|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2013 - 15:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Had beter kunnen anticiperen inderdaad. Stond niet geweldig opgesteld. Dat heb ik al zo vaak verklaard en dan wordt je voor gek verklaard !
En nu hebben jullie het 'licht' gezien ? Ja, het moet niet gekker worden ... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2013 - 12:45 schreef lijdensweg het volgende:Zag je hem staan bij die 1-0 van ADO DH, houten klaas en een spillebeentje ... Ik heb me inderdaad, en niet voor het eerst dit seizoen, rotgeërgerd aan De Vrij. Onbegrijpelijk dat hij die Van Duinen zo vrij laat. Deed me weer aan dat uitzichtloze potje tegen RKC denken. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2013 - 16:11 schreef Els het volgende:[..] Ik heb me inderdaad, en niet voor het eerst dit seizoen, rotgeërgerd aan De Vrij. Onbegrijpelijk dat hij die Van Duinen zo vrij laat. Deed me weer aan dat uitzichtloze potje tegen RKC denken. Volgens mij gaat deze topic over ene Erwin Mulder, onze TOB keeper ..... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2013 - 17:04 schreef lijdensweg het volgende:[..] Volgens mij gaat deze topic over ene Erwin Mulder, onze TOB keeper ..... Zeer goede opmerking van Els voor de zwartkijkers..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 mei 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Als er gratis en voor niets of voor slechts een paar ton een betere keeper kan worden gehaald, zou ik het ook doen. Maar de kans dat je er zo een vindt is nagenoeg nihil. Verder vind ik bij het eerste doelpunt voornamelijk de Vrij schuldig. Die laat gewoon zijn man weglopen en staat er terwijl op een halve meter afstand een beetje naar te kijken hoe die van Duinen hem binnenschiet. Ik geloof niet dat één van onze spelers al klaar is voor de Europese top, hoezeer ze dit zelf (en hun zaakwaarnemers) ook willen geloven. Verder is het algemeen bekend dat Mulder geen topkeeper is, maar hij is ook zeker geen hele slechte keeper. Prima voor het niveau van de eredivisie. En ja, hij maakt zo zijn fouten, maar heb je wel eens naar de andere keepers in de eredivisie gekeken. Die maken nog veel grotere blunders. Maar ach, sommige moeten altijd wat te zeiken hebben. Opvallend dat we je (lijdensweg) alleen maar over Mulder horen, terwijl volgens mij op Mathijsen na het hele team vandaag een dikke onvoldoende haalde. Lijkt me hier toch eerder een collectieve wanprestatie. Op Mathijsen na, die zijn geld toch zeker waard lijkt te zijn. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2013 - 17:11 schreef feyenoord!!! het volgende:Als er gratis en voor niets of voor slechts een paar ton een betere keeper kan worden gehaald, zou ik het ook doen. Maar de kans dat je er zo een vindt is nagenoeg nihil. Verder vind ik bij het eerste doelpunt voornamelijk de Vrij schuldig. Die laat gewoon zijn man weglopen en staat er terwijl op een halve meter afstand een beetje naar te kijken hoe die van Duinen hem binnenschiet. Ik geloof niet dat één van onze spelers al klaar is voor de Europese top, hoezeer ze dit zelf (en hun zaakwaarnemers) ook willen geloven. Verder is het algemeen bekend dat Mulder geen topkeeper is, maar hij is ook zeker geen hele slechte keeper. Prima voor het niveau van de eredivisie. En ja, hij maakt zo zijn fouten, maar heb je wel eens naar de andere keepers in de eredivisie gekeken. Die maken nog veel grotere blunders. Maar ach, sommige moeten altijd wat te zeiken hebben. Opvallend dat we je (lijdensweg) alleen maar over Mulder horen, terwijl volgens mij op Mathijsen na het hele team vandaag een dikke onvoldoende haalde. Lijkt me hier toch eerder een collectieve wanprestatie. Op Mathijsen na, die zijn geld toch zeker waard lijkt te zijn. Ik