|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
nee,,,statistieken van Mulder.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: En? Wat vindt VI er van? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
het gaat over alle ploegen(keepers)
Feyenoord krijgt met psv en rkc de minste kansen tegen,, maar met vvv az en willem2 procentueel verreweg de meeste goals tegen....
directe vrije trappen vliegen er bijna allemaal in... en ook t slechtste met corners en indirecte vrije trappen.
ook met afstandsschoten vliegt 26,1 procent erin...
kortom...t kan eigenlijk niet slechter.helaas. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op donderdag 17 januari 2013 - 22:30 schreef van geil het volgende:het gaat over alle ploegen(keepers) Feyenoord krijgt met psv en rkc de minste kansen tegen,, maar met vvv az en willem2 procentueel verreweg de meeste goals tegen.... directe vrije trappen vliegen er bijna allemaal in... en ook t slechtste met corners en indirecte vrije trappen. ook met afstandsschoten vliegt 26,1 procent erin... kortom...t kan eigenlijk niet slechter.helaas. Vandaar dat we gedeeld 3e staan,op 3 punten van de koploper.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
inderdaad....anders sta je hoger...
cijfers liegen niet. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
En toch, go Mulder! En go Lamprou!
Mocht er iemand anders aangetrokken worden die beter is, of een keeper uit de jeugd die er meteen staat, jammer voor hen dan. Maar als je na gaat wat er aan doelpunten in is gevolgen die makkelijk tegengehouden hadden kunnen worden, tsja..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 januari 2013 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Maar verdoezelen ook veel. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Gewoon een bevestiging dat Erwin Mulder een waardeloze keeper voor Feyenoord is !! Ook Kostas Lamprou is niet geschikt voor Feyenoord .... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hehe.. duurde ff maar dan heb je ook wat. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 17 januari 2013 - 22:46 schreef lijdensweg het volgende:[..] Gewoon een bevestiging dat Erwin Mulder een waardeloze keeper voor Feyenoord is !! Ook Kostas Lamprou is niet geschikt voor Feyenoord .... Zo gewoon is die bevestiging niet meer. Je bevestigt het ONgewoon vaak. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Sorry , ik kon niet eerder. Vergaderen ..... en afzakkertje |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Vergaderen in de avond...Slecht tijdstip. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Plaatselijke gymclub... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Van 1500 tot 2000 uur ...... Tja ik weet niet wanneer jij normaal vergadert! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahahaha zou kunnen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Da's meer vooravond... 5 uur vergadertijd? Oogt niet scherp, niet efficiënt. 1 a 2 uur is max.gesprek/vergadertijd, langer plan ik niet. |
|
|
|
|
lord - adonis
|
|
|
quote:Op donderdag 17 januari 2013 - 22:46 schreef lijdensweg het volgende:[..] Gewoon een bevestiging dat Erwin Mulder een waardeloze keeper voor Feyenoord is !! Ook Kostas Lamprou is niet geschikt voor Feyenoord .... ik moet helaas lijdensweg gelijk gaan geven.
