BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mulder HELD!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
dobias
 dobias - maandag 31 maart 2014 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 16:03 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Sommigen worden niet beter. Dan is het dus mooi geweest.
Was gisteren ook weer eens in de KUIP (bluffertje!) en zag in mijn vak asgrauwe gezichten als Erwinnetje weer gek deed.
Hoe vaak heeft hij gek gedaan? die jongen heeft een naam gekregen en niet terecht. Heeft net als Dudek een moeilijke begin periode gehad. Dudek maakte in begin grotere fouten.
Ik heb die beelden nog voor van Dudek.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 31 maart 2014 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 15:32 schreef tomson het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen bekritiseren en persoonlijk iemand voor stront uitmaken. Die gozer krijgt gewoon verwensingen naar zijn kop die hij niet verdient.Dat bewaren we beter voor iemand die er bewust met zijn pet naar gooit.
Het is nou eenmaal een feit dat hij in het begin zo twijfelachtig heeft gekeept en ons inderdaad punten heeft gekost (geef ik toe), dat hij bij het gros dusdanig negatief krediet heeft opgebouwd, dat hij al afgeserveerd was voor hij een echte eerlijke kans heeft gekregen. En ik vind dat hij het best redelijk heeft gedaan. Hij heeft zijn plafond nog niet bereikt, dus hij zal nog wel wat beter worden, maar hoe je het ook wendt of keert. Hij pakt een paar ballen (en keept dus goed), maar schiet er wel eentje waardeloos over de zijlijn en wat onthouden de anti-Mulderisti? Dat hij slecht heeft gekeept omdat hij één bal slecht uitschiet... Ik heb nooit gezegd dat hij een uitstekende keeper is, maar ik wil hem nog wel een kans geven en denk dat hij best goed kan worden... Helaas willen we alle talenten kans geven, behalve hem en dat zal hij ook nooit krijgen... ws. omdat hij een kut-uitstraling heeft...?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 maart 2014 door Arie.Klooster --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 31 maart 2014 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 16:07 schreef dobias het volgende:

[..]

Hoe vaak heeft hij gek gedaan? die jongen heeft een naam gekregen en niet terecht. Heeft net als Dudek een moeilijke begin periode gehad. Dudek maakte in begin grotere fouten.
Ik heb die beelden nog voor van Dudek.
Gisteren was nauwelijks een maatstaf. Het zit 'm in de vele wedstrijden daarvoor.
Vooral onder druk zie je dat Mulder angstig is. Hij leidt zijn verdediging niet en twijfelt te vaak bij voorzetten of passes in de 16.
Hij overziet het niet en is dus onzeker. Let maar eens op z'n lichaamshouding.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 31 maart 2014 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 16:00 schreef dobias het volgende:

[..]

Hij stond er bij en keek er naar? Kon hij er dan ook daadwerkelijk niks aan doen of had hij hem kunnen hebben?

Voor de winterstop heeft hij een aantal wedstrijden gehad waar hij punten pakte.
Vitesse......thuis. Cambuur uit. Hij heeft er voor gezorgd dat hij de beslissende penalty pakte tegen Heerenveen(beker). Deze jongen heeft een naam gekregen en in begin zeker terecht maar hij heeft zich goed hersteld. Heeft naar mijn mening geen fouten gemaakt dit jaar maar blijft een stempel houden.

En is stond er bij en keek er naar een fout van de keeper of van de verdediging?
Het is allemaal heel makkelijk gezegd en ook heel onterecht!
Of hij er niks aan kon doen of dat ie hem kon hebben kan ik niet over oordelen omdat ie het niet probeerde. Maar had vaak wel het idee dat ie de moeite niet eens nam.
Ik ben absoluut geen anti Mulder fan maar vind hem niet die groei maken die hij zou moeten maken. En fouten heeft ie zeker gemaakt waar komt anders de term "Muldertje' vandaan. En tuurlijk zijn een aantal situaties ook aan de verdediging toe te schrijven. Wat mij het meeste tegen staat aan Erwin zijn zijn spelhervattingen, deze vind ik vaak te traag..
Dus onterecht zijn de kritieken niet mijn inziens..
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 31 maart 2014 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 15:19 schreef dobias het volgende:

[..]

