|
|
koekie
|
|
|
Mulder is en blijft een nono keeper. Super Goed voor Roda, Utrecht, ADO etc. Hij heeft weining tot geen punten gepakt voor ons dus dat zegt genoeg. Laten we nou niet overdrijven van... het is in potentie een TOP keeper. DAT ben ik zelf ook in potentie haha....Hij heeft eindelijk gisteren en de laatste 2 weken iets terug gedaan ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 19 december 2013 - 10:31 schreef VVout het volgende:Dus niemand denkt dan niet dat Feyenoord mazzel heeft gehad dat ze zelf de eerste 5 keer raak schoot en Mulder er daarvoor geen één heeft uitgehouden. Lekker hoor super Mulder, ff een beetje relativeren die handel. Eens. Tuurlijk krijgt hij de credits voor die penal die hij stop, maar die redding (hoewel in feite net zo belangrijk als reddingen in vorige wedstrijden) is toch van een hele andere orde dan de reddingen in de serie tegen Heerenveen vorig jaar.
Ook wel knap dat hij 5x op rij de verkeerde hoek kiest.. ;) Als je er van uit gaat dat de bal óf links of rechts van hem geschoten wordt en hij een hoek kiest. Dan heeft hij 50% kans dat hij naar de goede hoek gaat. De kans dat hij 5x fout zit is: 0,5*0,5*0,5*0,5*0,5*100% = 3,125%.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hij kiest in ieder geval voor een hoek, dat hij niet voor het geluk geboren is mag duidelijk zijn, maar hij duikt met volle overtuiging.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 19 december 2013 - 11:42 schreef Stylzz het volgende:[..] Ja, maar dat geluk had Heracles toch ook 5keer? Vind ik een beetje gekke redenering. Het gaat er uiteindelijk om welke keeper de beslissende stopt. Mulder dus. En dat is de tweede keer in de beker nu. Wat heb ik aan geluk en wat met geluk van anderen, als je goed bent hoor je er in de eerste reeks 1 of 2 uit te houden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 19 december 2013 - 16:03 schreef VVout het volgende:[..] Wat heb ik aan geluk en wat met geluk van anderen, als je goed bent hoor je er in de eerste reeks 1 of 2 uit te houden. Dat is maar weinigen gegeven hoor. Maar goed, Mulder is ook geen top. Dat weten we. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote: Hopelijk heb je andere kwaliteiten, want het maken van kansberekeningen gaat je niet goed af. :-) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 19 december 2013 - 16:05 schreef sportverteller het volgende:[..] Hopelijk heb je andere kwaliteiten, want het maken van kansberekeningen gaat je niet goed af. :-) hahahaha, vertel! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Kansberekening was zeker niet mijn favoriete bezigheid, maar ik zie zo snel niet wat er niet aan klopt.. ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 19 december 2013 - 16:18 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Kansberekening was zeker niet mijn favoriete bezigheid, maar ik zie zo snel niet wat er niet aan klopt.. ;) ehh ff denken hoe t ook alweer zat. Bij penalty 1 zijn er opties: 1 juist / 1 mis 50% Bij penalty 2 zijn de opties: juist/juist mis/mis juist/mis mis/juist 25% Bij penalty 3 zijn de opties: etc.
Dus volgens mij klopt t met wat je zei? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 19 december 2013 - 16:36 schreef Stylzz het volgende:[..] ehh ff denken hoe t ook alweer zat. Bij penalty 1 zijn er opties: 1 juist / 1 mis 50% Bij penalty 2 zijn de opties: juist/juist mis/mis juist/mis mis/juist 25% Bij penalty 3 zijn de opties: etc. Dus volgens mij klopt t met wat je zei? Dacht ik ook ja..
Het is net als een munt opgooien. 5 penalties is 5 muntjes. De kans dat het 5x munt (in dit geval de verkeerde hoek) achter elkaar is 1 op 32. Dus 3,125%... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik wacht maar gewoon op de uitleg van sportverteller.. :P |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Is er ook al iemand met de nickname de Feyenoordfluisteraar? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
krijgt elke 68 minuten n goal tegen. tegen 172 minuten voor de beste keeper in het klassement. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Allemaal de schuld van de verdediging. En Immers. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
jij snapt t !!!:)vooral Immers |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord vreest voor gebroken pols bij Mulder
Erwin Mulder ontbreekt zondag bij Feyenoord Excelsior wegens een pols/handblessure, meldt Voetbal International. Er wordt gevreesd voor een breuk in zijn hand of pols. Verder onderzoek moet uitwijzen hoelang het herstel van Mulder gaat duren.
In de wedstrijd tegen Excelsior zondag zal Kostas Lamprou hem vervangen, eventueel kan ook Ronald Graafland een helft keepen. De blessure van Mulder komt op dit moment extra zuur omdat hij de laatste weken in topvorm is. De sluitpost van Feyenoord gooide hoge ogen in het de klassementen van de eerste seizoenshelft, waarin hij in meerdere elftallen van het seizoen te vinden was.
