BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mulder HELD!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
jackyvw
 jackyvw - maandag 10 februari 2014 - 13:51   quote  deeplink  
Hup Michel!,
VVout
 VVout - maandag 10 februari 2014 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 februari 2014 - 13:39 schreef Arie.Klooster het volgende:
Noem mij maar eens een paar haalbare keepers die beter zijn.... En dan moet je niet komen met jupilerkeepers, dus ook niet met Werner Hahn..., nee, dan moet je echt komen met keepers die top zijn... die zijn te duur. (stiekem hoop ik altijd nog op Velthuizen, maar die komt toch niet)
Ik zeg niet dat Hahn een superkeeper is maar er is met hem hoop dat het die richting uit kan gaan en met Mulder heb ik dat niet.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 10 februari 2014 - 14:08   quote  deeplink  
Misschien, maar wel eentje met een geweldige uitstraling. Hij zou hier zomaar enorm populair kunnen worden...
Oh, sorry, deze opmerking ging nog over Velthuizen (in reactie op Stylzz).

Mulder heeft misschien niet de uitstraling, maar qua keepen wordt hij steeds beter. Ik vind hem echt niet zo slecht... Zijn grote nadeel is dat het krediet wat hij heeft opgebouwd bij het legioen een negatief krediet is en daar komt hij alleen maar vanaf als hij nu toch echt punten gaat pakken.... De meesten schrijven hem liever af en hopen op een betere keeper die toch niet haalbaar is...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 februari 2014 door Arie.Klooster --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 10 februari 2014 - 14:21   quote  deeplink  
Veruit de meeste eredivisiekeepers zijn wel angsthazen a la Mulder.
Een enkele uitzondering daargelaten. Maar spelen bij de 2 verkeerde clubs.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 10 februari 2014 - 15:00   quote  deeplink  
Nou, dat valt ook nog wel mee. Coutinho zag ik laatst toch een keer vol naar de bal gaan (over de grond) met alle risico van dien omdat er nog iemand kwam inlopen om die bal erin te rossen. Nienhuis of hoe heet die kerel van Cambuur is ook niet bang. Velthuizen is ook niet bang. Nou, noem ik er zo even vier op die niet bang zijn...
van geil
 van geil - maandag 10 februari 2014 - 15:07   quote  deeplink  
ik tel er drie
Milo
 Milo - maandag 10 februari 2014 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 februari 2014 - 13:45 schreef Stylzz het volgende:
Velthuizen is niveau Mulder. Ook nét niet.
eens!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 10 februari 2014 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 februari 2014 - 15:07 schreef van geil het volgende:
ik tel er drie
Coutinho, Nienhuis, die kerel van Cambuur en Velthuizen zijn er toch echt vier hoor... geintje, ik vertelde me.... ik denk wel dat ik het zo geteld heb, haha... Overigens vind ik humpie van Nac ook altijd wel prima, geen wereldtopper, maar er staat wel wat. Reken erop dat zo'n kerel rust in de verdediging geeft. Maakt eigenlijk nooit blunders, maar is inmiddels op leeftijd aan het raken. Steekt goed in elkaar, op en top prof; voorbeeld voor anderen.
van geil
 van geil - maandag 10 februari 2014 - 17:13   quote  deeplink  
Mulder GOUD
tomson
 tomson - maandag 10 februari 2014 - 17:20   quote  deeplink  
Juichen ! Mulder pakt goud ! :p
tomson
 tomson - maandag 10 februari 2014 - 17:20   quote  deeplink  
Haha
van geil
 van geil - maandag 10 februari 2014 - 17:22   quote  deeplink  
:)
Stylzz
 Stylzz - maandag 10 februari 2014 - 17:24   quote  deeplink  
Én brons .
VVout
 VVout - maandag 10 februari 2014 - 17:26   quote  deeplink  
Kudt spelen, weet je hoeveel goude plakken je van 40 Miljard Euro kan maken. Waar gaat het nog over.

