|
|
JanM
|
|
|
Voorspellingen achteraf zijn achterspellingen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hey LULLO, ik heb het half December al gezegd dat er het een en ander op komst was! Alleen had ik de verwachting dat deze op de nieuwjaarsreceptie uit zouden komen ..... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 januari 2013 - 15:20 schreef lijdensweg het volgende:[..] Hey LULLO, ik heb het half December al gezegd dat er het een en ander op komst was! Alleen had ik de verwachting dat deze op de nieuwjaarsreceptie uit zouden komen ..... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Echt zeeuws homo gezwam? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 januari 2013 - 15:20 schreef lijdensweg het volgende:[..] Hey LULLO, ik heb het half December al gezegd dat er het een en ander op komst was! Alleen had ik de verwachting dat deze op de nieuwjaarsreceptie uit zouden komen ..... ja ja, . . als jij er toch niet zou zijn . . . . . . . . . (vul de rest zelf in, en kleur de plaatjes!) ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 januari 2013 door sevillana -- |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Boy de Jong schijnt ook een goede te zijn. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja en Kostas ook maar Erwin is EERSTE KEUS.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er is een en ander op komst let op mijn woorden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Kan er niet veel over zeggen, maar ze proberen t voor 31jan rond te hebben........... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Toch wel iets meer als een en ander..? Spannend.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee anders word ik te concreet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nou wachten dan maar..ga je binnenkort nog iets verhullen dan..? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Onthullen wanneer hij m'n kratje komt brengen ;-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Een lullenbijter is tie.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ohja kudt was ook zo. Wanneer komt t uit en welk merk? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
herstel phone opende een paar pagina's te vroeg ,ik reageerde op iemand waarvan z'n naam met een L begint |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 januari 2013 - 22:41 schreef Leon FR1908 het volgende:herstel phone opende een paar pagina's te vroeg ,ik reageerde op iemand waarvan z'n naam met een L begint Snapten we |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Ben de hele week vrij, en je mag me verrassen met het merk zolang het maar 5 % of meer alcohol bevat. Ik stuur je morgen wel een pbtje. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 januari 2013 - 22:41 schreef Leon FR1908 het volgende:herstel phone opende een paar pagina's te vroeg ,ik reageerde op iemand waarvan z'n naam met een L begint Ghehe, dat vermoeden had ik al..d:-)))))) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 januari 2013 - 22:47 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Ben de hele week vrij, en je mag me verrassen met het merk zolang het maar 5 % of meer alcohol bevat. Ik stuur je morgen wel een pbtje. Dat kennen we d:-)) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 januari 2013 - 22:47 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Ben de hele week vrij, en je mag me verrassen met het merk zolang het maar 5 % of meer alcohol bevat. Ik stuur je morgen wel een pbtje. Top. Word t woensdag in de namiddag waarschijnlijk! |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Maar je hebt wel gelijk, komt goed ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Relaxed maat, is goed..d:-) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 januari 2013 - 22:41 schreef Leon FR1908 het volgende:herstel phone opende een paar pagina's te vroeg ,ik reageerde op iemand waarvan z'n naam met een L begint vertel! . . Leon? ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
in mijn ogen de zwakste schakel van de basiself....... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vilhena vind ik een goeie tweede. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: dat mag...ik schat hem hoger in,,,al is het nog zeker geen sterkhouder. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Vilhena nog jong, prima voetballer ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Precies, en ik heb dankzij hem een kratje bier verdiend, goeie gozert.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heeft nog veel tijd nodig. Nauwelijks rendement geen goede actie gezien |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Klopt vandaag zeker niet, maar van niemand eigenlijk... Tis nog wisselvallig maar dat is meestal bij de jongere gasten, komt goed |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Hij was de eerste die dicht bij een doelpunt aan zat. Keeper tikte zijn schot net buiten. Was niks op dat schot aan te merken. Ben het met je eens dat je verder niet heel veel van hem gezien hebt. Vilhena komt er wel =) En wat Mulder betreft? Je kan hem wel nu 2 doelpunten gaan verwijten maar wees is eerlijk wie verwacht zo'n trap nou vanaf bijna de middenlijn.. Ja hij stond te ver uit zijn doel maar compleet zijn fout was het ook weer niet, ik zie het meer als beauty van een goal van Brugge. En die overtreding bij de penalty was niet opzettelijk maar als scheids kan je hem geven dusja... Terecht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
kunnen de heren sponsoren hem aub n normaal tenue geven......
wat n circuspak. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pechvogel Mulder: 'Feyenoord heeft een zware trainingsweek gehad'
Erwin Mulder kende geen fijne oefenwedstrijd zaterdag. De doelman van Feyenoord zag de Rotterdammers met 2-1 verliezen van Club Brugge en leek verantwoordelijk te zijn voor beide tegentreffers.
"Ik denk niet dat je teveel waarde moet hechten aan deze wedstrijd. We hebben een zware trainingsweek gehad en dat zag je ook op momenten dat Brugge druk zette. We hadden toen problemen om eruit te komen, maar op zich hadden we best nog wel een aantal goede momenten", liet de sluitpost weten aan RTV Rijnmond.
Carlos Bacca scoorde een prachtig doelpunt tegen de goalie, die verrast werd door een lob van grote afstand. "Ik stond een stukje voor mijn doel en de bal vloog precies binnen." Ook veroorzaakte Mulder een strafschop. "Ik heb Odjidja wel geraakt, maar of ik tegen hem aanloop of dat hij mij aanraakt is de vraag. Ik vond het heel zwaar gestraft." Bron:Elfvoetbal |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 13 januari 2013 - 12:56 schreef RenatoBos het volgende:Pechvogel Mulder: 'Feyenoord heeft een zware trainingsweek gehad'[ afbeelding ] Erwin Mulder kende geen fijne oefenwedstrijd zaterdag. De doelman van Feyenoord zag de Rotterdammers met 2-1 verliezen van Club Brugge en leek verantwoordelijk te zijn voor beide tegentreffers."Ik denk niet dat je teveel waarde moet hechten aan deze wedstrijd. We hebben een zware trainingsweek gehad en dat zag je ook op momenten dat Brugge druk zette. We hadden toen problemen om eruit te komen, maar op zich hadden we best nog wel een aantal goede momenten", liet de sluitpost weten aan RTV Rijnmond. Carlos Bacca scoorde een prachtig doelpunt tegen de goalie, die verrast werd door een lob van grote afstand. "Ik stond een stukje voor mijn doel en de bal vloog precies binnen." Ook veroorzaakte Mulder een strafschop. "Ik heb Odjidja wel geraakt, maar of ik tegen hem aanloop of dat hij mij aanraakt is de vraag. Ik vond het heel zwaar gestraft." Bron:Elfvoetbal en die Belgen niet???die hebben niet getrained...onzinverhaal |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Inderdaad moet veel beter..d:-) |
|
|
|