|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bij het radio verslag dacht ik tjonge goed. Net zag ik de beelden maar niets en ook niets klemvast. Veel reddingen op de lijn door de verdedigers nee hij is en wordt het niet bij Feyenoord. Kom maar keeper van Dordrecht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En toch winnen. Ook dankzij en ondanks Muldertje |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Keeper Erwin Mulder na de bizarre winst op Vitesse
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ook Rijnmond vind hem de man of the match |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2013 - 21:12 schreef piet de paler het volgende:Bij het radio verslag dacht ik tjonge goed. Net zag ik de beelden maar niets en ook niets klemvast. Veel reddingen op de lijn door de verdedigers nee hij is en wordt het niet bij Feyenoord. Kom maar keeper van Dordrecht. .. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wisselt goede reddingen af met blunders..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 oktober 2013 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
King of the Week: Erwin Mulder
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sinds Johnny is gestopt is het elke week iemand anders. Eerst niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een filmpje over zijn blunders gaat langer duren, nog lang geen king. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Onzin..!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 oktober 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: +1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 oktober 2013 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
stond nergens erbij,niet eens in de buurt. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Hoe kom je in vredesnaam bij die keeper van Dord waar je de naam niet eens van weet? Zelf gescout? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 09 oktober 2013 - 16:40 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Hoe kom je in vredesnaam bij die keeper van Dord waar je de naam niet eens van weet? Zelf gescout? die staat al n tijdje in t vizier. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Sinds dat Van Ham de naam Hahn heeft genoemd, gaat iedereen ineens roepen dat we die dan maar moeten halen... Doet me wat denken aan ene Ignatovic die op basis van wat dvd-beelden werd gehaald door ik dacht Don Leo? Dat was een behoorlijke miskleun. Dit wil niet zeggen dat Hahn niet goed zou kunnen zijn, helemaal niet, maar ik wil wedden dat menigeen nu roept dat we Hahn moeten halen, terwijl ze niet eens weten of hij inderdaad zo goed is..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 - 10:06 schreef Arie.Klooster het volgende:Sinds dat Van Ham de naam Hahn heeft genoemd, gaat iedereen ineens roepen dat we die dan maar moeten halen... Doet me wat denken aan ene Ignatovic die op basis van wat dvd-beelden werd gehaald door ik dacht Don Leo? Dat was een behoorlijke miskleun. Dit wil niet zeggen dat Hahn niet goed zou kunnen zijn, helemaal niet, maar ik wil wedden dat menigeen nu roept dat we Hahn moeten halen, terwijl ze niet eens weten of hij inderdaad zo goed is..... nee, is al eerder genoemd hoor in een column. Sinds bekend was dat hij transfervrij was eigenlijk al. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Oh, dat zal ook wel, maar nu Van Ham het geroepen heeft, holt menigeen er achteraan terwijl ze er zelf nooit op gekomen zouden zijn.... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Mag bijvoorbeeld Feyenoord nu al met hem om de tafel aangezien hij straks toch transfervrij is? Of moet men, ook in het geval van een aflopend contract, wachten tot de transferperiode? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Onderhandelingen met Vormer waren ook al ver voor het aflopen van zijn contract. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mag in de winterstop geloof ik. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik heb Hahn nu drie keer gezien. veel betere basis als bij Mulder. weet natuurlijk niet hoe hij in de omgang is,en hoe zijn privesituatie is. oftewel of hij mentaal sterk is.? zo ja,halen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
volgens mij al 4 keer de 0 bij jong Oranje |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ja, maar jij bent anti-Mulder en vindt sowieso iedereen beter.... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Ondanks dat het om een aflopend contract gaat, mag je pas onderhandelen in de transferperiode...? Indien het contract inmiddels is afgelopen, mag het juist wel weer ten alle tijden? Oftewel, in geval van contract slechts in de transferperiodes, zonder contract mag het altijd? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zonder contract altijd. Met contract na toestemming of na een half jaar voor afloop contract. Dacht ik. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Maar even neutrale antwoorden graag, als je nou voor- of tegenstander van Mulder bent: is Hahn inderdaad zo goed als Van Ham zegt? Ik ken hem niet zo, dus ik kan hem (nog) niet beoordelen... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Maar je veroordeelt wel de mensen die het wel in hem zouden zien zitten ;) Goed bezig Arie! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nee, ik veroordeel het dat je amper iemand gehoord hebt over Hahn. Ze moeten voor de beker tegen ons, hun trainer roept dat hij wel wat voor Feyenoord zou kunnen zijn en er zijn volgers....., die slechts iemand napraten, zonder dat men er kijk op heeft... Daarnaast grijpen de tegenstanders van Mulder elke bevestiging van zijn niet kunnen keepen aan om aan te geven dat hij het niet heeft... Maar ze willen er niet aan dat hij nog piep is voor keeperbegrippen. Iedereen ziet dat hij op bepaalde punten (nog) te kort komt, maar in vergelijk tot andere talenten is hij niet zo slecht... En natuurlijk is het een vooroordeel van me, welke voor enkelen niet van toepassing zal zijn (deze enkelen hebben wel kijk op het spelletje denk ik), maar het gross lult elkaar na....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 oktober 2013 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Trouwens, als hij zo goed is, zou Van Geel (of anderen) toch allang contact gezocht hebben? Of zou hij dat niet doen, omdat het een brevet van wantrouwen jegens onze huidige keepers is, en die willen ze niet mentaal kapot maken..?(ik denk maar even hardop hoor, want ik vraag me inderdaad af of Van Geel zo denkt) |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Overigens veroordeel ik Van Geil hier wel op, want die is alleen maar bezig met een hetze tegen Mulder... Hij veroordeelt Mulder zelfs op die goal van laatst die Clasie er zelf inkopte.... Daar zou elke keeper kansloos op zijn, maar hij haalt het aan om Mulder onderuit te halen... Ik vermoed dan ook dat hij het pijpsletje is van Lijdensweg???? (dat laatste is slechts een geintje hoor: voor iemand weer op zijn pikkie getrapt is, zeg ik dat er maar snel even bij...) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 - 11:14 schreef Stylzz het volgende:Zonder contract altijd. Met contract na toestemming of na een half jaar voor afloop contract. Dacht ik. Klopt. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Haha, rustig, rustig, ff narren ;) Maar je hebt een punt hoor, ik heb volgens mij een aantal mensen gelezen die er al eerder over waren begonnen en een enkeling die de 'geruchten' bevestigden. Maar of er al contact is..? Geen idee. Mulder is op dit moment de beste van de slechtsten, want Lamprou en Graafland zie ik het doel ook niet schoon houden. In ieder geval niet beter dan Mulder.
Hoe daar binnen de technische staf gecommuniceerd wordt? Laten we het afwachten! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Dat je aan het 'narren' bent weet ik wel, maar ik vind het een nogal serieuze zaak, vandaar, haha.... Neemt trouwens niet weg dat Hahn van mij gerust erbij mag komen als hij inderdaad zo goed is (of beter dan Mulder). Neemt weer niet weg dat ik vind dat Mulder gezocht wordt... Hé ik ben best gecharmeerd van Velthuizen. Die kerel, met zijn neandertalerhoofd heeft me daar een uitstraling: geweldig! Wat zou ik die graag hier zien... En reken erop dat een verdediger fijner voetbalt als hij een keeper achter zich heeft, waarvan hij het gevoel heeft: er staat wat, dan als er een doetje staat. Dat is iets wat je hebt of niet en daarin kan ik de tegenstanders van Mulder enigszins gelijk geven... hij zou wel wat meer mogen uitstralen, maar ik denk daarentegen ook wel weer dat zoiets ook met de jaren komt... Een keeper die onomstreden is, zal altijd meer uitstralen dan een keeper die geen vertrouwen krijgt en ja, dat moet zo'n keeper verdienen.... Juist daarom vind ik dat Mulder de kans moet krijgen dat te verdienen... moet hij niet teveel poedels maken, haha (hoezo van de hak op de tak hè)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 oktober 2013 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 - 12:42 schreef Arie.Klooster het volgende:Trouwens, als hij zo goed is, zou Van Geel (of anderen) toch allang contact gezocht hebben? Of zou hij dat niet doen, omdat het een brevet van wantrouwen jegens onze huidige keepers is, en die willen ze niet mentaal kapot maken..?(ik denk maar even hardop hoor, want ik vraag me inderdaad af of Van Geel zo denkt) Weet nie. Vond Hahn echt niet zo fantastisch in de bekergame in De Kuip. Kan zijn dat hij gevolgd wordt door Feyenoord maar de td niet over 1 nacht ijs gaat, laat staan een dvd-tje... |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 - 19:29 schreef FR-Henk het volgende:[..] Weet nie. Vond Hahn echt niet zo fantastisch in de bekergame in De Kuip. Kan zijn dat hij gevolgd wordt door Feyenoord maar de td niet over 1 nacht ijs gaat, laat staan een dvd-tje... Ik vond hem een overdreven drukke (type ADHD) indruk maken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Yep, en greep beroerd opvallend naast dat doelpunt van Armenteros (dacht ik). |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Tandenloze geitenwollensokkenpraat ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 oktober 2013 door Vincent1970 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahahahahaha!
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mulder,TOPPER vastleggen voor het leven. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Heb je ook nog een andere pijp thuis staan o.o |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Mulder is n geweldenaar. Wie daar aan twijfelt is geen Feyenoorder. maar n azijnzeikerd.of ben je Lijdensweg?? :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 - 23:34 schreef van geil het volgende:[..] Mulder is n geweldenaar. Wie daar aan twijfelt is geen Feyenoorder. maar n azijnzeikerd.of ben je Lijdensweg?? :) Ja natuurlijk, elke keer weer als ik een bal uit zijn handen ziet springen. |
|
|
|