BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mulder HELD!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - vrijdag 21 maart 2014 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 maart 2014 - 13:09 schreef Stylzz het volgende:
Een vagijn met venijn..
Vagijn_gr.jpg
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 maart 2014 - 13:27   quote  deeplink  
Gelukkig staat er geen F voor de rode A....
JanM
 JanM - vrijdag 21 maart 2014 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 maart 2014 - 13:27 schreef Stylzz het volgende:
Whahahahahahahahahahahahaha
tomson
 tomson - vrijdag 21 maart 2014 - 13:45   quote  deeplink  
Miereneukers

nfmiw3.jpg
van geil
 van geil - vrijdag 21 maart 2014 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 maart 2014 - 13:45 schreef tomson het volgende:
Miereneukers

[ afbeelding ]
hahaha :)
Milo
 Milo - vrijdag 21 maart 2014 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 maart 2014 - 13:01 schreef tomson het volgende:
nog zón zuurpruim
ga eens wat doen zeg.....of je bent vervelend hier of op FB, word gek van je!
Milo
 Milo - vrijdag 21 maart 2014 - 14:14   quote  deeplink  
en nog smerige plaatjes posten miereneuker.......
tomson
 tomson - vrijdag 21 maart 2014 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 maart 2014 - 14:14 schreef Milo het volgende:

[..]

ga eens wat doen zeg.....of je bent vervelend hier of op FB, word gek van je!
Nauwelijks aanwezig man. Wees blij dat ik het zo druk heb. .
JanM
 JanM - vrijdag 21 maart 2014 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 maart 2014 - 13:45 schreef tomson het volgende:
Miereneukers

[ afbeelding ]
Het is trouwens miereNNeukers!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 21 maart 2014 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 maart 2014 - 13:09 schreef van geil het volgende:
[ afbeelding ]
ajjjjjjjjj
T dus ook.
hoop dat t n drankneus is overigens
quote:
Op vrijdag 21 maart 2014 - 13:10 schreef RenatoBos het volgende:
Zo ziet T er dus uit..d:-)
BelacheLIJK!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 21 maart 2014 - 18:10   quote  deeplink  
En ja het is een drankneus! ;)
van geil
 van geil - vrijdag 21 maart 2014 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 maart 2014 - 18:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
En ja het is een drankneus! ;)
;)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 maart 2014 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 maart 2014 - 14:16 schreef tomson het volgende:

[..]

Wees blij dat ik het zo druk heb. .
Ik wel in ieder geval..
knipoog_groot.gif
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 maart 2014 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 maart 2014 - 17:46 schreef JanM het volgende:

[..]

Aangenaam JanMierenNNeukers, iets te drinken misschien..?
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 22 maart 2014 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 maart 2014 - 17:46 schreef JanM het volgende:

[..]

Fout! Het is maar 1 persoon: dus mierenneuker , enkelvoud.
JanM
 JanM - zaterdag 22 maart 2014 - 09:04   quote  deeplink  
Gaat iemand die te dom is om te poepen mij verbeteren whahahahahahahahahahahahaha

Kijk anders ff hier: http://www.woorden.org/index.php?woord=miereneuken
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 22 maart 2014 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 09:04 schreef JanM het volgende:
Gaat iemand die te dom is om te poepen mij verbeteren whahahahahahahahahahahahaha

Kijk anders ff hier: http://www.woorden.org/index.php?woord=miereneuken
Is er iemand die er nog intrapt! Whahahahahahahahahahahaha JantjeM Poeperd ...
tomson
 tomson - zaterdag 22 maart 2014 - 09:55   quote  deeplink  
Miereneuker was een geintje maar gelukkig weten die pubers hier er weer ruzie over te maken. Fijn weekend jongens :)
Fart
 Fart - zaterdag 22 maart 2014 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 09:23 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Is er iemand die er nog intrapt! Whahahahahahahahahahahaha JantjeM Poeperd ...
En dan dit erachter aan hahahaha kut kind
Fart
 Fart - zaterdag 22 maart 2014 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 maart 2014 - 13:27 schreef Stylzz het volgende:
Pff wat is daar mis mee?
van geil
 van geil - zaterdag 22 maart 2014 - 14:24   quote  deeplink  
Weet iemand hier hoe ik moet poepen?
tomson
 tomson - zaterdag 22 maart 2014 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 14:24 schreef van geil het volgende:
Flink persen...
eye-pop_fb_285646.jpg
Fart
 Fart - zaterdag 22 maart 2014 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 14:24 schreef van geil het volgende:
Ff ophouden tot je niet meer ken en dan een sigaar roken ...
Hoef je niet eens kracht te zetten.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 maart 2014 - 17:22   quote  deeplink  
Mulder: 'Laatste duels geven ons zelfvertrouwen'

mulder.jpg

Feyenoord krijgt zondagmiddag Go Ahead Eagles op bezoek. De positief verrassende promovendus uit Deventer verzamelde dit seizoen al 31 punten, maar is nog allerminst zeker van nog een seizoen op het hoogste niveau. Feyenoord-doelman Erwin Mulder verwacht dan ook gewoon de punten te pakken.

