|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 05:58 schreef lord - adonis het volgende:hoe bekrompen moet je zijn om elke keer weer als Feyenoord verliest. alleen de keeper de schuld te geven. dat heet tunnelvisie. heel het team schutterde en zelfs het arbitrale trio. positief inzien bij de 1 - 1 hield Mulder Feyenoord in de wedstrijd. totdat de scheids het genoeg vond. Over tunnelvisie gesproken, sommige springen alleen al tot boven de wolken als ze de naam L. lezen en komen niet meer aan de rest toe. Ik lag me meestal een breuk en kweet zeker L. ook als ie het dan nog over Mulder heeft gaat het feest helemaal los.
Hahahahahahahahahahahaha, mensen nog één nachtje slapen, nog even volhouden :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vooral Cissé ja. Maar bij Mulder is dit wel structureel. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: helaas klopt dit wel... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mulder is idd niet die kerel die je als sluitpost nodig hebt. Maar tsja...Met Mulder kun je óók 2e of 3e worden... |
|
|
|
|
lord - adonis
|
|
|
quote: dat eerste doelpunt is geen twijfel over mogelijk.
maar structureel klopt het in het hele elftal vaak niet. er gaan er altijd wel twee of drie structureel in de fout en dus niet alleen Mulder.
dus laten we dan wel alles in een juist perspectief bekijken. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 05:58 schreef lord - adonis het volgende:hoe bekrompen moet je zijn om elke keer weer als Feyenoord verliest. alleen de keeper de schuld te geven. dat heet tunnelvisie. heel het team schutterde en zelfs het arbitrale trio. positief inzien bij de 1 - 1 hield Mulder Feyenoord in de wedstrijd. totdat de scheids het genoeg vond. bespaar je de moeite, "onze" L. heeft nu eenmaal een obsessie voor Mulder, daar verander je niets meer aan, wat voor argumenten je ook aanvoert. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ik dacht van wel .. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 11:19 schreef lord - adonis het volgende:[..] dat eerste doelpunt is geen twijfel over mogelijk. maar structureel klopt het in het hele elftal vaak niet. er gaan er altijd wel twee of drie structureel in de fout en dus niet alleen Mulder. dus laten we dan wel alles in een juist perspectief bekijken. doelverdedigers zijn nu eenmaal meestal de pispaal, vaak ook de "lonely ones" in het team .. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 11:19 schreef lord - adonis het volgende:[..] dat eerste doelpunt is geen twijfel over mogelijk. maar structureel klopt het in het hele elftal vaak niet. er gaan er altijd wel twee of drie structureel in de fout en dus niet alleen Mulder. dus laten we dan wel alles in een juist perspectief bekijken. Juist als er 2 of 3 structureel in de fout gaan heb je een keeper nodig die wat uitstraalt en de verdedigers op hun klote geeft . En niet zo'n dooie mus als Erwin Mulder waar een spits van 10 jaar nog niet bang voor is ... Maar geloof nu maar in Erwin Mulder maar ik voorspel je dat Erwin Mulder Feyenoord niks gaat opleveren: Financieel en sportief. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:
Dus dit was het einde van dit topic? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
geef die mulder gewoon ff de tijd en je zult zien dat topkeeper is |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Nee maar wel het einde van een PUNT dat eindeloos herhaald is.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: wat een opluchting ... ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Als Mulder niet in herhaling valt wel. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Op deze foto lijkt hij net een downie |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Allebei niet om te lachen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ach joh, als die maar niet op Wim gaat lijken ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hey Wim......
