|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 22 april 2013 - 14:02 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dan heb je helaas niet goed gekeken wat voor cijfer ik heb gegeven aan Mulder ... Dat maakt verder niks uit , het gebeurt te weinig en nooit op beslissende momenten. Maar buiten dat , het is een mening die ik heb over een speler !!! Jij had een uitstekende Jehovah's getuige kunnen zijn. En maar doordrammen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: gewoon de deur dicht smijten |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Wel met voet ertussen! :) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: toen der tijd hoorde hij bij de beste 10 vd wereld! muldertje komt niet voor bij de eerste 30 vd wereld! stond in de basis van het NL elftal, bij Chelsea, het was een toppert!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 april 2013 door Milo -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 22 april 2013 - 15:22 schreef Milo het volgende:mijn grootste irritatie aan mulder is zijn uitstraling! de goey had die ook van een pannenkoek, maar die was wereldklasse! Niet overdrijven hé . . . |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Heb ik het over de taal dan ? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Nee mulder is niet de topkeeper, maar voor nu moet hij maar voldoen.. |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote: Meervoud, enkelvoud misschien? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 april 2013 - 09:50 schreef Milo het volgende:[..] toen der tijd hoorde hij bij de beste 10 vd wereld! muldertje komt niet voor bij de eerste 30 vd wereld! stond in de basis van het NL elftal, bij Chelsea, het was een toppert! Edje was al een stukje ouder toen he. Ed kwam op zn 24e naar Feyenoord.Had hij al 6 seizoenen en 137 wedstrijden Sparta achter zijn naam staan. Volgens mij in die tijd ook eredivisionist.(Mulder heeft er nu ongeveer 115 achter zijn naam staan, in in 5 jaar en is nu 23/24.Ed de Goey was in zn eerste jaren ook niet meteen top. Bij Chelsea uiteindelijk ook maar 123 wedstrijden gekeept in 6 jaar.
Ik herinner me bij Ed altijd de goal van die brazilianen, een 100% muldertje. Het mooie is dat je dus Ed de Goey herinnert van de periode die er bij Mulder nu aankomt. En daarin maakte de Goey ook nog Muldertjes :)
Filmpje!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 april 2013 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zit ik eigenlijk gewoon stiekem Mulder te verdedigen he... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: maar t klopt ook nog eigenlijk.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
En terecht, want hij wordt onderschat. Ik denk dat dat komt door het begin, want toen was hij inderdaad niet al te best, maar ik vind het wel steeds beter worden, dus wil ik hem, gezien zijn leeftijd, absoluut het voordeel van de eventuele twijfel geven. Ik zeg niet dat hij een superkeeper is, of kan worden, maar ik zou ook niet te snel willen zeggen dat hij niet heel goed wordt. Hij is nog zo piep voor keeperbegrippen... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Precies..HUP MULDER..!!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Echt niet Mulder mag nog geeneens de schoenen poetsen van Ed of Dudek.....maar goed Dudek zal je ook wel geen topkeeper vinden omdat hij niet zo veel gespeeld heeft bij real.........Mulder is niet goed genoeg voor dit Feijenoord, in mijn ogen in elke linie hebben we een wereld speler staan behalve op de doellijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 24 april 2013 - 12:10 schreef Milo het volgende:[..] Echt niet Mulder mag nog geeneens de schoenen poetsen van Ed of Dudek.....maar goed Dudek zal je ook wel geen topkeeper vinden omdat hij niet zo veel gespeeld heeft bij real.........Mulder is niet goed genoeg voor dit Feijenoord, in mijn ogen in elke linie hebben we een wereld speler staan behalve op de doellijn. Dan heb je mijn post niet begrepen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
opnieuw "de 0 gehouden" .. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Inderdaad..!!!!!
