|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 09:16 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] TJa, ik doe hier niet aan mee. Velen zoeken een zondebok en omdat ze het niet in Mulder zien, is hij letterlijk het bokje.. Gisteren hebben we door hem verloren. Had hij die penalty maar moeten pakken...Wat een kutkeeper... ach, dat gaat wel heel erg gemakkelijk... Ik zou ook kunnen zeggen wat een kut-immers of kut-pellè, want zij trappen die bal er niet in... 't Slaat gewoon nergens op. Het lijkt mij een kwestie van afreageren en velen praten elkaar hierin na... Jij doet hier niet aan mee? Wat doe je hier dan?
Voor mij heeft het niks met afreageren te maken. Ik ben al zeker 2 jaar tegen een Erwin Mulder omdat er geen vooruitgang in zit en ik ben ook van mening dat Erwin Mulder Feyenoord VEEL TE VEEL punten kost, en dat heeft niet alleen met zijn keeperskwaliteiten te maken . Dus met andere woorden: Er zit geen enkele ontwikkeling in Erwin Mulder, en dan zou ik hem moeten blijven steunen? Er zijn er helaas meer waar Feyenoord geen meter mee verder komt: Lex Immers, Ruben Schaken, John Goossens, Miquel Nelom, Samuel Armenteros, Wesley Verhoek, de reserve keepers en bij Ruud Vormer twijfel ik nog.
Dus al met al nog teveel vijfjes in de selectie
En bij Erwin Mulder vind ik ook nog van toepassing dat hij een negatieve uitstraling heeft op het veld wat dan ook weer invloed heeft op de rest van het elftal wat in het veld sta. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik kan hier ook wat posten zonder dat ik het nodig heb me af te reageren voor een slechte prestatie van het team. Overigens klopt het wel dat het afreageren wat betreft jouw persoontje nog wel meevalt. Het geldt meer voor anderen. Lui die hem bijvoorbeeld het puntverlies van gisteren verwijten. Nou dat lag (alweer) niet aan hem. Maar goed, jij bent tegen hem, ik niet (ik zeg ook niet dat ik vóór hem ben, dat is wat anders, maar het valt mij zo tegen dat hij steeds de zwarte piet toegeschoven krijgt...) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lag gisteren ook niet aan Mulder.
Maar iets meer tempo met uittrappen mag wel toch? Alleen door die lul kan je al 5 minuten blessuretijd bijtrekken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 februari 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 11:11 schreef MMM het volgende:Lag gisteren ook niet aan Mulder. Maar iets meer tempo met uittrappen mag wel toch? Alleen door die lul kan je al 5 minuten blessuretijd bijtrekken. en dan zie je m wanhopig om zich heen kijken... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Legt de bal neer, een uur kijken of hij kort kan spelen. Blijkt niet te kunnen, weer lekker wapperen met die handjes en de lange bal. Kansloos |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tsja de penalty die heb je of niet. Maar die scrimmage die er aan voor af gaat. Is hij ook weer zo wijfelend twijfelend. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De onzekerheid is hoofdreden dat Mulder het vereiste niveau (nog?) niet heeft. Dat straalt uit op de rest van het team. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
terwijl t toch geen klein ventje is? |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 09:32 schreef Stylzz het volgende:Tsja, die ten Rouwelaar is ook geen wereldkeeper, maar een wedstrijd zoals die gisteren keepte, zit er bij Mulder nooit in. Nou moet je de prestatie van ten Rouwelaar ook weer niet overdreven gaan ophemelen zeg. Laten we niet vergeten dat Feyenoord zelf vooral de kansen miste. 1. Immers schiet naast, dus hoeft ten Rouwelaar niets te doen. 2. Pellè kopt in de eerste helft niet goed naar de hoek, waardoor de bal dichtbij ten Rouwelaar komt. 3. Pellè kopt in de tweede helft recht op ten Rouwelaar. Blijven staan was daar al voldoende. Natuurlijk keepte hij een zeer behoorlijke tot goede wedstrijd, maar het was ook weer geen wereldprestatie met hoe de ballen werden ingekopt/geschoten. Overigens begreep ik ook niet waarom Goossens de vrije trap in de hoek van ten Rouwelaar schoot, terwijl de linker hoek veel vrijer was. Hard in de linkerhoek was een goal geweest. Maarja...
