|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 26 februari 2014 - 09:21 schreef Arie.Klooster het volgende:En zo zie je maar weer dat zo'n lijstje manipulatief is. Je ziet het aantal reddingen dus is hij één van de slechtsten? Slaat nergens op. Neem bijvoorbeeld Kurto. Die kerel wisselt fantastische reddingen af met zeperds van hier tot Tokio, waardoor hij Roda toch punten kost. En toch staat hij nog lang niet onderaan. Coutinho is zeker geen slechte keeper, hij heeft hooguit wat pech gehad. Tja, soms overkomt je dat... Ik kan geen waarde hechten aan het lijstje. De ene redding is de andere ook niet. Een bal oprapen is een redding, maar de bal uit de kruising zweven ook... en toch is de een veel knapper dan de ander.... maar dat zie je niet aan zo'n lijstje. Oftewel scorebordjournalistiek! Daar heb je niets aan. Het is hooguit suggestief... Suit yourself. Zoals ik al zei, 1 zo'n lijstje vertelt zelden tot nooit het hele verhaal, maar tegelijk kan je moeilijk ontkennen dat Mulder er florissant bij staat. Dat kan je natuurlijk wijten aan andere oorzaken, zoals de moeilijkheidsgraad van de ballen die hij krijgt. Maar goed, ik denk dat je je even goed kan afvragen is hoeverre dat argument afdoende of zelfs geloofwaardig is.... misschien is Mulder gewoon niet zo'n goede lijnkeeper.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen goede lijnkeeper. Wat dan wel? Uitkomen doet hij niet en bij een hoge voorzet ga ik bij voorbaat al bijna huilen.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 26 februari 2014 - 13:56 schreef Stylzz het volgende:Geen goede lijnkeeper. Wat dan wel? Uitkomen doet hij niet en bij een hoge voorzet ga ik bij voorbaat al bijna huilen.. Hij is behoorlijk goed aan de bal. Zijn passes komen vaak aan bij een medespeler. Voor de rest is hij redelijk allround. Zonder uit te blinken ergens in. Zo slecht als hij op het lijstje naar voren komt is hij ook weer niet, maar meer dan een keeper voor de middenmoot/subtop is ie niet. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Geen goede lijnkeeper? Dan weet jij niet wat de term lijnkeeper inhoudt. Hij is juist een lijnkeeper. Uitkomen is minder bij hem en met zijn postuur zou hij moeten trainen op hoge ballen, want die horen voor hem te zijn, maar hij heeft een goede reflex. En ik heb nooit gezegd dat het niet beter kan. Het gaat er juist om dat hij altijd de zwarte piet krijgt en dat velen hem wel degelijk onderschatten. We vergelijken hem met een Dudek of De Goey in goede dagen, terwijl hij voor keepersbegrippen nog piep is. Ja, hij moet leren respect af te dwingen. Een spits moet bang zijn voor hem omdat hij in het territorium van de keeper komt. Dat is niet goed. Hij straalt inderdaad niets uit, maar hij is niet zo slecht als velen beweren... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 26 februari 2014 - 15:50 schreef Arie.Klooster het volgende:Geen goede lijnkeeper? Dan weet jij niet wat de term lijnkeeper inhoudt. Hij is juist een lijnkeeper. Uitkomen is minder bij hem en met zijn postuur zou hij moeten trainen op hoge ballen, want die horen voor hem te zijn, maar hij heeft een goede reflex. En ik heb nooit gezegd dat het niet beter kan. Het gaat er juist om dat hij altijd de zwarte piet krijgt en dat velen hem wel degelijk onderschatten. We vergelijken hem met een Dudek of De Goey in goede dagen, terwijl hij voor keepersbegrippen nog piep is. Ja, hij moet leren respect af te dwingen. Een spits moet bang zijn voor hem omdat hij in het territorium van de keeper komt. Dat is niet goed. Hij straalt inderdaad niets uit, maar hij is niet zo slecht als velen beweren... Ik weet wat een lijnkeeper is en ik zie het niet in hem. Ja hij is niet geweldig in uitkomen, maar dat maakt hem nog niet tot een keeper met goede reflexen. Wat enigszins bij hem in de buurt komt, heeft ie over het algemeen wel, maar ik vind zijn reikwijdte niet indrukwekkend. Ik vind Mulder een redelijke allround keeper. Zo slecht is hij niet bij hoge ballen, in vergelijking met andere eredivisiekeepers. Bovendien, aan de bal is hij bovengemiddeld goed.
