|
|
sevillana
|
|
|
echt veel wijzer worden doet ie dus duidelijk niet, onze L. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: En jij wel ? ? ? Met je kinderachtige reacties ! ! ! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
If you hate someone, in heart you love that one. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heb ik niet gezegd..!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vertel dan ook geen onzin die je niet waarmaakt.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Moet jij niks gaan verkondigen HOMO . . . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Quote die post dan waarin ik het gezegd heb.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Ik hoop dat hij een goede dag heeft morgen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: en erg spitsvondig kunnen we je dus ook niet noemen met dat papegaai gedrag van je, kleuter . . ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 januari 2013 door sevillana -- |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
gun erwin een keer het voordeel van de twijfel . |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 - 18:30 schreef sevillana het volgende:[..] en erg spitsvondig kunnen we je dus ook niet noemen met dat papegaai gedrag van je, kleuter . . ;) Kleuters onder elkaar . . . |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zoek het lekker op . . . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 - 09:34 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] en en en toen en toen mhu mhu ennuh en toen Mheeeehehehehe.. En en en ik en ik mhu mhu en ikkuh mheeeeeeehehehehe :'( hahahahhaa.. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Goed gekeept vandaag. Jammer dat je twee keer in je hemd stond door blunderende verdedigers. balletje van corner onhoudbaar in de hoek.
Gewoon vergeten en er volgende week weer staan. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Feyenoord koopt asjebielft een nieuwe keeper. |
|
|
|
|
robeliens
|
|
|
Nr 1 en 3 kont ie niets aan doen 2 moest hij hebben dussss |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote: We hebben voldoende goede keepers rondlopen. Evt nog Boy de Jong |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote: kijk dat vind ik al objectiever dan mensen die schreeuwen dat ie bij elke bal fout zat. |
|
|
|
|
robeliens
|
|
|
Ja op die terugspeelbal reageerde hij ok goed dus heeft zeker niet aan hem gelegen |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote: bij corners zit ie af en toe niet helemaal lekker maar vandaag bij die corner deed ie niets fout. een op een is ie ook nog niet nationale top, maar daar wordt ie wel al beter in.
Komt wel goed. rest van het seizoen laten staan. is ie volgend seizoen een echt goede keeper. |
|
|
|
|
robeliens
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 18:19 schreef BertusBadeend het volgende:[..] bij corners zit ie af en toe niet helemaal lekker maar vandaag bij die corner deed ie niets fout. een op een is ie ook nog niet nationale top, maar daar wordt ie wel al beter in. Komt wel goed. rest van het seizoen laten staan. is ie volgend seizoen een echt goede keeper. En aub wat sneller in de omschakeling |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote: Ik denk dat hij juist vaker even de tijd zou moeten nemen om de bal goed terug in het spel te brengen. pas wanneer het goed gaat de snelheid opvoeren. nu zou ik mn hart vasthouden haha |
|
|
|
|
robeliens
|
|
|
Nou het duurt allemaal veel te lang gewoon meegeven aan een back dat zien we te weinig als ie dat nu eens afwisselt |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Dank je Mulder, het was weer om niet over naar huis te schrijven . . . |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Ben het nu wel met je eens. Hij laat ook alles door. Nooit een mooie redding zoals Vermeer altijd is iedere kans weer een goal. Matige keeper zo snel mogelijk een nieuwe halen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Ik vraag het me dus al geruime tijd regelmatig af, . . kijk . . dat jij geobserdeerd bent door Mulder is me wel duidelijk. Maar heeft ooit iemand jou wel eens verteld wat voor een enorme KLOOTZAK je eigenlijk bent? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Voor mij is dit ook de druppel. pakt niets,alles corners en vrije trappen laat tie lopen, en t voetbalgedeelte ..Bizar slecht. kost punten,en veel vertrouwen van de verdedigers. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 20:54 schreef van geil het volgende:Voor mij is dit ook de druppel. pakt niets,alles corners en vrije trappen laat tie lopen, en t voetbalgedeelte ..Bizar slecht. kost punten,en veel vertrouwen van de verdedigers. vertrouwen van Joris bedoel je? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: kan.. n keeper is echt de belangrijkste pion van een elftal. daarmee begint alles. alle verdedigers zijn international,we geven de minste kansen weg,samen met pisvee .
en bijna alles vliegt erin...dat zegt veel,heel veel. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Mulder was gewoon zwak vandaag..