deze tijden om te vergaderen zijn niet ongewoon. maar Mulder is de beste keeper op dit moment in de Nederlandse competitie |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Mulder de beste keeper op dit moment in de nederlandse competitie ,nou nou . We zullen het (helaas) met hem moeten doen we hebben niets anders ! Maar ik en velen op mijn vak zitten ons iedere keer kapot te ergeren en krijgen bijna een hartverlamming bij iedere schot op doel ,of zou Feyenoord een stage vergoedering krijgen voor hem .ps wanneer hij echt goed zou keepen dan ben ik de eerste om mijn ongelijk toe te geven . Het is niet om te lachen zoals bij van Gobbel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 17 januari 2013 - 22:30 schreef van geil het volgende:het gaat over alle ploegen(keepers) Feyenoord krijgt met psv en rkc de minste kansen tegen,, maar met vvv az en willem2 procentueel verreweg de meeste goals tegen.... directe vrije trappen vliegen er bijna allemaal in... en ook t slechtste met corners en indirecte vrije trappen. ook met afstandsschoten vliegt 26,1 procent erin... kortom...t kan eigenlijk niet slechter.helaas. Hoeveel van deze wedstrijden/waardes van de statistieken stond Mulder op doel en hoe vaak Lamprou .. bijvoorbeeld.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
de cleansheats van Lamprou verbeteren eigenlijk t gemiddelde nog. het zei zo. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 17 januari 2013 - 23:57 schreef FR-Henk het volgende:[..] Da's meer vooravond... 5 uur vergadertijd? Oogt niet scherp, niet efficiënt. 1 a 2 uur is max.gesprek/vergadertijd, langer plan ik niet. Maar als je zo vaak in herhaling valt en jouw mening zo aan anderen wilt opdringen, kan het ff duren natuurlijk ... Maar 't is wel heel toepasselijk: persoonlijk vind ik lange vergaderingen een lijdensweg! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 - 07:53 schreef broer van Ted het volgende:Mulder de beste keeper op dit moment in de nederlandse competitie ,nou nou . We zullen het (helaas) met hem moeten doen we hebben niets anders ! Maar ik en velen op mijn vak zitten ons iedere keer kapot te ergeren en krijgen bijna een hartverlamming bij iedere schot op doel ,of zou Feyenoord een stage vergoedering krijgen voor hem .ps wanneer hij echt goed zou keepen dan ben ik de eerste om mijn ongelijk toe te geven . Het is niet om te lachen zoals bij van Gobbel. l heeft weer eens een nieuwe dubbele account aangemaakt ?!?!?!?!?!?!? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
mulder blijft altijd een onderwerp van discussie....soms hou je van hem en soms haat je hem......wie is er beter op dit moment? velthuizen met zijn grappen? vermeer met zijn rare acties? boschker met 41 jaar? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: dat valt best wel mee . . |
|
|
|
|
Manu
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mulder: 'Ik ben op de goede weg'
Zijn uitstraling was niet goed en hij zou te veel fouten maken. Maar inmiddels is Erwin Mulder de onbetwiste nummer 1 van Feyenoord en speelt hij zondag zijn vijfde Klassieker. De doelman legt zichzelf langs de meetlat aan de hand van raakvlakken met zes topkeepers.
Petr Cech De eerste foto met daarop de afbeelding van de Tsjechische Chelsea-doelman wordt onder de neus van Erwin Mulder geschoven. De keeper van Feyenoord schudt direct het eerste raakvlak uit zijn mouw. Hij is rustig, laat zich niet gek maken. Wat dat betreft lijk ik op hem. Ik ben ook vrij rustig in het doel, misschien af en toe nog wel een beetje te rustig. Ik kan me nog meer laten gelden. In de jeugd had ik vaak 'slaapmomentjes'. Dan was ik niet met het coachen van de verdediging bezig en dus ook niet honderd procent met de wedstrijd. Toen kwam het nog wel eens voor dat ik te laat reageerde op een diepe bal van de tegenstander, omdat ik niet stond op te letten. Tegenwoordig gaat dat veel beter en ik werk er samen met keeperstrainer Patrick Lodewijks nog steeds aan. Ik moet gewoon continu met mijn verdedigers bezig zijn, zodat ik goed in de wedstrijd blijf zitten.
Gianluigi Buffon Volgende foto. De schreeuwende Italiaan van Juventus, gekleed in een fel geel shirt met korte mouwen, spat bijna van het papier af. Hij is altijd heel erg aanwezig, dat is zijn grootste kwaliteit. Hij straalt uit: hier ben ik en ik houd vandaag elke bal tegen. Daarin is Buffon de beste. Uitstraling is heel belangrijk, want een spits moet toch een beetje bang van je worden. Voor een klein deel kun je dat ontwikkelen, maar voor een groot deel moet het al in je zitten. Veel mensen zeggen dat mijn uitstraling niet goed is. Maar uiteindelijk gaat het erom dat ik ballen tegen houd en volgens mij gaat dat dit seizoen vrij aardig. Buffon keept graag met korte mouwen, maar ik draag het liefst twee shirts met lange mouwen over elkaar. Ook in de zomer. Daar heb ik nu eenmaal een goed gevoel bij. Bovendien kunnen je ellebogen kapot gaan en als er een bal op je blote onderarmen komt, kan dat bij een hard schot best pijn doen.