De sluitpost van de huidige nummer vijf van de eredivisie merkt dat de overwinningen op FC Groningen (0-2) en SC Heerenveen (2-0) voor een 'boost' van het zelfvertrouwen hebben gezorgd. Toch weet ook Mulder dat Go Ahead Eagles tot prima voetbal in staat is. "Hoe ze zondag gaan spelen is nog maar afwachten, maar normaal gesproken voetballen ze wel vrijuit."

Eerder dit seizoen in Deventer verspeelde Feyenoord nog twee kostbare punten in de strijd om het landskampioenschap. "Dat duel ligt ver achter ons, dus daar heb ik eigenlijk niet meer aan teruggedacht", aldus Mulder, die de afgelopen twee wedstrijden geen doelpunt hoefde te incasseren. "Dat geeft wel zelfvertrouwen, net als het feit dat we veel kansen creëerden."

Mulder rekent zondag dus op de drie punten. "Daarna kijken we weer verder, van wedstrijd tot wedstrijd." Waar Feyenoord aan het einde van het seizoen dan zal staan durft Mulder niet met stelligheid te zeggen. "Natuurlijk wil ik graag op de Coolsingel staan, maar dat lijkt nu misschien toch wel buiten bereik. Eerst tegen Go Ahead Eagles maar eens winnen en dan zien we wel verder."

http://youtu.be/kJ3QJ9tuguk
Bron:Rijnmond
van geil
 van geil - zondag 30 maart 2014 - 17:43   quote  deeplink  
new-red-clown-wig-zoom.jpg
goed he?
schone handjes

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 maart 2014 door van geil --
tomson
 tomson - zondag 30 maart 2014 - 17:48   quote  deeplink  
We weten dat het ruk is bij Mulder. Maar dat constante gezaag erover ken ik onderhand ook wel. 1 lijdensweg is wel genoeg, nog een paar wedstrijdjes en dan krijgt Hahn zijn kans als het goed is...
Stylzz
 Stylzz - zondag 30 maart 2014 - 17:51   quote  deeplink  
Kudt is kudt
hotjumper
 hotjumper - zondag 30 maart 2014 - 22:50   quote  deeplink  
En weer de nul gehouden
MMM
 MMM - zondag 30 maart 2014 - 23:02   quote  deeplink  
Waardeloze keeper, heeft de hele wedstrijd geen flikker te doen gehad maar meneer presteert het WEER om onrust te zaaien.
MMM
 MMM - zondag 30 maart 2014 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 maart 2014 - 10:50 schreef MMM het volgende:

[..]

Even je berichtje aangepast.

Het is toch te gek voor woorden dat een keeper bij Feyenoord, die de hele middag geen flikker te doen heeft, het nog presteert om paniek te zaaien daar achterin.
And again.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 31 maart 2014 - 05:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 maart 2014 - 22:50 schreef hotjumper het volgende:
En weer de nul gehouden
Moeten we jou nog serieus nemen dan?
hotjumper
 hotjumper - maandag 31 maart 2014 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 05:58 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Moeten we jou nog serieus nemen dan?
Jij liever niet, je bent helemaal mijn typ niet...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 31 maart 2014 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 maart 2014 - 17:48 schreef tomson het volgende:
We weten dat het ruk is bij Mulder. Maar dat constante gezaag erover ken ik onderhand ook wel. 1 lijdensweg is wel genoeg, nog een paar wedstrijdjes en dan krijgt Hahn zijn kans als het goed is...
Ja, klopt één lijdensweg is genoeg. Wat dan wel jammer is, is dat MMM er weer één teveel is... Loopt lijdensweg wat na te roepen. Is altijd negatief, oftewel hij loopt altijd lijdensweg na te roepen en hij loopt altijd Mulder af te zeiken. Hij is nog erger dan lijdensweg wat dat betreft. Die probeert tenminste nog objectief te zijn (lukt 'm niet, maar hij probeert het wel), wat je van MMM niet kunt zeggen.
MMM
 MMM - maandag 31 maart 2014 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 13:28 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ja, klopt één lijdensweg is genoeg. Wat dan wel jammer is, is dat MMM er weer één teveel is... Loopt lijdensweg wat na te roepen. Is altijd negatief, oftewel hij loopt altijd lijdensweg na te roepen en hij loopt altijd Mulder af te zeiken. Hij is nog erger dan lijdensweg wat dat betreft. Die probeert tenminste nog objectief te zijn (lukt 'm niet, maar hij probeert het wel), wat je van MMM niet kunt zeggen.
Haha wat een dom gelul. Gisteren stond je grote vriend Erwin Mulder weer paniek te zaaien door een simpele bal als een E-pupil los te laten en hem daarna snel als een blind paard over de zijlijn te schieten. Ongelooflijk, hij heeft de hele wedstrijd geen flikker te doen gehad.

