|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2013 - 15:54 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] dat is wat tegenstrijdig... hij had echt niks hoeven doen... hij deed toch niks, haha.. (sorry, flauw geintje moet kunnen toch? Neem het mij niet kwalijk, ik zit ook aan het eind van een lange maandag.....) d:-) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2013 - 15:54 schreef Stylzz het volgende:[..] ik reken hem dit aan. En Janmaat. En Mathijsen. En Immers. En de rest van t elftal voor de overige 92,5 minuut. +1 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Was niks, is niks en zal nooit wat worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2013 - 15:31 schreef Stylzz het volgende:[..] hij doet t hier wel, maar ik zit dan ook op mijn werk bij een van origine frans bedrijf via een duitse proxy :") Aan wie ligt het dan eigenlijk ? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Het was niks, het is niks en het wordt ook nooit iets die Erwin Mulder ... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat was al duidelijk he.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tis domweg vervelend dat Mulder z'n foutjes heeft. Elke wedstrijd weer. Dit doelpunt ontstaat mede omdat hij een wijvevuistje zwaait. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
t was n wereldactie..
probeer t maar eens.. spectaculair achterwaarts duiken met uitgestoken handen onder n bal door die recht op ooghoogte op je afkomt. bizar goede circusact! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2013 - 17:44 schreef van geil het volgende:t was n wereldactie.. probeer t maar eens.. spectaculair achterwaarts duiken met uitgestoken handen onder n bal door die recht op ooghoogte op je afkomt. bizar goede circusact! Maar wat heb je daaraan op het veld(?) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2013 - 17:44 schreef van geil het volgende:t was n wereldactie.. probeer t maar eens.. spectaculair achterwaarts duiken met uitgestoken handen onder n bal door die recht op ooghoogte op je afkomt. bizar goede circusact! Geniet ervan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vond de 0-1 houdbaar.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Was overigens wel vlot met spelhervattingen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Soms ja, maar soms ook niet. Hoop dat ie zelf nu ook de voordelen van een snelle spelhervattingen in ziet.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 01 december 2013 - 23:25 schreef RenatoBos het volgende:Soms ja, maar soms ook niet. Hoop dat ie zelf nu ook de voordelen van een snelle spelhervattingen in ziet.. Die keren dat ie trager was, kon het ook niet anders geloof ik. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee hoor, niet alle.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Stond erbij en keek er naar d:-) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Waarom greep je dan niet in??? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wil geen stadionverbod T.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Had dan Tomson het veld opgestuurd.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pot: 'Mulder doet het niet slecht, maar uitstraling mist hij'
Het gaat er over een half jaar waarschijnlijk om spannen wie de eerste keeper van Feyenoord wordt; Erwin Mulder, momenteel de doelman van de Rotterdammers, of Warner Hahn. De sluitpost van FC Dordrecht en Jong Oranje komt na dit seizoen naar De Kuip en volgens Cor Pot heeft de 21-jarige goalie alles in huis wat een keeper tegenwoordig nodig heeft.
Hij heerst in het zestienmetergebied, zijn spelhervattingen zijn prima, hij heeft een goede reflex en hij bewaart de rust, somt de voormalig bondscoach van Jong Oranje op in gesprek met Sp!ts. Hahn is een heel complete keeper aan het worden. Dat is vandaag de dag vrij uitzonderlijk. Een doelman die alle facetten van zijn vak goed beheerst, is een zeldzaamheid, zeker in Nederland, vindt Pot.
Hoewel trainer Ronald Koeman al enkele jaren het vertrouwen geeft aan Mulder, moet Hahn komend seizoen gezien worden als een geduchte concurrent voor de huidige Feyenoord-doelman. Mulder doet het niet slecht, maar dat hij uitstraling mist, is een bekend verhaal. Ik vind het vooral interessant hoe ze zich op mentaal vlak zullen houden. Wie is op dat gebied sterker? De ene keeper kan daar goed tegen, de andere niet, weet Pot. Bron:Voetbalzone |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 december 2013 - 12:46 schreef RenatoBos het volgende:Pot: 'Mulder doet het niet slecht, maar uitstraling mist hij'[ afbeelding ] Het gaat er over een half jaar waarschijnlijk om spannen wie de eerste keeper van Feyenoord wordt; Erwin Mulder, momenteel de doelman van de Rotterdammers, of Warner Hahn. De sluitpost van FC Dordrecht en Jong Oranje komt na dit seizoen naar De Kuip en volgens Cor Pot heeft de 21-jarige goalie alles in huis wat een keeper tegenwoordig nodig heeft.Hij heerst in het zestienmetergebied, zijn spelhervattingen zijn prima, hij heeft een goede reflex en hij bewaart de rust, somt de voormalig bondscoach van Jong Oranje op in gesprek met Sp!ts. Hahn is een heel complete keeper aan het worden. Dat is vandaag de dag vrij uitzonderlijk. Een doelman die alle facetten van zijn vak goed beheerst, is een zeldzaamheid, zeker in Nederland, vindt Pot. Hoewel trainer Ronald Koeman al enkele jaren het vertrouwen geeft aan Mulder, moet Hahn komend seizoen gezien worden als een geduchte concurrent voor de huidige Feyenoord-doelman. Mulder doet het niet slecht, maar dat hij uitstraling mist, is een bekend verhaal. Ik vind het vooral interessant hoe ze zich op mentaal vlak zullen houden. Wie is op dat gebied sterker? De ene keeper kan daar goed tegen, de andere niet, weet Pot. Bron:Voetbalzone Oud verhaal !! Is al JAREN bekend .. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Moet jij je niet eerst voorstellen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waarom we weten toch allemaal wat voor LUL het is.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik zal morgen mijn zieke dochter hier even laten schrijven wat voor een 'lul' ik volgens jou ben ... Geloof jij nu maar in je eigen sprookjes !! 0-5 ?? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 december 2013 - 22:38 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik zal morgen mijn zieke dochter hier even laten schrijven wat voor een 'lul' ik volgens jou ben ... Geloof jij nu maar in je eigen sprookjes !! 0-5 ?? Denkt zei er ook zo over dan? Vreemd om haar hierin te betrekken overigens, hopelijk leest ze dan ook hoe een gros van de posters hier over jouw denken, zal ze inzien dat ik nog mild was.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eigenlijk houden we allemaal van Lijdensweg. Omdat ie de vrolijke noot is. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 december 2013 - 22:38 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik zal morgen mijn zieke dochter hier even laten schrijven wat voor een 'lul' ik volgens jou ben ... Geloof jij nu maar in je eigen sprookjes !! 0-5 ?? Ik zou als ik dat jou was NIET doen....wat heeft dat voor een zin ?? Wat ik begrepen heb heeft jou kind leukemie...is vreselijk voor jou dochter en je hele familie....ik hoop dat het goed komt Ik geloof best dat jouw intenties goed zijn en jouw gevoelens naar je club ook....denk ook niet dat jij een lul ben, maar jij haalt het bloed onder de nagels van je maatjes vandaan....de manier waarop jij reageert...pffff.