Hij toont geen vooruitgang...
Waardeloze keeper.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: jou neem ik al geruime tijd niet echt serieus, wimpie |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 21:02 schreef van geil het volgende:[..] kan.. n keeper is echt de belangrijkste pion van een elftal. daarmee begint alles. alle verdedigers zijn international,we geven de minste kansen weg,samen met pisvee . en bijna alles vliegt erin...dat zegt veel,heel veel. toch blijft het wel een teamsport, misschien groeit een keeper in een wedstrijd mede door het spel van de linie vor hem . . |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: En jouw moeten we wel serieus nemen met je voorspelling van 2-3 voor Feyenoord in de arena ? ? ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 21:16 schreef lijdensweg het volgende:[..] En jouw moeten we wel serieus nemen met je voorspelling van 2-3 voor Feyenoord in de arena ? ? ? Had ook gekund met wat meer lef in de opstelling en instelling.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 20:51 schreef sevillana het volgende:[..] Ik vraag het me dus al geruime tijd regelmatig af, . . kijk . . dat jij geobserdeerd bent door Mulder is me wel duidelijk. Maar heeft ooit iemand jou wel eens verteld wat voor een enorme KLOOTZAK je eigenlijk bent? Die klootzak ben jij volgens mijn dochters met je voorspelling van een 2-3 overwinning op 020 . . . |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 21:16 schreef lijdensweg het volgende:[..] En jouw moeten we wel serieus nemen met je voorspelling van 2-3 voor Feyenoord in de arena ? ? ? je bedoelt waarschijnlijk jou, . . zonder w dus? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 21:10 schreef sevillana het volgende:[..] toch blijft het wel een teamsport, misschien groeit een keeper in een wedstrijd mede door het spel van de linie vor hem . . ja zeker waar. maar ik ben van mening dat t andersom is in dit geval. heb er echter geen probleem mee als jij of iemand anders dat niet met me eens is. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 21:27 schreef van geil het volgende:[..] ja zeker waar. maar ik ben van mening dat t andersom is in dit geval. heb er echter geen probleem mee als jij of iemand anders dat niet met me eens is. prima, daar kan ik mee leven ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 21:18 schreef lijdensweg het volgende:[..] Die klootzak ben jij volgens mijn dochters met je voorspelling van een 2-3 overwinning op 020 . . . en die dochters van je, zijn die al in staat om papa te zeggen? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: jauw vind ik wel lueker , jei nit ? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: go back to school, dude ! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: warum? umdat jei dar segt? Dus niet . . . |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Mulder reserve bedoel je . . . |
|
|
|
|
lord - adonis
|
|
|
volgens mij kijken jullie echt door een roze bril. elke idioot kan toch zien dat Mulder geen blaam treft bij dit verlies. eerste was fout van Janmaat keek te veel naar voren I.P.V. op zijn man te letten. Mulder trachtte het recht te zetten, maar was geen houden aan. Tweede doelpunt was ook geen fout als Mathijssen zo kinderlijk verdedigd. derde doelpunt was gewoonweg veel geluk en zeer slecht opgelet door verdediging.
laten we wel wezen een keeper moet zelf vertrouwen uitstralen, maar moet dit ook krijgen van zijn verdediging en die faalde gisteren hopeloos. Ik moet toegeven dat ik dit wel had verwacht van degene die anti Mulder zijn, net voor de winterstop las en hoorde ik deze heren niet toen Mulder de punten in huis hield en we daardoor door bekerde. Conclusie als Feyenoord verliest is het Mulder zijn schuld en als Feyenoord wint was de tegenstander te zwak. Misschien is het beter om eerst eens naar jezelf te kijken en te bedenken dat jezelf misschien de zwakste schakel bent. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tweede doelpunt: Korte hoek, moet voor de keeper zijn. Tuurlijk begint de fout bij Mathijsen en krijgt hij hiervan de schuld maar het is pijnlijk om opnieuw te zien dat Mulder fouten van medespelers niet kan corrigeren.
Bij het derde doelpunt staat hij verkeerd opgesteld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 januari 2013 door MMM -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: repeat: go back to school, dude ! |
|
|
|