BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mulder HELD!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
craven
 craven - maandag 21 januari 2013 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 08:14 schreef MMM het volgende:
Tweede doelpunt: Korte hoek, moet voor de keeper zijn. Tuurlijk begint de fout bij Mathijsen en krijgt hij hiervan de schuld maar het is pijnlijk om opnieuw te zien dat Mulder fouten van medespelers niet kan corrigeren.

Bij het derde doelpunt staat hij verkeerd opgesteld.
Dat Mulder geen wereldkeeper is werdt gisteren wel duidelijk, echter zoals Lijdensweg hem overal de schuld van geven is te makkelijk
MMM
 MMM - maandag 21 januari 2013 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 11:12 schreef craven het volgende:

[..]

Dat Mulder geen wereldkeeper is werdt gisteren wel duidelijk, echter zoals Lijdensweg hem overal de schuld van geven is te makkelijk
Eens.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 21 januari 2013 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 21:18 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Die klootzak ben jij volgens mijn dochters met je voorspelling van een 2-3 overwinning op 020 . . .
Heb je lekkere dochters?
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 21 januari 2013 - 11:23   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dat is geweoon een Mulderfundamentelist, die L. .....Maar idd, 2 had ie er kunnen stoppen, al denk ik dat achterhoede en keeper geen vertrouwen in elkaar hebben!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 21 januari 2013 - 11:23   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dat is misschien wel zo, maar mening is dan ook dat door een onzekere keeper
de verdediging ook onzeker speel. Dat roep ik al jaren en daarom vind ik Mulder ongeschikt
als keeper van Feyenoord . . .
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 21 januari 2013 - 11:24   quote  deeplink  
Want het is wel Mulder dit en Mulder dat, maar uiteindelijk moet de achterhoede zorgen dat het niet zo ver kan komen...
craven
 craven - maandag 21 januari 2013 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 11:23 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

de verdediging ook onzeker speel. Dat roep ik al jaren en daarom vind ik Mulder ongeschikt
Dat snap ik ik wel deels, alhoewel ik mathijssen in deze gewoon ondermaats vindt en handelingssnelheid te kort komt. Maar we hebben gewoon mulder in het doel staan en dat is gewoon niet anders. Dat veranderd niet door op hem te blijven kankeren, als zeg je het 12 x per dag, hij blijft keepn. En laten we eerlijk zijn: lamprou is echt niet beter...
infamous psv
 infamous psv - maandag 21 januari 2013 - 11:27   quote  deeplink  
quote:

[..]

Misschien wordt Mulder onzeker omdat hij niet het volle vertrouwen heeft in de mannen voor hem..Heb je daar wel eens aan gedacht!
DY
 DY - maandag 21 januari 2013 - 11:31   quote  deeplink  
quote:

[..]

Maar jij vind dan dus ook dat casillas de reden is dat madrid 3rde staat? of dat het door tsjech komt dat chelsea zo laag staat?
van geil
 van geil - maandag 21 januari 2013 - 11:46   quote  deeplink  
is ie al weg????
sevillana
 sevillana - maandag 21 januari 2013 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 11:31 schreef DY het volgende:

[..]

Maar jij vind dan dus ook dat casillas de reden is dat madrid 3rde staat? of dat het door tsjech komt dat chelsea zo laag staat?
ongetwijfeld . . . ;)
lord - adonis
 lord - adonis - maandag 21 januari 2013 - 18:41   quote  deeplink  
het is praten tegen beter weten in.
allang opgegeven om heren /dames hun leven te beteren en eens op te houden om iemand in het team de schuld te geven.

ze weten het allemaal zo goed en ze weten het beter nou ik geef mijn mening en gisteren is er niet verloren door Mulder, maar door heel slecht verdedigingswerk.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 21 januari 2013 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 18:41 schreef lord - adonis het volgende:
het is praten tegen beter weten in.
allang opgegeven om heren /dames hun leven te beteren en eens op te houden om iemand in het team de schuld te geven.

ze weten het allemaal zo goed en ze weten het beter nou ik geef mijn mening en gisteren is er niet verloren door Mulder, maar door heel slecht verdedigingswerk.
Ook mede door de verdediging ja. Dat heb ik al toe gegeven. Dat je dat niet wil lezen is dan weer jouw probleem. Ik zei ook dat Erwin Mulder zich dan kan ONDERSCHEIDEN . . .
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 21 januari 2013 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 11:31 schreef DY het volgende:

[..]

