|
|
RenatoBos
|
|
|
Erwin Mulder hoopt op het Nederlands elftal
Bondscoach Louis van Gaal heeft een hoge pet op van de spelers van Feyenoord en selecteert er telkens een hoop. Doelman Erwin Mulder heeft vooralsnog geen uitnodiging gehad van de bondscoach, maar hoopt in de toekomst bij Oranje te komen.
"Ik hoop er ooit deel van uit te maken, maar nu richt ik me eerst op Feyenoord en probeer daar naar een constant niveau te groeien. Bovendien zijn er veel goede keepers in Nederland, dus de concurrentie is groot. Ik blijf gewoon mijn uiterste best doen en dan krijg ik misschien ooit een kans", aldus Mulder in gesprek met Hand in Hand.
Mulder heeft bij Oranje concurrentie van onder meer Maarten Stekelenburg, Michel Vorm en Kenneth Vermeer. "Zij spelen wel in grote competities. Dat is misschien het verschil. Maar ik ben inderdaad wel de eerste keeper van Feyenoord en dat is ook een topclub. Ik denk wel dat er naar mij wordt gekeken, net als naar nog een aantal keepers. Maar zoals ik al eerder zei, ik moet gewoon eerst zelf een constant niveau halen. Daar werk ik keihard aan."
Desondanks is Mulder blij dat andere Feyenoord-spelers wel een uitnodiging krijgen. "Dat is goed voor de club. Die jongens verdienen het, want ze spelen een goed seizoen. Dat is de bondscoach ook opgevallen blijkbaar. Ik vind het erg leuk voor die jongens." Bron:Soccernews |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heeft ie nou last van hoogheidswaanzin.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
totaal de weg kwijt.net als in het doel. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ach, laat die jongen toch. we dromen allemaal toch wel eens? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Das waar, maar een natte droom op die leeftijd..(?)d:-) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Volgens mij is het een redelijk realistisch beeld wat hij van zichzelf heeft. In de top van de Eredivisie, dus ben je in beeld. Maar niet constant genoeg, dus hij begrijpt dat hij niet is opgeroepen. Bovendien ziet hij wie zijn concurrenten zijn, en duldt hij die voor zich. Alleen hij hoopt ooit voor Oranje opgeroepen te worden.
Dus niet de weg kwijt, geen grootheidswaanzin, gewoon zoals het is. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 03 april 2013 - 18:21 schreef RenatoBos het volgende:Erwin Mulder hoopt op het Nederlands elftal[ afbeelding ] Bondscoach Louis van Gaal heeft een hoge pet op van de spelers van Feyenoord en selecteert er telkens een hoop. Doelman Erwin Mulder heeft vooralsnog geen uitnodiging gehad van de bondscoach, maar hoopt in de toekomst bij Oranje te komen."Ik hoop er ooit deel van uit te maken, maar nu richt ik me eerst op Feyenoord en probeer daar naar een constant niveau te groeien. Bovendien zijn er veel goede keepers in Nederland, dus de concurrentie is groot. Ik blijf gewoon mijn uiterste best doen en dan krijg ik misschien ooit een kans", aldus Mulder in gesprek met Hand in Hand. Mulder heeft bij Oranje concurrentie van onder meer Maarten Stekelenburg, Michel Vorm en Kenneth Vermeer. "Zij spelen wel in grote competities. Dat is misschien het verschil. Maar ik ben inderdaad wel de eerste keeper van Feyenoord en dat is ook een topclub. Ik denk wel dat er naar mij wordt gekeken, net als naar nog een aantal keepers. Maar zoals ik al eerder zei, ik moet gewoon eerst zelf een constant niveau halen. Daar werk ik keihard aan." Desondanks is Mulder blij dat andere Feyenoord-spelers wel een uitnodiging krijgen. "Dat is goed voor de club. Die jongens verdienen het, want ze spelen een goed seizoen. Dat is de bondscoach ook opgevallen blijkbaar. Ik vind het erg leuk voor die jongens." Bron:Soccernews Hahahahaha, het moet niet gekker worden! van Gaal heeft het allang gezien ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
hij vergeet er nog velen... zal er n paar noemen.zoet de ruiter velthuizen etc etc. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hoezo een paar? Elke nederlandse keeper in de eredivisie en eerste divisie zijn toch beter dan Erwin Mulder !!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 03 april 2013 - 21:42 schreef lijdensweg het volgende:[..] Hoezo een paar? Elke nederlandse keeper in de eredivisie en eerste divisie zijn toch beter dan Erwin Mulder !!! ja dat zei ik al(velen),maar om hier nu 400 keepers op te schrijven..... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hoezo? Wou je die uit het verleden er ook bij halen ?? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: nee,begrijp uberhaupt niet dat hij prof heeft kunnen worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zijn basis is wel goed. Dus prof snap ik wel. Maar hij is gewoon niet goed genoeg voor ons. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mulder zegt geen rare dingen.Hij is zelfs kritisch! Over paar jaar mogelijk wel op een gewenst constant nivo. Nu niet geschikt voor een Feyenoord in opbouw. Geldt ook voor Lamprou. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 03 april 2013 - 21:17 schreef Bosifyable het volgende:Volgens mij is het een redelijk realistisch beeld wat hij van zichzelf heeft. In de top van de Eredivisie, dus ben je in beeld. Maar niet constant genoeg, dus hij begrijpt dat hij niet is opgeroepen. Bovendien ziet hij wie zijn concurrenten zijn, en duldt hij die voor zich. Alleen hij hoopt ooit voor Oranje opgeroepen te worden. Dus niet de weg kwijt, geen grootheidswaanzin, gewoon zoals het is. +1908 en daarom Mulder///HELD! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Mooi , maar hij zal NOOIT door van Gaal worden opgeroepen ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Misschien eens een voorselectie ... en dan steeds weer afvallen !!! |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
Hoelang gaan wij dit nog tolereren van mulder? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Is meer iets voor Verhoeven dan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wat wil je doen dan. Zijn knieschijven breken? Een offer maken die hij niet kan refusen?
Dappere praat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 april 2013 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
nee leren coachen en hij kan in mijn ogen veel beter!!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
we hebben momenteel niet beter, dus.... |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
Nou we kunnen hem wel beter maken, toch? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Oh, ja, daar komen ze zelf nooit op... |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
joh stylzz laat mij lekker met rust!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
inkoppertjes hahahahahaha |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Haha, op die manier afvallen wel ja ... |
|
|
|
|
lord - adonis
|
|
|
nou nou wat een commentaar weer, maar na VVV toch erg stilletjes. lijkt me toch dat Mulder de puntjes heb gepakt.
dus kom maar op met jullie commentaar. want positief zullen sommige nooit worden en niet te vergeten realistisch.
MULDER MOET BLIJVEN GAAT NU OOK AL PUNTEN PAKKEN. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De grijze muis moet eruit. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Hij heeft een heel realistisch verhaal, dus waar komt deze denigrerende opmerking vandaan? Lijdenswegvirusje? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ik had je nog even willen bellen tijdens de wedstrijd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mulder: Heerlijk om belangrijk te zijn voor de ploeg
Dat Feyenoord vrijdagavond drie belangrijke punten overhield aan de thuiswedstrijd tegen VVV-Venlo, was voor een groot deel te danken aan Erwin Mulder. De doelman verrichte tijdens de eerste helft enkele noodzakelijke reddingen, waarmee hij de bezoekers van scoren afhield. Desondanks bleef Mulder na afloop bescheiden over zijn rol. Daarvoor ben ik keeper geworden, sprak hij. Al is het heerlijk om belangrijk te zijn voor de ploeg.
De belangrijkste redding verrichte Mulder halverwege de eerste helft, toen hij oog in oog kwam te staan met voormalig ploeggenoot Ricky van Haaren. Maar dat ik hem goed ken, betekent niet dat ik wist wat hij ging doen, blikte de doelman terug op dat moment. Ik koos de juiste hoek en ging goed naar de grond, waardoor ik de bal naast kon tikken. Daarmee voorkwam Mulder een achterstand voor zijn ploeg, die volgens hem niet scherp aan de wedstrijd was begonnen. We hadden het erg lastig vandaag met een goed voetballend VVV. Maar zeker in deze fase van de competitie zijn de drie punten het belangrijkst, hoe we die behalen is niet van belang.
Ondanks dat Feyenoord moeite had om kansen te creëren, hield Mulder het vertrouwen dat de wedstrijd winnen kon worden afgesloten. We hebben immers een fenomeen in de spits lopen, sprak hij glimlachend, doelend op Graziano Pellè. Hij is goud waard voor ons, dat heeft ie vanavond opnieuw bewezen. Zijn doelpunten zijn vaak beslissend.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Koeman: "Erwin moet de volgende stap maken in zijn ontwikkeling"
Ronald Koeman vindt dat het tijd wordt dat Erwin Mulder de volgende stap in zijn ontwikkeling zet. De trainer van Feyenoord is over het algemeen tevreden over de doelman, maar vindt het wel jammer dat de 24-jarige sluitpost niet altijd goed stond bij tegendoelpunten.
