|
|
Leonidas
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 - 22:35 schreef infamous psv het volgende:[..] De jeugd van tegenwoordig wordt op jongere leeftijd steeds meer gebekt en zeker dochters.... Ja dat is dan wel weer zo. Soms is het genieten als je ze anderen weerwoord ziet geven. Het wordt wat lastiger als jezelf het doelwit bent. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 - 22:35 schreef infamous psv het volgende:[..] De jeugd van tegenwoordig wordt op jongere leeftijd steeds meer gebekt en zeker dochters.... Ja dat klopt, heeft ook met opvoeding te maken. Heb ik mee gemaakt met een vriendin van 1 van mijn dochters ! |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 - 22:37 schreef lijdensweg het volgende:[..] Afgelopen zondag deden ze dat omdat ik met de minuut chagrijniger werd door dat gestuntel tegen 020 van de verdediging en keeper . . . En dan komt alles over Mulder weer naar boven Ja ik blijf het een dooie mus vinden ! Daarom is het makkelijke om een keeper te vervangen dan 4 verdedigers lijkt mij. Houden ze op dat soort momenten je wel eens de spreekwoordelijke spiegel voor? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nee dat hoef niet! Ik heb al 8 jaar lief en leed met Erwin Mulder . . . |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote: Al acht jaar?? Verklaar je nader. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RdamStyle
|
|
|
Hoezo lopen mensen te zeiken tegen lijdensweg, omdat hij het met me eens is? Dat jullie dat niet zijn is duidelijk. Ik heb daarentegen altijd Mulder als twijfelgeval beschouwd. Ik zat eerst op fr-fans dus als mensen daar meer dan een jaar geleden kwamen dan weten ze dat. Zo niet dan moet je het maar van me aannemen.
En laat ik voorop stellen dat ik niks met of tegen Mulder heb. ik beoordeel hem op wat ik zie net als iedere andere speler.
Het moet alleen gezegd dat mensen die dan een andere mening hebben en niet om kunnen gaan met de mening van anderen dat die het hardste gaan roepen en schreeuwen en janken, omdat ze willen dat hun mening gewoon de waarheid is.
Hoeveel punten heeft Mulder al voor ons gepakt? Die kan je op 1 hand tellen en dan met zoveel wedstrijden. Moet je kijken hoeveel punten hij gekost heeft.
En in mijn betoog staat volgens mij alles helder uitgelegd, maar volgens mij heeft bijna niemand het gelezen, want de eerstvolgende tegenreacties komen met punten die ik bespreek. Dus als diegene daar een reactie op willen... LEES
Mijn mening... let wel mening. Is dat vmensen die niet zien dat Mulder er geen bal van kan hetzelfde oordelen als de Snor die alsmaar beweerde/beweert dat Clasie er niks van kan. Soms willen mensen dingen gewoon niet zien.
Als wij top willen zijn. Echt de top in NL minimaal. Dan moet je spelers als Mathijsen, Immers en zeker ook Mulder gaan vervangen! Wat heb je aan een keeper die altijd twijfelt? Haast nooit een schot durft te klemmen en bij het boksen hem altijd richting een rebound bokst? Die bijna elke uittrapt verneukt en constant lang wacht om bijvoorbeeld een slome trol als Bulykin de kans te geven die bal van je voet te halen? Helemaal niks. Zorgt alleen maar voor onrust en onzekerheid vanwege het steeds meer stijgende wanvertrouwen die je krijgt. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Alleen al dat;" Mulder Held" dan komt het zuur al naar boven bij mij. A.s. zondag weer veel medesupporters om me heen die dezelde mening hebben :Mulder is niet goed genoeg voor Feyenoord. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
Jesus jongens, jullie doen net of die jongen al 33 is en op zijn retour zit.
Hij is pas 23 en is voor een keeper nog een talent.
