|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Twee tieten in een enveloppe! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 17 maart 2014 - 13:35 schreef tomson het volgende:Het is waar dat Mulder gewoon te kort komt. Maar dit seizoen is hij toch de nummer 1 bij ons en vind ik het eindeloze afkraken vrij zinloos. +1908! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ook Mulder is nog net goed genoeg voor DIT Feyenoord. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Was al bekend maar word weer eens bevestigd.
Doe Erwin de groeten vanavond, van zijn Headliner Forum vrienden. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Haha, ben ik met jullie in een goed gezelschap hè. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: nee joh, door hem en nog twee is het DIT Feyenoord. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 17 maart 2014 - 13:35 schreef tomson het volgende:Je houdt je hart vast. Kommer en kwel die onzekerheid. Het is waar dat Mulder gewoon te kort komt. Maar dit seizoen is hij toch de nummer 1 bij ons en vind ik het eindeloze afkraken vrij zinloos. Ik heb hem alleen maar een 4,5 gegeven voor de match tegen Hoerenveen, en daar vallen er zoveel over hierzo ... Die maken van een mug een olifant. Ze weten hoe ik over Erwin Mulder denkt! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Kraak hem toch niet zo af op deze Topic |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zo slecht zijn Pelle en Janmaat toch niet? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
sorry |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op maandag 17 maart 2014 - 17:18 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik heb hem alleen maar een 4,5 gegeven voor de match tegen Hoerenveen, en daar vallen er zoveel over hierzo ... Die maken van een mug een olifant. Ze weten hoe ik over Erwin Mulder denkt! Namen en rugnummers. Want wie vielen er over jouw 4,5? Dikke boehoe, jij tegen de rest.
Jankert.
Note: Verzoek van Boudewijn of ik je geen 'jankende debiel' wil noemen. Dan maar zo. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Jankende |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: JanM ! Zo de rebus opgelost ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 maart 2014 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tussen de linies þ@Tussendelinies · 4m Maar liefst 12 Eredivisiekeepers houden relatief gezien meer schoten tegen dan Erwin Mulder. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 20 maart 2014 - 15:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Tussen de linies þ@Tussendelinies · 4m Maar liefst 12 Eredivisiekeepers houden relatief gezien meer schoten tegen dan Erwin Mulder. Dus dat betekent dat er 'slechts' 5 doelverdedigers in de eredivisie het minder doen dan Erwin Mulder ... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat ie dus ABSOLUUT NIET bij Feyenoord in het doel hoort te staan! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoeveel statistiekewn ter bevestiging komen er nog? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
maar hij staat er wel. dus kun je afvragen hoe blind de technische staf is. t is al jaren zo. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Nja, zoals al vaker besproken, wss is Mulder de beste van de slechtste. Jij ziet daarentegen wat in Lamrou, technische staf blijkbaar niet.
Benieuwd hoe Hahn het gaat doen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik zie t niet in Lamprou , in tegenstelling tot de technische staf die hem haalde. maar Lamprou is wel op alle punten beter als Mulder vind ik. Hahn alleen is ook niet genoeg, er moet nog n goede keeper bij komen. en wat er nu zit exit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Muldertje is wel een redelijke standin. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, Mulder is ook als reserve ondermaats. Maar goed, if you aint got the money... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
De oplossing is simpel: De Gea halen! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Mulder staat volgend jaar gewoon in de basis |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zou best nog wel eens kunnen ja. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: maar niet in het 1ste |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat hoop ik van niet ... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: konden we op wachten.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: van een paardenlul die De Kuip ouwe zooi durft te noemen! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik hoop het, al is het maar om die nepperT uit onze prachtige Kuip weg te houden! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: het is oud maar geen zooi. Het is wel ons stadion he. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Pfff ook hier weer. Verzin eens wat nieuws man. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: haha, ben wel benieuwd wat t straks wordt. Als t stadion vervangen is en we hebben een andere keeper...
Wordt t vast de trainer.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
optioneel. Fred zal wel een goed slachtoffer wezen. Maar met dit budget dat we hebben is de kans dat v Geel met nieuwe slachtoffers aan komt zetten ook enorm he.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Bemoei jij je er eens effe niet mee ja ? ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 - 12:55 schreef tomson het volgende:optioneel. Fred zal wel een goed slachtoffer wezen. Maar met dit budget dat we hebben is de kans dat v Geel met nieuwe slachtoffers aan komt zetten ook enorm he.. KUT aankopen! nu al |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ajjjjjjjjj T dus ook. hoop dat t n drankneus is overigens
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 maart 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo ziet T er dus uit..d:-) |
|
|
|