|
|
MMM
|
|
|
Wat een trage zak, ongelooflijk. Tegen Dordrecht nog wel..
Irritant om naar te kijken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: wat zegt dat over koeman? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat ie geen andere opties heeft en zich er in berust. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: een juiste conclusie, hij kan Mulder nou niet afvallen, want die moet het toch echt dit seizoen blijven doen. maar ik denk dat feyenoord wel zijn ogen openhoudt voor andere opties na dit jaar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2013 - 13:50 schreef craven het volgende:[..] een juiste conclusie, hij kan Mulder nou niet afvallen, want die moet het toch echt dit seizoen blijven doen. maar ik denk dat feyenoord wel zijn ogen openhoudt voor andere opties na dit jaar hij zegt dat we al genoeg talentvolle jonge keepers hebben... |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
Mulder en Lamprou hebben allebei contract tot 30.06.2015. Snel een club voor ze zoeken en gelijk nieuwe keepers zoeken. Of zeer goede jeugudkeepers laten doorstromen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Keeper van Dordrecht is transfer vrij en een kerel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: dat is hij nogal eens. behalve over Pelle uiteraard. :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 september 2013 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Erwin Mulder in gesprek met Jan Dirk Stouten
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Niet alleen van ADO winenen ook van Fietstas man. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Mulder kan niet beter, dus Koeman is tevreden. De Vrij en Pellè konden op bepaalde momenten wel beter, dus die krijgen het te horen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
nie zeurie nie ronde verder volgende patient |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2013 - 17:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Mulder kan niet beter, dus Koeman is tevreden. De Vrij en Pellè konden op bepaalde momenten wel beter, dus die krijgen het te horen. en hij was tevreden over Verhoek.:) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wie niet.... Wat er niet inzit, komt er niet uit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mulder heeft voordeel met de malaise bij Feyenoord,het valt nu niet zo op. mocht de ploeg gaan draaien dan valt hij weer keihard door de mand. had m al lang verteld moeten worden. in plaats van kapitalen uit te geven aan n dubbele selectie waarvan een derde onbruikbaar is. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2013 - 21:42 schreef van geil het volgende:Mulder heeft voordeel met de malaise bij Feyenoord,het valt nu niet zo op. mocht de ploeg gaan draaien dan valt hij weer keihard door de mand. had m al lang verteld moeten worden. in plaats van kapitalen uit te geven aan n dubbele selectie waarvan een derde onbruikbaar is. Eens! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar als het achterin niet draait moet hij zich juist nu kunnen onderscheiden toch.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik vind het echt niet meer kunnen. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
verschrikkelijk weer die 2e goal |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahn kopen in de winterstop, kost een beetje. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vreselijke keeper. Die vrije trap in de eerste helft, ongelooflijk.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
twee platte handen.geen intentie om m te pakken. mazzel later met Clasie op de lijn. en die tweede goal,n lachertje. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weer eens punten pakken morgen, Erwin.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 oktober 2013 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: heeft zich verslapen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord-doelman Mulder: "Ik maak stappen"
Erwin Mulder hield zondagmiddag met kunst- en vliegwerk Feyenoord op de been in Arnhem (1-2). Vitesse joeg in de slotfase naar de gelijkmaker, maar ontbeerde geluk én stuitte op de doelman van de Rotterdammers.
Mulder keek achteraf tevreden terug op het optreden van de ploeg en op zijn eigen prestatie. "We hebben deze overwinning zelf afgedwongen", zei Mulder op de clubsite van Feyenoord. "We hebben gevochten als leeuwen."
"Voor mijn gevoel ben ik de laatste weken goed bezig, ik heb het idee dat ik stappen in de goede richting aan het maken ben. Datzelfde geldt voor het hele team", vervolgde de doelman, die zich met Feyenoord in de top vier van de Eredivisie heeft gemeld.
"Na drie nederlagen op rij aan het begin van dit seizoen, zijn we de weg omhoog ingeslagen. Vandaag hebben we uiteindelijk terecht gewonnen. Het is niet veel ploegen gegeven om op bezoek bij Vitesse met drie punten te vertrekken, dus dat is een teken dat we goed bezig zijn." Bron:Voetbalprimeur |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
veel 7 ens op het forum heb m twee reddingen zien maken,een uit n corner die hij zelf veroorzaakt. en de bal die velthuisen tegen hem aan kopt. verder waren t clasie vormer en de paal die redding brachten. hij liet veel los en oogde weer onzeker. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ja man, allemaal dronken! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik maak me toch nog steeds zorgen na het zien van diverse grabbelacties van hem. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Meerdere uitstekende reddingen: Mulder///HELD! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2013 - 19:59 schreef van geil het volgende:veel 7 ens op het forum heb m twee reddingen zien maken,een uit n corner die hij zelf veroorzaakt. en de bal die velthuisen tegen hem aan kopt. verder waren t clasie vormer en de paal die redding brachten. hij liet veel los en oogde weer onzeker. Dan zie jij het mogelijk niet goed? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Jaja, toch maak ik me zorgen heb ook dingen gezien dat je zegt "de tering". |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Die gaan er wel uit naarmate het vertrouwen verder groeit! Geldt hopelijk voor het hele elftal! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ik vind hier niks. Ook niet ongetwijfeld. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Toch zeker een punt gewonnen vandaag... In het andere doel ging er 1 meer in. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: 2 punten gewonnen dan toch..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 oktober 2013 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mulder keepte naar behoren. Onzeker weer hier en daar, maar stond vaak goed. |
|
|
|