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/1.1865027
tomson
 tomson - maandag 10 februari 2014 - 17:31   quote  deeplink  
Lekkert belangrijk. Beter als dat ze er een paar miezerige straaljagers en een fregatje van bouwen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 10 februari 2014 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 februari 2014 - 15:07 schreef van geil het volgende:
ik tel er drie
Cillessen
Zoet
Ruiter

Deze 3? In dat geval eens. De rest van de eredivisie is niveau Mulder of minder. Maar deze 3 zou ik liever op goal hebben dan Erwin.

EDIT of doelde je op keeper die geen angsthazen zijn.. ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 februari 2014 door T-FeYeN00rD --
van geil
 van geil - maandag 10 februari 2014 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 februari 2014 - 17:26 schreef VVout het volgende:
Kudt spelen, weet je hoeveel goude plakken je van 40 Miljard Euro kan maken. Waar gaat het nog over.

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/1.1865027
bizar
van geil
 van geil - maandag 10 februari 2014 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 februari 2014 - 17:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Cillessen
Zoet
Ruiter

Deze 3? In dat geval eens. De rest van de eredivisie is niveau Mulder of minder. Maar deze 3 zou ik liever op goal hebben dan Erwin.
ik refereerde aan n quote van Arie. hij sprak over 4 namen terwijl hij er drie noemde.

Cilessen is doodzonde dat we die hebben laten lopen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 10 februari 2014 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 februari 2014 - 17:56 schreef van geil het volgende:

[..]

ik refereerde aan n quote van Arie. hij sprak over 4 namen terwijl hij er drie noemde.

Cilessen is doodzonde dat we die hebben laten lopen.
Jep, zag later dat je daar op doelde, had mijn post aangepast.
JanM
 JanM - maandag 10 februari 2014 - 19:24   quote  deeplink  
Mulder///GOUD! en Mulder///BRONS! = 3 x Mulder///HELD!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 10 februari 2014 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 februari 2014 - 19:24 schreef JanM het volgende:
Mulder///GOUD! en Mulder///BRONS! = 3 x Mulder///HELD!
Ja ,dat zijn de echte Mulders . Geen kind in een mannenlichaam zoals onze Erwin Mulder!
van geil
 van geil - maandag 10 februari 2014 - 19:36   quote  deeplink  
haha.
kostelijk , soms.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 11 februari 2014 - 01:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 februari 2014 - 19:26 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja ,dat zijn de echte Mulders . Geen kind in een mannenlichaam zoals onze Erwin Mulder!
Tsja jij kijkt natuurlijk liever naar vermeer
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 11 februari 2014 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 februari 2014 - 17:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Cillessen
Zoet
Ruiter

EDIT of doelde je op keeper die geen angsthazen zijn.. ?
Cillessen is de enige die (wereld-)top kan worden. Zoet is behoorlijk zwak op hoge ballen, verder vrij compleet en Ruiter heeft geen reikwijdte. Hij is een geweldige lijnkeeper met uitstekende reflexen, maar als de bal ver in de hoek komt is hij weg.... Nu zeg ik echt niet dat Mulder dit wel allemaal goed kan, maar hij is niet slechter dan deze twee. Het legt het misschien hooguit af op uitstraling... heeft Zoet trouwens ook niet. Die ziet er ook uit als het sukkeltje van de klas.... Hij lijkt op die belg, Bart Peeters, je weet wel die presentator....(adhd-gevalletje)?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 11 februari 2014 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 februari 2014 - 13:36 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Cillessen is de enige die (wereld-)top kan worden. Zoet is behoorlijk zwak op hoge ballen, verder vrij compleet en Ruiter heeft geen reikwijdte. Hij is een geweldige lijnkeeper met uitstekende reflexen, maar als de bal ver in de hoek komt is hij weg.... Nu zeg ik echt niet dat Mulder dit wel allemaal goed kan, maar hij is niet slechter dan deze twee. Het legt het misschien hooguit af op uitstraling... heeft Zoet trouwens ook niet. Die ziet er ook uit als het sukkeltje van de klas.... Hij lijkt op die belg, Bart Peeters, je weet wel die presentator....(adhd-gevalletje)?
Klopt ja. Qua uitstraling is Zoet nauwelijks beter dan Mulder. Toch vind ik Zoet en ook Ruiter wel beter dan Mulder, al hebben beide hun zwakten. Bovendien zie ik die 2 nog duidelijker progressie maken dan Mulder.
van geil
 van geil - dinsdag 11 februari 2014 - 14:28   quote  deeplink  
IJSKONIJN.................

