigere woonplaats dan Rotterdam, zo past Erwin goed in dat plaatsje. Hij is vrij rustig, maar als hij in een bekende omgeving is, dan is hij wat meer aanwezig. Hij houdt dan wel van het plat ouwehoeren en humor, maar soms moet ik wel op zijn rem trappen, dan gaat hij net even te ver door. Hij zegt vaak wat hij denkt, maar meestal wel in positieve zin.

Erwin en Jennifer houden beiden van sociaal gezelschap. We hebben veel contact met onze families. Zij zijn samen met onze vrienden het belangrijkste wat er is. Wij zien onze families bijna dagelijks en gaan eigenlijk ook altijd mee naar de wedstrijd. Het is alleen wel jammer dat we soms verjaardagen moeten afzeggen vanwege het voetbal, gaat Jennifer verder. Maar Erwin leeft nou eenmaal als een echte prof, hij laat daar het één en ander voor lopen als het moet. De dag voor de wedstrijd ligt hij dan ook vaak vroeg op bed. Als hij dan een keer een avond vrij heeft, dan vindt hij het wel leuk om met vrienden af te spreken.

We hebben bij het begin meteen gezegd dat hij zijn vrienden niet moet laten gaan vanwege het voetbal, want voetbal stopt ooit, vriendschap niet. Als prof bij Feyenoord moet je, behalve voetbal vaak voor laten gaan, ook maatschappelijk aan het werk. Zo gaat Erwin soms langs bij het Sophia Kinderziekenhuis. Hij is ambassadeur van het ziekenhuis en vindt dat `super leuk' vertelt Jennifer. Elk jaar is er weer iemand anders ambassadeur, Erwin doet het dit jaar met veel plezier. Als je bij die kinderen een lach op hun gezicht kunt toveren door middel van je aanwezigheid, een praatje met ze te maken en even met ze op de foto te gaat, dan is dat toch geweldig?!

Erwin en Jennifer hebben allebei de wens om ook ooit zelf kinderen te krijgen. Hij komt uit een gezin met drie kinderen, ik uit een gezin met twee, maar we willen beiden een groot gezin, mocht het kunnen natuurlijk hè, want het is niet iedereen gegeven. Wij houden van mensen om ons heen, net als de familie nu. Daar proberen we nu zoveel mogelijk van te genieten, want als Erwin ooit naar het buitenland gaat, dan zal dat wat moeilijker gaan.

Het buitenland is evenals een verblijf in Nederland een optie voor Erwin. Hij droomt ervan om naar het buitenland te gaan, als de kans komt grijpt hij die met beide handen aan. Maar het kan ook zijn dat hij bij Feyenoord blijft, hij wilde daar al van kinds af aan voor spelen, net als voor het Nederlands elftal. Ik kreeg van Patrick Lodewijks (keeperstrainer van Feyenoord, red.) te horen dat hij mocht aansluiten bij de voorselectie en ik mocht het niemand vertellen zelfs niet tegen Erwin, dat viel niet mee, ik wilde het graag vertellen, ik vond het echt leuk voor hem. Uiteindelijk kreeg hij het zelf te horen van de club, hij was zo blij als een kind in een snoepwinkel. Maar nu gaat hij er alles aan doen om weer de eerste keeper van Feyenoord te worden.
Bron:FRFanatic
Wim2
 Wim2 - dinsdag 04 december 2012 - 17:25   quote  deeplink  
Idd! Maar ik zou toch Lamprou tot de winterstop laten staan en dan verder kijken!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 december 2012 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 december 2012 - 17:25 schreef Wim2 het volgende:
Idd! Maar ik zou toch Lamprou tot de winterstop laten staan en dan verder kijken!
Ben het met je eens, laat Erwin maar in alle rust aan zijn gesteldheid werken en dan na de winterstop zijn rentree maken..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 december 2012 - 23:49   quote  deeplink  
Mulder: Medische staf kon mij soms wel schieten'

erwin_mulder1.jpg

Na twee wedstrijden in het beloftenelftal staat de herstelde doelman Erwin Mulder komende zondag tegen ADO Den Haag weer onder de lat bij Feyenoord. De sluitpost was maanden uit de roulatie vanwege een teenblessure. Ik heb hier drie maanden naar uit gekeken, ik ben sneller terug dan verwacht.