Ik geloof nooit dat Hahn eerste keeper wordt.
Mulder heeft dit seizoen aardig wat punten gepakt voor ons. Hij is zeker niet minder dan vermeer krul of vorm. Vertel mij maar eens hoeveel fouten hij gemaakt heeft dit seizoen.
Dan moet je goed zoeken. En dan zullen jullie zeggen go ahead vrije trap maar dat vond ik niet zijn fout dat was fout van de muur die liet zich weg zetten.
Ben jij nu serieus ???
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 31 maart 2014 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 14:58 schreef tomson het volgende:
:) Het is wel waar Arie. Stond gister op zo'n 30 meter van Mulder in de 2e helft en van zijn gezichtsuitdrukkingen na het gegrabbel kreeg ik spontaan een lachkick. Hij kijkt er dan ook zo lekker dom bij ..

Maar zo onderhand weten we het wel en het seizoen is zo goed als klaar, en dan zal het wel veranderen wat onze keeper betreft he. Ik heb er wel vertrouwen in dat Hahn het goed zal doen bij ons en als 2e keeper zal Muldertje ook wel een beetje scherper worden. Heeft hij ook veel meer te winnen. Blijven jammeren is dus zinloos, Of willen de Mulderhaters dat Kostas of Graafland de laatste wedstrijden op doel komt te staan ? Zoniet : wat is dan het nut van het continu afzeiken van de man die ons doel moet schoonhouden ?
Van mij mag ie het seizoen afmaken en dan hoop ik dat Patrick Lodewijks eerlijk is betreft de keepers ... Daar heb ik een zwaar hoofd in , de eerlijke mening van Patrick Lodewijks!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 31 maart 2014 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 13:28 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ja, klopt één lijdensweg is genoeg. Wat dan wel jammer is, is dat MMM er weer één teveel is... Loopt lijdensweg wat na te roepen. Is altijd negatief, oftewel hij loopt altijd lijdensweg na te roepen en hij loopt altijd Mulder af te zeiken. Hij is nog erger dan lijdensweg wat dat betreft. Die probeert tenminste nog objectief te zijn (lukt 'm niet, maar hij probeert het wel), wat je van MMM niet kunt zeggen.
Nee Arie ik ben wat Erwin Mulder betreft allang niet meer objectief! Ik vind hem gewoon een eredivisie onwaardige keeper ...
daan limbos
 daan limbos - maandag 31 maart 2014 - 18:46   quote  deeplink  
Ik ben geen Mulder-hater. Maar ik vind wel dat hij nu lang genoeg de tijd heeft gehad zich te bewijzen. Is hij een slechte keeper? Dat zou ik niet willen zeggen, zelfs de bewering dat hij eredivisie-onwaardig is vind ik te ver gaan. Maar wij zijn Feyenoord, en bij ons moet een keeper gewoon top zijn. En dat is Mulder helaas niet. Ik gun die jongen een leuke carrière, maar dat kan en mag niet bij Feyenoord zijn. Zie met spanning uit naar het optreden van Hahn in het nieuwe seizoen.
tomson
 tomson - maandag 31 maart 2014 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 17:13 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Van mij mag ie het seizoen afmaken en dan hoop ik dat Patrick Lodewijks eerlijk is betreft de keepers ... Daar heb ik een zwaar hoofd in , de eerlijke mening van Patrick Lodewijks!
Heb het idee dat die man het nooit goed zal doen wat jou betreft. Meer iets persoonlijks ?
impreza
 impreza - maandag 31 maart 2014 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 18:46 schreef daan limbos het volgende:
Ik ben geen Mulder-hater. Maar ik vind wel dat hij nu lang genoeg de tijd heeft gehad zich te bewijzen. Is hij een slechte keeper? Dat zou ik niet willen zeggen, zelfs de bewering dat hij eredivisie-onwaardig is vind ik te ver gaan. Maar wij zijn Feyenoord, en bij ons moet een keeper gewoon top zijn. En dat is Mulder helaas niet. Ik gun die jongen een leuke carrière, maar dat kan en mag niet bij Feyenoord zijn. Zie met spanning uit naar het optreden van Hahn in het nieuwe seizoen.
Ik ook
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 31 maart 2014 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Mag jij vinden, ben ik het niet mee eens. Betreft het Erwin Mulder gedeelte, Kan toch?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 maart 2014 door lijdensweg --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 31 maart 2014 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Prima uitleg.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 31 maart 2014 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 19:11 schreef tomson het volgende:

[..]

