|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Verder blijft het een keeper van niks ... |
|
|
|
|
melrdam010
|
|
|
haha vond het wel grappig dat interview.. heeft zn haartjes beetje anders, baardje laten staan. Die is flink bezig om zn imago te veranderen na dat gezeik over zn uitstraling altijd. Wilde na 1 goede wedstrijd ineens heel zeker overkomen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
vandaag beslissend geweest, dus goede pot gespeeld (Lijdensweg!) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2013 - 20:10 schreef melrdam010 het volgende:haha vond het wel grappig dat interview.. heeft zn haartjes beetje anders, baardje laten staan. Die is flink bezig om zn imago te veranderen na dat gezeik over zn uitstraling altijd. Wilde na 1 goede wedstrijd ineens heel zeker overkomen Dan heeft het gezeik hier dan toch wat opgeleverd! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Je vind jezelf dus een zeikert.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mulder: 'Ik zorg dat ik eerste keeper blijf'
Erwin Mulder werd afgelopen week geconfronteerd met het nieuws dat de talentvolle doelman Warner Hahn volgend seizoen van FC Dordrecht naar Feyenoord komt. De eerste keeper van de Rotterdammers was in de met 2-1 gewonnen wedstrijd bij sc Heerenveen prompt erg belangrijk voor zijn team.
"Het is voor Feyenoord goed dat Hahn komt. Die jongen is pas 21 en speelt bij Jong Oranje, ik stond er niet raar van te kijken. Concurrentie is altijd goed, natuurlijk maakt het me sterker", toonde Mulder zich strijdbaar. "Hahn is een talentvolle keeper. Ik moet met hem uitvechten wie eerste keeper gaat worden. Het is nu mijn vierde seizoen als eerste keeper bij Feyenoord en ik ga zorgen dat ik dat blijf." Bron:NUSport |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Cashen.!!! ook verkopen na z'n hoogtepunt. |
|
|
|
|
stray
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van geil verkoopt alles.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Omdat hij het idee heeft dat zijn obsessie Mulder ten gehore is gekomen.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Dit is wel de spirit Mulder///HELD! Zet deze lijn voort en Hahn moet nog maar zien of hij verder komt dan de bank! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Mag je weleens wat vaker goed keepen..
Heeft zondag goed gekeept dus het wachten is weer op een blunder. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mulder over Hahn: 'Ervaring gaat meespelen'
Erwin Mulder zal vanaf volgend seizoen extra hard moeten werken om eerste keeper van Feyenoord te blijven. De doelman van de Rotterdammers krijgt in de persoon van Warner Hahn een nieuwe concurrent erbij, maar zelf is de 24-jarige sluitpost daar niet mee bezig. 'Dat nieuws doet niet veel met mij,' zegt Mulder tegenover RTV Rijnmond.
'Voor Feyenoord is het goed dat die jongen komt. Hij is 21 jaar, talentvol en speelt voor Jong Oranje,' vervolgt de geboren Pannerdenaar. 'Zelf weet ik wat mijn kwaliteiten zijn. Bovendien is dit mijn vierde jaar in de eredivisie en dat gaat wel meespelen. Ik heb hetzelfde meegemaakt, want ik zat bij Excelsior waar ik een goed seizoen had gedraaid. Als je dan terugkomt bij Feyenoord denk je: "Dat kan ik wel." Maar het is heel anders dan in de Jupiler League.'
Volgens Mulder is het keepen in De Kuip niet zomaar iets. 'Hier zitten iedere wedstrijd 40 á 45.000 man en is de media-aandacht groter. Ook ligt het tempo hoger en zijn de trainingen feller en beter. Dat is niet te vergelijken met FC Dordrecht en Excelsior,' meent de voormalig jeugdinternational, die zich nog niet druk maakt over zijn positie onder de lat bij Feyenoord. 'Het begint allemaal bij jezelf. Ik probeer elke training alles uit mijn lichaam te halen en beter te worden. Natuurlijk is concurrentie altijd goed, maar ik zie wel wat er volgend jaar gaat gebeuren.'
