|
|
Henny
|
|
|
MULDER HELD!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 februari 2012 door Henny -- |
|
|
|
|
stray
|
|
|
quote:Op maandag 13 februari 2012 - 17:18 schreef Henny het volgende:Vind het ok. Er was eerder een topic met de naam Tijde voor en nieuwe keeper, die waas gesloten en dat vond ik te vroeg. Wil na de laatste 2 maanden en jullie vriendelijke verzoeken de naam wel aanpassen, maar uiteraard nog wel MET vraagteken. zucht |
|
|
|
|
stray
|
|
|
|
|
|
dr love
|
|
|
ik vindt het geweldig voor e.mulder en feyenoord die jongen wordt met de week beter en als hij die trend doorzet dan denk ik wel es dat de grote clubs aankloppen bij feyenoord, ik weet zeker dat as roma spijt heeft met die stekelenburg vond hem geen geen topper als keeper had zeker nog een paar jaar in de eredivisie moeten blijven maar ja andere kant geef ik hem ook geen ongelijk als je miljoenen meer krijgt dan bij ajax, nee laat erwin lekker goed rijpen bij feyenoord dan komt de rest vanzelf wel, en tuurlijk sluipt er wel es wat fouten maar elke ervaren mensen maken wel de grootste fouten. kijk maar es naar alle goeie en ervaren keepers van feyenoord mijn favorieten waren toch : ed de goei, jerzy dudek |
|
|
|
|
Geboren in Rotterdam
|
|
|
Ik gun het die jongen van harte. Zelfs ik, misschien wel één van zijn grootste criticasters, begin langzaam aan te hopen dat ik mijn mening over hem bij moet stellen, want hij doet het de laatste weken prima. Misschien nu maar de rust rond hem bewaren en aan het eind van het seizoen maken we de balans op, nou ja, voor zover wij iets op te maken hebben. Dat doen (en terecht) van Geel en Koeman wel voor ons. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op maandag 13 februari 2012 - 17:18 schreef Henny het volgende:Vind het ok. Er was eerder een topic met de naam Tijd voor een nieuwe keeper, die was gesloten en dat vond ik te vroeg. Wil na de laatste 2 maanden en jullie vriendelijke verzoeken de naam wel aanpassen, maar uiteraard nog wel MET vraagteken. Leek wel een post van Amsterdom met al die fouten er in. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik wist het wel d:-)) |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Ok, ik zal het nu ik betrapt ben gelijk maar gelijk vertellen, ik ben ook Albert, Leef, Lijdensweg, Frannie en Amterdom 123, maar niet aan de Moderator doorgeven hoor, anders krijg ik misschien wel een ban. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Vond je de oude naam toch beter dan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 13 februari 2012 - 18:14 schreef Henny het volgende:[..] Ok, ik zal het nu ik betrapt ben gelijk maar gelijk vertellen, ik ben ook Albert, Leef, Lijdensweg, Frannie en Amterdom 123, maar niet aan de Moderator doorgeven hoor, anders krijg ik misschien wel een ban. Zal het niet melden als je maar beloofd hier nooit meer terug te komen..... |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Ok dan ga ik op het Vitesseforum wel verder zingen over Bony is over the ocean. |
|
|
|
|
Frannie
|
|
|
Laat mijn naam er buiten a.u.b. , bedankt. |
|
|
|
|
stray
|
|
|
quote: beetje jammer die vraagtekens |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik zing met je mee kom we gaan daar naar toe |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Mulder doet t de laatste tijd(verbazingwekkend) erg goed. Er is nog wel steeds 1 ding dat zijn mindere punt blijft en dat zijn z'n uittrappen. Hopelijk gaan ze daar wat meer met hem op trainen, zodat die de volgende keer beter gaan. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Dat is het voordeel van een (voetbal)forum. Je mag het met elkaar oneens zijn. Vind hem ook steeds beter worden en gun het hem, jou, mezelf en iedereen dat hij eindelijk de belofte inlost. Ik vind hem pas de laatste 2 maanden een Feyenoord waardige keeper die echt punten voor je pakt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord praat met Mulder over verlenging.
Mulder heeft in De Kuip een contract tot en met het volgende seizoen. Feyenoord hoopt de verbintenis spoedig te verlengen, meldt Voetbal International. De club wil ook langer door met rechtsback Kelvin Leerdam en aanvaller Jerson Cabral, die ook een contract tot medio 2013 hebben.