heb bij punten toekenning ook Mathijsen als enige een voldoende gegeven! En dat tegendoelpunt was zeker ook een fout van de Vrij , maar Mulder moet als ie het inzicht heeft weten dat een spits naar de eerste paal gaat. En in 99% van de gevallen gaat de bal dan ook richting de goal bij de eerste paal! Voor mij het zoveelste bewijs dat Mulder niet geschikt is om Feyenoord naar een hoger plan te tillen. Dit beoordeel ik op basis van wat ik van hem zag in de jeugd, Excelsior en tot nu toe! Vanuit dit inzicht vind ik ook dat Boy de Jong al veel verder is in zijn ontwikkeling als keeper. Maar ik denk dat Mulder de hand boven het hoofd wordt gehouden door zijn 'maatje' Patrick Lodewijks. Wat ik een zeer kwalijke zaak vind, hij zou juist samen met Ronald Koeman moeten door selecteren betreft de selectie van Feyenoord. Zo hoop ik dat er komend seizoen spelers als: de Jong, Slabbekoorn , Sleegers en Manu definitief bij de selectie komen. Ik zou veel meer jongere spelers bij de selectie halen en afscheid gaan nemen van de oudjes , die dan de bank warm kunnen gaan houden. En dan er de tijd voor nemen en incasseren dat het een paar jaar minder wordt. Maar wel door selecteren in de kwaliteit van spelers, wie het ook is !!! We zullen gaan zien wat de zomer gaat brengen ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 mei 2013 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2013 - 17:22 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik heb bij punten toekenning ook Mathijsen als enige een voldoende gegeven! En dat tegendoelpunt was zeker ook een fout van de Vrij , maar Mulder moet als ie het inzicht heeft weten dat een spits naar de eerste paal gaat. En in 99% van de gevallen gaat de bal dan ook richting de goal bij de eerste paal! Voor mij het zoveelste bewijs dat Mulder niet geschikt is om Feyenoord naar een hoger plan te tillen. Dit beoordeel ik op basis van wat ik van hem zag in de jeugd, Excelsior en tot nu toe! Vanuit dit inzicht vind ik ook dat Boy de Jong al veel verder is in zijn ontwikkeling als keeper. Maar ik denk dat Mulder de hand boven het hoofd wordt gehouden door zijn 'maatje' Patrick Lodewijks. Wat ik een zeer kwalijke zaak vind, hij zou juist samen met Ronald Koeman moeten door selecteren betreft de selectie van Feyenoord. Zo hoop ik dat er komend seizoen spelers als: de Jong, Slabbekoorn , Sleegers en Manu definitief bij de selectie komen. Ik zou veel meer jongere spelers bij de selectie halen en afscheid gaan nemen van de oudjes , die dan de bank warm kunnen gaan houden. En dan er de tijd voor nemen en incasseren dat het een paar jaar minder wordt. Maar wel door selecteren in de kwaliteit van spelers, wie het ook is !!! We zullen gaan zien wat de zomer gaat brengen ... Ja, en als Mulder naar de eerste paal gaat en de spits doet dat voor de verandering eens niet, dan staat hij ook weer verkeerd opgesteld. Kom op, je doet in je voorgaande berichten net of het allemaal aan Mulder ligt. Gelukkig zie je zelf ook in dat de Vrij schuldig is. Alleen is de Vrij de voornaamste schuldige en niet Mulder. Misschien wordt de hand boven het hoofd gehouden, misschien ook niet. Dat kunnen wij vanaf hier niet beoordelen. En misschien is er wel gewoon een gebrek aan beter. Want misschien is Boy de Jong nog wel helemaal niet klaar voor het echte werk. En wat betreft de andere, van mij mogen ze meetrainen hoor. Dan zien we het wel. Alleen heeft Manu weer eens rood gehad, die jongen moet echt wat gaan veranderen, want die heeft bijna net zo'n probleem als Fernandez met rode kaarten. En doorselecteren is leuk, moet ook op zijn tijd, maar dan moet er wel geld zijn. Als je allemaal jeugdspelers bij de selectie haalt, kun je weer van voor af aan beginnen. Die maken immers weer dezelfde fouten als de Vrij en dergelijke gedaan hebben. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2013 - 17:38 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Ja, en als Mulder naar de eerste paal gaat en de spits doet dat voor de verandering eens niet, dan staat hij ook weer verkeerd opgesteld. Kom op, je doet in je voorgaande berichten net of het allemaal aan Mulder ligt. Gelukkig zie je zelf ook in dat de Vrij schuldig is. Alleen is de Vrij de voornaamste schuldige en niet Mulder. Misschien wordt de hand boven het hoofd gehouden, misschien ook niet. Dat kunnen wij vanaf hier niet beoordelen. En misschien is er wel gewoon een gebrek aan beter. Want misschien is Boy de Jong nog wel helemaal niet klaar voor het echte werk. En wat betreft de andere, van mij mogen ze meetrainen hoor. Dan zien we het wel. Alleen heeft Manu weer eens rood gehad, die jongen moet echt wat gaan veranderen, want die heeft bijna net zo'n probleem als Fernandez met rode kaarten. En doorselecteren is leuk, moet ook op zijn tijd, maar dan moet er wel geld zijn. Als je allemaal jeugdspelers bij de selectie haalt, kun je weer van voor af aan beginnen. Die maken immers weer dezelfde fouten als de Vrij en dergelijke gedaan hebben. Bij nog meer jeugd zou er een andere trainer moeten komen , in mijn mening is Ronald Koeman daar niet geschikt voor ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2013 - 16:07 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat heb ik al zo vaak verklaard en dan wordt je voor gek verklaard ! En nu hebben jullie het 'licht' gezien ? Ja, het moet niet gekker worden ... Te generaliserend. Je bent lang niet de enige die al lange tijd kritisch is op Mulder. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2013 - 18:07 schreef lijdensweg het volgende:[..] Bij nog meer jeugd zou er een andere trainer moeten komen , in mijn mening is Ronald Koeman daar niet geschikt voor ... Jaja, heb je wel bedacht dat je met meer jeugd ook slechtere resultaten zult gaan behalen. Ze zullen niet direct het niveau hebben dat wij nu willen zien, dus de komende jaren speel je dan weer om plaats 5 t/m 10 denk ik zo. Je moet het wel in evenwicht houden. Ervaring is ook belangrijk in een elftal. Kijk maar naar onze vrienden Mathijsen en Pellè. En Koeman moet dan weg? Haha, jij wilt de coach die ons vorig jaar naar de tweede plaats loodste en dit jaar het ook gewoon weer goed heeft gedaan weg hebben? Ik denk niet dat veel mensen dat met je eens zijn. Bovendien zou ik niet weten wie er dan geschikt zou zijn om hem op te volgen. Over 1 à 2 jaar kan ik me voorstellen dat van Gastel het overneemt, maar dat lijkt me nog iets te vroeg. Nee, laat Koeman het nog maar even doen. Gaat verder toch prima zo. De nederlaag van vandaag lijkt me nou niet zozeer Koeman aan te rekenen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2013 - 15:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Had beter kunnen anticiperen inderdaad. Stond niet geweldig opgesteld. had vandaag idd wat beter gekund .. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2013 - 18:07 schreef lijdensweg het volgende:[..] Bij nog meer jeugd zou er een andere trainer moeten komen , in mijn mening is Ronald Koeman daar niet geschikt voor ... "zo is dat".... toch? ;) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2013 - 18:07 schreef lijdensweg het volgende:[..] Bij nog meer jeugd zou er een andere trainer moeten komen , in mijn mening is Ronald Koeman daar niet geschikt voor ... Tja, dat heeft hij de afgelopen twee jaar wel bewezen, dat hij absoluut niet met jeugd om kan gaan... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2013 - 17:22 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik heb bij punten toekenning ook Mathijsen als enige een voldoende gegeven! En dat tegendoelpunt was zeker ook een fout van de Vrij , maar Mulder moet als ie het inzicht heeft weten dat een spits naar de eerste paal gaat. En in 99% van de gevallen gaat de bal dan ook richting de goal bij de eerste paal! Voor mij het zoveelste bewijs dat Mulder niet geschikt is om Feyenoord naar een hoger plan te tillen. Dit beoordeel ik op basis van wat ik van hem zag in de jeugd, Excelsior en tot nu toe! Vanuit dit inzicht vind ik ook dat Boy de Jong al veel verder is in zijn ontwikkeling als keeper. Maar ik denk dat Mulder de hand boven het hoofd wordt gehouden door zijn 'maatje' Patrick Lodewijks. Wat ik een zeer kwalijke zaak vind, hij zou juist samen met Ronald Koeman moeten door selecteren betreft de selectie van Feyenoord. Zo hoop ik dat er komend seizoen spelers als: de Jong, Slabbekoorn , Sleegers en Manu definitief bij de selectie komen. Ik zou veel meer jongere spelers bij de selectie halen en afscheid gaan nemen van de oudjes , die dan de bank warm kunnen gaan houden. En dan er de tijd voor nemen en incasseren dat het een paar jaar minder wordt. Maar wel door selecteren in de kwaliteit van spelers, wie het ook is !!! We zullen gaan zien wat de zomer gaat brengen ... Wat een onzin dat hij die eerste goal had moeten hebben. Dat is gewoon slap verdedigen van De Vrij. Dan ben je als keeper kansloos. Het maakt niet uit waar je staat, want in dat geval heb je alleen kans als de aanvaller tegen je aanschiet. Hier kon hij niet eens op reageren, ook al was hij de beste reflexkeeper ter wereld. En Feyenoord moet nu toch echt kwaliteit toevoegen. Een van de aspecten is toch weer het mentale deel. Van de Berg is helaas net naar Heerenveen gegaan, maar ze hadden hem moeten halen. Misschien niet de beste voetballer, maar wel eentje die altijd voorop gaat in de strijd. En zo'n persoon missen we op het middenveld, ondanks dat Immers er ook altijd vol voor gaat, maar eigenlijk hoort op die plek juist weer een voetballer te staan ipv een harde werker... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2013 - 17:22 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik heb bij punten toekenning ook Mathijsen als enige een voldoende gegeven! En dat tegendoelpunt was zeker ook een fout van de Vrij , maar Mulder moet als ie het inzicht heeft weten dat een spits naar de eerste paal gaat. En in 99% van de gevallen gaat de bal dan ook richting de goal bij de eerste paal! Voor mij het zoveelste bewijs dat Mulder niet geschikt is om Feyenoord naar een hoger plan te tillen. Dit beoordeel ik op basis van wat ik van hem zag in de jeugd, Excelsior en tot nu toe! Vanuit dit inzicht vind ik ook dat Boy de Jong al veel verder is in zijn ontwikkeling als keeper. Maar ik denk dat Mulder de hand boven het hoofd wordt gehouden door zijn 'maatje' Patrick Lodewijks. Wat ik een zeer kwalijke zaak vind, hij zou juist samen met Ronald Koeman moeten door selecteren betreft de selectie van Feyenoord. Zo hoop ik dat er komend seizoen spelers als: de Jong, Slabbekoorn , Sleegers en Manu definitief bij de selectie komen. Ik zou veel meer jongere spelers bij de selectie halen en afscheid gaan nemen van de oudjes , die dan de bank warm kunnen gaan houden. En dan er de tijd voor nemen en incasseren dat het een paar jaar minder wordt. Maar wel door selecteren in de kwaliteit van spelers, wie het ook is !!! We zullen gaan zien wat de zomer gaat brengen ... blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla .................................. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2013 - 22:59 schreef Els het volgende:[..] Tja, dat heeft hij de afgelopen twee jaar wel bewezen, dat hij absoluut niet met jeugd om kan gaan... Inderdaad beste Els, hij maakt ze niet beter. Anders gaan ze niet van de ene uiterste naar de andere uiterste , zie resultaten uitwedstrijden! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2013 - 20:47 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Jaja, heb je wel bedacht dat je met meer jeugd ook slechtere resultaten zult gaan behalen. Ze zullen niet direct het niveau hebben dat wij nu willen zien, dus de komende jaren speel je dan weer om plaats 5 t/m 10 denk ik zo. Je moet het wel in evenwicht houden. Ervaring is ook belangrijk in een elftal. Kijk maar naar onze vrienden Mathijsen en Pellè. En Koeman moet dan weg? Haha, jij wilt de coach die ons vorig jaar naar de tweede plaats loodste en dit jaar het ook gewoon weer goed heeft gedaan weg hebben? Ik denk niet dat veel mensen dat met je eens zijn. Bovendien zou ik niet weten wie er dan geschikt zou zijn om hem op te volgen. Over 1 à 2 jaar kan ik me voorstellen dat van Gastel het overneemt, maar dat lijkt me nog iets te vroeg. Nee, laat Koeman het nog maar even doen. Gaat verder toch prima zo. De nederlaag van vandaag lijkt me nou niet zozeer Koeman aan te rekenen. Dat is dan een meningsverschil! Waarom krijgt ene Frank de Boer zijn spelers wel in het gareel dat men daar weer kampioen is geworden? Verklaar dat eens, als jij het zo goed weet ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 mei 2013 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
zo jong is het elftal niet eens.verkeerd argument |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op maandag 06 mei 2013 - 13:06 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat is dan een meningsverschil! Waarom krijgt ene Frank de Boer zijn spelers wel in het gareel dat men daar weer kampioen is geworden? Verklaar dat eens, als jij het zo goed weet ... Laat ik vooropstellen dat ik Frank de Boer een van de beste coaches vindt die we in Nederland hebben. Dat wil niet zeggen dat hij alles goed doet, maar dat hij iets goed doet mag duidelijk zijn. In dit geval is hij drie jaar achter elkaar kampioen. Alleen, is dat dan alleen de verdienste van Frank de Boer? Tuurlijk draagt hij daaraan bij, maar het is ook een stukje kwaliteit. En persoonlijk denk ik ook dat Ajax verder is dan wij op dit moment. Daarnaast hebben ze ook een bredere selectie, wat ervoor zorgt dat je over een heel seizoen beter kunt presteren. Bovendien is het op dit moment voor die spelers toch gemakkelijker, aangezien jongens als Siem de Jong en Eriksen al tweemaal kampioen waren. Zij kennen de druk van het spelen om het kampioenschap. Ik denk dat zoiets wel degelijk een rol kan spelen bij een team. Feyenoord kan hier duidelijk nog niet echt mee omgaan. Aan de andere kant was kampioen worden toch al niet mogelijk, dus is dat geen verklaring voor de nederlaag van zondag.
Daarnaast, ik pretendeer absoluut niet dat ik alle wijsheid in pacht heb. Verre van zelfs. Zoiets zul je mij nooit horen zeggen. Het kampioenschap van Ajax komt in mijn ogen voornamelijk door kwaliteit. Een goede selectie, die bovenal breder is dan bij ons. En dat maakt het verschil. Zeker op momenten van blessures en schorsingen. Zodra Pellè er niet is, heeft Feyenoord een probleem. Scoort hij tegen ADO niet, doet niemand het. De slappe instelling leg ik voornamelijk bij de spelers zelf. Het hoort niet nodig te zijn dat je gemotiveerd moet worden als je nog om plek 2 speelt. En waarom krijgt de Boer het wel voor elkaar? Ik weet het niet. Misschien is hij een betere coach dan Koeman. Misschien ook niet en is er bij Ajax op dit moment meer de wil om kampioen te worden. Wie zal het zeggen? Ik kan niets met zekerheid daarover vertellen. Maar als Koeman weggaat is er volgens mij geen goed alternatief voor niet te veel geld. Of wilde je van Marwijk weer terughalen? Wat ik overigens helemaal geen slechte coach vind. Van Gastel lijkt mij nog iets te vroeg, maar goed.
