|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 12 februari 2014 - 12:21 schreef Arie.Klooster het volgende:... zoals velen beweren. Hij mist uitstraling en echt punten pakken valt kan ook nog wel wat beter, maar slecht is het niet... Tja het valt wel mee ja, ben je daar tevreden mee?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 februari 2014 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik niet, als wij die Cilessen hadden opgepikt bij NEC dan hadden we n schaal gehad. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 12 februari 2014 - 12:17 schreef MMM het volgende:[..] Sorry. Mulder is een kanjer, pakt wekelijks punten voor Feyenoord en word met de week beter. Hopelijk kunnen we hem behouden komend seizoen Goed zo... Nu nog je excuses aanbieden aan Erwin zelf. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Wie zegt dat? Mulder///HELD! doet het redelijk en dat is jammer, want dat is uiteindelijk niet genoeg voor een club met de ambities van Feyenoord. Nu is het aan Hahn om te laten zien dat hij beter is, maar tot die tijd zullen we het met Mulder moeten doen ... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En voor uitstraling en wat meer agressie moet je bij mij wezen. Als ik er in sta stomp ik ze binnen de 16 de kop van hun romp af :D |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Veel te bescheiden geweest he.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Nou, oké. Laten we ons geld uitgeven aan een keeper, terwijl we een behoorlijk redelijke hebben? Het stadion kan ook nog wel tien jaar wachten en die schulden... ach, die laten we weer oplopen... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: ja, als en bijna.... ik heb ook bijna de hele week geneukt... maandag bijna, dinsdag bijna, woensdag bijna, enzovoort.... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 12 februari 2014 - 12:39 schreef tomson het volgende:En voor uitstraling en wat meer agressie moet je bij mij wezen. Als ik er in sta stomp ik ze binnen de 16 de kop van hun romp af :D Kijk, oplossing dient zich al aan..., haha... Tomson op 1!!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 12 februari 2014 - 12:49 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Nou, oké. Laten we ons geld uitgeven aan een keeper, terwijl we een behoorlijk redelijke hebben? Het stadion kan ook nog wel tien jaar wachten en die schulden... ach, die laten we weer oplopen... Is niet nodig, ik hoop dat Hahn zich gewoon gaat bewijzen is alles opgelost. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Heb je daar vertrouwen in dan? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Goede hoop, vertrouwen moet ie nog winnen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Precies, dus tot die tijd:
Mulder///HELD! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Held OK, hij doet zijn best maar mijn vertrouwen heeft ie nog niet echt gewonnen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik wel. Waarom mezelf tot volgend seizoen gaan pesten met pessimisme over de evt capaciteiten van Hahn ? Hoop doet leven :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 12 februari 2014 - 12:21 schreef Arie.Klooster het volgende:Wat heb jij toch tegen die jongen? Heeft hij jouw vrouw gepaald of zo? Je zit me daar al tijden een hetze tegen hem te voeren, terwijl hij het dit seizoen helemaal niet slecht doet, zoals velen beweren. Hij mist uitstraling en echt punten pakken valt kan ook nog wel wat beter, maar slecht is het niet, zoals enkelen constant blijven beweren. Niet slecht is niet goed genoeg. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Klopt maar dat is bijna op elke positie |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 12 februari 2014 - 12:38 schreef JanM het volgende:[..] Wie zegt dat? Mulder///HELD! doet het redelijk en dat is jammer, want dat is uiteindelijk niet genoeg voor een club met de ambities van Feyenoord. Nu is het aan Hahn om te laten zien dat hij beter is, maar tot die tijd zullen we het met Mulder moeten doen ... Helaas al veel te lang. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het leuke is ook nog dat die gek denkt dat hij een kans maakt om mee te gaan naar het WK, totaal gestoord en achterlijk. Totaal geen zelfkennis en kritiek.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 februari 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 13 februari 2014 - 22:46 schreef MMM het volgende:Het leuke is ook nog dat die gek denkt dat hij een kans maakt om mee te gaan naar het WK, totaal gestoord en achterlijk. Totaal geen zelfkennis en kritiek. Die neemt zichzelf niet serieus! Dan probeert ie zich via de pers in oranje te praten. Hahaha, kan het nog gekker? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Lees eens wat posts van jezelf terug op dit forum zou ik zeggen! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Scherp JanM, en vooral ook waar, hahahahahaha..
MULDER/Held (in wording)! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Arie is zo'n beetje de tegenpool van Lijdensweg aan t worden. Geen probleem voor mij hoor, ieder z'n mening. Maar ik heb t ook nooit in Mulder gezien. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Jij dus ook je mening. Ondanks dat Arie gewoon enthousiaster over Mulder is dan de rest. En lijdensweg eerder over komt als een narcistisch, 'ik-douw-mijn-mening-door-je-strot' stuk vreten.