Overigens vergelijk ik hem niet met topkeeper van weleer, maar met de keepers die bij concurrenten onder contract staan. Ten opzichte van bijvoorbeeld Cillessen en Zoet schiet hij tekort in mijn ogen. Zoals ook Immers en Schaken op hun posities te kort schieten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 februari 2014 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 26 februari 2014 - 15:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ik weet wat een lijnkeeper is en ik zie het niet in hem. Ja hij is niet geweldig in uitkomen, maar dat maakt hem nog niet tot een keeper met goede reflexen. Wat enigszins bij hem in de buurt komt, heeft ie over het algemeen wel, maar ik vind zijn reikwijdte niet indrukwekkend. Ik vind Mulder een redelijke allround keeper. Zo slecht is hij niet bij hoge ballen, in vergelijking met andere eredivisiekeepers. Bovendien, aan de bal is hij bovengemiddeld goed. Overigens vergelijk ik hem niet met topkeeper van weleer, maar met de keepers die bij concurrenten onder contract staan. Ten opzichte van bijvoorbeeld Cillessen en Zoet schiet hij tekort in mijn ogen. Zoals ook Immers en Schaken op hun posities te kort schieten. Mooie discussie! Had graag een betere keeper dan Mulder gezien, maar zo lang we die niet hebben: Mulder///HELD! Hopelijk houdt hij zondag alles tegen en winnen we dankzij hem!
P.S. wat is het tegenovergestelde van te kort schieten eigenlijk? Te lang schieten? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nu overschat je Zoet. Je doet net alsof Zoet veeeeeeel beter is dan Mulder... echt niet. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 26 februari 2014 - 16:09 schreef JanM het volgende:[..] Mooie discussie! Had graag een betere keeper dan Mulder gezien, maar zo lang we die niet hebben: Mulder///HELD! Hopelijk houdt hij zondag alles tegen en winnen we dankzij hem! P.S. wat is het tegenovergestelde van te kort schieten eigenlijk? Te lang schieten? Goed schieten? Nou, het werd net gezegd dat Mulder dat juist wel goed doet... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hier begin je door te schieten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 26 februari 2014 - 16:09 schreef JanM het volgende:[..] Mooie discussie! Had graag een betere keeper dan Mulder gezien, maar zo lang we die niet hebben: Mulder///HELD! Hopelijk houdt hij zondag alles tegen en winnen we dankzij hem! P.S. wat is het tegenovergestelde van te kort schieten eigenlijk? Te lang schieten? Nou geen moeilijke vragen gaan stellen! ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Wanneer moeten wij eigenlijk tegen elkaar? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat maak jij ervan! ;)
Ik vind Zoet een tikje beter en bovendien zie ik hem potentieel uit te groei tot een topkeeper voor eredivisiebegrippen. Hij is bovendien 2 jaar jonger dan Mulder. Ik snap daarom ook wel dat hij dichter bij het NL's elftal zit dan Mulder. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Pas over een paar weken.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Nooit geschoten is altijd mis, maar je hebt gelijk... het is doorgeschoten.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
onder zeeniveau. kan niks. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
schiet maar uit je slof Arie.:) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ik ben blij als het nieuwe seizoen weer begint! Een nieuwe keeper . yesss!!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: die moet Mulder eerst maar uit de basis zien te spelen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat kan in de voorbereiding al gebeurt zijn. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dacht men ook van Ekramy en Lamprou, eerst maar ff zien, maar die wisten de keepers voorzich ook niet uit de basis te spelen terwijl ze niet slecht waren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 februari 2014 door hotjumper -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Als dat niet gebeurt is die nieuwe 'coach' niet geloofwaardig! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Jij ook niet met je Boy de Jong geleuter. Reserve bij Excelsior, maar beter dan alles wat er rondloopt bij Feyenoord.
Tsja. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 06:27 schreef Bosifyable het volgende:Jij ook niet met je Boy de Jong geleuter. Reserve bij Excelsior, maar beter dan alles wat er rondloopt bij Feyenoord. Tsja. Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Je hebt de overtuigingskracht van een mug met contactlenzen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
pff, ik ga wel darten |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja , het was beter gegaan als Boy de Jong in de goal had gestaan!! Is tenminste niet zo'n lulletje rozebottel zoals Erwin Mulder
Genoten in de kuip tegen ajakes??? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nee, dat moet je de dart fans niet aan doen !!