Iker Casillas Zijn trainer is niet goed wijs, zegt Mulder met een knipoog als de beeltenis van Casillas tevoorschijn komt. De sluitpost van Real Madrid is door José Mourinho op de bank gezet. Voor mij is hij de beste doelman ter wereld. Laatst liet onze reservekeeper Kostas Lamprou nog YouTube-beelden van hem aan mij zien. Soms weet je niet wat je ziet. Als voetballiefhebber kijk ik graag naar de Spaanse competitie, maar toen Casillas op de bank zat stemde ik minder snel af op wedstrijden van Real Madrid. Onder Mario Been werd ik ook op de reservebank gezet. Daar was ik even goed chagrijnig van, heb er een paar nachten slecht van geslapen. Maar daarna heb ik er alles aan gedaan om zijn ongelijk te bewijzen. Van die teleurstellende periode ben ik harder geworden, dat is dan weer een voordeel. Maar gelukkig krijg ik nu van Ronald Koeman alle vertrouwen.
Joe Hart Ik heb het met John Guidetti vaak over hem gehad. Hij kent Hart goed van Manchester City en was altijd vol lof over hem. Tijdens trainingen probeerde hij op allerlei mogelijke manieren de bal op doel te schieten, maar er ging er zelden eentje in. Sinds Hart in de nationale ploeg speelt, vind ik dat Engeland eindelijk weer een keeper van niveau heeft. Hij is pas 25 jaar en als je dan ziet hoe belangrijk hij vorig seizoen was in het kampioensjaar van City... Voor mij is het een droom om met Feyenoord ook een keer kampioen te worden. Vorig seizoen zijn we met z'n allen een weg ingeslagen die uiteindelijk tot dat doel moet leiden. Met de tweede plaats waren we er al heel dichtbij. Dat seizoen was mijn hoogtepunt tot nu toe. Het was het eerste jaar dat ik alle 34 wedstrijden speelde en we werden gelijk tweede, terwijl we het seizoen daarvoor nog als tiende eindigden. Daar ben ik nog steeds trots op.
Manuel Neuer De doelman van Bayern München werd lange tijd uitgescholden door zijn eigen supporters, omdat hij overkwam van aartsrivaal Schalke 04. Ook Mulder werd in het begin geconfronteerd met kritische fans. Ik maakte wat foutjes, dus daar word je dan op gewezen bij een grote club. Maar vorig jaar heb ik bewezen dat ik het niveau Feyenoord prima aan kan. Naarmate het seizoen vorderde kreeg ik meer waardering van de supporters. Onze relatie is prima.
Victor Valdes Tja, Victor Valdes. Hoort de doelman van FC Barcelona wel in dit rijtje met wereldkeepers thuis? Mulder vindt van wel. Maar dan wel als nummer laatst. Al is het niet automatisch gemakkelijk om in zo'n goede ploeg op doel te staan. Je krijgt maar weinig ballen om je te onderscheiden. Daar had ik tijdens mijn eerste wedstrijden bij Feyenoord ook last van. Het is niet zo dat je acht ballen achter elkaar krijgt om in de wedstrijd te komen. Valdes neemt naar mijn mening te veel risico door alles voetballend op te lossen, maar dat is waarschijnlijk de opdracht van de trainer. Als je ziet wat hij allemaal heeft gewonnen met Barcelona, dan doet hij het natuurlijk geweldig.