Laat je kind hier buiten...
Oja Renato zegt altijd 5-0 0-5....dat je dat niet ziet ouwe....Renato is een toffe gozer |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 december 2013 - 22:38 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik zal morgen mijn zieke dochter hier even laten schrijven wat voor een 'lul' ik volgens jou ben ... Geloof jij nu maar in je eigen sprookjes !! 0-5 ?? Jankmuil!!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
The usual suspects wederom. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik niet. Lullig dat je dochter ziek is, maar speel hier dan niet de zogenaamde sentimentenkaart. Hetzelfde als zijn pleegkinderen. Heel nobel, mooi, prachtig, noem maar op, maar niet nodig om dat 12x ter sprake te brengen.
Succes met je dochter lijdensweg en heel veel sterkte voor jullie, haar zelf in het bijzonder, maar die informatie hebben we hier niets aan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik praat nog wel eens met je als je zelf kinderen hebt.
Ik snap de reactie wel. Ik laat m rusten verder.
Die Muldertje he... Straks banken |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Onhandig van L. ja, maar er op ingaan hoeft niet. Reactie van Nenam is terecht.
En Mulder...Vist graag in vrije tijd. Dat verklaart alles. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ben het gedeeltelijk eens met neeman, n.l. dat L. een lul is gaat er eigenlijk over. Wij hebben het nodig dat er zo'n zuigert op het forum zit, daar ken je zo lekker op inhakken. Het mooie is dat ie ook nog weet wat ie geschreven heeft en dat in begrijpbaar Nederlands. Wat betreft zijn dochter veel sterkte, maar als je er iets over wilt delen met ons open een apart topic en haal het niet aan bij onderwerpen, die het in de verste verte niet halen bij de misère van jouw dochter.
Van mij gewoon onvoorwaardelijke steun en beterschap voor je dochter.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 december 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Waar komt dit ineens vandaan? Ik vind dit wel heel heavy shit. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op woensdag 04 december 2013 - 07:18 schreef Stylzz het volgende:Ik praat nog wel eens met je als je zelf kinderen hebt. Ik snap de reactie wel. Ik laat m rusten verder. Die Muldertje he... Straks banken Ik denk zelf dat ik dan ook anders zou reageren. Dan zou het namelijk een punt worden dat ik op een openbaar forum nooit over m'n zieke dochter zou beginnen.
Anywaytjes, als hij zo zijn ei kwijt kan snap ik dat ook wel. Wellicht een wat overdreven reactie van me vanmorgen. Dus mocht (hoe begrijpelijk ook) de opmerking verkeerd vallenllijdensweg, mijn excuses. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 04 december 2013 - 10:56 schreef Bosifyable het volgende:[..] Ik denk zelf dat ik dan ook anders zou reageren. Dan zou het namelijk een punt worden dat ik op een openbaar forum nooit over m'n zieke dochter zou beginnen. Anywaytjes, als hij zo zijn ei kwijt kan snap ik dat ook wel. Wellicht een wat overdreven reactie van me vanmorgen. Dus mocht (hoe begrijpelijk ook) de opmerking verkeerd vallenllijdensweg, mijn excuses. in emotie zeg je dan denk ik wel eens dingen op plaatsen waar je dat normaal gezien niet zou doen. Ik denk dat het ook lastig te scheiden is op dat moment omdat het continu in je hoofd zit...
Maar goed, overal is een tijd en plaats voor. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: +1908
L zal vanwege zijn posts ook zeker nooit mijn vriend worden, maar als mens en vader maakt hij iets vreselijks mee, waarmee velen hem hier al heel veel sterkte gewenst hebben. Persoonlijk vind ik dat je er in topics niet veel dieper op in zou moeten gaan (ik heb dat via een PB gedaan), maar het is natuurlijk aan L zelf om te bepalen of hij dat niet/wel doet. L, nogmaals heel veel sterkte! En laten we hopen dat het in H'veen gewoon 0-7! wordt ;-P
ON: Mulder///HELD! |
|
|
|