En daarbij wanneer heeft hij voor het laatst een echte zichtbare blunder gemaakt? Ala gomes, babos, issakson?
en er wordt alleen maar naar de slechte punten gekeken, terwijl niemand volgens mij nog kan herrineren dat hij een aantal penalties stopt in de beker, waarbij er telkens spelers van ons missen. Wat dacht je van die fabelachtige redding op die kopbal van ik dacht finboggasson waardoor mulder de 2-1 voorkomt en feyenoord niet in een tijdsbestek van 5 minuten 2 tegendoelpunten krijgt?
Het begint niet meer op kritiek maar meer op een klopjacht op mulder te lijken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch zie je hem nog steeds dezelfde fouten maken als 2 jaar terug. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote: Dat is bullshit? je bedoeld de fouten waar hij een balletje door zijn benen laat rollen en dat een doelpunt wordt?
en zoals ik al zei alleen zijn fouten worden hier onder een vergrootglas gelegd op de 1 of andere manier. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Stevie Wonder ziet t ook niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 23 januari 2013 - 12:07 schreef DY het volgende:[..] Dat is bullshit? je bedoeld de fouten waar hij een balletje door zijn benen laat rollen en dat een doelpunt wordt? en zoals ik al zei alleen zijn fouten worden hier onder een vergrootglas gelegd op de 1 of andere manier. Doe Erwin de groeten vanavond. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 23 januari 2013 - 12:07 schreef DY het volgende:[..] Dat is bullshit? je bedoeld de fouten waar hij een balletje door zijn benen laat rollen en dat een doelpunt wordt? en zoals ik al zei alleen zijn fouten worden hier onder een vergrootglas gelegd op de 1 of andere manier. niet op tijd uit komen. Verkeerd staan. Onrustig. Dat zie je nog steeds.
Je blaft trouwens tegen de verkeerde boom, ik heb niets tegen Mulder, is het beste alternatief wat we in huis hebben. Maar Feyenoord verdient een betere keeper in Feyenoord 1. Mulder zou zich moeten ontwikkelen bij bijvoorbeeld Excelsior. Maar helaas is onze huidige situatie niet zo. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote: bedankt voor je goed onderbouwde reactie op mijn post. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Kan wel blijven reageren.. Je ziet het toch niet. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
mods hebben iig genoeg te doen op dit forum .. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
FC Twente-verdediger Douglas is al enige tijd beschikbaar voor Oranje, hij wacht echter nog op zijn debuut. Dat lijkt er voorlopig nog niet van te komen, daar de tot Nederlander genaturaliseerde Braziliaan niet is opgeroepen voor de oefenwedstrijd tegen Italië.
Bij FC Twente vindt men het selectiebeleid van Louis van Gaal opmerkelijk. De vier verdedigers van Feyenoord incasseerden al 26 tegentreffers, maar behoren wel allemaal tot de voorselectie. Douglas, de leider van de stabiele Twente-defensie, daarentegen niet.
"Ik vind dat vreemd", zegt Nikolay Mihaylov in De Telegraaf. "Douglas is naar mijn mening een van de betere verdedigers in Europa. Ik ben natuurlijk niet de bondscoach, maar ik zou hem zeker selecteren. Eigenlijk hoort hij zelfs in de basis van het Nederlands elftal thuis."
"Onze verdediging is een sterk punt en Douglas is de reus in onze defensie", gaat de keeper verder. "Als doelman vind ik het heerlijk om met zon verdediger samen te spelen. Douglas staat er altijd, legt passie en agressie in zijn spel en is voor ons team enorm belangrijk. Hij speelt als een beest."
"Het moet nog beter" De 25-jarige Douglas is sinds september beschikbaar voor het Nederlands elftal. In eerste instantie werd hij genegeerd voor de interlands tegen Andorra en Roemenië, maar na enkele afmeldingen mocht hij alsnog komen opdraven. Spelen deed Douglas echter niet en dat zal hij gezien de voorselectie ook in februari tegen Italië niet doen.
Steve McClaren maakt zich daar minder druk om dan zijn spelers. De Engelsman ziet het naderende duel met Feyenoord slechts als een kans voor Douglas om zich te bewijzen. "Het duel tussen Douglas en Pelle wordt een keyfactor. Dat wordt absoluut een van de duels waarom het gaat in de wedstrijd."