Maar blijf je vriend maar lekker verdedigen. Niet dat ik beter van je verwacht, want je had het ook over Castelen op het WK. Geweldig idee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 maart 2014 door MMM --
craven
 craven - maandag 31 maart 2014 - 13:47   quote  deeplink  
quote:

[..]

Nee hij keepte lekker gisteren!!
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 maart 2014 - 13:51   quote  deeplink  
quote:

[..]

Muldertje was gisteren FANTASTISCH.
Een VERADEMING
Een OASE van RUST!
tomson
 tomson - maandag 31 maart 2014 - 14:58   quote  deeplink  
:) Het is wel waar Arie. Stond gister op zo'n 30 meter van Mulder in de 2e helft en van zijn gezichtsuitdrukkingen na het gegrabbel kreeg ik spontaan een lachkick. Hij kijkt er dan ook zo lekker dom bij ..

Maar zo onderhand weten we het wel en het seizoen is zo goed als klaar, en dan zal het wel veranderen wat onze keeper betreft he. Ik heb er wel vertrouwen in dat Hahn het goed zal doen bij ons en als 2e keeper zal Muldertje ook wel een beetje scherper worden. Heeft hij ook veel meer te winnen. Blijven jammeren is dus zinloos, Of willen de Mulderhaters dat Kostas of Graafland de laatste wedstrijden op doel komt te staan ? Zoniet : wat is dan het nut van het continu afzeiken van de man die ons doel moet schoonhouden ?
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 maart 2014 - 15:06   quote  deeplink  
Steunen in t stadion.
Bekritiseren achteraf.
Zonder kritiek wordt niemand beter
dobias
 dobias - maandag 31 maart 2014 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 14:58 schreef tomson het volgende:
:) Het is wel waar Arie. Stond gister op zo'n 30 meter van Mulder in de 2e helft en van zijn gezichtsuitdrukkingen na het gegrabbel kreeg ik spontaan een lachkick. Hij kijkt er dan ook zo lekker dom bij ..

Maar zo onderhand weten we het wel en het seizoen is zo goed als klaar, en dan zal het wel veranderen wat onze keeper betreft he. Ik heb er wel vertrouwen in dat Hahn het goed zal doen bij ons en als 2e keeper zal Muldertje ook wel een beetje scherper worden. Heeft hij ook veel meer te winnen. Blijven jammeren is dus zinloos, Of willen de Mulderhaters dat Kostas of Graafland de laatste wedstrijden op doel komt te staan ? Zoniet : wat is dan het nut van het continu afzeiken van de man die ons doel moet schoonhouden ?
Ik geloof nooit dat Hahn eerste keeper wordt.
Mulder heeft dit seizoen aardig wat punten gepakt voor ons. Hij is zeker niet minder dan vermeer krul of vorm. Vertel mij maar eens hoeveel fouten hij gemaakt heeft dit seizoen.
Dan moet je goed zoeken. En dan zullen jullie zeggen go ahead vrije trap maar dat vond ik niet zijn fout dat was fout van de muur die liet zich weg zetten.
MMM
 MMM - maandag 31 maart 2014 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 15:06 schreef Stylzz het volgende:
Steunen in t stadion.
Bekritiseren achteraf.
Eens. Ik zal NOOIT iemand uitfluiten of wat dan ook, maar zoals hier op een forum mag ik mijn mening geven.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 31 maart 2014 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 15:19 schreef dobias het volgende:

[..]