En trouwens, ik heb het nu steeds over een slappe instelling die er zondag was. Maar wellicht is het gewoon een gebrek aan kwaliteit. Van niet beter kunnen op dit moment, bijvoorbeeld door vermoeidheid. Vergeet niet dat er een hoop bij komt kijken nu ze international zijn. Ze hebben toch extra wedstrijden gespeeld. Hoewel ik van mening ben dat dit alles geen excuus is en er zondag gewoon gewonnen had moeten worden. Ik kan eigenlijk maar tot één conclusie komen: Feyenoord is gewoon nog niet zover dat we kampioen worden. Wellicht (en hopelijk) komend seizoen wel. Wie weet wat de toekomst brengt. Voetbal blijft onvoorspelbaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 mei 2013 door feyenoord!!! -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 06 mei 2013 - 14:21 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Laat ik vooropstellen dat ik Frank de Boer een van de beste coaches vindt die we in Nederland hebben. Dat wil niet zeggen dat hij alles goed doet, maar dat hij iets goed doet mag duidelijk zijn. In dit geval is hij drie jaar achter elkaar kampioen. Alleen, is dat dan alleen de verdienste van Frank de Boer? Tuurlijk draagt hij daaraan bij, maar het is ook een stukje kwaliteit. En persoonlijk denk ik ook dat Ajax verder is dan wij op dit moment. Daarnaast hebben ze ook een bredere selectie, wat ervoor zorgt dat je over een heel seizoen beter kunt presteren. Bovendien is het op dit moment voor die spelers toch gemakkelijker, aangezien jongens als Siem de Jong en Eriksen al tweemaal kampioen waren. Zij kennen de druk van het spelen om het kampioenschap. Ik denk dat zoiets wel degelijk een rol kan spelen bij een team. Feyenoord kan hier duidelijk nog niet echt mee omgaan. Aan de andere kant was kampioen worden toch al niet mogelijk, dus is dat geen verklaring voor de nederlaag van zondag. Daarnaast, ik pretendeer absoluut niet dat ik alle wijsheid in pacht heb. Verre van zelfs. Zoiets zul je mij nooit horen zeggen. Het kampioenschap van Ajax komt in mijn ogen voornamelijk door kwaliteit. Een goede selectie, die bovenal breder is dan bij ons. En dat maakt het verschil. Zeker op momenten van blessures en schorsingen. Zodra Pellè er niet is, heeft Feyenoord een probleem. Scoort hij tegen ADO niet, doet niemand het. De slappe instelling leg ik voornamelijk bij de spelers zelf. Het hoort niet nodig te zijn dat je gemotiveerd moet worden als je nog om plek 2 speelt. En waarom krijgt de Boer het wel voor elkaar? Ik weet het niet. Misschien is hij een betere coach dan Koeman. Misschien ook niet en is er bij Ajax op dit moment meer de wil om kampioen te worden. Wie zal het zeggen? Ik kan niets met zekerheid daarover vertellen. Maar als Koeman weggaat is er volgens mij geen goed alternatief voor niet te veel geld. Of wilde je van Marwijk weer terughalen? Wat ik overigens helemaal geen slechte coach vind. Van Gastel lijkt mij nog iets te vroeg, maar goed. En trouwens, ik heb het nu steeds over een slappe instelling die er zondag was. Maar wellicht is het gewoon een gebrek aan kwaliteit. Van niet beter kunnen op dit moment, bijvoorbeeld door vermoeidheid. Vergeet niet dat er een hoop bij komt kijken nu ze international zijn. Ze hebben toch extra wedstrijden gespeeld. Hoewel ik van mening ben dat dit alles geen excuus is en er zondag gewoon gewonnen had moeten worden. Ik kan eigenlijk maar tot één conclusie komen: Feyenoord is gewoon nog niet zover dat we kampioen worden. Wellicht (en hopelijk) komend seizoen wel. Wie weet wat de toekomst brengt. Voetbal blijft onvoorspelbaar. niemand weet of het ontbreken van Pelle n probleem was...
