|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Waar is L trouwens, tis zo stil hier? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Was vandaag okee. Werd wel eens tijd ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: kreeg n 7 van mij.. das n tijdje geleden |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zijn reddingen waren in orde. Geen onhoudbare ballen deruit gehaald, maar wel een aantal goede reddingen. Met de bal aan de voet vrij dramatisch. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een ervaren doelman is hard nodig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Misschien wel hahndig.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
alles begint bij n goede doelman. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Of gewoon 1 die rust brengt. Dat zou al een hele verbetering zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die spelhervattingen ook, wat een ramp.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kan nog geen meeuw uit de lucht trappen, schiet hooguit de stadionverlichting uit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: oefende gisteren in Hilversum. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Na de winst party helemaal het richtingsgevoel kwijt, is zo al een drama. Ik heb gehoord dat hij de zekeringkast vol op zijn pantoffel genomen had, maar twijfel nog wel over het waarheidsgehalte over dit verhaal. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jan Mulder is een grotere lul. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En weer wapperen met die handjes, een uur doen over elke uittrap en 9 van de 10 keer niet goed. Ik word zo moe van deze nietsnut..
Een penalty pakken is geen makkie, maar hij doet het echt nooit.. Zou toch heerlijk zijn, een onhoudbare bal/penalty eruit houden en punten pakken voor je club. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
De Goey over Mulder: 'Uitstraling? Het gaat erom dat je ballen pakt'
Tegenover RTV Rijnmond reageert Ed de Goey op de kritiek op Erwin Mulder dat hij te weinig uitstraling zou hebben. 'Wat maakt het uit? Het gaat erom dat je die ballen pakt. Uitstraling komt daarna. Ik denk dat hij de stijgende lijn te pakken heeft en zo moet doorgaan. Potentieel zit er veel in die jongen.'
http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/30567__.php |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 11 november 2013 - 20:47 schreef Bosifyable het volgende:De Goey over Mulder: 'Uitstraling? Het gaat erom dat je ballen pakt'Tegenover RTV Rijnmond reageert Ed de Goey op de kritiek op Erwin Mulder dat hij te weinig uitstraling zou hebben. 'Wat maakt het uit? Het gaat erom dat je die ballen pakt. Uitstraling komt daarna. Ik denk dat hij de stijgende lijn te pakken heeft en zo moet doorgaan. Potentieel zit er veel in die jongen.' http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/30567__.php De Goey weet wel wat het is om je uitstraling niet mee te hebben natuurlijk, maar die stijgende lijn mag wel wat steiler Mulder///HELD! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ed had de uitstraling van n wereldleider tov Mulder |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 11 november 2013 - 20:47 schreef Bosifyable het volgende:De Goey over Mulder: 'Uitstraling? Het gaat erom dat je ballen pakt'Tegenover RTV Rijnmond reageert Ed de Goey op de kritiek op Erwin Mulder dat hij te weinig uitstraling zou hebben. 'Wat maakt het uit? Het gaat erom dat je die ballen pakt. Uitstraling komt daarna. Ik denk dat hij de stijgende lijn te pakken heeft en zo moet doorgaan. Potentieel zit er veel in die jongen.' http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/30567__.php Het is nou net probleem dat Mulder die ballen dus niet pakt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: bijna alles tussen de palen vliegt er in... ondanks dat hij ze naast probeert te kijken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Jep ergerlijk. En zeker ook met penalties. De meeste keepers stoppen er toch wel af en toe eentje. 1 op de 4 ofzo. Maar hij echt nooit. Behalve dan in die strafschopserie tegen Heerenveen vorig seizoen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Je moet wat over hebben voor je club. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 11 november 2013 - 20:52 schreef JanM het volgende:[..] De Goey weet wel wat het is om je uitstraling niet mee te hebben natuurlijk, maar die stijgende lijn mag wel wat steiler Mulder///HELD! Als je geen uitstraling hebt en er ook niks van kan heb je niks bij Feyenoord te zoeken. Wegwezen met die Mulder, irriteer me echt wekelijks aan hem.