Tja als jij appels met peren wil vergelijken . . . Casillas en Cech zijn keepers van wereldformaat en die hadden er gisteren er zeker 2 niet door gelaten en daar had een verdediging veel meer vertrouwen uit gehaald .
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 21 januari 2013 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 11:46 schreef van geil het volgende:
is ie al weg????
Hahaha, ik of Mulder ?
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 21 januari 2013 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 11:27 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Misschien wordt Mulder onzeker omdat hij niet het volle vertrouwen heeft in de mannen voor hem..Heb je daar wel eens aan gedacht!
He he eindelijk iemand die het zie ! ! Wat doe je dan ? 4 verdedigers eruit of de keeper ?
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 21 januari 2013 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 11:27 schreef craven het volgende:

[..]

Dat snap ik ik wel deels, alhoewel ik mathijssen in deze gewoon ondermaats vindt en handelingssnelheid te kort komt. Maar we hebben gewoon mulder in het doel staan en dat is gewoon niet anders. Dat veranderd niet door op hem te blijven kankeren, als zeg je het 12 x per dag, hij blijft keepn. En laten we eerlijk zijn: lamprou is echt niet beter...
Dat is zo, we moeten het er mee doen. Maar er wordt maar geroepen dat Mulder geen blaam treft aan de tegentreffers. Daar ben ik het dus niet mee eens . . .
sevillana
 sevillana - maandag 21 januari 2013 - 22:25   quote  deeplink  
ook dit was ooit een goed topic ...
Leonidas
 Leonidas - maandag 21 januari 2013 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 22:25 schreef sevillana het volgende:
ook dit was ooit een goed topic ...
Nou ja gaat tot aan de voorlaatste post wel over Mulder.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 januari 2013 door Leonidas --
sevillana
 sevillana - maandag 21 januari 2013 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 22:28 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Nou ja gaat tot aan de voorlaatste post we over Mulder.
ja dat kan wel kloppen maar het niveau van de posts is gaandeweg wel gedaald ;)
JanM
 JanM - dinsdag 22 januari 2013 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 22:35 schreef sevillana het volgende:

[..]

Het is één grote lijdensweg!
Rotterdam22
 Rotterdam22 - dinsdag 22 januari 2013 - 15:52   quote  deeplink  
mulder gaat wel een keer meer punten pakken, maar deze goals kon hij weinig aan doen die verdediging ging nergens over. vooral bij corners en vrij trappen met die zone dekking lijkt nergens op elk duel verloren.
RdamStyle
 RdamStyle - dinsdag 22 januari 2013 - 16:03   quote  deeplink  
Ik zat vroeger op een ander forum, maar ik heb ook nooit vertrouwen in Mulder gehad. Ze zeiden dat hij beter was na zijn blessure, maar zoveel verbetering is er nog niet te zien. En het zal dan ook niet lang meer duren voor het volgende Muldertje weer te zien is en we ons hart vasthouden.

Mulder is een twijfelaar en dat zal hij altijd blijven! Vangt bijna geen bal en komt niet altijd even intelligent over op mij met beslissingen die hij neemt in de goal.
Heeft moeite met hoge ballen in te schatten en moeite met ballen van afstand. Of dat nou over de grond, door de lucht, van de zijkant of gewoon recht van voren is.

Heeft misschien lengte ten opzichte van Lamprou, maar Lamprou komt wel van de grond als hij springt. Mulder duikt als een gebakje, maar is dan ook letterlijk en figuurlijk een slome duikelaar.