of de IJSKONING ?
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 11 februari 2014 - 14:40   quote  deeplink  
Nog altijd, gewoon de nummer 1 bij FEYENOORD
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 11 februari 2014 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 februari 2014 - 14:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Klopt ja. Qua uitstraling is Zoet nauwelijks beter dan Mulder. Toch vind ik Zoet en ook Ruiter wel beter dan Mulder, al hebben beide hun zwakten. Bovendien zie ik die 2 nog duidelijker progressie maken dan Mulder.
Ik vind Zoet niet beter dan vorig jaar, Mulder wel... maar goed, we hoeven en kunnen het niet allemaal met elkaar eens zijn... Ik vind van niet; jij vindt van wel...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 11 februari 2014 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 februari 2014 - 14:43 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ik vind Zoet niet beter dan vorig jaar, Mulder wel... maar goed, we hoeven en kunnen het niet allemaal met elkaar eens zijn... Ik vind van niet; jij vindt van wel...
Zoet is niet beter dan vorig jaar klopt, maar daarvoor ontwikkelde hij zich wel snel. Hij is ook 2 jaar jonger. Vind Mulder zich nauwelijks ontwikkelen. De wedstrijden waarin hij punten pakt zijn op 1 hand te tellen. Net als andere jaren. Al had hij wel een opleving nadat de komst van Hahn was aangekondigd.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 11 februari 2014 - 15:42   quote  deeplink  
Nu spreek je jezelf ietwat tegen, want je zegt dat Zoet progressie maakt, vervolgens ben je het met me eens dat hij niet beter is dan vorig jaar (oftewel hij heeft géén progressie gemaakt) plus dat Mulder zich nauwelijks ontwikkelt... nauwelijks is altijd nog meer dan niets..., maar goed ik snap wel wat je bedoelt. Ik vind Mulder wel degelijk beter dan vorig jaar. En zo slecht keept hij niet. Oké hij straalt het niet uit, maar hij keept heel redelijk. Ik snap niet dat verder niemand hier door die povere uitstraling van hem heen prikt? Afhankelijk van de nieuwe trainer (of dezae ook voor hem kiest) denk ik dat hij zelfs het nederlands elftal zal halen... (dus mits hij een basisplaats houdt)

Trouwens, je geeft aan dat hij wel een opleving had nadat de komst van Hahn was aangekondigd. Hoeveel wedstrijden zijn er sindsdien geweest? Dat is nog maar een paar wedstrijden terug hoor....
MMM
 MMM - dinsdag 11 februari 2014 - 16:08   quote  deeplink  
Voor de winterstop een paar keer leuk gekeept.

'Zo slecht keept hij niet'.. Precies, met deze instelling worden we nooit meer kampioen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 11 februari 2014 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 februari 2014 - 15:42 schreef Arie.Klooster het volgende:
Nu spreek je jezelf ietwat tegen, want je zegt dat Zoet progressie maakt, vervolgens ben je het met me eens dat hij niet beter is dan vorig jaar (oftewel hij heeft géén progressie gemaakt) plus dat Mulder zich nauwelijks ontwikkelt... nauwelijks is altijd nog meer dan niets..., maar goed ik snap wel wat je bedoelt. Ik vind Mulder wel degelijk beter dan vorig jaar. En zo slecht keept hij niet. Oké hij straalt het niet uit, maar hij keept heel redelijk. Ik snap niet dat verder niemand hier door die povere uitstraling van hem heen prikt? Afhankelijk van de nieuwe trainer (of dezae ook voor hem kiest) denk ik dat hij zelfs het nederlands elftal zal halen... (dus mits hij een basisplaats houdt)