omdat het niet geprobeerd is.
alles werd omgegooid.
gewoon n spits voor n spits.simpel als wat.
gisteren dezelfde onzin.de vrij gaat eraf en drie spelers veranderen van positie.
dat is calimero. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op maandag 06 mei 2013 - 14:28 schreef van geil het volgende:[..] niemand weet of het ontbreken van Pelle n probleem was... omdat het niet geprobeerd is. alles werd omgegooid. gewoon n spits voor n spits.simpel als wat. gisteren dezelfde onzin.de vrij gaat eraf en drie spelers veranderen van positie. dat is calimero. Ik ga er niet zielig over lopen doen. Ik zeg alleen dat het voor problemen zorgde. Ik ben ook van mening dat we het hadden moeten opvangen, maar dat is dus niet gelukt. Is geen calimero, is gewoon het constateren van wat er gebeurde. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 06 mei 2013 - 14:34 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Ik ga er niet zielig over lopen doen. Ik zeg alleen dat het voor problemen zorgde. Ik ben ook van mening dat we het hadden moeten opvangen, maar dat is dus niet gelukt. Is geen calimero, is gewoon het constateren van wat er gebeurde. ja maar doelde niet op jou..
ik vind t wisselbeleidt Calimero..evenals t doorselecteren. dat moet veel beter,met flair lef en karakter
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 mei 2013 door van geil -- |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op maandag 06 mei 2013 - 14:36 schreef van geil het volgende:[..] ja maar doelde niet op jou.. ik vind t wisselbeleidt Calimero..evenals t doorselecteren. dat moet veel beter,met flair lef en karakter Tsja, maar wees eerlijk: onze bank stelt toch ook niet veel voor. Als wij wisselen worden we er zelden echt beter op. Wij hebben eigenlijk niemand op de bank zitten die echt de wedstrijd in ons voordeel kan kantelen. Daarom moet de selectie versterkt worden, en dan met name in de breedte. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eerst verkopen, dan versterken. Echt versterken. Anders geen verkoop. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 06 mei 2013 - 14:39 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Tsja, maar wees eerlijk: onze bank stelt toch ook niet veel voor. Als wij wisselen worden we er zelden echt beter op. Wij hebben eigenlijk niemand op de bank zitten die echt de wedstrijd in ons voordeel kan kantelen. Daarom moet de selectie versterkt worden, en dan met name in de breedte. gedeeltelijk eens. maar het eerste half jaar is er niet gewisseld. dan gaat de kwaliteit nog veel meer achteruit.plus de motivatie.en je basiself wordt laconieker. dat is wel gebleken. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op maandag 06 mei 2013 - 14:42 schreef van geil het volgende:[..] gedeeltelijk eens. maar het eerste half jaar is er niet gewisseld. dan gaat de kwaliteit nog veel meer achteruit.plus de motivatie.en je basiself wordt laconieker. dat is wel gebleken. Ja, omdat de wissels te weinig kwaliteit hebben voor de basis. Dus hoeven de basisspelers zich ook geen zorgen te maken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Thodorie Velanas, doelman van sv Houten B1, speelt volgend seizoen in de B1 van Feyenoord aldus de website van SV Houten.
Thodorie werd door een aantal BVO'S gevolgd, maar na een succesvolle stage koos hij voor de Feyenoord Academy die de laatste 3 jaar gekozen werd tot beste jeugdopleiding van Nederland.