De afgelopen periode was voor Mulder zoals dat voor iedere geblesseerde voetballer is moeilijk. Dat zijn lastige maanden geweest ja, de medische staf kon mij soms wel schieten. Ik vond het moeilijk om binnen te blijven als de jongens buiten trainden. Dat was met de wedstrijden precies zo, die wil je spelen, maar dan zat ik op de tribune.

Mulder vervolgt: Dat waren moeilijke momenten, maar ik ben er ook sterker van geworden. Dat is wel belangrijk. Fysiek ook, omdat ik veel krachttraining heb gedaan. Ik ben nu echt topfit.

Dat trainer Ronald Koeman weer voor Mulder kiest, waardoor Kostas Lamprou weer naar de bank verwezen wordt, doet de keeper goed. Het is fijn dat de trainer vertrouwen in mij heeft. Dat doet mij heel veel. Dat wil ik zondag tegen ADO terugbetalen.

Mulder vindt wel dat zijn Griekse concurrent het de afgelopen maanden goed heeft gedaan in het Rotterdamse doel. Iedere jonge jongen maakt foutjes, ook hij, maar over het algemeen mag hij zeker tevreden zijn.

Bron:FRFanatic
Wim2
 Wim2 - zaterdag 15 december 2012 - 17:57   quote  deeplink  
Gelukkig Mulder ik heb je gemist.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 15 december 2012 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 december 2012 - 17:57 schreef Wim2 het volgende:
Gelukkig Mulder ik heb je gemist.
quote:
Op dinsdag 04 december 2012 - 17:25 schreef Wim2 het volgende:
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 15 december 2012 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 december 2012 - 23:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

[..]

Bi-polar
van geil
 van geil - zaterdag 15 december 2012 - 23:07   quote  deeplink  
best grof
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 15 december 2012 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 december 2012 - 23:03 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Bi-polar
Blijkt die avatar toch goed gekozen.
tomson
 tomson - zaterdag 15 december 2012 - 23:25   quote  deeplink  

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 december 2012 door tomson --
DY
 DY - zondag 16 december 2012 - 01:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 23:18 schreef lijdensweg het volgende:
Dit is het advies van Pim Doesburg

Al ben ik nog niet overtuigd van Kostas Lamprou, vind ik hem wel zelfverzekerder dan ene Erwin Mulder

http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=19557&abbr=fr12
Hartstikke leuk dat hij er zelfverzekerder uitziet, maar is het voornaamste doel van een keeper niet dat hij zeg maar ballen uit het doel houd? In plaats van zelfverzekerd te zijn en/of goed te kunnen voetballen?

Anders zit ik op de verkeerde dingen te letten bij een keeper.
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 december 2012 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 december 2012 - 23:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Blijkt die avatar toch goed gekozen.
Precies
sevillana
 sevillana - zondag 16 december 2012 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 01:45 schreef DY het volgende:

[..]

Hartstikke leuk dat hij er zelfverzekerder uitziet, maar is het voornaamste doel van een keeper niet dat hij zeg maar ballen uit het doel houd? In plaats van zelfverzekerd te zijn en/of goed te kunnen voetballen?

Anders zit ik op de verkeerde dingen te letten bij een keeper.
kom 'r maar in, L. ! ;)
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 16 december 2012 - 14:15   quote  deeplink  
Is een logische zet van Koeman om Mulder toch het vertrouwen te geven. Kostas is zo zwak met dode spel situaties :(

Ik hoop dat Erwin zn tijd goed heeft besteed en nu beter in staat is de verdediging te organiseren en te coachen. Kostas maakte de verdedigers scherper...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 december 2012 - 19:35   quote  deeplink  
Mulder: Overwinning geeft heerlijk gevoel

600x400--1257796.jpg

Erwin Mulder blikte zondagmiddag met een meer dan tevreden gevoel terug op de overwinning van Feyenoord op ADO Den Haag. Niet alleen pakte de ploeg drie dure punten, maar ook maakte de doelman zijn rentree na maanden van blessureleed. Ik ben heel blij dat ik na zon lange tijd weer een wedstrijd heb kunnen spelen, zei Mulder. Het is lekker dat we dan zon belangrijke overwinning boeken.