Trouwens, je geeft aan dat hij wel een opleving had nadat de komst van Hahn was aangekondigd. Hoeveel wedstrijden zijn er sindsdien geweest? Dat is nog maar een paar wedstrijden terug hoor....
Ik spreek mezelf niet tegen volgens mij. Zoet is sinds zijn overgang naar PSV niet veel beter geworden, maar daarvoor wel. Dat hij een half jaartje niet zo groeit, doet m.i. weinig af aan het feit dat hij de afgelopen jaren wel stappen heeft gezet.

En een stuk of 10 wedstrijden sinds de aankondiging van Hahn. En pak m beet de eerste 5 erna keepte Mulder behoorlijk, nu zijn het m.i. weer zesjes. Overigens een beetje makkelijk om alle kritiek op Mulder onder de noemer 'uitstraling' te schuiven. De beperkingen van Mulder zijn veel meer dan alleen dat. Niet dat Mulder een slechte eredivisiekeeper is, zeker niet, zoals gezegd zijn er denk ik maar 3 beter. Maar Mulder maakt Feyenoord niet sterker. Zoals bijvoorbeeld Schaken dat ook niet doet. Beide zijn eigenlijk niet goed genoeg.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 11 februari 2014 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 februari 2014 - 16:08 schreef MMM het volgende:
Voor de winterstop een paar keer leuk gekeept.

'Zo slecht keept hij niet'.. Precies, met deze instelling worden we nooit meer kampioen.
Anders ook niet. Lijkt wel
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 11 februari 2014 - 16:52   quote  deeplink  
Je rekent hem er niet op af dat hij een half jaartje niet groeit, maar Mulder wel sinds tien (!) wedstrijden, waarvan slechts de helft zesjes waren? Is toch wel willekeur...

Maar goed, laten we het over de inhoud hebben: ik zeg ook niet dat hij de beste is die we hebben, maar zo slecht is het allemaal niet. Daarnaast heeft Feyenoord amper geld om wat te halen, dan snap ik wel dat ze niet veel voor een keeper uitgeven. Ik zie hem ook liever wereldreddingen maken en dat zien we misschien inderdaad niet al te veel, maar toch denk ik dat hij dat negatieve oordeel wat men over hem heeft alleen maar kan wegkrijgen als hij wereldklasse wordt en dat dan ook laat zien. Tot die tijd is hij al veroordeeld... Kijk, ik zou het ook wel mooier vinden als hij eens op een hoge bal zou uitkomen en dusdanig met zijn arm maait dat niemand zijn hoofd naar de bal durft te brengen. Dat mis ik nou aan hem en vele andere keepers in Nederland. Een Castaignos bijvoorbeeld, zou het duel met de keeper dan al op de voorhand mijden. Dát is iets wat een keeper hoort af te dwingen... Mulder dwingt niets af, oftewel gebrek aan uitstraling, dus uitstraling doet er wel degelijk toe, maar dat is iets wat hij misschien nog moet doorkrijgen. Als hij merkt dat spelers een stapje aan de kant doet als hij erin kleunt, zal het hem misschien gaan opvallen, waardoor hij merkt dat hij winst boekt (letterlijk en figuurlijk). Ik heb hetzelf ook zo gehad (als voetballer dan wel). Ik was ook altijd te lief, totdat ik mijn been brak en na een jaar terug kwam. Al snel kwam ik erachter dat een klein ventje met pit, wint van een grote kerel die minder pit heeft. Veel duels gewonnen, terwijl ik vroeger vaak het duel niet vol genoeg aanging en verloor... |Ook zou het lekker zijn als hij eens een bal uit de kruising zou zweven, zoals die van Nec afgelopen weekend bij die vrije trap van Vilhena... En toch heb ik altijd nog vertrouwen in Mulder. Hij moet zijn echte ik nog laten zien, maar het wordt wel tijd... Hij is nog steeds beter aan het worden, al zal niet iedereen dit met me eens zijn....
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 11 februari 2014 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 februari 2014 - 16:52 schreef Arie.Klooster het volgende:
Je rekent hem er niet op af dat hij een half jaartje niet groeit, maar Mulder wel sinds tien (!) wedstrijden, waarvan slechts de helft zesjes waren? Is toch wel willekeur...

