|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 april 2013 - 10:57 schreef Leonidas het volgende:[..] ........En maakte hij het verschil waardoor de punten in de kuip bleven. Oké, jammer dat je Heerenveen er weer bij haalt maar toch bedankt voor de beschrijving "uitstekend op dreef". Dat kan jij weer jammer vinden maar die wedstrijd in Heerenveen was 10 keer belangrijker dan de wedstrijd tegen VVV. Nu lopen we achter de feiten aan en als men in Heerenveen had gewonnen dan was het HEEL anders geweest ... En dat " uitstekend op dreef " , het is jammer dat het maar minimaal gebeurt op een heel seizoen .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 april 2013 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Als hij in Heerenveen de 0 had gehouden hadden we 1 punt. Nu heeft hij er 3 gered, dus wat l.l je nou lijdensweg |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Nou ja, als we in Heerenveen niet zo kansloos ten onder waren gegaan, waren we met een heel andere mentaliteit deze wedstrijd ingestapt.
Maar goed, die wedstrijd in Heerenveen is niet de schuld van Mulder. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 april 2013 - 11:08 schreef PieterBos het volgende:Als hij in Heerenveen de 0 had gehouden hadden we 1 punt. Nu heeft hij er 3 gered, dus wat l.l je nou lijdensweg Precies Mulder heeft 3 punten gepakt gisteren,werd weleens tijd ook..En L is 1 en al lul dus dat klopt ook.. |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 april 2013 - 11:05 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat kan jij weer jammer vinden maar die wedstrijd in Heerenveen was 10 keer belangrijker dan de wedstrijd tegen VVV. Nu lopen we achter de feiten aan en als men in Heerenveen had gewonnen dan was het HEEL anders geweest ... En dat " uitstekend op dreef " , het is jammer dat het maar minimaal gebeurt op een heel seizoen . Ik snap dat het voor jou een brug te ver is om Mulder ruimhartig de credits te geven die hij gisteren in mijn ogen meer dan verdiend heeft. Ik was er in ieder geval blij mee dat hij ons op de nul wist te houden. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 april 2013 - 11:25 schreef Leonidas het volgende:[..] Ik snap dat het voor jou een brug te ver is om Mulder ruimhartig de credits te geven die hij gisteren in mijn ogen meer dan verdiend heeft. Ik was er in ieder geval blij mee dat hij ons op de nul wist te houden. Ik zie jou hier alleen maar als Mulder een keer goed gekeept heeft , waar ben je als ie een draak van een wedstrijd keept? Dus ga nu niet lullen over credits geven ... Dat heb ik al gedaan !! Moet jij maar eens verder lezen dan je neus lang is . |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 april 2013 - 11:34 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik zie jou hier alleen maar als Mulder een keer goed gekeept heeft , waar ben je als ie een draak van een wedstrijd keept? Dus ga nu niet lullen over credits geven ... Dat heb ik al gedaan !! Moet jij maar eens verder lezen dan je neus lang is . Rustig aan Lijdensweg, schiet nou toch niet gelijk in de agressie modus. Ik zit op dit forum voor de gezelligheid en niet om allerlei conflictjes met jou uit te vechten. Nu iets over mijn opstelling, (en voel je nou niet gelijk aangesproken)als onze spelers niet goed spelen dan heb ik niet de behoefte om ze uit te fluiten en ze na afloop neer te sabelen.Ook niet als Mulder een draak van een wedstrijd keept. Ik verlaat met een verbeten kop vak PP, zit tijdens de terugreis wat te brommen in de auto en kijk niet naar studio sport. Zo verwerk ik het. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 april 2013 - 09:19 schreef Bosifyable het volgende:[..] Zeker niet, maar dat is wat anders dan dat hij last zou hebben van grootheidswaanzin. Hij zegt niet verbaasd te zijn dat hij geen eerste keeper is in het Nederlands elftal, maar dat hij hoopt ooit opgeroepen te worden. Is iets heel anders, toch? Das waar.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zou die Cassillas kosten? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