Ik geloof nooit dat Hahn eerste keeper wordt.
Mulder heeft dit seizoen aardig wat punten gepakt voor ons. Hij is zeker niet minder dan vermeer krul of vorm. Vertel mij maar eens hoeveel fouten hij gemaakt heeft dit seizoen.
Dan moet je goed zoeken. En dan zullen jullie zeggen go ahead vrije trap maar dat vond ik niet zijn fout dat was fout van de muur die liet zich weg zetten.
Vertel eens hoeveel punten die heeft gepakt..ik herriner me vooral doelpunten van hij stond er bij en keek er naar..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 31 maart 2014 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Steunen in t stadion.
Bekritiseren achteraf.
Aight..
tomson
 tomson - maandag 31 maart 2014 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Steunen in t stadion.
Bekritiseren achteraf.
Er is een verschil tussen bekritiseren en persoonlijk iemand voor stront uitmaken. Die gozer krijgt gewoon verwensingen naar zijn kop die hij niet verdient.Dat bewaren we beter voor iemand die er bewust met zijn pet naar gooit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 maart 2014 door tomson --
tomson
 tomson - maandag 31 maart 2014 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 15:21 schreef MMM het volgende:

[..]

Eens. Ik zal NOOIT iemand uitfluiten of wat dan ook, maar zoals hier op een forum mag ik mijn mening geven.
Ik hoor gister op de tribune iemand roepen dat ie een "kankerdwaas" was. En nog wel wat meer van dat soort hoogstaande praat. Dat vind ik dan een beetje jammer.
MMM
 MMM - maandag 31 maart 2014 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 15:36 schreef tomson het volgende:

[..]

Ik hoor gister op de tribune iemand roepen dat ie een "kankerdwaas" was. En nog wel wat meer van dat soort hoogstaande praat. Dat vind ik dan een beetje jammer.
Praat ik ook niet goed.
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 maart 2014 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 15:36 schreef tomson het volgende:

[..]

Wat je zegt...
dobias
 dobias - maandag 31 maart 2014 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 15:25 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Vertel eens hoeveel punten die heeft gepakt..ik herriner me vooral doelpunten van hij stond er bij en keek er naar..
Hij stond er bij en keek er naar? Kon hij er dan ook daadwerkelijk niks aan doen of had hij hem kunnen hebben?

Voor de winterstop heeft hij een aantal wedstrijden gehad waar hij punten pakte.
Vitesse......thuis. Cambuur uit. Hij heeft er voor gezorgd dat hij de beslissende penalty pakte tegen Heerenveen(beker). Deze jongen heeft een naam gekregen en in begin zeker terecht maar hij heeft zich goed hersteld. Heeft naar mijn mening geen fouten gemaakt dit jaar maar blijft een stempel houden.

En is stond er bij en keek er naar een fout van de keeper of van de verdediging?
Het is allemaal heel makkelijk gezegd en ook heel onterecht!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 maart 2014 door dobias --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 31 maart 2014 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 13:44 schreef MMM het volgende:

[..]

Haha wat een dom gelul. Gisteren stond je grote vriend Erwin Mulder weer paniek te zaaien door een simpele bal als een E-pupil los te laten en hem daarna snel als een blind paard over de zijlijn te schieten. Ongelooflijk, hij heeft de hele wedstrijd geen flikker te doen gehad.

Maar blijf je vriend maar lekker verdedigen. Niet dat ik beter van je verwacht, want je had het ook over Castelen op het WK. Geweldig idee.
Ook al heb ik de ballen verstand van voetbal, altijd nog meer dan jij.... Jij veroordeelt mij trouwens op Castelen... Noem jij eens drie aanvallers, buiten Robben om die in aanmerking komen voor de links-, dan wel rechtsbuitenpositie in oranje? Boëtius en Promes zijn volgens mij nog te licht, wellicht zijn zij wat voor later. Lens is ook maar bij gebrek aan beter. In mijn ogen heeft hij het fingerspitzengefühl niet, dus heeft hij het niet. En Depay schijnt niet goed mee te verdedigen. Ik zou niet weten wie we er verder neer kunnen zetten. Kuyt? Oké, zou ik ook nog mee kunnen leven, hoewel er inmiddels toch wel een keer opvolgers moeten zijn. Het zijn allemaal voetballers: bij gebrek aan beter. Nou, ik zou niet weten waarom Castelen niet?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 31 maart 2014 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Steunen in t stadion.
Bekritiseren achteraf.
Sommigen worden niet beter. Dan is het dus mooi geweest.
Was gisteren ook weer eens in de KUIP (bluffertje!) en zag in mijn vak asgrauwe gezichten als Erwinnetje weer gek deed.
dobias
 dobias - maandag 31 maart 2014 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 13:44 schreef MMM het volgende:

[..]

Dit is wel heel erg overdreven zeg. Er was niks aan de hand. Knap gepakt van mulder. De meeste keeper stompe hem weg en daardoor veel paniek.
Ed de Goei onze held had dat ook vaak maar dat was de beste keeper.....
Dudek ook zo'n held die had dat ook. die kon e rin begin echt niks van.

Je hebt nooit gekeept zeker?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mulder HELD!!!

0.0338029