|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
stray
|
|
|
Wat een gejank hier zeg als de aanval al die kansen afmaakt heb je geen keeper Nodig |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Andersom geldt hetzelfde. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Toppunt van hypocrisie in een notendop. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Verfrissend hè :))) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ja,,ik moest even resetten.:) |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op zondag 20 oktober 2013 - 20:04 schreef Rotterdam22 het volgende:gaat erom dat heel de muur verkeerd staat. en niet voor het eerst dit seizoen en het lijkt me niet zo moeilijk een goede muur neer te zetten voorbeelden genoeg vsn een goed muurtje. Onzin, als een keeper een muur neerzet, neemt hij in het stelwerk toch niet mee dat de helft van de muur omgedrukt wordt? De mensen die kritiek op hem hebben, pakken zelfs de fouten van anderen aan om hem maar onderuit te kunnen halen. Onzin... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Als die muur keurig was blijven staan, was die bal er zeker ook in gegaan. Muur stond zonder te duwen ook gewoon niet goed. Bal gaat heel ruim langs de muur. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 21 oktober 2013 - 09:43 schreef hoogvliet010 het volgende:Als die muur keurig was blijven staan, was die bal er zeker ook in gegaan. Muur stond zonder te duwen ook gewoon niet goed. Bal gaat heel ruim langs de muur. De paal gestrookt met de buitenkant strafschop circel ging door de muur voor het duwtje, een kleine krul was wel noodzakelijk maar niet onmogelijk. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op maandag 21 oktober 2013 - 09:39 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Onzin, als een keeper een muur neerzet, neemt hij in het stelwerk toch niet mee dat de helft van de muur omgedrukt wordt? De mensen die kritiek op hem hebben, pakken zelfs de fouten van anderen aan om hem maar onderuit te kunnen halen. Onzin... Eens. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Barcelona denkt aan Feyenoorder Pelle?? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Die Pool van PSV, Tyton, was me een partij slecht gisteren. Terwijl die voor z'n blessure echt een geweldige keeper was, toch een stukje angst denk ik. |
|
|
|
|
stray
|
|
|
quote: Klopt Maar de keeper neersabelen is inmijn ogen Wat te makkelijk hij zal waarschijnlijk nooit en hoogvlieger worden Die vrijetrap was zeker niet zijn fout Eerste doelpunt daarentegen kan hem aangerekend worden ondanks dat niet een speler een poot uitstak |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Flauw dat velen de zwarte piet aan Mulder geven... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Logisch als je zoveel surprises weggeef.:0 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jan Dirk Stouten þ@JanDirkStouten 11m Koeman over Mulder: 'Ik ben tevreden over hem maar sommige punten zoals communicatie moeten beter. De 2e goal in Deventer was zijn fout.' |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tevreden over hem... Vrij dodelijke uitspraak. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Aardig geformuleerd, kan ik niet ontevreden over zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
dansk
|
|
|
hoezo fout van Mulder, die muur wordt éen halve meter opzij geduwd, lijkt mij dat wat meer jongens van Feyenoord met de Vrij aan krachttraining moeten gaan doen |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 - 13:48 schreef Stylzz het volgende:Jan Dirk Stouten þ@JanDirkStouten 11m Koeman over Mulder: 'Ik ben tevreden over hem maar sommige punten zoals communicatie moeten beter. De 2e goal in Deventer was zijn fout.' Het werd tijd dat Koeman het licht ging zien ... Nu zo snel mogelijk de exit van Erwin Mulder |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dit duurt veel te lang. we weten al tijden dat hij er niets van kan. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Mulder: 'Ik ben niet bang voor andere keepers'Erwin Mulder zit niet in de beste fase van zijn keepersloopbaan. De kritische noten vallen de doelman van alle hoeken aan. Daarbovenop komt dan nog dat zijn werkgever in gesprek is met een nieuwe sluitpost. Warner Hahn moet de Rotterdammers in de zomer transfervrij versterken. Mulder ligt er niet wakker van. Hoofdtrainer Ronald Koeman vond dat de doelverdediger verantwoordelijk was voor de slechte muur in de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles (2-2). 'Zo werkt het', zegt hij in het Algemeen Dagblad. 'Ik ben kritisch op mezelf en dan ben ik eerlijk genoeg om toe te geven dat de muur niet goed stond. En dat is mij verantwoordelijkheid. Afspraken werden niet nagekomen en ik ben er om te corrigeren.' De geluiden over een komst van Hahn naar Feyenoord doen Mulder niks. 'Voor mij is het helder, de club heeft eerlijk verteld dat er een gesprek is geweest met Hahn. Als hij naar Feyenoord komt, gaan wij de strijd aan. En daar loop ik niet voor weg. Ik ben niet bang voor andere keepers, het zal het allerbeste in mij boven brengen. Bron: FR12 Beetje jammer van de uitspraak '..zal het beste in me naar boven brengen.' Het lijkt me namelijk de bedoeling dat je dat elke wedstrijd doet? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En of hij bang is voor andere keepers. Ik kan nog niet oordelen over die Hahn maar je bent al snel beter dan deze slappe zak |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 - 10:17 schreef MMM het volgende:En of hij bang is voor andere keepers. Ik kan nog niet oordelen over die Hahn maar je bent al snel beter dan deze slappe zak Hij probeert zijn straatje al snel schoon te praten ... Ik denk eerder dat Hahn niks te vrezen heeft van Erwin Mulder als ie komt !!! Ik hoop van harte dat ie al in de winterstop kan komen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 - 09:26 schreef Bosifyable het volgende:[..] Beetje jammer van de uitspraak '..zal het beste in me naar boven brengen.' Het lijkt me namelijk de bedoeling dat je dat elke wedstrijd doet? Daar kan ie niks aan doen: Hij heeft nu eenmaal een uitstraling van een 'dooie mus' ... Hij zal ongetwijfeld elke keer weer zijn 'best' doen, maar Erwin Mulder komt gewoon tekort voor het niveau van Feyenoord . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 - 11:29 schreef lijdensweg het volgende:[..] Daar kan ie niks aan doen: Hij heeft nu eenmaal een uitstraling van een 'dooie mus' ... Hij zal ongetwijfeld elke keer weer zijn 'best' doen, maar Erwin Mulder komt gewoon tekort voor het niveau van Feyenoord . Eigenlijk een prima 2e, een dooie mus die snel tevreden is met wat ie heeft, al moet zijn niveau dan niet verder afzakken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
pfff, hoe die ook gaat liggen toen die speler van Heracles hem zachtjes raakte... zo met z'n pootjes omhoog... alsof ie een puppy is... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 15:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:pfff, hoe die ook gaat liggen toen die speler van Heracles hem zachtjes raakte... zo met z'n pootjes omhoog... alsof ie een puppy is... Echt hè, Mulder krijgt ook eens een tikje. Even de aandacht op zich vestigen of zo? Stelde niets voor man. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 15:28 schreef Bosifyable het volgende:[..] Echt hè, Mulder krijgt ook eens een tikje. Even de aandacht op zich vestigen of zo? Stelde niets voor man. Inderdaad.. Lex heeft daar trouwens ook wel een handje van. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wanneer pleurt deze achterlijke idioot eens op. Ik ben hem echt helemaal spuugzat, wat een mietje staat er in het doel. 1 van de slechtste keepers en die staat weer bij ons onder de lat.
MULDER///OPROTTEN! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|