Andersom. Ik probeer de grote lijn te zien. Ik reken Mulder niet af op de laatste paar wedstrijden, maar de laatste paar jaar en zie in die goede wedstrijden na aankondiging van de komst van Hahn geen reden om mijn oordeel over hem te wijzigen.

quote:

Maar goed, laten we het over de inhoud hebben: ik zeg ook niet dat hij de beste is die we hebben, maar zo slecht is het allemaal niet. Daarnaast heeft Feyenoord amper geld om wat te halen, dan snap ik wel dat ze niet veel voor een keeper uitgeven. Ik zie hem ook liever wereldreddingen maken en dat zien we misschien inderdaad niet al te veel, maar toch denk ik dat hij dat negatieve oordeel wat men over hem heeft alleen maar kan wegkrijgen als hij wereldklasse wordt en dat dan ook laat zien. Tot die tijd is hij al veroordeeld... Kijk, ik zou het ook wel mooier vinden als hij eens op een hoge bal zou uitkomen en dusdanig met zijn arm maait dat niemand zijn hoofd naar de bal durft te brengen. Dat mis ik nou aan hem en vele andere keepers in Nederland. Een Castaignos bijvoorbeeld, zou het duel met de keeper dan al op de voorhand mijden. Dát is iets wat een keeper hoort af te dwingen... Mulder dwingt niets af, oftewel gebrek aan uitstraling, dus uitstraling doet er wel degelijk toe, maar dat is iets wat hij misschien nog moet doorkrijgen. Als hij merkt dat spelers een stapje aan de kant doet als hij erin kleunt, zal het hem misschien gaan opvallen, waardoor hij merkt dat hij winst boekt (letterlijk en figuurlijk). Ik heb hetzelf ook zo gehad (als voetballer dan wel). Ik was ook altijd te lief, totdat ik mijn been brak en na een jaar terug kwam. Al snel kwam ik erachter dat een klein ventje met pit, wint van een grote kerel die minder pit heeft. Veel duels gewonnen, terwijl ik vroeger vaak het duel niet vol genoeg aanging en verloor... |Ook zou het lekker zijn als hij eens een bal uit de kruising zou zweven, zoals die van Nec afgelopen weekend bij die vrije trap van Vilhena... En toch heb ik altijd nog vertrouwen in Mulder. Hij moet zijn echte ik nog laten zien, maar het wordt wel tijd... Hij is nog steeds beter aan het worden, al zal niet iedereen dit met me eens zijn....
Prima toch. Je ziet wat en je kan het onderbouwen. Dat mensen het niet met je eens zijn doet er weinig toe. Ik zie grotendeels dezelfde punten ten aanzien van Mulder, alleen vind ik dat zijn vorderingen zo langzaam gaan dat ik er weinig vertrouwen in heb dat hij binnen afzienbare termijn onbetwist is. Ik denk overigens niet dat hij een wereldkeeper moet zijn, voordat hij de harten van de Feyenoordsupporters veroverd. Hij moet gewoon zijn taak doen en regelmatig punten pakken, dan zal hij ander benaderd worden, maar zowel het eerste als het tweede doet hij vooralsnog onvoldoende. Hij heeft ook in het begin best wel het nodige krediet gekregen, als jongen uit de eigen jeugd, maar het lijkt er gewoon niet in te zitten. Mulder ontwikkeld zich tot een degelijke keeper. Maar met 'degelijk' win je de oorlog niet. En dan heeft hij ook nog de schijn tegen vanwege zijn uitstraling en zijn gebaartjes na een tegengoal.