En Mulder doet het de laatste weken gewoon prima. Eigenlijk maakt hij heel dit seizoen al weinig fouten. Nu gaan afgeven op Mulder is wel heel erg zwak. En dat bedoel ik niet alleen naar jou Stylzz. Ik weet dat er hier meerder zijn die al langer afgeven op Mulder, maar waarom moet dat nou na deze wedstrijd wéér onderstreept worden. Hij heeft nu weinig fout gedaan. Oké, hij moet iets sneller uittrappen af en toe, maar dat is niet het verschil tussen winnen en gelijk spelen. Dat zit hem in de kansen afmaken. Mulder pakte de strafschop nu niet. Tsja, hij zat in de verkeerde hoek, maar hij was ook gewoon prima ingeschoten. Dit lijkt me een verkeerd moment voor het afgeven op Mulder. Deze week ligt de schuld eerder bij de aanval, want Armenteros, Schaken, Boëtius, Immers en Pellè waren eigenlijk allemaal niet echt goed.
Mulder doet het gewoon prima. Nu op hem zeuren vind ik eerlijk gezegd nogal makkelijk proberen te scoren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als je vindt dat Mulder het prima doet, is je verwachtingspatroon te laag. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Mwah...Je weet toch... Zie 'm in interviews, zie 'm bij drukte in de 16 meter. Tis een bescheiden melkmuiltje. Te aardig, naief. Onzeker. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: In het verleden heeft Mulder vele fouten gemaakt. Dit seizoen zijn dat er heel veel minder. En zeker de laatste paar wedstrijden heb ik geen fouten bij Mulder gezien, dus ja, dan doet hij het gewoon prima. En misschien is bij sommige hier het verwachtingspatroon juist wel te hoog. De tijden van een Dudek zijn voorbij. Wordt wakker, zulke keepers zie je in de eredivisie niet meer. Er zijn maar heel weinig keepers in de eredivisie die beter zijn dan Mulder. Zoet en Cillessen, Velthuizen soms, maar die kan ook goed blunderen, dus wat dat betreft... maar verder zou ik zo niet weten welke keeper er nu echt duidelijk beter is dan Mulder. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 12:16 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] In het verleden heeft Mulder vele fouten gemaakt. Dit seizoen zijn dat er heel veel minder. En zeker de laatste paar wedstrijden heb ik geen fouten bij Mulder gezien, dus ja, dan doet hij het gewoon prima. En misschien is bij sommige hier het verwachtingspatroon juist wel te hoog. De tijden van een Dudek zijn voorbij. Wordt wakker, zulke keepers zie je in de eredivisie niet meer. Er zijn maar heel weinig keepers in de eredivisie die beter zijn dan Mulder. Zoet en Cillessen, Velthuizen soms, maar die kan ook goed blunderen, dus wat dat betreft... maar verder zou ik zo niet weten welke keeper er nu echt duidelijk beter is dan Mulder. Dat maakt toch niet uit, niet goed genoeg is niet goed genoeg. Als jouw auto kut is, haal je toch een andere ondanks dat er in je straat maar nauwelijks auto's beter dan de jouwe zijn? |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 12:17 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat maakt toch niet uit, niet goed genoeg is niet goed genoeg. Als jouw auto kut is, haal je toch een andere ondanks dat er in je straat maar nauwelijks auto's beter dan de jouwe zijn? Ja, maar dan moet ik wel het geld hebben voor een betere auto. En het probleem bij Feyenoord is dat men dat niet heeft. Volgend jaar komt Hahn, maar ik betwijfel of die nu echt beter is? Iedereen roept daarover, maar hoe vaak heeft men hem zien keepen? Zelf kan ik me in elk geval de goal van Armenteros tegen Dordt herinneren. Toen zag hij er in elk geval