Erwin Mulder De Feyenoorder begint te lachen als de laatste foto tevoorschijn komt. Hij ziet zichzelf. Ik dacht al dat je deze nog in petto had. Of ik het in me heb om ook een topkeeper te worden? Ik ben er in ieder geval hard mee bezig om daar ooit bij te horen. Er staan al bijna zeventig competitiewedstrijden in Feyenoord 1 achter mijn naam en ik ben pas 23 jaar. Dus zou je kunnen zeggen dat ik in ieder geval op de goede weg ben. Maar het hangt van ontzettend veel factoren af om de top te halen. Ik zal er alles aan doen en alles voor laten. Maar nu is het doel om mijn goede wedstrijden van voor de winterstop in de tweede helft van het seizoen een goed vervolg te geven. Als ik op deze manier stappen blijf maken, denk ik dat er best eens wat moois voor mij in het verschiet kan liggen. Bron:Spitsnieuws |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gas op die lolly ....Come on Mulder. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 - 16:57 schreef RenatoBos het volgende:Mulder: 'Ik ben op de goede weg' [ afbeelding ] Zijn uitstraling was niet goed en hij zou te veel fouten maken. Maar inmiddels is Erwin Mulder de onbetwiste nummer 1 van Feyenoord en speelt hij zondag zijn vijfde Klassieker. De doelman legt zichzelf langs de meetlat aan de hand van raakvlakken met zes topkeepers.Petr CechDe eerste foto met daarop de afbeelding van de Tsjechische Chelsea-doelman wordt onder de neus van Erwin Mulder geschoven. De keeper van Feyenoord schudt direct het eerste raakvlak uit zijn mouw. Hij is rustig, laat zich niet gek maken. Wat dat betreft lijk ik op hem. Ik ben ook vrij rustig in het doel, misschien af en toe nog wel een beetje te rustig. Ik kan me nog meer laten gelden. In de jeugd had ik vaak 'slaapmomentjes'. Dan was ik niet met het coachen van de verdediging bezig en dus ook niet honderd procent met de wedstrijd. Toen kwam het nog wel eens voor dat ik te laat reageerde op een diepe bal van de tegenstander, omdat ik niet stond op te letten. Tegenwoordig gaat dat veel beter en ik werk er samen met keeperstrainer Patrick Lodewijks nog steeds aan. Ik moet gewoon continu met mijn verdedigers bezig zijn, zodat ik goed in de wedstrijd blijf zitten. Gianluigi BuffonVolgende foto. De schreeuwende Italiaan van Juventus, gekleed in een fel geel shirt met korte mouwen, spat bijna van het papier af. Hij is altijd heel erg aanwezig, dat is zijn grootste kwaliteit. Hij straalt uit: hier ben ik en ik houd vandaag elke bal tegen. Daarin is Buffon de beste. Uitstraling is heel belangrijk, want een spits moet toch een beetje bang van je worden. Voor een klein deel kun je dat ontwikkelen, maar voor een groot deel moet het al in je zitten. Veel mensen zeggen dat mijn uitstraling niet goed is. Maar uiteindelijk gaat het erom dat ik ballen tegen houd en volgens mij gaat dat dit seizoen vrij aardig. Buffon keept graag met korte mouwen, maar ik draag het liefst twee shirts met lange mouwen over elkaar. Ook in de zomer. Daar heb ik nu eenmaal een goed gevoel bij. Bovendien kunnen je ellebogen kapot gaan en als er een bal op je blote onderarmen komt, kan dat bij een hard schot best pijn doen. Iker CasillasZijn trainer is niet goed wijs, zegt Mulder met een knipoog als de beeltenis van Casillas tevoorschijn komt. De sluitpost van Real Madrid is door José Mourinho op de bank gezet. Voor mij is hij de beste doelman ter wereld. Laatst liet onze reservekeeper Kostas Lamprou nog YouTube-beelden van hem aan mij zien. Soms weet je niet wat je ziet. Als voetballiefhebber kijk ik graag naar de Spaanse competitie, maar toen Casillas op de bank zat stemde ik minder snel af op wedstrijden van Real Madrid. Onder Mario Been werd ik ook op de reservebank gezet. Daar was ik even goed chagrijnig van, heb er een paar nachten slecht van geslapen. Maar daarna heb ik er alles aan gedaan