|
|
van geil
|
|
|
ik ga masturberen ,mits u t goed vind. ben zo geil als n cracker. snapt u.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 februari 2013 door van geil -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: BREAKING NEWS: lijdensweg = Grazi (maar dan de overbeleefde versie) |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Eindelijk iemand die beleefd is op dit forum! :) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: geloof ik niks van .. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: verdiep je eerst eens in de materie voor dat je een mening vormt over bepaalde forum gebruikers .. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, jij moet mij met U aanspreken. Alleen jij. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Daar gaat het topic toch over ?!?!?!?! Wel graag ON-topic blijven! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
mag zich de 0-1 gedeeltelijk aanrekenen |
|
|
|
|
feyelinde
|
|
|
quote: op het uitkomen bedoel je ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja, gebrek aan inschatting vermogen |
|
|
|
|
feyelinde
|
|
|
was ook gelijk mijn eerste reactie ,dus vandaar |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
lord - adonis
|
|
|
ja godzijdank is het geen fout van onze middenvelder en verdedigers. het was een fout van Mulder. / / / / / / / / / / / / / / hahahahahahahahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: jan m is Jan Mulder. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2013 - 20:17 schreef lord - adonis het volgende:ja godzijdank is het geen fout van onze middenvelder en verdedigers. het was een fout van Mulder. / / / / / / / / / / / / / / hahahahahahahahahahahahahahahahahaha koekoek |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Hield ons vandaag ook in de wedstrijd! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
adonis heeft wel een punt hier. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
Was aggressief bij de standaard situaties net zoals de hele verdediging, chapeau. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Precies! Clasie mag 'm daar nooit zo verspelen! Daarna speelt PiSVe het simpel uit: keeper in alle gevallen kansloos + onschuldig! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bij dat schot van Matavz misschien? Maar dat was al helemaal in het begin. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2013 - 20:26 schreef JanM het volgende:[..] Precies! Clasie mag 'm daar nooit zo verspelen! Daarna speelt PiSVe het simpel uit: keeper in alle gevallen kansloos + onschuldig! Klopt wel van Clasie natuurlijk,ik had alleen Mulder iet eerder bij matavz verwacht..maar goed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Simpele ballen laat hij los.
Komt niet uit. Geen lef. Wordt steeds irritanter |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
jerra
|
|
|
Erwin Mulder ...no can do |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Okee dan zijn we er uit :') |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: niet met mij.:)
ik blijf erbij dat Lamprou beter is.maar wees gerust.dat doet Koeman niet. |
|
|
|
|
jerra
|
|
|
Feit blijft: mulder heeft geen stylzz Zal altijd zo blijven .....
Next season we Will buy à new goalie Dat 's. Engels... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Afgezien van de overbodige hoofdletter, en de onnodige accent grave op de 'a', applaus. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2013 - 21:36 schreef van geil het volgende:[..] niet met mij.:) ik blijf erbij dat Lamprou beter is.maar wees gerust.dat doet Koeman niet. Geilie als Goalie ! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
zeker wel, had kunnen uitkomen, had clasie kunnen coachen.... |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Ja, Mulder had zichzelf moeten splitsen zodat hij én uit had kunnen komen, én richting Lens had kunnen gaan, en ook nog Clasie kunnen coachen... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ja ik zie het, dacht even dat hij alleen in t engels schreef,vandaar.:) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2013 - 22:43 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Ja, Mulder had zichzelf moeten splitsen zodat hij én uit had kunnen komen, én richting Lens had kunnen gaan, en ook nog Clasie kunnen coachen... nee.hij had of uit moeten komen, of blijven staan. deed wederom iets daartussen. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Vind het tever gezocht, vond het een fout van Clasie want hij had afspeelmogelijkheden genoeg. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Discussie met baard. Mulder ontwikkelt nog wel verder, maar dat loopt niet synchroon met waar Feyenoord naar toe moet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als hij rand 16 had gestaan had hij de bal kunnen onderscheppen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Als L. niet geband was werd hier een geheel andere discussie gevoerd .. ;) (of zou hij inmiddels een beetje forum-moe zijn?) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ik heb de herhaling even bekeken, inderdaad een fout van Clasie maar weer twijfelachtig van Erwin Mulder , wel of niet uitkomen ... Verder redelijk gekeept |
|
|
|