niet heel goed uit. En men vergeet altijd wel heel gemakkelijk de momenten dat Mulder het wel goed doet. Vorige week tegen NEC heeft hij in de beginfase een aantal keer de ploeg gered. En vervolgens hoor je vooral over het feit dat hij te ver voor zijn goal zou staan bij het tegendoelpunt. En de verdediging dan? Hoe kan je zoveel kansen weggeven in de eerste 10/20 minuten. Volgens mij moet je dan daar de schuld leggen. In die zin ben ik het zeer zeker met Arie.Klooster eens, want Mulder wordt wel heel vaak gemakkelijk als zondebok aangewezen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is t totaal plaatje he. Fouten maken mag iedereen, maar je moet er wel van leren. Gisteren bijvoorbeeld. Hoe lang speelt hij al samen met de verdediging? Toch zeker weer drie ballen die achter de verdediging vallen waar je ze allemaal ziet twijfelen wie nu die bal gaat pakken. Uiteindelijk ramt de verdediger m dan maar weer weg, terwijl ze eigenlijk de keeper verwachten en ik zelf ook! 1x een hachelijk moment en 1x kostte dat een niet noodzakelijke corner. Maar erger nog, het schept onzekerheid! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Onzekerheid Mulder heeft effect op (waarde) teamspelers. Mulder kost de club veel meer geld. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 12:21 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Ja, maar dan moet ik wel het geld hebben voor een betere auto. En het probleem bij Feyenoord is dat men dat niet heeft. Volgend jaar komt Hahn, maar ik betwijfel of die nu echt beter is? Iedereen roept daarover, maar hoe vaak heeft men hem zien keepen? Zelf kan ik me in elk geval de goal van Armenteros tegen Dordt herinneren. Toen zag hij er in elk geval niet heel goed uit. En men vergeet altijd wel heel gemakkelijk de momenten dat Mulder het wel goed doet. Vorige week tegen NEC heeft hij in de beginfase een aantal keer de ploeg gered. En vervolgens hoor je vooral over het feit dat hij te ver voor zijn goal zou staan bij het tegendoelpunt. En de verdediging dan? Hoe kan je zoveel kansen weggeven in de eerste 10/20 minuten. Volgens mij moet je dan daar de schuld leggen. In die zin ben ik het zeer zeker met Arie.Klooster eens, want Mulder wordt wel heel vaak gemakkelijk als zondebok aangewezen. Mulder was gisteren zeker niet de zondebok, dat waren Immers, Pellé, Vilhena en Boëtius die gewoon hun kansen moeten afmaken. Dat ik het niet in Mulder zie zitten heeft weer andere oorzaken zoals hierboven al is genoemd! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 12:16 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] In het verleden heeft Mulder vele fouten gemaakt. Dit seizoen zijn dat er heel veel minder. En zeker de laatste paar wedstrijden heb ik geen fouten bij Mulder gezien, dus ja, dan doet hij het gewoon prima. En misschien is bij sommige hier het verwachtingspatroon juist wel te hoog. De tijden van een Dudek zijn voorbij. Wordt wakker, zulke keepers zie je in de eredivisie niet meer. Er zijn maar heel weinig keepers in de eredivisie die beter zijn dan Mulder. Zoet en Cillessen, Velthuizen soms, maar die kan ook goed blunderen, dus wat dat betreft... maar verder zou ik zo niet weten welke keeper er nu echt duidelijk beter is dan Mulder. Ten Rouwelaar gisteren zeker wel ... beter dan Erwin Mulder |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ten Rouwelaar is zeker geen uitmuntende keeper, maar superbetrouwbaar. Hij verzaakt nooit. Hij is een zeer stabiele factor in de verdediging. Haalt altijd voldoendes. En is op en top prof.