om zijn ongelijk te bewijzen. Van die teleurstellende periode ben ik harder geworden, dat is dan weer een voordeel. Maar gelukkig krijg ik nu van Ronald Koeman alle vertrouwen. Joe HartIk heb het met John Guidetti vaak over hem gehad. Hij kent Hart goed van Manchester City en was altijd vol lof over hem. Tijdens trainingen probeerde hij op allerlei mogelijke manieren de bal op doel te schieten, maar er ging er zelden eentje in. Sinds Hart in de nationale ploeg speelt, vind ik dat Engeland eindelijk weer een keeper van niveau heeft. Hij is pas 25 jaar en als je dan ziet hoe belangrijk hij vorig seizoen was in het kampioensjaar van City... Voor mij is het een droom om met Feyenoord ook een keer kampioen te worden. Vorig seizoen zijn we met z'n allen een weg ingeslagen die uiteindelijk tot dat doel moet leiden. Met de tweede plaats waren we er al heel dichtbij. Dat seizoen was mijn hoogtepunt tot nu toe. Het was het eerste jaar dat ik alle 34 wedstrijden speelde en we werden gelijk tweede, terwijl we het seizoen daarvoor nog als tiende eindigden. Daar ben ik nog steeds trots op. Manuel NeuerDe doelman van Bayern München werd lange tijd uitgescholden door zijn eigen supporters, omdat hij overkwam van aartsrivaal Schalke 04. Ook Mulder werd in het begin geconfronteerd met kritische fans. Ik maakte wat foutjes, dus daar word je dan op gewezen bij een grote club. Maar vorig jaar heb ik bewezen dat ik het niveau Feyenoord prima aan kan. Naarmate het seizoen vorderde kreeg ik meer waardering van de supporters. Onze relatie is prima. Victor ValdesTja, Victor Valdes. Hoort de doelman van FC Barcelona wel in dit rijtje met wereldkeepers thuis? Mulder vindt van wel. Maar dan wel als nummer laatst. Al is het niet automatisch gemakkelijk om in zo'n goede ploeg op doel te staan. Je krijgt maar weinig ballen om je te onderscheiden. Daar had ik tijdens mijn eerste wedstrijden bij Feyenoord ook last van. Het is niet zo dat je acht ballen achter elkaar krijgt om in de wedstrijd te komen. Valdes neemt naar mijn mening te veel risico door alles voetballend op te lossen, maar dat is waarschijnlijk de opdracht van de trainer. Als je ziet wat hij allemaal heeft gewonnen met Barcelona, dan doet hij het natuurlijk geweldig. Erwin MulderDe Feyenoorder begint te lachen als de laatste foto tevoorschijn komt. Hij ziet zichzelf. Ik dacht al dat je deze nog in petto had. Of ik het in me heb om ook een topkeeper te worden? Ik ben er in ieder geval hard mee bezig om daar ooit bij te horen. Er staan al bijna zeventig competitiewedstrijden in Feyenoord 1 achter mijn naam en ik ben pas 23 jaar. Dus zou je kunnen zeggen dat ik in ieder geval op de goede weg ben. Maar het hangt van ontzettend veel factoren af om de top te halen. Ik zal er alles aan doen en alles voor laten. Maar nu is het doel om mijn goede wedstrijden van voor de winterstop in de tweede helft van het seizoen een goed vervolg te geven. Als ik op deze manier stappen blijf maken, denk ik dat er best eens wat moois voor mij in het verschiet kan liggen. Bron:Spitsnieuws Wat een loser ! ! Op de goede weg ? ? Hij ziet ze vliegen . . ook komende zondag |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ben ik toch benieuwd wie er als eerste tegenin gaat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik (ben) niet (benieuwd)! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
L. heeft toch altijd gelijk? (weliswaar z'n eigen gelijk, maar toch ;). . .) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Zondag kan hij niets zien vliegen, het dak zit dicht. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Voor ALLE LULLEN hierboven: We zullen wel zien zondag rond de klok van 16.20 uur als de wedstrijd in 020 is afgelopen!! Kunnen RenatoBos, Sevillana, JanM , en Bosifyable weer gaan janken over een Erwin Mulder ......