Heb het idee dat die man het nooit goed zal doen wat jou betreft. Meer iets persoonlijks ?
Patrick Lodewijks vond ik een geweldige keeper, maar als keeper trainer vind ik hem niet geweldig en eerlijk ... Maar dat is mijn mening! Bij Feyenoord zullen ze wel tevreden zijn, al had ik liever Joop Hiele als keepers trainer gehad als opvolger van Pim Doesburg!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 31 maart 2014 - 20:09   quote  deeplink  
Joopie Hiele.
Dat was een prima keeperstrainer.
MMM
 MMM - dinsdag 01 april 2014 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 16:00 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ook al heb ik de ballen verstand van voetbal, altijd nog meer dan jij.... Jij veroordeelt mij trouwens op Castelen... Noem jij eens drie aanvallers, buiten Robben om die in aanmerking komen voor de links-, dan wel rechtsbuitenpositie in oranje? Boëtius en Promes zijn volgens mij nog te licht, wellicht zijn zij wat voor later. Lens is ook maar bij gebrek aan beter. In mijn ogen heeft hij het fingerspitzengefühl niet, dus heeft hij het niet. En Depay schijnt niet goed mee te verdedigen. Ik zou niet weten wie we er verder neer kunnen zetten. Kuyt? Oké, zou ik ook nog mee kunnen leven, hoewel er inmiddels toch wel een keer opvolgers moeten zijn. Het zijn allemaal voetballers: bij gebrek aan beter. Nou, ik zou niet weten waarom Castelen niet?
Blijkbaar niet.

Spelers die SOWIESO beter zijn dan Castelen zijn bijvoorbeeld Lens, Narsingh, Depay. Zelfs een Elia zou ik nog eerder oproepen dan die oude man.. Dat ze niet goed genoeg zijn voor de absolute top maakt niet uit, maar altijd nog beter dan Castelen. Kuyt kan er ook niets van en zeker niet als rechtsbuiten.
MMM
 MMM - dinsdag 01 april 2014 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 16:05 schreef dobias het volgende:

[..]

Dit is wel heel erg overdreven zeg. Er was niks aan de hand. Knap gepakt van mulder. De meeste keeper stompe hem weg en daardoor veel paniek.
Ed de Goei onze held had dat ook vaak maar dat was de beste keeper.....
Dudek ook zo'n held die had dat ook. die kon e rin begin echt niks van.

Je hebt nooit gekeept zeker?
Knap gepakt haha. Hij liet hem als een kleuter los om hem daarna als een blinde snel over de zijlijn te schieten. Jammer dat Mulder er al jaren niks van kan, al seizoenen lang een waardeloze keeper op doel en dat voor een topclub. Treurig.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 april 2014 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 april 2014 - 08:26 schreef MMM het volgende:

[..]

Knap gepakt haha. Hij liet hem als een kleuter los om hem daarna als een blinde snel over de zijlijn te schieten. Jammer dat Mulder er al jaren niks van kan, al seizoenen lang een waardeloze keeper op doel en dat voor een topclub. Treurig.
eerlijk er was progressie, twee jaar geleden was t NOG erger. Maar elke bal op doel blijft bibberen, zowel voor Mulder, spelers als publiek.
MMM
 MMM - dinsdag 01 april 2014 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 april 2014 - 08:40 schreef Stylzz het volgende:

[..]

eerlijk er was progressie, twee jaar geleden was t NOG erger. Maar elke bal op doel blijft bibberen, zowel voor Mulder, spelers als publiek.
Eens, maar er is niet genoeg progressie geboekt. Hij kost meer punten dan dat hij voor je pakt en dat is teleurstellend.
craven
 craven - dinsdag 01 april 2014 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 16:05 schreef dobias het volgende:

[..]

Dit is wel heel erg overdreven zeg. Er was niks aan de hand. Knap gepakt van mulder. De meeste keeper stompe hem weg en daardoor veel paniek.
Ed de Goei onze held had dat ook vaak maar dat was de beste keeper.....
Dudek ook zo'n held die had dat ook. die kon e rin begin echt niks van.