Zondag had hij zijn mond sowieso ook open kunnen doen richting Janmaat, want veel lawaai was er niet. Maar dat neem ik hem niet kwalijk. Wat ik hem wel kwalijk neem is ook niet dat Mathijsen die bal verliest en dat Mathijsen daarop alleen veroordeeld word gaat wat ver. Dat is gewoon de combi van Indi op een onwennige plek en Mathijsen die niet goed genoeg blijkt voor de top. Indi maakt een fout, maar daar ben ik zeker van dat dat komt vanwege dat hij zich niet lekker voelt op de flank.
Maar ik dwaal af. Wat ik Mulder wel kwalijk neem. Is dat hij WEER die korte hoek laat voor wat het is. Dek gewoon JOU hoek af en dan hoef je niet te kiezen welke kant. Schiet hij korte dan blok je. Schiet hij de lange hoek dan stap je/duik je naar voren. NIET OPZIJ zoals je ook bij de 3e goal doet!!!!!
Die 3e goal is een kopie van de thuiswedstrijd met als enige verschil dat bij de thuiswedstrijd komt de bal van voren en word ook daadwerkelijk getoucheerd. Zijn zicht kan daar ook flink belemmerd zijn.
Maar zondag had hij gewoon heel erg goed zicht. Hij mag ook uitkomen hoor. Want hij mag in de 16 de bal met zijn handen pakken! Alleen dat verwacht ik niet van Mulder. Wat wel word verwacht van Mulder (niet van mij overigens, want ik heb hem allang afgeschreven)is dat hij zo'n goede lijnkeeper is met een snelle reactie en dat zou zijn andere tekortkomingen compenseren. Maar wat ik al eerder zei. Die bal stuit en gaat richting lange hoek. Was niet eens zo hard. Wat doet Mulder??? Die duikt met de bal mee! Er is geen keeper ter wereld die die bal dan houd hoor, want springveren onder de schoenen zijn verboden. Dus wie is Mulder die duikt als een gebakje dan om te denken dat hij dat wel ff doet, terwijl zelfs stappend de richting naar voren het gewoon oplost. Als je maar op tijd reageert, maar daar had hij alle tijd voor, omdat hij moet weten hoe iedereen voor hem staat.

Hoe kun je überhaupt denken dat je het in de lengte nog haalt. Dat is echt onnozel, want hij is in het begin bang dat iemand een voet er tegenaan krijgt, maar dan zou die bal dus sowieso niet in de verre hoek gaan en moet je de andere kant op duiken. Dus van de 3 richtingen die hij op kon koos hij sowieso de verkeerde!

Dat is nou typisch Mulder en nog even een reactie op iemand hierboven met de opmerking over Lamprou.
Ja!!!!!! Lamprou is zeker beter dan Mulder. En mensen die nu om Boy de Jong beginnen te roepen moeten helemaal nokken, want die is er echt nog niet klaar voor hoor. Wanneer hij erbij word gehaald laat hem dan maar eerst 2 jaar ofzo bij Excelsior keepen en zich door ontwikkelen.

Lamprou deed het helemaal niet zo slecht toen hij keepte. Er zat ook gewoon een stijgende lijn in. Lamprou klemt de bal veel sneller. Heeft minimaal net zo een snelle reactie als Mulder. Heeft wel sprongkracht en komt echt wel bij de lat. Door dat kut VI doet iedereen net alsof het een tuinkabouter is. Ik kwam op mijn 15e ook bij de lat hoor en was toen kleiner dan Lamprou.
Hij leest het spel veel beter dan Mulder en voetbalt beter mee dan Mulder. Wat mij ook zo irriteerd aan Mulder zijn zijn uittrappen en dat lange wachten wanneer hij onder druk word gezet. Wie is juist hij om zo zelfverzekert te doen. Kijk bijvoorbeeld vorig seizoen thuis in de klassieker. Als we Guidetti toen toch niet hadden. Lamprou heeft ook verkeerde uittrappen gehad ja, maar je bek valt open als Mulder is een goede bal passed die niet in "the middle of nowhere" komt of over de zijlijn verdwijnt.
van geil
 van geil - dinsdag 22 januari 2013 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 16:03 schreef RdamStyle het volgende:
Ik zat vroeger op een ander forum, maar ik heb ook nooit vertrouwen in Mulder gehad. Ze zeiden dat hij beter was na zijn blessure, maar zoveel verbetering is er nog niet te zien. En het zal dan ook niet lang meer duren voor het volgende Muldertje weer te zien is en we ons hart vasthouden.

Mulder is een twijfelaar en dat zal hij altijd blijven! Vangt bijna geen bal en komt niet altijd even intelligent over op mij met beslissingen die hij neemt in de goal.
Heeft moeite met hoge ballen in te schatten en moeite met ballen van afstand. Of dat nou over de grond, door de lucht, van de zijkant of gewoon recht van voren is.

Heeft misschien lengte ten opzichte van Lamprou, maar Lamprou komt wel van de grond als hij springt. Mulder duikt als een gebakje, maar is dan ook letterlijk en figuurlijk een slome duikelaar.