BREEK JE NEK..!!!!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Moeten er meer van volgen, maar hij was inderdaad vandaag zonder meer de beste bij Feyenoord. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Aan hem heeft het idd niet gelegen dat we van die "russen" hebben verloren |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Of zegt dat meer over het niveau van de rest ? ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Muldertje speelt straks in Rusland |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Zeker weten! En dan pakt 'ie mooi ook nog ff die 5 miljoen van L mee ;-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik zag hem deze keer goed mee coördineren in de achterhoede, trok herhaaldelijk zijn klep open als het niet goed stond. Dit is de Mulder die we wensen te zien, doorzetten die lijn. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 - 13:28 schreef VVout het volgende:Ik zag hem deze keer goed mee coördineren in de achterhoede, trok herhaaldelijk zijn klep open als het niet goed stond. Dit is de Mulder die we wensen te zien, doorzetten die lijn. Mulder///HELD! heeft het goede voorbeeld gegeven en Feyenoord in ieder geval nog enigszins in de race voor de EL gehouden. Hopelijk pakt de rest het nu ook op en spelen ze NAC volledig van de mat als voorbereiding op de return tegen die 'Russen'! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Speelt Mulder eens sterk, speelt die verdediging nog zwak. Klopt het dus toch niet helemaal wat onze L te vertellen had. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 - 16:27 schreef Bosifyable het volgende:Speelt Mulder eens sterk, speelt die verdediging nog zwak. Klopt het dus toch niet helemaal wat onze L te vertellen had. Ben je verbaasd dan? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 - 16:27 schreef Bosifyable het volgende:Speelt Mulder eens sterk, speelt die verdediging nog zwak. Klopt het dus toch niet helemaal wat onze L te vertellen had. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Rustig aan Jan 't was maar een boze droom L. is nog niet terug. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Hoop dat dat nog heeeeeeeeel lang duurt! Als hij er vandaag zou zijn zou hij iig over Slabbekoorn zeggen dat hij dat al voorspeld had, de betweterT ;-)
Door DANIEL VAN DEN HOEK Twitter: @danielvdhoek gepubliceerd op 23 augustus '13 19:02 Feyenoord geeft 16-jarig talent een contract
Feyenoord heeft een talent uit de jeugdopleiding van de Rotterdamse club een contract gegeven. Marlon Slabbekoorn heeft een contract tot medio 2016 getekend bij Feyenoord.
"Dit is voor mij een heel mooie ervaring," zegt Slabbekoorn op de officiële website van Feyenoord. "Hier heb ik jarenlang keihard voor gewerkt en ik zie dit contract dan ook als een beloning waar ik erg blij mee ben. Mijn doel is om het eerste elftal te halen. Bij Feyenoord krijgen jeugdspelers een serieuze kans, niet voor niets stonden er donderdag tegen Kuban Krasnodar zeven zelf opgeleide spelers in het veld. Ik hoop dat ik de volgende ben die doorstroomt naar de eerste selectie."
Slabbekoorn is momenteel B-junior bij Feyenoord. Hij is 16 jaar oud. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het duurt maar en het duurt maar. Verschrikkelijk, zo traag als dikke stront. En elke uittrap was kut. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ach, tsja.. Is geen goede keeper en word dat ook nooit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Beste wat we hebben momenteel blijkbaar.......... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Mulder hield Feyenoord nog in de wedstrijd.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Precies. Alleen in de kluts is het een homo. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Die slappe balletjes van Higdon had jij ook gepakt Leon. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: waren vrij dicht bij de keeper ja hehehe |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: O zeker, maar die doelpunten had ie toch ook mogen hebben als ie adequater had ingegrepen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
2 kluts goals. 2x zag ie dr uit als een homo. En waar hij stond bij de 3-2 snap ik ook niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2013 - 14:34 schreef RenatoBos het volgende:[..] O zeker, maar die doelpunten had ie toch ook mogen hebben als ie adequater had ingegrepen.. Zeker weten maar je zou maar moeten kunnen bouwen op de Vrij zeg pfffff Daar word zelfs De Hulk nog onzeker van! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2013 - 14:44 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zeker weten maar je zou maar moeten kunnen bouwen op de Vrij zeg pfffff Daar word zelfs De Hulk nog onzeker van! Yep, van de vrij zou ik ook onzeker worden.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2013 - 14:44 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zeker weten maar je zou maar moeten kunnen bouwen op de Vrij zeg pfffff Daar word zelfs De Hulk nog onzeker van! De Hulk! Die hebben we nodig! Gaan die andere luie donders ook eens werken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
De Hulk en Ding in het centrum. |
|
|
|