"Zolang Douglas niet wordt geselecteerd, moet hij zich maar bewijzen met zijn spel bij FC Twente", vervolgt McClaren. "Ik vind dat hij ten opzichte van vorig seizoen flinke progressie heeft geboekt, maar het moet nog beter als hij naar de top wil."
Als Mulder hier de keeper was geweest dan was Douglas helemaal gek geworden . . . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: verder ook nog nieuws te melden? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Leedvermaak met Erwin Mulder . . . |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Natuurlijk, niks anders te verzinnen ? ? ? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Werd gelukkig gered door Clasie, anders had hij weer bakken van kritiek over zich heen gekregen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 17:00 schreef Wim2 het volgende:Werd gelukkig gered door Clasie, anders had hij weer bakken van kritiek over zich heen gekregen. Niks tot weinig te doen gehad dankzij de verdediging . . . gelukkig maar ! ! ! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 17:00 schreef Wim2 het volgende:Werd gelukkig gered door Clasie, anders had hij weer bakken van kritiek over zich heen gekregen. Waarom dan als die bal had gezeten was het zijn schuld niet geweest, dus ook geen kritiek naar hem dan |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ook een paar goeie reddingen. Toevallig niet gezien zeker . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Verzinnen??? De waarheid is hard he.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ach, .. 't blijft een tobberd, onze L. ;) |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
Mulder was gister in goede doen jongens |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Had ik al gezegd dat Mulder een held is? Nee?
Mulder///HELD! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat Mulder een held is en lijdensweg onzin lult over Mulder.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Zal ik de kuip vermijden zolang Mulder er de eerste keeper is ? Zit ik wel serieus over na te denken . . . Ik was er gisteren gelukkig niet in de kuip maar ook op TV deed het weer zeer aan mijn ogen om Mulder in de goal zien te staan ! Net een lijk op benen . . . |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Dag lijdenswegje daahaag daahaag daahaag daahaag lijdensweg Dag lijdenswegje daahaag daahaag daahaag daahaag lijdensweg Dag lijdenswegje daahaag daahaag daahaag daahaag lijdensweg
En niet vòòr 5 december terugkomen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op maandag 28 januari 2013 - 19:26 schreef lijdensweg het volgende:Zal ik de kuip vermijden zolang Mulder er de eerste keeper is ? Zit ik wel serieus over na te denken . . . Ik was er gisteren gelukkig niet in de kuip maar ook op TV deed het weer zeer aan mijn ogen om Mulder in de goal zien te staan ! Net een lijk op benen . . . Als je dan ook de fora links laat liggen... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Het is of het een of het ander . . . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En in jouw geval is het helemaal niks.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ben je blind of zo? Het een of het ander staat er . . . Maar ja je moet minimaal slechtziend zijn als je fan van Erwin Mulder bent ! ! ! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 28 januari 2013 - 23:00 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ben je blind of zo? Het een of het ander staat er . . . Maar ja je moet minimaal slechtziend zijn als je fan van Erwin Mulder bent ! ! ! Jij bent lekker slechtziend, verziend, bijziend en nietsziend zeker! Iedereen kotst je uit en je blijft komen! je lijkt wel n sm-er, al kijk ik daar niet raar van op, Meneer Lijdensweg de lullenlikker! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 - 01:11 schreef infamous psv het volgende:[..] Jij bent lekker slechtziend, verziend, bijziend en nietsziend zeker! Iedereen kotst je uit en je blijft komen! je lijkt wel n sm-er, al kijk ik daar niet raar van op, Meneer Lijdensweg de lullenlikker! Ga jij lekker naar je (P)edofielen (S)port (V)ereniging in dat dorp uit brabant . . . en bemoei je niet met serieuze zaken ! ! ! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 - 01:11 schreef infamous psv het volgende:[..] Jij bent lekker slechtziend, verziend, bijziend en nietsziend zeker! Iedereen kotst je uit en je blijft komen! je lijkt wel n sm-er, al kijk ik daar niet raar van op, Meneer Lijdensweg de lullenlikker! Nee, niemand kotst 'm uit. Daar is ie veel te vermakelijk voor. |
|
|
|