Zondag had hij zijn mond sowieso ook open kunnen doen richting Janmaat, want veel lawaai was er niet. Maar dat neem ik hem niet kwalijk. Wat ik hem wel kwalijk neem is ook niet dat Mathijsen die bal verliest en dat Mathijsen daarop alleen veroordeeld word gaat wat ver. Dat is gewoon de combi van Indi op een onwennige plek en Mathijsen die niet goed genoeg blijkt voor de top. Indi maakt een fout, maar daar ben ik zeker van dat dat komt vanwege dat hij zich niet lekker voelt op de flank.
Maar ik dwaal af. Wat ik Mulder wel kwalijk neem. Is dat hij WEER die korte hoek laat voor wat het is. Dek gewoon JOU hoek af en dan hoef je niet te kiezen welke kant. Schiet hij korte dan blok je. Schiet hij de lange hoek dan stap je/duik je naar voren. NIET OPZIJ zoals je ook bij de 3e goal doet!!!!!
Die 3e goal is een kopie van de thuiswedstrijd met als enige verschil dat bij de thuiswedstrijd komt de bal van voren en word ook daadwerkelijk getoucheerd. Zijn zicht kan daar ook flink belemmerd zijn.
Maar zondag had hij gewoon heel erg goed zicht. Hij mag ook uitkomen hoor. Want hij mag in de 16 de bal met zijn handen pakken! Alleen dat verwacht ik niet van Mulder. Wat wel word verwacht van Mulder (niet van mij overigens, want ik heb hem allang afgeschreven)is dat hij zo'n goede lijnkeeper is met een snelle reactie en dat zou zijn andere tekortkomingen compenseren. Maar wat ik al eerder zei. Die bal stuit en gaat richting lange hoek. Was niet eens zo hard. Wat doet Mulder??? Die duikt met de bal mee! Er is geen keeper ter wereld die die bal dan houd hoor, want springveren onder de schoenen zijn verboden. Dus wie is Mulder die duikt als een gebakje dan om te denken dat hij dat wel ff doet, terwijl zelfs stappend de richting naar voren het gewoon oplost. Als je maar op tijd reageert, maar daar had hij alle tijd voor, omdat hij moet weten hoe iedereen voor hem staat.

Hoe kun je überhaupt denken dat je het in de lengte nog haalt. Dat is echt onnozel, want hij is in het begin bang dat iemand een voet er tegenaan krijgt, maar dan zou die bal dus sowieso niet in de verre hoek gaan en moet je de andere kant op duiken. Dus van de 3 richtingen die hij op kon koos hij sowieso de verkeerde!

Dat is nou typisch Mulder en nog even een reactie op iemand hierboven met de opmerking over Lamprou.
Ja!!!!!! Lamprou is zeker beter dan Mulder. En mensen die nu om Boy de Jong beginnen te roepen moeten helemaal nokken, want die is er echt nog niet klaar voor hoor. Wanneer hij erbij word gehaald laat hem dan maar eerst 2 jaar ofzo bij Excelsior keepen en zich door ontwikkelen.

Lamprou deed het helemaal niet zo slecht toen hij keepte. Er zat ook gewoon een stijgende lijn in. Lamprou klemt de bal veel sneller. Heeft minimaal net zo een snelle reactie als Mulder. Heeft wel sprongkracht en komt echt wel bij de lat. Door dat kut VI doet iedereen net alsof het een tuinkabouter is. Ik kwam op mijn 15e ook bij de lat hoor en was toen kleiner dan Lamprou.
Hij leest het spel veel beter dan Mulder en voetbalt beter mee dan Mulder. Wat mij ook zo irriteerd aan Mulder zijn zijn uittrappen en dat lange wachten wanneer hij onder druk word gezet. Wie is juist hij om zo zelfverzekert te doen. Kijk bijvoorbeeld vorig seizoen thuis in de klassieker. Als we Guidetti toen toch niet hadden. Lamprou heeft ook verkeerde uittrappen gehad ja, maar je bek valt open als Mulder is een goede bal passed die niet in "the middle of nowhere" komt of over de zijlijn verdwijnt.
volkomen in de roos!
klara
 klara - dinsdag 22 januari 2013 - 16:50   quote  deeplink  
Wat ik niet begrijp is al die commentaar op Mulder,want doelpunt 1 was GROTE FOUT Janmaat,nr. 2 Joris Mathijsen.Om over Bruno M I maar te zwijgen deze meneer heeft na zijn bezoek aan oranje niets meer laten zien bij Feyenoord.
klara
 klara - dinsdag 22 januari 2013 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 16:07 schreef van geil het volgende:

[..]

volkomen in de roos!
ben jij wel van deze planeet?
Altijd maar afgeven op mulder doe het dan zelf.
van geil
 van geil - dinsdag 22 januari 2013 - 17:17   quote  deeplink  
tudedituuut.
Leonidas
 Leonidas - dinsdag 22 januari 2013 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 16:52 schreef klara het volgende:

[..]

ben jij wel van deze planeet?
Altijd maar afgeven op mulder doe het dan zelf.
Dat "doe het dan zelf" vind ik wel een leuke opmerking.Ik zou het wel eens willen zien, tijdens een oefenwedstrijd zoals tegen AGOVV, Lijdensweg onder de lat. Overigens ben ik het met Klara eens, altijd dat afgeven op Mulder begint op een bekraste langspeelplaat te lijken. Voor de jongeren onder ons, er zit dan een groef in de plaat waardoor je iedere keer weer hetzelfde geluid hoort.
van geil
 van geil - dinsdag 22 januari 2013 - 17:27   quote  deeplink  
quote:

volkomen in de roos.
Leonidas
 Leonidas - dinsdag 22 januari 2013 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 17:27 schreef van geil het volgende:

[..]

volkomen in de roos.
Je vergeet het uitroepteken!!
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 22 januari 2013 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 22:35 schreef sevillana het volgende:

[..]

Daar heeft Mulder blijkbaar ook last van . . .
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 22 januari 2013 - 19:01   quote  deeplink  
quote:

Zo ! Iemand die er verstand van heeft . . . Keeper en verdediging zaten fout. En een verbale Mulder ? Die moet nog geboren worden blijkbaar ! Je zie hoe de leken hier allemaal reageren hé. Het ligt nooit aan Mulder , alleen maar aan de verdedigers ! ! !
Ik deel jou mening voor de volle 100% Ik heb altijd gezegd dat door Mulder Feyenoord een onzekere verdediging heeft. Je moet MBI en Janmaat eens in Oranje zien spelen , het lijken wel andere spelers ! Natuurlijk betere spelers maar belangrijker, een keeper die zijn smoel open doe en de spelers coacht . . . precies het euvel bij Feyenoord. Een keeper die gezag uitstraal die hebben we nodig bij Feyenoord , niks meer en niks minder .
klara
 klara - dinsdag 22 januari 2013 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 19:01 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zo ! Iemand die er verstand van heeft . . . Keeper en verdediging zaten fout. En een verbale Mulder ? Die moet nog geboren worden blijkbaar ! Je zie hoe de leken hier allemaal reageren hé. Het ligt nooit aan Mulder , alleen maar aan de verdedigers ! ! !
Ik deel jou mening voor de volle 100% Ik heb altijd gezegd dat door Mulder Feyenoord een onzekere verdediging heeft. Je moet MBI en Janmaat eens in Oranje zien spelen , het lijken wel andere spelers ! Natuurlijk betere spelers maar belangrijker, een keeper die zijn smoel open doe en de spelers coacht . . . precies het euvel bij Feyenoord. Een keeper die gezag uitstraal die hebben we nodig bij Feyenoord , niks meer en niks minder .
Als ik ergens anders hard werk en bij mijn baas niet kan ik mijn spullen pakken,
geld dit alleen voor het voetvolk en zijn er dan andere regels voor voetballers?
Meneer MBI vindt dat hij centraal moet staan bij feyenoord en sinds die tijd speelt hij als een oude krant maar bij oranje loopt hij wel zijn poten zijn lijf uit op de back positie vreemd.
van geil
 van geil - dinsdag 22 januari 2013 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 19:28 schreef klara het volgende:

[..]

Als ik ergens anders hard werk en bij mijn baas niet kan ik mijn spullen pakken,
geld dit alleen voor het voetvolk en zijn er dan andere regels voor voetballers?
Meneer MBI vindt dat hij centraal moet staan bij feyenoord en sinds die tijd speelt hij als een oude krant maar bij oranje loopt hij wel zijn poten zijn lijf uit op de back positie vreemd.
meer iets voor het BMI topic.
klara
 klara - dinsdag 22 januari 2013 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 19:32 schreef van geil het volgende:

[..]

meer iets voor het BMI topic.
oke
sevillana
 sevillana - dinsdag 22 januari 2013 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 18:55 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Daar heeft Mulder blijkbaar ook last van . . .
wederom een zeer intelligente reactie, ... bravo (carry on, you're doing very fine) ;)
sevillana
 sevillana - dinsdag 22 januari 2013 - 21:34   quote  deeplink  
quote:

[..]

dochter van je?
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 22 januari 2013 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 19:28 schreef klara het volgende:

[..]