Komende zondag speelt Feyenoord in eigen huis tegen FC Groningen. Mulder heeft vertrouwen in een goede afloop voor zijn ploeg. 'Ik hoop dat we nu een serie kunnen neerzetten. We hebben twee lastige wedstrijden gewonnen en er komen ook weer twee lastige wedstrijden aan. Die moeten we gewoon winnen. Ik denk dat we daar een goede kans voor hebben, want we spelen twee keer thuis. Dit seizoen hebben we uit heel weinig punten gepakt, maar je ziet de laatste tijd - ook uit tegen Heerenveen - dat we gewoon goed kunnen voetballen. Als we dat uit en thuis doen dan kunnen we het iedere ploeg lastig maken,' aldus Mulder. Bron:Rijnmond |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hij weet heel goed dat zijn positie ter discussie staat. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Had eerder wakker moeten worden, maar beter laat dan nooit. |
|
|
|
|
stray
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
zo moeilijk heeft hij t niet gehad.gewoon voldoende |
|
|
|
|
stray
|
|
|
Hadden ze er 1 in de kruising geknald was t een lul geweest 2 meer dan prima reddingen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Toch wel goed dat de positie van Erwin Mulder ter discussie sta binnen de technische staff. Ik moet wel zeggen dat Erwin Mulder er beter door is gaan spelen ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Je kan ook overdrijven hè ... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 19:33 schreef lijdensweg het volgende:Toch wel goed dat de positie van Erwin Mulder ter discussie sta binnen de technische staff. Ik moet wel zeggen dat Erwin Mulder er beter door is gaan spelen ... Mee eens! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Puike redding vanmiddag weer,al komt de bal wel recht op hem af. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Goede wedstrijd. Wel weer ergeren aan z'n spelhervattingen hoor.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Aha, je herkent het! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Gelukkig wel ja , anders had ie weer bakken met kritiek over zich heen gekregen |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: tobkeeper bedoel je zeker? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: niet aldoor he, soms wel heel snel.
Maar er zit wel progressie in.. Dus,.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eens, zat af en toe tempo in.
Maar bijvoorbeeld die een-tweetjes met de Vrij, gebeurde veel te vaak. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: whoehahaa, wat een giller, tobkeeper... Zelf bedacht? Wel eens gedacht aan stand-up komedie? Je maakt me elke keer weer aan het lachen.... |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2013 - 08:49 schreef MMM het volgende:[..] Eens, zat af en toe tempo in. Maar bijvoorbeeld die een-tweetjes met de Vrij, gebeurde veel te vaak. Hebben jullie dan niet gezien dat het Pelle is die bepaalt of Mulder de bal snel naar voren schiet of de bal rustig bij zich houdt? Zaterdag maar even goed opletten dan... zodra Mulder de bal heeft, even naar Pelle kijken... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Laatste weken lijkt Mulder ergens op. Al waren alle ballen op zijn doel niet al te lastig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jaja.. ook wel n keer leuk.. Mulder in t elftal van de week... proficiat! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als hij dat nu ook al gaat doen.. straks is het nog een topkeeper ! |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Mulder en Lexie mee naar Brazilie
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 december 2013 door Vincent1970 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahahahahahahahahahahaha, ik kom niet meer bij ! Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.... ............................................................................................. ...................................................................................................................................................................Hahahahahahahahahahaha
Wat een LOLbroek! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Penalty gestopt, gewoon goed. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
3e wedstrijd op rij belangrijk, nu zo doorgaan!
Vooral door die penalty die hij pakt uiteraard.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 december 2013 door MMM -- |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Mulder heeft tegen groningen goed gekeept en gisteren ook . Daar ben ik blij mee ,Laat hem nou maar even staan Geld ook voor Joris M. speeld ook goed . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dus niemand denkt dan niet dat Feyenoord mazzel heeft gehad dat ze zelf de eerste 5 keer raak schoot en Mulder er daarvoor geen één heeft uitgehouden.
Lekker hoor super Mulder, ff een beetje relativeren die handel. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 19 december 2013 - 10:31 schreef VVout het volgende:Dus niemand denkt dan niet dat Feyenoord mazzel heeft gehad dat ze zelf de eerste 5 keer raak schoot en Mulder er daarvoor geen één heeft uitgehouden. Lekker hoor super Mulder, ff een beetje relativeren die handel. Hahahaha, hij ging mooi 5x naar de verkeerde hoek. Opzich ook knap!~
Maarja de 6e was goed...dus Mulder///Held!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 19 december 2013 - 10:31 schreef VVout het volgende:Dus niemand denkt dan niet dat Feyenoord mazzel heeft gehad dat ze zelf de eerste 5 keer raak schoot en Mulder er daarvoor geen één heeft uitgehouden. Lekker hoor super Mulder, ff een beetje relativeren die handel. Ja, maar dat geluk had Heracles toch ook 5keer?
Vind ik een beetje gekke redenering. Het gaat er uiteindelijk om welke keeper de beslissende stopt. Mulder dus. En dat is de tweede keer in de beker nu. |
|
|
|
|
eric.r
|
|
|
in deze prachtige topics is het wel frappant dat op het moment van goed spelen de hemel niet hoog genoeg is en bij slechte prestaties een speler onder de grond wordt geduwd altijd blijven steunen ons feyenoord en in de kuip mag het nooit meer stil zijn tijdens de wedstrijden want daar stoor ik mezelf aan dus zaterdag moet gewoon een heksenketel worden |
|
|
|