Dit seizoen maakte hij de overstap naar sv Houten om zich op een hoger niveau te ontwikkelen. Dat hij na 1 seizoen sv Houten verruild voor Feyenoord is dan ook een groot compliment voor de keepers-opleiding en de club sv Houten . http://www.fr-fanatic.com/keeperstalent-thodorie-velanas-naar-feyenoord/ |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op maandag 06 mei 2013 - 16:24 schreef Stylzz het volgende:Thodorie Velanas, doelman van sv Houten B1, speelt volgend seizoen in de B1 van Feyenoord aldus de website van SV Houten. Thodorie werd door een aantal BVO'S gevolgd, maar na een succesvolle stage koos hij voor de Feyenoord Academy die de laatste 3 jaar gekozen werd tot beste jeugdopleiding van Nederland. Dit seizoen maakte hij de overstap naar sv Houten om zich op een hoger niveau te ontwikkelen. Dat hij na 1 seizoen sv Houten verruild voor Feyenoord is dan ook een groot compliment voor de keepers-opleiding en de club sv Houten . http://www.fr-fanatic.com/keeperstalent-thodorie-velanas-naar-feyenoord/ Dus nog een paar jaar geduld lijdensweg en anderen! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Er kan ook nog een oudere keeper gehaald worden ter overbrugging he. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: dan zet er maar n spuit in met groeihormonen. dat trek ik niet |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Aan alles is gedacht geile
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 mei 2013 door tomson -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat kan ik al niet meer opbrengen: Zolang Erwin Mulder eerste keeper neem ik niet eens de moeite om vanuit Spanje af te reizen naar R'dam ... De laatste wedstrijden ga ik al niet meer naar de kuip! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Zo heel af en toe, in alle hectiek en teleurstelling, komt er toch wel eens uit onverwachte hoek een geruststellende gedachte..... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 06 mei 2013 - 23:08 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat kan ik al niet meer opbrengen: Zolang Erwin Mulder eerste keeper neem ik niet eens de moeite om vanuit Spanje af te reizen naar R'dam ... De laatste wedstrijden ga ik al niet meer naar de kuip! Moet dan toch wel een geruststelling voor je zijn dat de plaatselijke Mulder daar in Barcelona volgend jaar niet meer onder contract staat. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Wat een WAARDELOZE keeper is het toch.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 06 mei 2013 - 23:19 schreef Els het volgende:Zo heel af en toe, in alle hectiek en teleurstelling, komt er toch wel eens uit onverwachte hoek een geruststellende gedachte..... :-) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Nee, Wim2 van Willem II |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Hadden we die maar op doel.
Die pakt tenminste punten voor een team. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 06 mei 2013 - 23:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Moet dan toch wel een geruststelling voor je zijn dat de plaatselijke Mulder daar in Barcelona volgend jaar niet meer onder contract staat. Alles beter dan Erwin Mulder ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 06 mei 2013 - 23:19 schreef Els het volgende:Zo heel af en toe, in alle hectiek en teleurstelling, komt er toch wel eens uit onverwachte hoek een geruststellende gedachte..... Als ik je daar blij mee kan maken, had je het veel eerder moeten melden ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 06 mei 2013 - 23:19 schreef Els het volgende:Zo heel af en toe, in alle hectiek en teleurstelling, komt er toch wel eens uit onverwachte hoek een geruststellende gedachte..... Dat Lijdensweg twee weken eerder naar Spanje vertrekt dan gepland.. (?) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 mei 2013 - 16:39 schreef RenatoBos het volgende:[..] Dat Lijdensweg twee weken eerder naar Spanje vertrekt dan gepland.. (?) Jammer RenatoBos ... Eind Mei en niet eerder. Mijn vrouw en kinderkes gaan vrijdag de 24 ste en ik een week laterzzzz ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 mei 2013 - 16:42 schreef lijdensweg het volgende:[..] Jammer RenatoBos ... Eind Mei en niet eerder. Mijn vrouw en kinderkes gaan vrijdag de 24 ste en ik een week laterzzzz ... Opgevoed ben je wel, vrouwen en kinderen eerst..!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ja ja, vrouw en kinderen het huis uit en ondertussen kan ie lekker de soplokaaltjes afstruinen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 mei 2013 - 16:51 schreef VVout het volgende:[..] Ja ja, vrouw en kinderen het huis uit en ondertussen kan ie lekker de soplokaaltjes afstruinen. Zijn vrouw ook weer blij toch.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik ga ns effe googlen..
wie is toch die Mulder??? |
|
|