Maar waar ik vooral over val is dat Mulder al afgeserveerd was voor hij op het punt was dat men hem eerlijk kon beoordelen. Die eerste periode maakte hij A-juniorofouten, maar hij is ook nog maar piep. Oké uitstraling e.d. is maar zo-zo, maar hij wordt wel degelijk beter. Ik zeg niet dat hij wk-waardig is, maar hij is nog lang niet op zijn top. Als ik hem was, zou ik idd. wel wat aan die sukkelige uitstraling doen, maar Ed de Goey zag er nou ook niet bepaald charismatisch uit... Mulder moet gewoon punten pakken en er eens inkleunen op een hoge bal dat zowel spitsen als verdedigers denken "oef, dat was bijna mijn kaak".... Dat mis ik nou aan hem. Dat hij er naar toe gaat en maait. Wie zijn hoofd daar durft te laten riskeert een kaakslag van hier tot Tokio. Daarmee dwing je respect af. Ook zou het wel eens mooi zijn dat hij zich in een één-tegen-één-situatie als een tijger op zijn prooi op de bal springt (zoals ten Rouwelaar gisteren op het laatst deed bij Schaken, geweldig: dat zijn keepersacties naar mijn hart, zonder vrees). Of hij heeft het niet, dan moet hij weg. Of we moeten hem de tijd gunnen. Ik vind nl. dat een ploeg met ambitie altijd een geweldige keeper moet hebben. Kijk maar eens naar ploegen die boven hun te verwachten niveau stijgen. Die hebben altijd een goede, tot zeer goede keeper (voor hun doen; in verhouding tot de andere spelers): zie Zwolle met Boer, GA Eagles met Room en nu Andersen en Nienhuis of hoe heet die koekenbakker van Cambuur; voor hun clubs goede keepers. Een nog mooier voorbeeld was Pieckenhagen een paar jaar geleden bij Heracles... Net gepromoveerd, maar die kerel liet de rest beter voetballen... dat was uitstraling! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 14:38 schreef Arie.Klooster het volgende:Ten Rouwelaar is zeker geen uitmuntende keeper, maar superbetrouwbaar. Hij verzaakt nooit. Hij is een zeer stabiele factor in de verdediging. Haalt altijd voldoendes. En is op en top prof. Maar waar ik vooral over val is dat Mulder al afgeserveerd was voor hij op het punt was dat men hem eerlijk kon beoordelen. Die eerste periode maakte hij A-juniorofouten, maar hij is ook nog maar piep. Oké uitstraling e.d. is maar zo-zo, maar hij wordt wel degelijk beter. Ik zeg niet dat hij wk-waardig is, maar hij is nog lang niet op zijn top. Als ik hem was, zou ik idd. wel wat aan die sukkelige uitstraling doen, maar Ed de Goey zag er nou ook niet bepaald charismatisch uit... Mulder moet gewoon punten pakken en er eens inkleunen op een hoge bal dat zowel spitsen als verdedigers denken "oef, dat was bijna mijn kaak".... Dat mis ik nou aan hem. Dat hij er naar toe gaat en maait. Wie zijn hoofd daar durft te laten riskeert een kaakslag van hier tot Tokio. Daarmee dwing je respect af. Ook zou het wel eens mooi zijn dat hij zich in een één-tegen-één-situatie als een tijger op zijn prooi op de bal springt (zoals ten Rouwelaar gisteren op het laatst deed bij Schaken, geweldig: dat zijn keepersacties naar mijn hart, zonder vrees). Of hij heeft het niet, dan moet hij weg. Of we moeten hem de tijd gunnen. Ik vind nl. dat een ploeg met ambitie altijd een geweldige keeper moet hebben. Kijk maar eens naar ploegen die boven hun te verwachten niveau stijgen. Die hebben altijd een goede, tot zeer goede keeper (voor hun doen; in verhouding tot de andere spelers): zie Zwolle met Boer, GA Eagles met Room en nu Andersen en Nienhuis of hoe heet die koekenbakker van Cambuur; voor hun clubs goede keepers. Een nog mooier voorbeeld was Pieckenhagen een paar jaar geleden bij Heracles... Net gepromoveerd, maar die kerel liet de rest beter voetballen... dat was uitstraling! Je verwoord het goed. Ik ben er niet mee eens dat Erwin Mulder beter is geworden in de tussentijd, dat ik juist mijn manco aan Erwin Mulder |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik weet ook wel dat ik hem nog wel de tijd gun, en de rest niet, maar ik vind het kort door de bocht dat menigeen hem de zwarte piet toeschuift. Zo slecht is hij nou ook weer niet hoor..., maar ik denk dat velen verlangen naar een