gewoon lekker bij Theole gaan keepen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ik bespeur hier duidelijk een anti-Mulder colonne |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zelfs bij Studio Sport waren ze enthousiast en zeiden ze dat hij heel wat goede ballen eruit heeft gehaald de laatste wedstrijden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja heeft Feyenoord de vorigs wedstrijd nog gered.. Was vandaag wel een zwak balletje dat er in ging,alleen is het nog erger dat het schotje uberhaut gegeven kon wordrn.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 19:58 schreef Bosifyable het volgende:Zelfs bij Studio Sport waren ze enthousiast en zeiden ze dat hij heel wat goede ballen eruit heeft gehaald de laatste wedstrijden. ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 20:02 schreef Leon FR1908 het volgende:Ja heeft Feyenoord de vorigs wedstrijd nog gered.. Was vandaag wel een zwak balletje dat er in ging,alleen is het nog erger dat het schotje uberhaut gegeven kon wordrn.. leek wel in vertraging opgenomen |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Die had 'wijlen' mijn opa nog tegen gehouden ... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Ja hoor ................ ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zag het een minuut geleden weer, het is op zich al een kunst zo langzaam naar de bal te gaan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 22:52 schreef VVout het volgende:Zag het een minuut geleden weer, het is op zich al een kunst zo langzaam naar de bal te gaan. Mulder koste europees voetbal en de schaal. lees cl.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 april 2013 door van geil -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 22:52 schreef VVout het volgende:Zag het een minuut geleden weer, het is op zich al een kunst zo langzaam naar de bal te gaan. Art of pieces ... Het is inderdaad een 'slowmotion' Erwin Mulder: Het was niks, het is niks en het wordt nooit iets. Waardeloze keeper in mijn ogen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Wordt al jaren verkondigd ... niks nieuws! Laten die ´Erwin Mulder´ fan toch lekker genieten van hun tobkeeper |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Verschil tussen fan en steunen wat je hebt. Maar is niet best. |
|
|
|
|
lord - adonis
|
|
|
ja ja en nu de nul weer en dan hoor je ze niet maar zal nu weer olie op het vuur gooien.
Mulder is goeeeeeeeeeeeed joh |
|
|
|
|
Brian
|
|
|
Mulder Was gewoon weer goed ! Had toch een erg goede redding vandaag , waar de verdediging weer liep te slapen. Ook had hij goed overzicht en bewaarde hij goed de rust. |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
Uitstekende wedstrijd van Mulder. Goede reddingen en de nul gehouden. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Reddingen? Hij heeft toch maar 1 keer hoeven in te grijpen en dat deed ie naar behoren. Verder blijft het een keeper die Feyenoord onwaardig is ! |
|
|
|
|
Brian
|
|
|
quote:Op zondag 21 april 2013 - 20:57 schreef lijdensweg het volgende:[..] Reddingen? Hij heeft toch maar 1 keer hoeven in te grijpen en dat deed ie naar behoren. Verder blijft het een keeper die Feyenoord onwaardig is ! En jij blijft een gebarsten, grammofoonplaat ! en als Supporter Feyenoord Onwaardig. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Goede reflex van Mulder, met de voeten naar voren de bal weggewerkt. De bal springt naar links en Mulder kijkt verbaast naar rechts waar de bal is.
Herstel mij als iemand het anders heeft gezien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Erwin Mulder over de winst op Vitesse
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 21 april 2013 - 20:57 schreef lijdensweg het volgende:[..] Reddingen? Hij heeft toch maar 1 keer hoeven in te grijpen en dat deed ie naar behoren. Verder blijft het een keeper die Feyenoord onwaardig is ! tuurlijk ... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 21 april 2013 - 21:02 schreef Brian het volgende:[..] En jij blijft een gebarsten, grammofoonplaat ! en als Supporter Feyenoord Onwaardig. tsja |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
1 bal gehad en die pakte hij uitstekend. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: +1
En overtuigend bij hoge ballen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 21 april 2013 - 21:02 schreef Brian het volgende:[..] En jij blijft een gebarsten, grammofoonplaat ! en als Supporter Feyenoord Onwaardig. Mooi. Dan heb je TENMINSTE een eigen mening!! Die zie ik hier veel te weinig. Het zijn teveel 'meelopers' ... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op maandag 22 april 2013 - 07:00 schreef lijdensweg het volgende:[..] Mooi. Dan heb je TENMINSTE een eigen mening!! Die zie ik hier veel te weinig. Het zijn teveel 'meelopers' ... Ja, dat vind ik ook! Eens.