Dat heeft met vertrouwen te maken . . . dat probeer ik hier al vaker uit te leggen. Juist en alleen daarom vind ik Mulder ongeschikt voor Feyenoord
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 22 januari 2013 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 21:34 schreef sevillana het volgende:

[..]

dochter van je?
Hahaha, die heeft wel andere hobby's . . .
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 22 januari 2013 - 21:43   quote  deeplink  
quote:

[..]

Als je het over leken hebt, krijg je dan hoofdpijn als je het over jezelf gaat hebben?
Leonidas
 Leonidas - dinsdag 22 januari 2013 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 21:38 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat heeft met vertrouwen te maken . . . dat probeer ik hier al vaker uit te leggen. Juist en alleen daarom vind ik Mulder ongeschikt voor Feyenoord
Gaat'ie lekker Lijdensweg? Veel mensen ergeren zich weer te pletter aan je.
Wordt het langzamerhand niet tijd om bliksemnafleider Mulder voor een ander in te ruilen?
Alle (non) argumenten zijn nu wel de revue gepasseerd waardoor het een beetje saai begint te worden. Wat dacht je van Immers?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 22 januari 2013 - 22:05   quote  deeplink  
Het gaat allang niet meer over Mulder. Lijdensweg heeft de volledige aandacht.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 22 januari 2013 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 21:54 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Gaat'ie lekker Lijdensweg? Veel mensen ergeren zich weer te pletter aan je.
Wordt het langzamerhand niet tijd om bliksemnafleider Mulder voor een ander in te ruilen?
Alle (non) argumenten zijn nu wel de revue gepasseerd waardoor het een beetje saai begint te worden. Wat dacht je van Immers?
Nee we gaan voor Mulder ! Dat is de zwakste schakel binnen Feyenoord . . .
Leonidas
 Leonidas - dinsdag 22 januari 2013 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 22:19 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nee we gaan voor Mulder ! Dat is de zwakste schakel binnen Feyenoord . . .
Zorg je er dan wel voor dat je niet iedere keer hetzelfde zegt? Breng wat variatie aan in je boodschap. Hoe dat weet ik ook niet maar probeer het in ieder geval. Vraag anders je dochters om advies.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 22 januari 2013 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 22:25 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Zorg je er dan wel voor dat je niet iedere keer hetzelfde zegt? Breng wat variatie aan in je boodschap. Hoe dat weet ik ook niet maar probeer het in ieder geval. Vraag anders je dochters om advies.
Hoef ik mijn dochters niet voor raad te plegen . . .
Leonidas
 Leonidas - dinsdag 22 januari 2013 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 22:28 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hoef ik mijn dochters niet voor raad te plegen . . .
Nou onderschat de tegenwoordige dames niet vriend. Ze zijn vaak snuggerder dan hun vader. Dat is bij mij zo en ik veronderstel dat dat bij jou ook zomaar zou kunnen. Nee, vraag ze toch maar om advies.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 22 januari 2013 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 22:30 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Nou onderschat de tegenwoordige dames niet vriend. Ze zijn vaak snuggerder dan hun vader. Dat is bij mij zo en ik veronderstel dat dat bij jou ook zomaar zou kunnen. Nee, vraag ze toch maar om advies.
Is niet zo vreemd toch....
Leonidas
 Leonidas - dinsdag 22 januari 2013 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 22:32 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Is niet zo vreemd toch....
Verklaar je nader.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 22 januari 2013 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 22:33 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Verklaar je nader.
De jeugd van tegenwoordig wordt op jongere leeftijd steeds meer gebekt en zeker dochters....
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 22 januari 2013 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 22:30 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Afgelopen zondag deden ze dat omdat ik met de minuut chagrijniger werd door dat gestuntel tegen 020 van de verdediging en keeper . . . En dan komt alles over Mulder weer naar boven
Ja ik blijf het een dooie mus vinden ! Daarom is het makkelijke om een keeper te vervangen dan 4 verdedigers lijkt mij.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mulder HELD!!!

0.0149910