keeper van het niveautje De Goey, maar dan mèt uitstraling! Oliver Kahn heeft wat stoer uitkomen betreft een van de mooiste acties die ik ooit heb gezien. Ik zou niet weten tegen wie maar de bal kwam langzaam naar hem toe en er kwamen wat speler naar toe om die bal in het net te rossen. Kahn dook over de grond naar voren met het gezicht naar de bal en stompte de bal net voor de inkomende voeten van die aanvaller weg. Dat deed hij met gevaar van een trap in zijn gezicht, maar hij keek gewoon naar die bal, totaal geen angst. Daar kan Mulder nog veel van leren. Wat vond ik dat een geweldige actie van Kahn! Overigens had Ten Rouwelaar dus die overtuiging ook in die actie tegen Schaken. Dat is keepen. Een keeper mag nooit, nooit, nooit bang zijn. Indien hij dat wel is, is hij niet geschikt. Sommigen krijgen dat later pas door, sommigen hebben dat al in hun genen... |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Sinds nac uit in 2010 erger ik me aan hem . Lodewijks mag van mij ook weg .Jammer dat Wim Doesberg Erwin Mulder niet meer op z,n flikker heeft kunnen geven . Ja sorry hoor het is een kutkeepet |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 15:54 schreef broer van Ted het volgende:Sinds nac uit in 2010 erger ik me aan hem . Lodewijks mag van mij ook weg .Jammer dat Wim Doesberg Erwin Mulder niet meer op z,n flikker heeft kunnen geven . Ja sorry hoor het is een kutkeepet Wim Doesberg. .. jajaa.. Beter eerst even Ted om advies vragen hoe die meneer ook alweer precies heette. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Was toch een neef van Ted de Doey of niet? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik vond en vind Mulder werkelijk onder zeeniveau. Hoe aardig hij ook mag zijn, en ik had m t echt gegund, maar hij is volledig ongeschikt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 16:50 schreef van geil het volgende:ik vond en vind Mulder werkelijk onder zeeniveau. Hoe aardig hij ook mag zijn, en ik had m t echt gegund, maar hij is volledig ongeschikt. Hier gaat Erwin vast van huilen. Niet aardig van de Geile!
Ban! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zachte heelmeesters maken diepe stinkende wonden. t had m al wat eerder gezegd moeten worden. zoiets als Pietertje. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 15:13 schreef Arie.Klooster het volgende:Ik weet ook wel dat ik hem nog wel de tijd gun, en de rest niet, maar ik vind het kort door de bocht dat menigeen hem de zwarte piet toeschuift. Zo slecht is hij nou ook weer niet hoor..., maar ik denk dat velen verlangen naar een keeper van het niveautje De Goey, maar dan mèt uitstraling! Oliver Kahn heeft wat stoer uitkomen betreft een van de mooiste acties die ik ooit heb gezien. Ik zou niet weten tegen wie maar de bal kwam langzaam naar hem toe en er kwamen wat speler naar toe om die bal in het net te rossen. Kahn dook over de grond naar voren met het gezicht naar de bal en stompte de bal net voor de inkomende voeten van die aanvaller weg. Dat deed hij met gevaar van een trap in zijn gezicht, maar hij keek gewoon naar die bal, totaal geen angst. Daar kan Mulder nog veel van leren. Wat vond ik dat een geweldige actie van Kahn! Overigens had Ten Rouwelaar dus die overtuiging ook in die actie tegen Schaken. Dat is keepen. Een keeper mag nooit, nooit, nooit bang zijn. Indien hij dat wel is, is hij niet geschikt. Sommigen krijgen dat later pas door, sommigen hebben dat al in hun genen... Ik ben bang dat zoiets NOOIT ga gebeuren bij Erwin Mulder |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 15:54 schreef broer van Ted het volgende:Sinds nac uit in 2010 erger ik me aan hem . Lodewijks mag van mij ook weg .Jammer dat Wim Doesberg Erwin Mulder niet meer op z,n flikker heeft kunnen geven . Ja sorry hoor het is een kutkeepet Pim Doesburg bedoel je zeker, ja sinds hij weg is is het bergafwaarts gegaan met de keepers gilde bij Feyenoord |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Meneer Mulder pak je sportjasje maar in en meldt je maar bij die man met de witte jas hupsakee |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nu op RTL7 Muldertje met extreme fishing |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja, hij stond er weer eens bij en keek er naar! Wat een loser , dat lulletje ... Kost Feyenoord veel te veel punten zo'n lulletje in de goal, met een andere keeper hadden we boven aan gestaan. Een gemiste kans dit seizoen! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waardeloze zak stront, oprotten |
