|
|
RenatoBos
|
|
|
Mulder: 'Bij een keeper gaat het om het totaalplaatje'
Hij is nog maar net 24 jaar geworden en maakte door een voetblessure een rare seizoenshelft door. Ondanks dat ontwikkelt Erwin Mulder zich razendsnel tot een vertrouwde keeper. Dit in de traditie van Feyenoord, een club die altijd goede keepers heeft gehad. Mulder hoopt in de voetsporen te kunnen treden van topkeepers zoals Eddy Pieters Graafland, Joop Hiele of Jerzy Dudek. Mulder.., een doelman die even nuchter als ambitieus is.
'Ik ben blij dat ik hier bij Feyenoord elke week mijn wedstrijden speel', zegt Mulder in het magazine van de Feyenoord Supportersvereniging 'Hand in Hand', 'Je ontwikkelt je spel door ervaring op te doen in wedstrijden. Natuurlijk zijn er wel dingen die je als sterke punten kunt benoemen. In één/tegen/één situaties bijvoorbeeld, omdat mijn reflex goed is, maar bij voorzetten en trappen met links kan het beter. Bij een keeper gaat het toch om het totaalplaatje', aldus de doelman van Feyenoord.
Mulder zijn voorbeeld is Edwin van der Sar. 'Ik heb hem altijd de beste gevonden. Nee ik heb hem nog nooit ontmoet. Dat zal nog wel eens gebeuren´. Over een eventueel kampioenschap zegt Mulder. 'Als je er zo dichtbij bent moet je er vol voor gaan. Wij zijn als team zeer hecht en gaan voor elkaar door het vuur, zowel binnen als buiten het veld. Daarom zijn we ook moeilijk te verslaan. We hopen uiteindelijk met schaal op de Coolsingel te staan. Vanuit de kans die er nu is zullen we er echt alles aan doen om dat te realiseren'.
Lees het gehele interview met Mulder in Hand in Hand nummer 8 van dit seizoen. Verder in het magazine ondermeer een reportage over de Feyenoord talentendagen, interviews met teammanager Bas van Noortwijk en oud keeper Rob van Dijk en een artikel over de in 2005 geopende Legioenzaal. Hand in Hand valt zaterdag bij de leden op de mat en is tevens los verkrijgbaar in de winkel, waaronder de Feyenoord Fanshops.
Word lid van de FSV. Voor slechts € 30,00 per seizoen ontvangt u dan ook Hand in Hand bij u thuis. Daarnaast ontvangt u ook nog eens een leuk welkomstgeschenk. Bron:FSV |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 - 13:43 schreef RenatoBos het volgende:Mulder: 'Bij een keeper gaat het om het totaalplaatje'[ afbeelding ] Hij is nog maar net 24 jaar geworden en maakte door een voetblessure een rare seizoenshelft door. Ondanks dat ontwikkelt Erwin Mulder zich razendsnel tot een vertrouwde keeper. Dit in de traditie van Feyenoord, een club die altijd goede keepers heeft gehad. Mulder hoopt in de voetsporen te kunnen treden van topkeepers zoals Eddy Pieters Graafland, Joop Hiele of Jerzy Dudek. Mulder.., een doelman die even nuchter als ambitieus is.'Ik ben blij dat ik hier bij Feyenoord elke week mijn wedstrijden speel', zegt Mulder in het magazine van de Feyenoord Supportersvereniging 'Hand in Hand', 'Je ontwikkelt je spel door ervaring op te doen in wedstrijden. Natuurlijk zijn er wel dingen die je als sterke punten kunt benoemen. In één/tegen/één situaties bijvoorbeeld, omdat mijn reflex goed is, maar bij voorzetten en trappen met links kan het beter. Bij een keeper gaat het toch om het totaalplaatje', aldus de doelman van Feyenoord. Mulder zijn voorbeeld is Edwin van der Sar. 'Ik heb hem altijd de beste gevonden. Nee ik heb hem nog nooit ontmoet. Dat zal nog wel eens gebeuren´. Over een eventueel kampioenschap zegt Mulder. 'Als je er zo dichtbij bent moet je er vol voor gaan. Wij zijn als team zeer hecht en gaan voor elkaar door het vuur, zowel binnen als buiten het veld. Daarom zijn we ook moeilijk te verslaan. We hopen uiteindelijk met schaal op de Coolsingel te staan. Vanuit de kans die er nu is zullen we er echt alles aan doen om dat te realiseren'. Lees het gehele interview met Mulder in Hand in Hand nummer 8 van dit seizoen. Verder in het magazine ondermeer een reportage over de Feyenoord talentendagen, interviews met teammanager Bas van Noortwijk en oud keeper Rob van Dijk en een artikel over de in 2005 geopende Legioenzaal. Hand in Hand valt zaterdag bij de leden op de mat en is tevens los verkrijgbaar in de winkel, waaronder de Feyenoord Fanshops. Word lid van de FSV. Voor slechts € 30,00 per seizoen ontvangt u dan ook Hand in Hand bij u thuis. Daarnaast ontvangt u ook nog eens een leuk welkomstgeschenk. Bron:FSV Heb ik gelijk de prullenbak ingegooid deze editie van hand in hand ... Doe ik met elke editie waar Erwin Mulder aan het woord komt! Daar komt niks zinnigs uit . |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Kon dat ook maar met jouw posts! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Is jouw goed recht! Even aan Boudewijn vragen misschien? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 - 14:21 schreef lijdensweg het volgende:[..] Heb ik gelijk de prullenbak ingegooid deze editie van hand in hand ... Doe ik met elke editie waar Erwin Mulder aan het woord komt! Daar komt niks zinnigs uit . Triest dan. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Niks triest aan, onzin lees ik gewoon niet ! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Vandaar het almaar door bezoeken van een forum, gevuld met mensen die alleen maar ondergeschikt zijn aan jouw superioriteit? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 - 18:19 schreef Bosifyable het volgende:Vandaar het almaar door bezoeken van een forum, gevuld met mensen die alleen maar ondergeschikt zijn aan jouw superioriteit? Ik hoop van niet! Maar hoor jij daar dan ook bij? Het zou triest zijn als het zo was ... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ah, ik probeerde juist voor jou te denken, zoals je dat zelf ook voor anderen doet. Gaat ons allebei net zo slecht af blijkbaar! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 - 13:43 schreef RenatoBos het volgende:Mulder: 'Bij een keeper gaat het om het totaalplaatje'[ afbeelding ] Hij is nog maar net 24 jaar geworden en maakte door een voetblessure een rare seizoenshelft door. Ondanks dat ontwikkelt Erwin Mulder zich razendsnel tot een vertrouwde keeper. Dit in de traditie van Feyenoord, een club die altijd goede keepers heeft gehad. Mulder hoopt in de voetsporen te kunnen treden van topkeepers zoals Eddy Pieters Graafland, Joop Hiele of Jerzy Dudek. Mulder.., een doelman die even nuchter als ambitieus is.'Ik ben blij dat ik hier bij Feyenoord elke week mijn wedstrijden speel', zegt Mulder in het magazine van de Feyenoord Supportersvereniging 'Hand in Hand', 'Je ontwikkelt je spel door ervaring op te doen in wedstrijden. Natuurlijk zijn er wel dingen die je als sterke punten kunt benoemen. In één/tegen/één situaties bijvoorbeeld, omdat mijn reflex goed is, maar bij voorzetten en trappen met links kan het beter. Bij een keeper gaat het toch om het totaalplaatje', aldus de doelman van Feyenoord. Mulder zijn voorbeeld is Edwin van der Sar. 'Ik heb hem altijd de beste gevonden. Nee ik heb hem nog nooit ontmoet. Dat zal nog wel eens gebeuren´. Over een eventueel kampioenschap zegt Mulder. 'Als je er zo dichtbij bent moet je er vol voor gaan. Wij zijn als team zeer hecht en gaan voor elkaar door het vuur, zowel binnen als buiten het veld. Daarom zijn we ook moeilijk te verslaan. We hopen uiteindelijk met schaal op de Coolsingel te staan. Vanuit de kans die er nu is zullen we er echt alles aan doen om dat te realiseren'. Lees het gehele interview met Mulder in Hand in Hand nummer 8 van dit seizoen. Verder in het magazine ondermeer een reportage over de Feyenoord talentendagen, interviews met teammanager Bas van Noortwijk en oud keeper Rob van Dijk en een artikel over de in 2005 geopende Legioenzaal. Hand in Hand valt zaterdag bij de leden op de mat en is tevens los verkrijgbaar in de winkel, waaronder de Feyenoord Fanshops. Word lid van de FSV. Voor slechts € 30,00 per seizoen ontvangt u dan ook Hand in Hand bij u thuis. Daarnaast ontvangt u ook nog eens een leuk welkomstgeschenk. Bron:FSV hij zegt t zelf...t totaalplaatje |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja? Trekt hij zelf het boete kleed aan? Dan maar hopen dat ie de juiste conclusie gaat trekken! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nee toch niet , hij heeft het niet over zijn uitstraling ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 - 14:21 schreef lijdensweg het volgende:[..] Heb ik gelijk de prullenbak ingegooid deze editie van hand in hand ... Doe ik met elke editie waar Erwin Mulder aan het woord komt! Daar komt niks zinnigs uit . Jij moet toch onderhand wel gek worden van jezelf he.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Keep on dreaming HOMO, dat gaat nooit gebeuren !!! Het is erg dat ie weer gefaald heeft hé. Onze tobkeeper Erwin Mulder ... |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote:Op maandag 01 april 2013 - 06:14 schreef lijdensweg het volgende:[..] Keep on dreaming HOMO, dat gaat nooit gebeuren !!! Het is erg dat ie weer gefaald heeft hé. Onze tobkeeper Erwin Mulder ... Wat beleef je hier nou toch voor plezier aan Lijdensweg? Ik begrijp dat je een mening hebt over de keeper van onze club en dat je die wilt uitdragen op dit forum. Daar is een forum tenslotte voor. Maar om dat naar mijn gevoel jaar in jaar uit te doen, en dan anderen in het voorbijgaan veelvuldig te schofferen, daar kan je toch geen plezier aan beleven. Vat dit nou niet op als een kat want dat is het niet. Het is meer een uiting van verbazing. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 01 april 2013 - 07:34 schreef Leonidas het volgende:[..] Wat beleef je hier nou toch voor plezier aan Lijdensweg? Ik begrijp dat je een mening hebt over de keeper van onze club en dat je die wilt uitdragen op dit forum. Daar is een forum tenslotte voor. Maar om dat naar mijn gevoel jaar in jaar uit te doen, en dan anderen in het voorbijgaan veelvuldig te schofferen, daar kan je toch geen plezier aan beleven. Vat dit nou niet op als een kat want dat is het niet. Het is meer een uiting van verbazing. Als hij mij nou niet meer schoffeert dat zal wel helpen ... Maar ik vergeet niet wat hij in het verleden heeft geschreven en verder is er niks aan de hand !!! Alleen betreft Mulder dat zal door blijven gaan tot hij is verdwenen. Want hij heeft Feyenoord al veel te veel punten gekost. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Hehe eindelijk zijn er ook personen op de televisie die het er over hebben: Dat de Erwin Mulder DE ZWAKKE PLEK van Feyenoord is!!! Nu maar hopen dat de technische staf van Feyenoord dit ook heel snel gaan inzien ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 01 april 2013 - 08:28 schreef lijdensweg het volgende:Hehe eindelijk zijn er ook personen op de televisie die het er over hebben: Dat de Erwin Mulder DE ZWAKKE PLEK van Feyenoord is!!! Nu maar hopen dat de technische staf van Feyenoord dit ook heel snel gaan inzien ... Wie zei t? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Als hij de uitzending van Studio Voetbal bedoelt, dan heeft hij een selectief gehoor. Ondanks dat Jack van Gelder wel probeerde dat soort uitspraken uit zijn gasten te krijgen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 april 2013 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 01 april 2013 - 09:31 schreef Bosifyable het volgende:Als hij de uitzending van Studio Voetbal bedoelt, dan heeft hij een selectief gehoor. Ondanks dat Jack van Gelder wel probeerde dat soort uitspraken uit zijn gasten te krijgen. Als jij denkt dat zij de enige zijn heb je ook maar een selectief geheugen ... In dat programma kwam het inderdaad ter sprake maar anderen heb dat al veel eerder verkondigd! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op maandag 01 april 2013 - 09:59 schreef lijdensweg het volgende:[..] Als jij denkt dat zij de enige zijn heb je ook maar een selectief geheugen ... In dat programma kwam het inderdaad ter sprake maar anderen heb dat al veel eerder verkondigd! Nou ja, je zegt zelf 'hehe' en vervolgens het woord 'eindelijk', alsof het dus nooit eerder ter sprake zou zijn gekomen op de televisie. Dus geen selectief geheugen hoor, maak je geen zorgen. Ik probeer gewoon om te gaan met mensen die wat onduidelijk zijn in hun communicatie. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 01 april 2013 - 10:08 schreef Bosifyable het volgende:[..] Nou ja, je zegt zelf 'hehe' en vervolgens het woord 'eindelijk', alsof het dus nooit eerder ter sprake zou zijn gekomen op de televisie. Dus geen selectief geheugen hoor, maak je geen zorgen. Ik probeer gewoon om te gaan met mensen die wat onduidelijk zijn in hun communicatie. Wat in jouw ogen onduidelijk is ! DAT IS NATUURLIJK ALLES WAT TEGEN JOU IN GAAT ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 01 april 2013 - 10:08 schreef Bosifyable het volgende:[..] Nou ja, je zegt zelf 'hehe' en vervolgens het woord 'eindelijk', alsof het dus nooit eerder ter sprake zou zijn gekomen op de televisie. Dus geen selectief geheugen hoor, maak je geen zorgen. Ik probeer gewoon om te gaan met mensen die wat onduidelijk zijn in hun communicatie. En in dat programma was het inderdaad hehe .... Maar beter laat dan nooit zeggen we maar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op maandag 01 april 2013 - 10:09 schreef lijdensweg het volgende:[..] Wat in jouw ogen onduidelijk is ! DAT IS NATUURLIJK ALLES WAT TEGEN JOU IN GAAT ... Oh nee hoor, dat maak je er zelf van. Maakt niet uit, raken we aan gewend. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zonder capslock komt t niet over he |
|
|
|
|
craven
|
|
|
stelletje ouwe wijven...
:)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 april 2013 door craven -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Precies wat ik zeg! Je bent je eigen straatje weer aan het schoon praten. Raken we ook aan gewend ... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Maak er dan ff enkelvoud van. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 01 april 2013 - 11:10 schreef lijdensweg het volgende:[..] Precies wat ik zeg! Je bent je eigen straatje weer aan het schoon praten. Raken we ook aan gewend ... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
el triste
|
|
|
haha kansloze discussie......
Mulder komt overduidelijk kwaliteit te kort, maar we hebben op dit moment gewoon niks beters. Dus laten we hem steunen en niet elke week aanvallen. Is zinloos want hij kan gewoon niet beter..... Ben het met L eens dat ik hoop dat we volgend jaar een andere keeper hebben die wel punten voor ons pakt. Voor nu: hup Erwin :) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Erwin Mulder? Ja ik weet het, het is triest ... Wat moeten we daar toch mee ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 april 2013 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 april 2013 - 13:19 schreef el triste het volgende:haha kansloze discussie...... Mulder komt overduidelijk kwaliteit te kort, maar we hebben op dit moment gewoon niks beters. Dus laten we hem steunen en niet elke week aanvallen. Is zinloos want hij kan gewoon niet beter..... Ben het met L eens dat ik hoop dat we volgend jaar een andere keeper hebben die wel punten voor ons pakt. Voor nu: hup Erwin :) Koeman mag van mij ingrijpen,is het ook gewoon duidelijk. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die moet toch moe van zijn eigen worden.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: onverzettelijk noemen ze dat volgens mij .. ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik noem het zielig..d:-) |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
quote: En wat moet ie doen dan? Die kabouter erin gooien? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: die is beter.op alle vlakken.
maar op termijn ook niet goed genoeg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
wat n mafkees die Mulder. denkt dat hij in beeld is voor oranje. man man man!!!! in de hoofdklasse en lagere afdelingen zijn er legio beter. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
hij is weer es te laat 1 April was eergisteren |
|
|
|