Ik dacht dat het niet erger kon na Henk Timmer, maar helaas. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ja hoor, gaan we weer. Er wordt niet gescoord en het ligt weer aan Mulder, die ons een paar keer ervoor juist behoedde voor een achterstand. Dit ligt toch niet aan Mulder... Kom op zeg... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2013 - 15:22 schreef Arie.Klooster het volgende:Ja hoor, gaan we weer. Er wordt niet gescoord en het ligt weer aan Mulder, die ons een paar keer ervoor juist behoedde voor een achterstand. Dit ligt toch niet aan Mulder... Kom op zeg... kijk nou eens waar de bal komt. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Ik zie helemaal geen bal, ik zie "Deze video is niet beschikbaar in je land. " |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hier nog 1, Zeeland hoort toch bij. Nederland? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: hij doet t hier wel, maar ik zit dan ook op mijn werk bij een van origine frans bedrijf via een duitse proxy :") |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Laat maar, zinloze om een discussie aan te gaan met al die lui die het niet zien zitten in Mulder en hem daardoor telkens het weggeven van het kampioenschap aanrekenen, terwijl het falen meer aan anderen toe te schrijven is dan aan hem. Ik zeg echt niet dat hij ons kampioen maakt, maar hij wordt al afgeschoten voor hij een echte eerlijke kans kreeg.... tot op heden toe... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De bal. Komt recht. Op hem af. Hij staat nota bene op de plek waar de bal komt. Als hij. Recht op stond. Had ie m weg kunnen koppen. Nu gaat ie. Als een heaumeau. Met 1 laf kudt armpje. Naar die bal toe.
DAT IS GEEN TUNNELVISIE, DAT IS GEWOON KUDT! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik zeg niet dat hij er hier goed uitziet. Ik zeg juist dat dit verlies echt niet door zijn gestuntel komt. Moet je eens kijken wat de rest van de ploeg liet zien deze middag, maar nee.. het gestuntel van Mulder wordt er weer uitgepikt... Dat is wel heel gemakkelijk hé... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2013 - 15:31 schreef Stylzz het volgende:[..] hij doet t hier wel, maar ik zit dan ook op mijn werk bij een van origine frans bedrijf via een duitse proxy :") Aha jij zit dus in het 'buitenland'..d:-))) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mulder had ook een prima redding, maar deze goal word goed door Stylzz omschreven, hij had echt niks hoeven te doen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2013 - 15:39 schreef Arie.Klooster het volgende:Ik zeg niet dat hij er hier goed uitziet. Ik zeg juist dat dit verlies echt niet door zijn gestuntel komt. Moet je eens kijken wat de rest van de ploeg liet zien deze middag, maar nee.. het gestuntel van Mulder wordt er weer uitgepikt... Dat is wel heel gemakkelijk hé... ja ik kan wel een filmpje laten zien van de hele wedstrijd, maar dit moment is beslissend en dit is zijn topic. Lees even t janmaat topic en t immers topic. en t koeman topic.
lekker positief toch?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 november 2013 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
dus jij vind hierin dat Mulder de grootste fout maakt? volgens mij begint het al bij Janmaat, en dan zitten er nog een paar tussen voor die luxemburgert de bal er loeihard inrost... Oké Mulder ziet er niet bepaald geweldig uit, maar om hem dit nou aan te rekenen... mwoah.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2013 - 15:52 schreef Arie.Klooster het volgende:dus jij vind hierin dat Mulder de grootste fout maakt? volgens mij begint het al bij Janmaat, en dan zitten er nog een paar tussen voor die luxemburgert de bal er loeihard inrost... Oké Mulder ziet er niet bepaald geweldig uit, maar om hem dit nou aan te rekenen... mwoah.. ik reken hem dit aan. En Janmaat. En Mathijsen. En Immers.
En de rest van t elftal voor de overige 92,5 minuut. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2013 - 15:43 schreef RenatoBos het volgende:Mulder had ook een prima redding, maar deze goal word goed door Stylzz omschreven, hij had echt niks hoeven te doen.. dat is wat tegenstrijdig... hij had echt niks hoeven doen... hij deed toch niks, haha.. (sorry, flauw geintje moet kunnen toch? Neem het mij niet kwalijk, ik zit ook aan het eind van een lange maandag.....) |
|
|
|