|
|
|
|
stray
|
|
|
Eerste goal fout Mathijssen Tweede buitenspel ? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dan kan Mulder nog ingrijpen als ie ballen had. ! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik vind het vooral ergerlijk dat hij de rest van de selectie slechter laat voetballen als ze voorstaan. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 19:46 schreef hotjumper het volgende:Ik vind het vooral ergerlijk dat hij de rest van de selectie slechter laat voetballen als ze voorstaan. +1 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: En dan geeft jij hem een 6 voor zijn wanprestatie? |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Pimmetje roepen ze mijn naam Pimmetje is een raar verhaal Geloof dat Niemand weet dat ik willem heet! maar dat kan me niet schelen > enne mulder is een KUTKEEPER |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Trutje, kutkeeper. Zo benieuwd naar Hahn. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 18:32 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ja, hij stond er weer eens bij en keek er naar! Wat een loser , dat lulletje ... Kost Feyenoord veel te veel punten zo'n lulletje in de goal, met een andere keeper hadden we boven aan gestaan. Een gemiste kans dit seizoen! Tunnelvisie, jij hebt giga-veel last van tunnelvisie. Dat die goal geen goal had mogen zijn ligt aan hem. Hij tetterde niet genoeg in de oren van Guzubuyuk, die daardoor vergat te fluiten. Of zal hij ook geld hebben aangenomen. Matchfixing kan ook samen... Rot op met je anti-Muldergedrag. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tunnelvisie is wel een virus, ja. Mulder kan echt niet meer. Te angstig om medespelers vertrouwen te geven. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Dat was juist het probleem; hij werd gehinderd!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: De 2-1. Eerste bal op goal. Doelpunt. Zijn korte hoek he! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Wat gehinderd? Flikker toch op man. Elke speler wordt 90 min lang gehinderd! Hij had voor die kut kastanje moeten gaan staan. En zen lichaam moeten gebruiken! Maarnee het is gewoon een schijtluis! Bij Dudek durfde niemand zo dicht bij te komen. Nee hij heeft gewoon het lef om te hopen op de arbitrage whahaha. Hij kent ze nu nog niet naar heel wat jaren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 februari 2014 door Beempjerotterdam -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Beempje Rotterdam, dan moet je niet zeuren over buitenspel en dan had Pellè niet dat spul van de nos moeten kapottrappen, maar hij had de nek van Mulder moeten breken. toch?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 februari 2014 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Natuurlijk moet hij liefst iedere bal op goal pakken en natuurlijk heeft hij de uitstraling van een lampenkap, maar Feyenoord heeft geen geld voor een betere doelman en Hahn moet nog maar bewijzen dat hij beter is. Daarbij komt dat:
- hij zich m.i. weldegelijk positief ontwikkeld heeft en voor een keeper nog jong is - onze verdedigers hem door persoonlijke fouten veel te vaak in de problemen brengen - een buitenspelgoal nou eenmaal niet goedgekeurd mag worden
Oftewel, ik blijf het te makkelijk vinden om Mulder///HELD! als zondebok aan te wijzen en te stellen dat de verdediging onzeker van hem zou worden. Zij zijn het juist die bij tegengoals vaak hadden kunnen en MOETEN voorkomen dat Mulder in de problemen gebracht werd! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
elke bal op doel is een goal. |
|
|
|