Mulder had tijdens de wedstrijd totaal geen last meer van zijn blessure en stond ook zonder angst onder de lat. Dat kwam ook door de twee wedstrijden met de beloften die ik al gespeeld heb, vertelde de doelman. Ik denk dat ik redelijk tevreden terug kan kijken op mijn eigen optreden. Aan de twee tegendoelpunten kon ik niet veel doen, terwijl ik daarnaast op een paar momenten nog belangrijk kon zijn voor het team.

Vanuit het doel zag Mulder dat Feyenoord aan het begin van de wedstrijd moeite had met het agressieve spel van ADO Den Haag. Zij gingen het gevecht aan, dat zorgde aan het begin voor wat problemen. Uiteindelijk hebben wij laten zien wat wij in huis hebben.

Dat Feyenoord uiteindelijk drie punten pakte in De Kuip, was te danken aan een laat eigen doelpunt van Tjaronn Chery, die een kopbal van Stefan de Vrij niet weggewerkt kreeg. De ontlading na de treffer was groot bij de aanvoerder van Feyenoord. Dit was echt een vechtwedstrijd, vertelde De Vrij na afloop. Alles zat erin: doelpunten, penaltys en rode kaarten.

De Vrij constateerde dat Feyenoord niet haar beste spel had gespeeld. Wat dat betreft moeten we kritisch op onszelf blijven, maar aan de andere kant zitten dit soort wedstrijden er altijd tussen. Het belangrijkste is dat we vandaag hebben gewonnen, komende week zien we wel weer verder.

Daarbij verwees De Vrij naar de aanstaande wedstrijden tegen sc Heerenveen in het bekertoernooi en FC Groningen in de competitie. Volgens Lex Immers, die vanaf de strafschopstip scoorde tegen zijn oude club, kan Feyenoord in die duels zeer goede zaken doen. Als we die wedstrijden winnen, kunnen we terugkijken op een heel goede eerste seizoenshelft, zei de middenvelder.

Immers had de wedstrijd tegen ADO Den Haag al vanaf het begin van het seizoen onderstreept in zijn agenda staan. Hij was zondagmiddag blij met de afloop van het duel. Ik heb lang uitgekeken naar deze wedstrijd, zei hij. Het is mooi dat we dan weten te winnen en ik ook nog kan scoren. Bij de strafschop probeerde Coutinho mij nog uit mijn concentratie te halen door te zeggen dat hij wist in welke hoek ik ging schieten, maar ik mikte bewust op de andere hoek dan waar ik de afgelopen strafschoppen heb geschoten.

Met de overwinning behoudt Feyenoord op de helft van de competitie de aansluiting bij de bovenste ploegen in de eredivisie. Immers besefte dat de ploeg goede zaken had gedaan tegen ADO Den Haag. We hebben niet fantastisch gespeeld, maar ook wedstrijden waarin je niet altijd even goed speelt moet je weten te winnen. Dat hebben we vandaag gedaan.

Bron:Officiële Feyenoord clubsite

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 december 2012 door RenatoBos --
JanM
 JanM - maandag 17 december 2012 - 18:55   quote  deeplink  
Mulder///HELD!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 december 2012 - 19:22   quote  deeplink  
Wat zei je Jan..d:-)
Wim2
 Wim2 - maandag 17 december 2012 - 19:23   quote  deeplink  
~ik kom klaar...
sevillana
 sevillana - maandag 17 december 2012 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 december 2012 - 19:23 schreef Wim2 het volgende:
~ik kom klaar...
L. dus niet
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 december 2012 - 21:42   quote  deeplink  
Wim///giver
L///taker..