Je hebt nooit gekeept zeker?
Mafkees
MMM
 MMM - woensdag 02 april 2014 - 19:36   quote  deeplink  
Arie, zelf jij kan de 1-0 en die zwakke uittrappen niet goed praten.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 02 april 2014 - 21:10   quote  deeplink  
Die bal wordt van richting veranderd is knap dat ie uberhaupt zijn hand ertegen aan krijgt. zwaar kut verdedigd overigens maar daar hoor ik jullie niet over, jullie lijken wel een stel wildertjes die niet met de teleurstelling om kunnen gaan van weer een afwijzing van zijn Marokkaanse retejong
Stylzz
 Stylzz - woensdag 02 april 2014 - 21:12   quote  deeplink  
Ondanks Muldertje win je deze.
T is echt schandalig.
Ik zie t ook niet meer in Muldertje. Is gewoon niet goed genoeg.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 02 april 2014 - 21:12   quote  deeplink  
Mulder heeft HJ zijn account gehackt.
van geil
 van geil - woensdag 02 april 2014 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 april 2014 - 21:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Mulder heeft HJ zijn account gehackt.
hahaha:)
tomson
 tomson - donderdag 03 april 2014 - 09:13   quote  deeplink  
Lol
van geil
 van geil - donderdag 03 april 2014 - 10:42   quote  deeplink  
erwinMulder1.jpg
jullie schuld!
tomson
 tomson - donderdag 03 april 2014 - 10:44   quote  deeplink  
Ik neem aan dat dit een grappig plaatje is ?
van geil
 van geil - donderdag 03 april 2014 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 april 2014 - 10:44 schreef tomson het volgende:
Ik neem aan dat dit een grappig plaatje is ?
niet te serieus nemen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 03 april 2014 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 april 2014 - 19:36 schreef MMM het volgende:
Arie, zelf jij kan de 1-0 en die zwakke uittrappen niet goed praten.
Ik heb ook nooit gezegd dat hij foutloos keept hè (kan niemand), maar ik begrijp je punt(tje) met betrekking tot de uittrappen. Maar ik kan het ook wel weer voor hem opnemen, want later in de wedstrijd had hij juist een paar sterke reddingen waardoor we toch de winst er uit sleepten in plaats van gelijk te spelen of zelfs te verliezen...
craven
 craven - donderdag 03 april 2014 - 12:02   quote  deeplink  
heb je het doelpunt tegen gezien?
dobias
 dobias - donderdag 03 april 2014 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 april 2014 - 11:23 schreef craven het volgende:

[..]

Mafkees
Dit is wel heel goed onderbouwd....
dobias
 dobias - donderdag 03 april 2014 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 april 2014 - 12:42 schreef dobias het volgende:

[..]

Gisteren twee gezichten gezien van Mulder. Begon zwak, Maar pakt uiteindelijk 2 punten voor ons. Daarnaast de goal van Heracles was heel slecht verdedigd al kon hij die bal wel hebben.

Aan de andere kant als je zo slecht verdedigd en dus een vrije schietkans krijgt en van de 16 m krijg je een van 90km/uur om je oren dan ben ik benieuwd of je net zo snel reageert
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 april 2014 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 april 2014 - 12:46 schreef dobias het volgende:

[..]

Gisteren twee gezichten gezien van Mulder. Begon zwak, Maar pakt uiteindelijk 2 punten voor ons. Daarnaast de goal van Heracles was heel slecht verdedigd al kon hij die bal wel hebben.

Aan de andere kant als je zo slecht verdedigd en dus een vrije schietkans krijgt en van de 16 m krijg je een van 90km/uur om je oren dan ben ik benieuwd of je net zo snel reageert
Pakte twee punten? Je doelt op die situatie met Amoah? Die bal die Mulder verkeerd inschat, daardoor niet vangt en pardoes bij de spits land?

Hij was sowieso al debet aan de ontstane situatie.
Madhopfc
 Madhopfc - donderdag 03 april 2014 - 16:14   quote  deeplink  
Mulder was weer een drama, doelpunt komt op zijn en Janmaat zijn conto. Waar ik me het meest aan heb gestoord is dat hij een terugspeelbal kreeg op het moment dat Heracles net met 10 man was komen te staan. Wat doet ons Droopie....knalt die bal half hard naar voren in de voeten van een Heraclied.....uit deze aanval kwamen twee kansen en uiteindelijk een corner....gelukkig geen schade maar menig supporter heeft een tabletje onder de tong moeten leggen.
Ik kijk echt uit naar Hahn, ik hoop echt dat die jongen tegen de druk kan want mede door Mulder en diens kleine griekse broertje zijn we weer geen kampioen dit jaar.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 03 april 2014 - 17:54   quote  deeplink  
quote:

[..]