Maar goed, Hahn moet sowieso eerst maar eens laten zien dat ie beter is. Het zou me niet verbazen als Mulder volgend seizoen gewoon als eerste keeper begint. Misschien dat juist de concurrentie hem wel goed doet, want met alle respect voor Lamprou... die haalt denk ik minder snel het beste in Mulder naar boven, omdat hij letterlijk te kort komt.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 11 februari 2014 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 februari 2014 - 01:36 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Tsja jij kijkt natuurlijk liever naar vermeer
In vergelijking met Erwin Mulder wel ja. Met een keeper als Vermeer waren we bij Feyenoord al weer eens kampioen geweest.
Leonidas
 Leonidas - dinsdag 11 februari 2014 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 februari 2014 - 17:38 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

In vergelijking met Erwin Mulder wel ja. Met een keeper als Vermeer waren we bij Feyenoord al weer eens kampioen geweest.
Zo zo, kun je dat ook bewijzen of is dit een "natte vinger" opmerking? Ik vond hem tegen NEC uitstekend keepen.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 11 februari 2014 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 februari 2014 - 17:38 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Als me tante een lul was geweest had ze lijdensweg geheten.
stray
 stray - dinsdag 11 februari 2014 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 februari 2014 - 18:40 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hahahahahaha
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 februari 2014 - 18:50   quote  deeplink  
d:-))))
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 11 februari 2014 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 februari 2014 - 18:13 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Zo zo, kun je dat ook bewijzen of is dit een "natte vinger" opmerking? Ik vond hem tegen NEC uitstekend keepen.
Alles hier is toch een 'natte vinger' opmerking? Dat is nooit anders geweest. Van iedereen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 11 februari 2014 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 februari 2014 - 18:59 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Alles hier is toch een 'natte vinger' opmerking? Dat is nooit anders geweest. Van iedereen.
'natte vinger' opmerking...

Goor, man.
Goor.
JanM
 JanM - dinsdag 11 februari 2014 - 23:52   quote  deeplink  
quote:

[..]

Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Welcome back jumperT! Deze is bijna net zo briljant als eeuwige jeuk met te korte armpjes!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 12 februari 2014 - 10:47   quote  deeplink  
quote:

[..]

Wat een kuttante heb jij dan zeg....
Milo
 Milo - woensdag 12 februari 2014 - 11:17   quote  deeplink  
Ik ben geen fan Mulder, maar we kunnen wel concluderen dat hij wel de beste is van alle keepers op dit moment van Feijenoord. Anders stond hij niet in de goal.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 12 februari 2014 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 februari 2014 - 11:17 schreef Milo het volgende:
Ik ben geen fan Mulder, maar we kunnen wel concluderen dat hij wel de beste is van alle keepers op dit moment van Feijenoord. Anders stond hij niet in de goal.
De rest is 100 jaar ouder of 50cm korter.
MMM
 MMM - woensdag 12 februari 2014 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 februari 2014 - 11:17 schreef Milo het volgende:
Zegt meer over de breedte binnen de selectie dan over de kwaliteiten van Mulder.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 februari 2014 door MMM --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 12 februari 2014 - 12:15   quote  deeplink  
gaaap
MMM
 MMM - woensdag 12 februari 2014 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 februari 2014 - 12:15 schreef Arie.Klooster het volgende:
gaaap
Sorry. Mulder is een kanjer, pakt wekelijks punten voor Feyenoord en word met de week beter. Hopelijk kunnen we hem behouden komend seizoen
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 12 februari 2014 - 12:21   quote  deeplink  
Wat heb jij toch tegen die jongen? Heeft hij jouw vrouw gepaald of zo? Je zit me daar al tijden een hetze tegen hem te voeren, terwijl hij het dit seizoen helemaal niet slecht doet, zoals velen beweren. Hij mist uitstraling en echt punten pakken valt kan ook nog wel wat beter, maar slecht is het niet, zoals enkelen constant blijven beweren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mulder HELD!!!

0.0304410