"Erwin moet de volgende stap maken in zijn ontwikkeling", tekende Voetbal International op uit de mond van de oefenmeester van de Rotterdammers. "Zijn groei is er eentje met vallen en opstaan. Het is niet zo dat hij grote fouten maakt, maar we hebben doelpunten geïncasseerd waarbij ik vind dat hij daaraan iets meer had kunnen doen."
"Karakterologisch zal hij zich ook verder moeten ontwikkelen, dan praat je over hoe hij in de goal staat, over zijn coaching", vervolgde Koeman, die Mulder de tijd wil geven om zich verder te ontwikkelen. "Misschien heeft hij iets meer tijd nodig, want hij is nog jong." Bron:Soccernews |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 april 2013 - 06:43 schreef lord - adonis het volgende:nou nou wat een commentaar weer, maar na VVV toch erg stilletjes. lijkt me toch dat Mulder de puntjes heb gepakt. dus kom maar op met jullie commentaar. want positief zullen sommige nooit worden en niet te vergeten realistisch. MULDER MOET BLIJVEN GAAT NU OOK AL PUNTEN PAKKEN. + 1
Mulder heeft de 3 punten voor ons gewonnen!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 april 2013 - 07:50 schreef Els het volgende:[..] Hij heeft een heel realistisch verhaal, dus waar komt deze denigrerende opmerking vandaan? Lijdenswegvirusje? Dat mag ik niet hopen (dat virusje), ik,vind hem nog niet klaar voor het grote werk op dit moment.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heb je zijn nummer..d:-) |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op woensdag 03 april 2013 - 21:17 schreef Bosifyable het volgende:Volgens mij is het een redelijk realistisch beeld wat hij van zichzelf heeft. In de top van de Eredivisie, dus ben je in beeld. Maar niet constant genoeg, dus hij begrijpt dat hij niet is opgeroepen. Bovendien ziet hij wie zijn concurrenten zijn, en duldt hij die voor zich. Alleen hij hoopt ooit voor Oranje opgeroepen te worden. Dus niet de weg kwijt, geen grootheidswaanzin, gewoon zoals het is. Inderdaad!! Mensen lezen: Mulder en Oranje en hup hoop commentaar, grootheidswaanzin e.d. maar lezen niet eens wat hij precies zegt.
Mulder held! Zeker na gisteravond. Heeft een aantal prima reddingen verricht. Mulder gefeliciteerd, je hebt de 3 punten voor ons gepakt! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Moet je ff bij je 'broer' wezen ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik ben blij dat ie het goed gedaan heeft, maar klaar voor Oranje is ie nog niet.. |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
Het is toch opvallend, en waarschijnlijk ook net zo logisch, dat het in deze fase van de competitie juist de wat oudere spelers van zijn die Feyenoord overeind houden. Ik gun het ook zeker Mulder en Mathijssen, die veel kritiek over zich heen hebben gehad. Ook al was dat niet altijd onterecht. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 april 2013 - 09:14 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik ben blij dat ie het goed gedaan heeft, maar klaar voor Oranje is ie nog niet.. Dat zegt ie dan ook niet. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 april 2013 - 09:14 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik ben blij dat ie het goed gedaan heeft, maar klaar voor Oranje is ie nog niet.. Zeker niet, maar dat is wat anders dan dat hij last zou hebben van grootheidswaanzin. Hij zegt niet verbaasd te zijn dat hij geen eerste keeper is in het Nederlands elftal, maar dat hij hoopt ooit opgeroepen te worden. Is iets heel anders, toch? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Nee, anders had ik zeker gebeld. |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
Hallo Lijdensweg, wat vond je van het optreden van Mulder gisteren? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hoezo? Stond ie in de goal dan? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Een zwaluw maakt nog geen zomer!! En ik had liever gezien dat ie vorige week in Heerenveen de uitblinker was geweest. Maar verder was ie gisteren de eerste 20 minuten uitstekend op dreef ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 april 2013 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 april 2013 - 10:52 schreef lijdensweg het volgende:[..] Een zwaluw maakt nog geen zomer!! En ik had liever gezien dat ie vorige week in Heerenveen de uitblinker was geweest. Maar verder was ie gisteren de eerste 20 minuten uitstekend op dreef ... ........En maakte hij het verschil waardoor de punten in de kuip bleven. Oké, jammer dat je Heerenveen er weer bij haalt maar toch bedankt voor de beschrijving "uitstekend op dreef". |
|
|
|