Wanneer blijkt dat Mulder een erge blessure heeft, zal mogelijk een poging worden gedaan om Warner Hahn deze winterstop al naar de Kuip te halen. De huidige goalie van FC Dordrecht verruilt per 1 juli 2014 de Krommedijk voor Feyenoord, maar zou bij lange afwezigheid van Mulder mogelijk deze maand al de overstap maken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 januari 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zal nodig zijn. Met die kleine Griek red je het niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 11:31 schreef MMM het volgende:Feyenoord vreest voor gebroken pols bij Mulder Erwin Mulder ontbreekt zondag bij Feyenoord Excelsior wegens een pols/handblessure, meldt Voetbal International. Er wordt gevreesd voor een breuk in zijn hand of pols. Verder onderzoek moet uitwijzen hoelang het herstel van Mulder gaat duren. In de wedstrijd tegen Excelsior zondag zal Kostas Lamprou hem vervangen, eventueel kan ook Ronald Graafland een helft keepen. De blessure van Mulder komt op dit moment extra zuur omdat hij de laatste weken in topvorm is. De sluitpost van Feyenoord gooide hoge ogen in het de klassementen van de eerste seizoenshelft, waarin hij in meerdere elftallen van het seizoen te vinden was. Wanneer blijkt dat Mulder een erge blessure heeft, zal mogelijk een poging worden gedaan om Warner Hahn deze winterstop al naar de Kuip te halen. De huidige goalie van FC Dordrecht verruilt per 1 juli 2014 de Krommedijk voor Feyenoord, maar zou bij lange afwezigheid van Mulder mogelijk deze maand al de overstap maken Dat is sneu, dat gun ik hem zelfs niet. Maar als ie inderdaad zolang eruit ligt , snel Hahn halen ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nou hopen dat ze Dordrecht en Warner zo ver krijgen voor een snelle overstap, Kortas (sorry voor de plagiaat Stylzz) gaat het lang niet worden, de TS heeft hier niet voor niets haast mee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Maar, hoe is het gebeurd dan? Dat zie je nergens terug.
Edit: Een halve minuut Twitter later: "Erwin Mulder is vandaag bij een val ongelukkig terecht gekomen en heeft mogelijk een botbreuk opgelopen. Het gaat waarschijnlijk om een breuk in zijn hand of pols. De sluitpost wordt vanmiddag onderzocht in het ziekenhuis."
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 januari 2014 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
RT @DennisVanEersel: Erwin Mulder heeft zijn middenhandsbeentje gekneusd. Hij speelt vandaag niet maar de doelman gaat wel mee op trainingskamp naar Marbella. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ongelukkig val vanmorgen, verder weinig informatie inderdaad. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Einde kampioenschap en beker met die Griekse dwerg op doel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 11:50 schreef Bosifyable het volgende:RT @DennisVanEersel: Erwin Mulder heeft zijn middenhandsbeentje gekneusd. Hij speelt vandaag niet maar de doelman gaat wel mee op trainingskamp naar Marbella. Dat valt mee. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 11:50 schreef Bosifyable het volgende:RT @DennisVanEersel: Erwin Mulder heeft zijn middenhandsbeentje gekneusd. Hij speelt vandaag niet maar de doelman gaat wel mee op trainingskamp naar Marbella. Hoelang is hij er dan uit?
Ik ben geen fan van Mulder maar Lamprou gaat je nog meer punten kosten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Paniek paniek, oh nee toch niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 11:50 schreef Bosifyable het volgende:RT @DennisVanEersel: Erwin Mulder heeft zijn middenhandsbeentje gekneusd. Hij speelt vandaag niet maar de doelman gaat wel mee op trainingskamp naar Marbella. Dennis van Eersel @DennisVanEersel 1m
De clubarts van Feyenoord heeft mij net bijgepraat over de situatie van Mulder. Blessure valt heel erg mee, zeker niet langdurig eruit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 januari 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ooooohh! Dat was dus ook 5 minuten stress :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik was nog niet wakker..;) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 11:54 schreef MMM het volgende:[..] Dennis van Eersel þ@DennisVanEersel 1m De clubarts van Feyenoord heeft mij net bijgepraat over de situatie van Mulder. Blessure valt heel erg mee, zeker niet langdurig eruit. Kusje erop? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lamprou slaat met de vuist op tafel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Tilt Immers m op zeker |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 11:50 schreef Bosifyable het volgende:RT @DennisVanEersel: Erwin Mulder heeft zijn middenhandsbeentje gekneusd. Hij speelt vandaag niet maar de doelman gaat wel mee op trainingskamp naar Marbella. Dan valt het misschien nog wel mee als het erge was dan was hij wel thuis gebleven |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dan moet je bij de scouting zijn |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gevallen in de badkamert... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: 247 jaar ervaring in de eredivisie, kom je met dit. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 13:37 schreef de bluffer het volgende:[..] Dan valt het misschien nog wel mee als het erge was dan was hij wel thuis gebleven |
|
|
|