Mulder was het begin van vele hachelijke situaties gisteren in Almelo ...
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 03 april 2014 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 april 2014 - 11:38 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ik heb ook nooit gezegd dat hij foutloos keept hè (kan niemand), maar ik begrijp je punt(tje) met betrekking tot de uittrappen. Maar ik kan het ook wel weer voor hem opnemen, want later in de wedstrijd had hij juist een paar sterke reddingen waardoor we toch de winst er uit sleepten in plaats van gelijk te spelen of zelfs te verliezen...
Ja natuurlijk, pfffff !!!!!!!!!!
craven
 craven - vrijdag 04 april 2014 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 april 2014 - 12:42 schreef dobias het volgende:

[..]

craven
 craven - vrijdag 04 april 2014 - 10:36   quote  deeplink  
quote:

[..]

oke mijn analyse over Mulder zijn functioneren:

Uitkomen: zwak tot matig
Hoge Ballen: zwak tot matig- onzeker
Keepen op de lijn: redelijk tot goed
Uittrappen: matig
Uitstraling: Nihil
Reflexen: Redelijk
Kijken hoe ballen
erin gaan: Uitstekend
MMM
 MMM - vrijdag 04 april 2014 - 10:52   quote  deeplink  
Prima neergezet Craven. Maar het zal door die twee wel weer anders gezien worden..
tjeempie
 tjeempie - vrijdag 04 april 2014 - 12:25   quote  deeplink  
Ieder zijn mening, al hoef je hem niet altijd te delen....

hierbij de mijne!

Erwin is technisch een uitstekende keeper, zelfs een vd beste in de Nederlands competitie.
Laat ik het lijstje van Craven er bij pakken zonder de niets ter zake doende cynische opmerking.

Uitkomen: zeer sterk, hierbij doel ik op 1 tegen 1 situaties
Hoge ballen binnen de 6 meter: onvoldoende geen uitstraling etc met zijn 1.91 moet hij zich veel meer laten gelden.
Keepen op de lijn: zeer goed, weinig tot geen doelpunten tegen uit deze situaties
Uittrappen: voldoende, het zou wel helpen als de verdedigers en/of middenvelders zich bewegend aanbieden, je kunt je natuurlijk afvragen waarom hij dit niet afdwingt.
meevoetballen: matig, blijft mijn vraag waarom de verdediging en soms ook middenveld de in principe slechtste voetballer van het team opzadelt met een terugspeelbal. vaak op kniehoogte, verkeerde been en geen andere mogelijkheid latend dan om de bal weg te knallen.
Uitstraling: absoluut onvoldoende
Reflexen: zeer sterk
Vrije trappen tegen: staat vast met zijn hielen op de grond en "komt niet in het schot", waardoor we al verschillende "nakijkballen" hebben gehad.
Mentaliteit: zeer sterk, ondanks de soms terechte, maar vaak ook onterechte kritiek, blijft hij zich goed ontwikkelen en laat hij zich niet uit het veld slaan.

Over Hahn, wil ik graag het volgende opmerken, ben blij dat Erwin er een echte concurrent bijkrijgt. Let wel dat we al meer "wereldkeepers" hebben binnengehaald zoals Babos en Aerts, waarvan we dachten dat ze toch wel het niveau van Eddie, Eddy, Joop, Ed of Jerzey zouden halen.... In de Kuip keepen, waar je beoordeelt wordt op max 5 ballen per wedstrijd is heel wat anders dan aan de Krommedijk.........
craven
 craven - vrijdag 04 april 2014 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 april 2014 - 12:25 schreef tjeempie het volgende:
Ieder zijn mening, al hoef je hem niet altijd te delen....

hierbij de mijne!

Erwin is technisch een uitstekende keeper, zelfs een vd beste in de Nederlands competitie.
Laat ik het lijstje van Craven er bij pakken zonder de niets ter zake doende cynische opmerking.

Uitkomen: zeer sterk, hierbij doel ik op 1 tegen 1 situaties
Hoge ballen binnen de 6 meter: onvoldoende geen uitstraling etc met zijn 1.91 moet hij zich veel meer laten gelden.
Keepen op de lijn: zeer goed, weinig tot geen doelpunten tegen uit deze situaties
Uittrappen: voldoende, het zou wel helpen als de verdedigers en/of middenvelders zich bewegend aanbieden, je kunt je natuurlijk afvragen waarom hij dit niet afdwingt.
meevoetballen: matig, blijft mijn vraag waarom de verdediging en soms ook middenveld de in principe slechtste voetballer van het team opzadelt met een terugspeelbal. vaak op kniehoogte, verkeerde been en geen andere mogelijkheid latend dan om de bal weg te knallen.
Uitstraling: absoluut onvoldoende
Reflexen: zeer sterk
Vrije trappen tegen: staat vast met zijn hielen op de grond en "komt niet in het schot", waardoor we al verschillende "nakijkballen" hebben gehad.
Mentaliteit: zeer sterk, ondanks de soms terechte, maar vaak ook onterechte kritiek, blijft hij zich goed ontwikkelen en laat hij zich niet uit het veld slaan.