En niet reageren , dat lukt dus blijkbaar niet!!! Hahahahaha. Dat kunnen jullie gewoonweg niet vol houden. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 - 08:58 schreef lijdensweg het volgende:Voor ALLE LULLEN hierboven: We zullen wel zien zondag rond de klok van 16.20 uur als de wedstrijd in 020 is afgelopen!! Kunnen RenatoBos, Sevillana, JanM , en Bosifyable weer gaan janken over een Erwin Mulder ...... En niet reageren , dat lukt dus blijkbaar niet!!! Hahahahaha. Dat kunnen jullie gewoonweg niet vol houden. Gefrustreerd je bed uit gekomen? Ben je dan ook zo'n "held" als Mulder wel heeft gepresteerd om dat toe te geven? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 - 09:01 schreef rich Arnhem het volgende:[..] Gefrustreerd je bed uit gekomen? Ben je dan ook zo'n "held" als Mulder wel heeft gepresteerd om dat toe te geven? Nee niet gefrustreerd, alleen teleurgesteld dat er leden zijn die in Erwin Mulder blijven geloven. En ik zal NOOIT toe geven als Mulder OOIT eens iets zou presteren. Gewoon omdat hij niet over de capaciteiten beschikt om een topkeeper in de kuip te worden ... Als men niet de kwaliteiten heeft wie ben ik dan om achter zo'n speler te gaan staan. Ik vond Bahia en Bruins ook niks en zie , ze hebben de kuip verlaten gelukkig. Bruins heeft wel weer een club in Frankrijk, maar die zie ik snel naar de tribune verdwijnen daar. Gewoon omdat hij geen winnersmentaliteit heeft. Drenthe vond ik wel een goeie speler toen die de kuip verliet maar daarna is het ook een 'labiele' persoon geworden waarvan ik denk dat ie een negatieve invloed op jeugdige spelers zou hebben met zijn kapsones ....... En Mulder volg ik al sinds dat ie naar de jeugd van Feyenoord kwam, toen vond ik hem niks en nog steeds niet!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 - 09:12 schreef lijdensweg het volgende:[..] Nee niet gefrustreerd, alleen teleurgesteld dat er leden zijn die in Erwin Mulder blijven geloven. En ik zal NOOIT toe geven als Mulder OOIT eens iets zou presteren. Gewoon omdat hij niet over de capaciteiten beschikt om een topkeeper in de kuip te worden ... Als men niet de kwaliteiten heeft wie ben ik dan om achter zo'n speler te gaan staan. Ik vond Bahia en Bruins ook niks en zie , ze hebben de kuip verlaten gelukkig. Bruins heeft wel weer een club in Frankrijk, maar die zie ik snel naar de tribune verdwijnen daar. Gewoon omdat hij geen winnersmentaliteit heeft. Drenthe vond ik wel een goeie speler toen die de kuip verliet maar daarna is het ook een 'labiele' persoon geworden waarvan ik denk dat ie een negatieve invloed op jeugdige spelers zou hebben met zijn kapsones ....... En Mulder volg ik al sinds dat ie naar de jeugd van Feyenoord kwam, toen vond ik hem niks en nog steeds niet!! en en en toen en toen mhu mhu ennuh en toen Mheeeehehehehe.. En en en ik en ik mhu mhu en ikkuh mheeeeeeehehehehe :'( |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 - 09:12 schreef lijdensweg het volgende:[..] Nee niet gefrustreerd, alleen teleurgesteld dat er leden zijn die in Erwin Mulder blijven geloven. En ik zal NOOIT toe geven als Mulder OOIT eens iets zou presteren. Gewoon omdat hij niet over de capaciteiten beschikt om een topkeeper in de kuip te worden ... Als men niet de kwaliteiten heeft wie ben ik dan om achter zo'n speler te gaan staan. Ik vond Bahia en Bruins ook niks en zie , ze hebben de kuip verlaten gelukkig. Bruins heeft wel weer een club in Frankrijk, maar die zie ik snel naar de tribune verdwijnen daar. Gewoon omdat hij geen winnersmentaliteit heeft. Drenthe vond ik wel een goeie speler toen die de kuip verliet maar daarna is het ook een 'labiele' persoon geworden waarvan ik denk dat ie een negatieve invloed op jeugdige spelers zou hebben met zijn kapsones ....... En Mulder volg ik al sinds dat ie naar de jeugd van Feyenoord kwam, toen vond ik hem niks en nog steeds niet!! Dan ben jij een kortzichtige narcist. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Jeetje, was ik gewoon nieuwsgierig wie tegen lijdensweg in zou gaan, heb ik 't ineens gedaan. Oh well, moving on! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Wim2