+1 of +1908, wat jij wil! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Liever meeloper dan meeeter |
|
|
|
|
Brian
|
|
|
quote:Op maandag 22 april 2013 - 07:00 schreef lijdensweg het volgende:[..] Mooi. Dan heb je TENMINSTE een eigen mening!! Die zie ik hier veel te weinig. Het zijn teveel 'meelopers' ... Je eigen mening hebben is niets mis mee Maar expres ergens tegen in gaan is wat anders. Ook al speelt Mulder een goede wedstrijd en is iedereen het daar over eens. Zal je dat toch nooit toegeven Lijdensweg
Je wilt kwa Mulder alleen maar zwart kijken en grijpt elke gelegenheid aan, hem af te vallen Heb zoiets van nu weten we het wel.
Nooit positief en altijd je eigen spelers afvallen Tja zo hoort een supporter niet te doen en dat is dan mijn mening. Dit zijn de middelen waarmee we het moeten doen Laten we ze steunen en naar de Positieve dingen kijken. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 april 2013 - 11:05 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat kan jij weer jammer vinden maar die wedstrijd in Heerenveen was 10 keer belangrijker dan de wedstrijd tegen VVV. Nu lopen we achter de feiten aan en als men in Heerenveen had gewonnen dan was het HEEL anders geweest ... En dat " uitstekend op dreef " , het is jammer dat het maar minimaal gebeurt op een heel seizoen . voor 100% mee eens!!!! jullie kunnen lullen wat jullie willen maar hij heeft gelijk! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 april 2013 - 11:25 schreef Leonidas het volgende:[..] Ik snap dat het voor jou een brug te ver is om Mulder ruimhartig de credits te geven die hij gisteren in mijn ogen meer dan verdiend heeft. Ik was er in ieder geval blij mee dat hij ons op de nul wist te houden. ik denk daar het zelfde over mulder is voor mij ook niet de ideale keeper voor Feijenoord, wie wel? cilissen had ik graag als keeper gehad! staat 2 x erin en is bepalend! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
maar is gewoon op dit moment niet anders. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 22 april 2013 - 13:17 schreef Brian het volgende:[..] Je eigen mening hebben is niets mis mee Maar expres ergens tegen in gaan is wat anders. Ook al speelt Mulder een goede wedstrijd en is iedereen het daar over eens. Zal je dat toch nooit toegeven Lijdensweg Je wilt kwa Mulder alleen maar zwart kijken en grijpt elke gelegenheid aan, hem af te vallen Heb zoiets van nu weten we het wel. Nooit positief en altijd je eigen spelers afvallen Tja zo hoort een supporter niet te doen en dat is dan mijn mening. Dit zijn de middelen waarmee we het moeten doen Laten we ze steunen en naar de Positieve dingen kijken. Dan heb je helaas niet goed gekeken wat voor cijfer ik heb gegeven aan Mulder ... Dat maakt verder niks uit , het gebeurt te weinig en nooit op beslissende momenten. Maar buiten dat , het is een mening die ik heb over een speler !!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 22 april 2013 - 14:02 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dan heb je helaas niet goed gekeken wat voor cijfer ik heb gegeven aan Mulder ... Dat maakt verder niks uit , het gebeurt te weinig en nooit op beslissende momenten. Maar buiten dat , het is een mening die ik heb over een speler !!! dat was ons al een poosje duidelijk hoor, L., die mening van jou dus ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Voor sommige blijkbaar niet ... |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote:Op zondag 21 april 2013 - 20:57 schreef lijdensweg het volgende:[..] Reddingen? Hij heeft toch maar 1 keer hoeven in te grijpen en dat deed ie naar behoren. Verder blijft het een keeper die Feyenoord onwaardig is ! Niet over taal zeuren vriend, dat doe ik bij jou ook niet. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
mijn grootste irritatie aan mulder is zijn uitstraling! de goey had die ook van een pannenkoek, maar die was wereldklasse! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 22 april 2013 - 15:22 schreef Milo het volgende:mijn grootste irritatie aan mulder is zijn uitstraling! de goey had die ook van een pannenkoek, maar die was wereldklasse! mwah... wereldklasse.. |
|
|
|