Technisch directeur Martin van Geel bereikte vorige week al een mondeling akkoord met Bruno Martins Indi. De 20-jarige verdediger gaat donderdag een nieuw contract ondertekenen dat hem tot medio 2016 in Rotterdam houdt. De geboren Portugees is aan zijn tweede seizoen bij de hoofdmacht bezig.
Mulder///van Geel///Helden!!!!! |
|
|
|
|
Bol.Ron
|
|
|
Vast leggen voor zeker 3 extra jaren. Hij wordt steeds beter en kan volgens mij een top keeper worden. Volgens mij krijgt van Geel het voor elkaar om de belangrijke mensen vast te leggen, nu nog een extra spits voor volgend jaar. Van Geel/Held !!!!! |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Standbeeld voor van Geel van Geel///HELD |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 13 februari 2012 - 19:57 schreef Henny het volgende:[..] Dat is het voordeel van een (voetbal)forum. Je mag het met elkaar oneens zijn. Vind hem ook steeds beter worden en gun het hem, jou, mezelf en iedereen dat hij eindelijk de belofte inlost. Ik vind hem pas de laatste 2 maanden een Feyenoord waardige keeper die echt punten voor je pakt. dus die vraagtekens nu maar eens verwijderen? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Ok. Heb 3 dagen geen tijd gehad voor Feyenoordforum. Zal de vraagtekens inruilen voor uitroeptekens. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2012 - 11:27 schreef Henny het volgende:Ok. Heb 3 dagen geen tijd gehad voor Feyenoordforum. Zal de vraagtekens inruilen voor uitroeptekens. Kun je er niet nog een week aan vast plakken Renny? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
Hij MOET alleen constanter worden.Het blijft namelijk geen talent.(als hij dat al echt is) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2012 - 18:34 schreef TheMenace het volgende:Hij MOET alleen constanter worden.Het blijft namelijk geen talent.(als hij dat al echt is) Azijnzeiker..... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: jah sry hoor maar wil altijd meer uiteraard schat hahahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mulder stond vandaag gewoon naar behoren, dus niet zeuren nu |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: nee er valt niks te azijnzeiken hopelijk blijft dat ook zo!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 maart 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Nee, goed is goed. Bij herhaald bewijs van slecht gedrag komen de vraagtekens weer terug, maar daar geloof ik niet meer in. Het blijven uitroeptekens, BosPad.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 maart 2012 door Henny -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als Dhr. Lijdensweg Mulder een 8 gaat geven,is er geen twijfel meer mogelijk:MULDER//HELD!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mulder is geen held maar wel op de goede weg. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 13 februari 2012 - 18:14 schreef Henny het volgende:[..] Ok, ik zal het nu ik betrapt ben gelijk maar gelijk vertellen, ik ben ook Albert, Leef, Lijdensweg, Frannie en Amterdom 123, maar niet aan de Moderator doorgeven hoor, anders krijg ik misschien wel een ban. vergeet skippamiet niet te vermelden.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Leuk he,zo'n archief? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Mulder toekomstig doelman van Oranje |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: bakkie op.. zie wereld voor komijnekaas |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
hij keepte goed nu de volgende wedstrijd ook graag.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 maart 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zou zo maar kunnen... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Lijdensweg ik mis jou in dit topic? |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Had sterke maar ook minder sterke momenten.....maar daar waren er meer van, alleen valt het bij mulder altijd op, zijn gelijk van die hachelijke momenten zo dicht bij de goal. Bij Cabral denken we: Flamoes, weer geen voorzet. Daar zit het verschil ook in. Nee, is nog op weg, maar wel op de goede |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 19:55 schreef detrapstaandervanvak het volgende:Had sterke maar ook minder sterke momenten.....maar daar waren er meer van, alleen valt het bij mulder altijd op, zijn gelijk van die hachelijke momenten zo dicht bij de goal. Bij Cabral denken we: Flamoes, weer geen voorzet. Daar zit het verschil ook in. Nee, is nog op weg, maar wel op de goede Hij haalde vandaag een 9 in het voetballer van het jaar klassement.. Hij was echt goed vandaag,en heeft Feyenoord in de wedstrijd gehouden... |
|
|
|
|
bode
|
|
|
niet alleen Mulder, het gehele Team vooral o.a. Tony op het middenveld als 17e jarige |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 20:04 schreef bode het volgende:niet alleen Mulder, het gehele Team vooral o.a. Tony op het middenveld als 17e jarige Alleen Mulder haalde een 9 in het voetballer van het jaar klassement... |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Muldert verdient een contract voor het leven. Erwin//Held |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mulder word steeds beter Gyan... Armoede van de club maakt een rijkdom op het veld lijkt wel... |
|
|
|
|
stray
|
|
|
|
|