???
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 december 2012 - 18:38   quote  deeplink  
Mulder: 'Blij weer belangrijk te zijn'

600x400-ll-1301906.jpg

Met een reflex kort voor tijd op een schot van Dion Malona hielp Erwin Mulder afgelopen zondag zijn club Feyenoord aan een zwaarbevochten 3-2 overwinning op ADO Den Haag. De doelman speelde voor het eerst sinds 2 september weer een competitieduel, nu hij is hersteld van een breukje in zijn rechtervoet. Mulder kreeg meteen zijn basisplaats terug, omdat trainer Ronald Koeman vond dat zijn vervanger Lamprou niet had bewezen beter te zijn.

"Kostas Lamprou heeft het goed gedaan, maar natuurlijk ben ik blij dat ik weer kan spelen en belangrijk kan zijn", tekende Voetbal International op uit de mond van de sluitpost. "Dat schot vlak voor tijd zo pareren, geeft een goed gevoel. Die bal was hard, maar kwam slechts een half metertje naast me. Het is altijd wennen als je zo lang eruit bent geweest, maar tot nervositeit heeft het bij mij niet geleid", vervolgde de doelverdediger, die geblesseerd was aan zijn rechtervoet. "Zodra je de eerste bal hebt gepakt, gaat alles vanzelf."
bron:FR12
MMM
 MMM - woensdag 19 december 2012 - 23:35   quote  deeplink  
MULDER///HELD!!!!!!!!!!!!!
rcrd
 rcrd - woensdag 19 december 2012 - 23:38   quote  deeplink  
MULDER MULDER MULDER!!!!!!
van geil
 van geil - woensdag 19 december 2012 - 23:39   quote  deeplink  
haha,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

heerlijk....MULDER
tomson
 tomson - woensdag 19 december 2012 - 23:48   quote  deeplink  
Eens !
lord - adonis
 lord - adonis - woensdag 19 december 2012 - 23:49   quote  deeplink  
Tja wat moet je zeggen al die anti Mulder fans.
in de wedstrijd goed en daarna ook beslissend.

dus nu maar kleppen dicht en achter deze goede keeper gaan staan
tomson
 tomson - woensdag 19 december 2012 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2012 - 23:49 schreef lord - adonis het volgende:
Tja wat moet je zeggen al die anti Mulder fans.
in de wedstrijd goed en daarna ook beslissend.

dus nu maar kleppen dicht en achter deze goede keeper gaan staan
Wishfull thinking. De anti-Mulderlobby heeft enkele fanatieke adepten.
Faijenoord
 Faijenoord - woensdag 19 december 2012 - 23:52   quote  deeplink  
Overwinning te danke aan Mulder, paar hele goede reddingen in de wedstrijd en n echte penalty killer!
lord - adonis
 lord - adonis - woensdag 19 december 2012 - 23:54   quote  deeplink  
ja klopt tomson,

maar kan het niet laten om zout in wonden te strooien een reactie of 100 geleden al mij druk gemaakt. nu dus maar eens mijn gram halen.

twee wedstrijden gespeeld na blessure en alle twee de wedstrijden belangrijk
den haag de punten gepakt en nu naar kwartfinale beker. lijkt me juiste keus geweest van Koeman om juist Mulder in het doel te plaatsen IPV Lamprou.
van geil
 van geil - woensdag 19 december 2012 - 23:54   quote  deeplink  
niet overdrijven.
geen enkele fan is tegen Mulder.
hij oogde niet echt scherp in de wedstrijd..
maar met de penalty's top.
tomson
 tomson - woensdag 19 december 2012 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2012 - 23:54 schreef van geil het volgende:
niet overdrijven.
geen enkele fan is tegen Mulder.
hij oogde niet echt scherp in de wedstrijd..
maar met de penalty's top.
De fan wel...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mulder HELD!!!

0.0115759