Chauffeur moet ie worden die de hoertjes rond rij , dan zien we hem tenminste niet in het daglicht !! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 06:27 schreef Bosifyable het volgende:Jij ook niet met je Boy de Jong geleuter. Reserve bij Excelsior, maar beter dan alles wat er rondloopt bij Feyenoord. Tsja. idd, tsja |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: IDD , veel beter dan Erwin Mulder. Dus een waardeloze keepers trainer hebben we ook al !! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
L. heeft er gewoon verstand van, dat blijkt maar weer ... (not) ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Scheen Janmaat NIET te coachen.
Waardeloze zak stront |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Trieste is nog dat deze clown op scherp staat.. Hoe krijg je het voor elkaar als KEEPER.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 23:16 schreef MMM het volgende:Trieste is nog dat deze clown op scherp staat.. Hoe krijg je het voor elkaar als KEEPER.. en nog n bange ook. drie keer tijd rekken denk ik? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: In ieder geval meer dan Patrick Lodewijks ... ;-) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Zelfs mijn maten hebben sinds gisteren een afkeer tegen Erwin Mulder gekregen ... en die hebben hem al 3 jaar verdedigd ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 03 maart 2014 - 08:08 schreef lijdensweg het volgende:Zelfs mijn maten hebben sinds gisteren een afkeer tegen Erwin Mulder gekregen ... en die hebben hem al 3 jaar verdedigd ! Veel mensen, ik ben daar vorig jaar mee gestopt, t werd nooit wat. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En nu? We hebben niet beter en zijn zelfvertrouwen is inmiddels tot onder nul gedaald. 2 keer kinderlijk verdedigd en je keeper in volstrekt kansloze positie gemanoeuvreerd, maar Mulder als zondebok aanwijzen is makkelijker. Maar als zelfs de maten van l (welke maten ???) de strijd staken, tsja ... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 03 maart 2014 - 08:18 schreef JanM het volgende:En nu? We hebben niet beter en zijn zelfvertrouwen is inmiddels tot onder nul gedaald. 2 keer kinderlijk verdedigd en je keeper in volstrekt kansloze positie gemanoeuvreerd, maar Mulder als zondebok aanwijzen is makkelijker. Maar als zelfs de maten van l (welke maten ???) de strijd staken, tsja ... Coacht Janmaat niet en daarna blijft hij weer als een dooie staan. Waardeloze keeper, één van de slechtste in de historie van Feyenoord. Bedroevend. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 03 maart 2014 - 08:08 schreef lijdensweg het volgende:Zelfs mijn maten hebben sinds gisteren een afkeer tegen Erwin Mulder gekregen ... en die hebben hem al 3 jaar verdedigd ! Wat? Neeeeh! Alle één? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lekker Mulder blijven verdedigen, weet je zeker dat het nooit meer wat word met die lul op het doel. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 03 maart 2014 - 08:23 schreef MMM het volgende:[..] Coacht Janmaat niet en daarna blijft hij weer als een dooie staan. Waardeloze keeper, één van de slechtste in de historie van Feyenoord. Bedroevend. Klopt allemaal. Tuurlijk is het billenknijpen bij elke terugspeelbal en tegenaanval maar in veel gevallen wordt hij onnodig in de problemen gebracht en daar word je natuurlijk niet bepaald zekerder van. Ik vrees alleen dat er geen alternatief is met Lamprou en Graafland als reserves. En voor Hahn wordt de druk mogelijk ook bij voorbaat al te hoog. Dan kun je er dus misschien beter voor kiezen om de doelman die je hebt te (blijven) steunen, ondanks het feit dat ons geduld wel onmenselijk op de proef gesteld wordt ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We steunen t hele elftal. Zij ons alleen niet. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Als Feyenoord er echt voor hadden willen gaan hadden ze Warner Hahn afgelopen transfer periode moeten halen .... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
sinds gisteren heb ik het niet alleen met Mulder ff helemaal gehad. vraag me serieus af of die gasten aan de drugs zitten, Pelle en Janmaat die onzin lopen uit te kramen. |
|
|
|
|
mpolo
|
|
|
Mijn in ziens, is zijn coaching het grote euvel tot tweemaal toe in de laatste minuut tegen Twente ze mond open doen en er was gewonnen |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Feyenoord-supporter (en dankzij l forumbezoeker) ben je niet voor je lol! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Jij bent gelukkig wel een Erwin Mulder supporter voor je lol! |
|
|
|