Mulder///Held.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De paal en lat werkten ook mee.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 april 2013 door tomson -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Heeft ie mee gedaan dan? Zelfs jouw opa had de nul gehouden ... Het is de verdienste van de spelers die in het veld lopen, niet die ene die in zijn hokje mag staan !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hij moet zich onderscheiden als het elftal het nodig heeft! Niet in deze 'zomeravond potjes' ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Inderdaad Tom..
Paal en lat///HELDEN..!!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 28 april 2013 - 20:02 schreef lijdensweg het volgende:[..] Heeft ie mee gedaan dan? Zelfs jouw opa had de nul gehouden ... Het is de verdienste van de spelers die in het veld lopen, niet die ene die in zijn hokje mag staan !!! hap, .. slik .... ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 28 april 2013 - 20:02 schreef lijdensweg het volgende:[..] Heeft ie mee gedaan dan? Zelfs jouw opa had de nul gehouden ... Het is de verdienste van de spelers die in het veld lopen, niet die ene die in zijn hokje mag staan !!! Je kaart weggegeven toch ? Nou jongen wat gemist vandaag hoor ! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Had ook niks te doen.. maar z'n uittrappen waren weer eens van een bedroevend niveau.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Weer op zoek naar je wekelijkse dosis strontkar Wim ? Heb je die uittrappen van Pasveer voordat hij rood kreeg zeker niet gezien.. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote:Op zondag 28 april 2013 - 21:41 schreef Wim2 het volgende:Had ook niks te doen.. maar z'n uittrappen waren weer eens van een bedroevend niveau.. Ik heb er eens opgelet, maar hij schiet ze uit stand ruim over de middenlijn. Hoe ver wil je dat zijn uittrappen komen dan? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Slaat nergens op. Op Mulder was vandaag geen moer aan te merken. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Niks gemist hoor! Lekker vanuit mijn luie stoel op het balkon ... met het geluid vanuit de kuip in de verte !!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 29 april 2013 - 00:32 schreef lijdensweg het volgende:[..] Niks gemist hoor! Lekker vanuit mijn luie stoel op het balkon ... met het geluid vanuit de kuip in de verte !!! Houwe zo :) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dit seizoen kom ik er ook niet meer ... Alle kaarten en de box zijn vergeven !!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zondag 28 april 2013 - 20:03 schreef lijdensweg het volgende:[..] Hij moet zich onderscheiden als het elftal het nodig heeft! Niet in deze 'zomeravond potjes' ... ben ik volledig mee eens! hij is niet de baas in zijn eigen 16. "Gvd iedereen moet oprotten in de 16" die is van mij! dat mis ik bij hem! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 29 april 2013 - 10:15 schreef Milo het volgende:[..] ben ik volledig mee eens! hij is niet de baas in zijn eigen 16. "Gvd iedereen moet oprotten in de 16" die is van mij! dat mis ik bij hem! Ja zoals uit bij RKC ... daar had ie de held kunnen worden die we nodig hebben !!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja dat ruk balletje had tie wel mogen hebben idd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: hoorde zojuist dat hij inmiddels de lijn gepasseerd is.dat balletje:0 |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
hehehehe........voorlopig moeten we dus geduld hebben. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Zag je hem staan bij die 1-0 van ADO DH, houten klaas en een spillebeentje ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ga deze topic over de Vrij dan ? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2013 - 12:45 schreef lijdensweg het volgende:Zag je hem staan bij die 1-0 van ADO DH, houten klaas en een spillebeentje ... Weinig reactie inderdaad, maar Vilhena moet de voorzet eruit halen en De Vrij moet gewoon zijn man uitschakelen. Ongelofelijk, een spits die de eerste paal opzoekt, wat een verrassing... |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
Mulder had kunnen weten dat die bal alleen in de korte hoek kon. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Had beter kunnen anticiperen inderdaad. Stond niet geweldig opgesteld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2013 - 15:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Had beter kunnen anticiperen inderdaad. Stond niet geweldig opgesteld. dat is helaas vrijwel altijd.
hij ziet t gewoon niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Mee eens. Andere keeper: opdracht voor van Geel. |
|
|