Belachelijke vergelijking en onnodig om Arie zo weg te zetten i.m.o. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
zware kost Bosi t was maar n luchtige opmerking. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Kwam op mij wat beledigend over, vandaar. Als je het niet zo bedoelde, mijn fout. Al meen ik wel hoe lijdensweg overkomt natuurlijk (: |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
a Is lijdensweg, bram? b is lijdensweg, bluffer? c is lijdensweg, dr love? d maakt niet uit, lijdensweg praat sowieso onzin! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Nee, dammen is leuker |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zag er in de tweede helft weer goed uit bij dat rare moment.
En die uittrappen, je staat achter ongelooflijke LUL schiet eens op |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 16 februari 2014 - 16:30 schreef MMM het volgende:Zag er in de tweede helft weer goed uit bij dat rare moment. En die uittrappen, je staat achter ongelooflijke LUL schiet eens op Beste MMM, dat wordt NOOIT iets met Erwin Mulder. En ik blijft erbij dat dat zich uit straalt op het elftal!
Een 'mannelijke' is voor een elftal veel beter , zeker voor het vertrouwen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 16 februari 2014 - 16:58 schreef lijdensweg het volgende:[..] Beste MMM, dat wordt NOOIT iets met Erwin Mulder. En ik blijft erbij dat dat zich uit straalt op het elftal! Een 'mannelijke' is voor een elftal veel beter , zeker voor het vertrouwen. Al een tijd mee eens. Mulder uit de basis! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ja das nog eens eem goed idee. Doen we Kostas volgende week bij Twente proberen en dan Graafland thuis tegen Ajax. En voor de wedstrijd daarna gooien we kop of munt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heel erg benieuwd naar Hahn volgend seizoen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dan zou Patrick Lodewijks eigenlijk ook moeten oprotten! Is teveel aanhanger van Erwin Mulder vermoed ik zo. Anders kan ik het niet verklaren waarom Erwin Mulder zoveel kansen heeft gekregen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 - 15:52 schreef van geil het volgende:Arie is zo'n beetje de tegenpool van Lijdensweg aan t worden. Geen probleem voor mij hoor, ieder z'n mening. Maar ik heb t ook nooit in Mulder gezien. TJa, ik doe hier niet aan mee. Velen zoeken een zondebok en omdat ze het niet in Mulder zien, is hij letterlijk het bokje.. Gisteren hebben we door hem verloren. Had hij die penalty maar moeten pakken...Wat een kutkeeper... ach, dat gaat wel heel erg gemakkelijk... Ik zou ook kunnen zeggen wat een kut-immers of kut-pellè, want zij trappen die bal er niet in... 't Slaat gewoon nergens op. Het lijkt mij een kwestie van afreageren en velen praten elkaar hierin na... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 - 15:55 schreef Bosifyable het volgende:Jij dus ook je mening. Ondanks dat Arie gewoon enthousiaster over Mulder is dan de rest. En lijdensweg eerder over komt als een narcistisch, 'ik-douw-mijn-mening-door-je-strot' stuk vreten. Belachelijke vergelijking en onnodig om Arie zo weg te zetten i.m.o. respect! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
hij had die penalty moeten hebben hij ging niet eens naar de juiste hoek!had pelle hem niet kunnen nemen?P: |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 09:16 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] TJa, ik doe hier niet aan mee. Velen zoeken een zondebok en omdat ze het niet in Mulder zien, is hij letterlijk het bokje.. Gisteren hebben we door hem verloren. Had hij die penalty maar moeten pakken...Wat een kutkeeper... ach, dat gaat wel heel erg gemakkelijk... Ik zou ook kunnen zeggen wat een kut-immers of kut-pellè, want zij trappen die bal er niet in... 't Slaat gewoon nergens op. Het lijkt mij een kwestie van afreageren en velen praten elkaar hierin na... Eens met Arie. Ben geen fan van Mulder, maar een penalty is moeilijk te houden. Dat kun je Mulder niet verwijten. En de laatste weken speelde hij toch echt niet slecht moet ik zeggen.
Immers had z'n vizier daarentegen wederom niet op scherp. Speelde vorige week goed, maar miste gisteren ongelofelijk veel kansen... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tsja, die ten Rouwelaar is ook geen wereldkeeper, maar een wedstrijd zoals die gisteren keepte, zit er bij Mulder nooit in. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 09:32 schreef Stylzz het volgende:Tsja, die ten Rouwelaar is ook geen wereldkeeper, maar een wedstrijd zoals die gisteren keepte, zit er bij Mulder nooit in. . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 09:30 schreef ViezeFurr het volgende:[..] Eens met Arie. Ben geen fan van Mulder, maar een penalty is moeilijk te houden. Dat kun je Mulder niet verwijten. En de laatste weken speelde hij toch echt niet slecht moet ik zeggen. Immers had z'n vizier daarentegen wederom niet op scherp. Speelde vorige week goed, maar miste gisteren ongelofelijk veel kansen... gelukkig was Pellè messcherp. |
|
|
|