Over Hahn, wil ik graag het volgende opmerken, ben blij dat Erwin er een echte concurrent bijkrijgt. Let wel dat we al meer "wereldkeepers" hebben binnengehaald zoals Babos en Aerts, waarvan we dachten dat ze toch wel het niveau van Eddie, Eddy, Joop, Ed of Jerzey zouden halen.... In de Kuip keepen, waar je beoordeelt wordt op max 5 ballen per wedstrijd is heel wat anders dan aan de Krommedijk.........
Uiteraard mag ieder zijn mening hebben, volgens mij verschilt er niet zo hee veel, al vindt ik zijn uitrappen vaak ongecontroleerd en nerveus ogend, Uitkomen 1 op 1 vind ik jou opmerking uitstekend wat overtrokken, aangezien hij vaak te lang blijft staan.
Mijn cynische opmerking vindt ik verkapt toch ook wel terug in jouw analyse ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 april 2014 door craven --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 04 april 2014 - 14:18   quote  deeplink  
Scherp!
tjeempie
 tjeempie - vrijdag 04 april 2014 - 17:35   quote  deeplink  
in zijn algemeenheid geldt voor een keeper dat vd 100 tegendoelpunten er 85 houdbaar zijn maar niet verwijtbaar (beetje meer geluk, anders opgesteld, andere keuze etc), 10 zijn echt onhoudbaar en 5 zijn blunders........ hoe minder blunders en hoe minder "houdbare niet verwijdbare" ballen hoe beter de keeper. een keeper beoordeel je dus op zijn fouten en niet op zijn mooie ballen, hoe graag ik dat ook anders zou zien. Geniet zelf meer van een goede save dan van een mooi doelpunt......

even wat statistieken dan.....

38 tegen doelpunten in de competitie, waarvan 4 in de 41-45ste minuut, 6 in de 76-85ste minuut en 5 in de 86-90ste minuut. Zegt m.i. iets over fitheid (fysiek en mentaal) bij zowel keeper als spelers.

corners: 4 (waarvan meestal de palen, niet bezet zijn, zie dit ook bij Bayern, Barca etc, blijf dit onbegrijpelijk vinden ook na uren discussies voeren)
Strafschoppen: 7
directe vrije trappen: 2
1:1 duel: 0
<16 meter: 21
>16 meter: 4
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 april 2014 - 17:37   quote  deeplink  
Die 21 vind ik zorgelijk
craven
 craven - vrijdag 04 april 2014 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 april 2014 - 17:35 schreef tjeempie het volgende:
in zijn algemeenheid geldt voor een keeper dat vd 100 tegendoelpunten er 85 houdbaar zijn maar niet verwijtbaar (beetje meer geluk, anders opgesteld, andere keuze etc), 10 zijn echt onhoudbaar en 5 zijn blunders........ hoe minder blunders en hoe minder "houdbare niet verwijdbare" ballen hoe beter de keeper. een keeper beoordeel je dus op zijn fouten en niet op zijn mooie ballen, hoe graag ik dat ook anders zou zien. Geniet zelf meer van een goede save dan van een mooi doelpunt......

even wat statistieken dan.....

38 tegen doelpunten in de competitie, waarvan 4 in de 41-45ste minuut, 6 in de 76-85ste minuut en 5 in de 86-90ste minuut. Zegt m.i. iets over fitheid (fysiek en mentaal) bij zowel keeper als spelers.

corners: 4 (waarvan meestal de palen, niet bezet zijn, zie dit ook bij Bayern, Barca etc, blijf dit onbegrijpelijk vinden ook na uren discussies voeren)
Strafschoppen: 7
directe vrije trappen: 2
1:1 duel: 0
<16 meter: 21
>16 meter: 4
Opstellen muurtjes,hoekschoppen etc zijn taken van Mulder.
MMM
 MMM - zondag 06 april 2014 - 17:25   quote  deeplink  
ZzzZzZzzzzZzzzz
Tjabba
 Tjabba - zondag 06 april 2014 - 17:27   quote  deeplink  
1 van zijn laatste wedstrijden hoop ik.
craven
 craven - zondag 06 april 2014 - 17:33   quote  deeplink  
k.u.t.
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 april 2014 - 18:30   quote  deeplink  
Waardeloos
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 06 april 2014 - 18:34   quote  deeplink  
Wat een drama weer vandaag. Niks te doen en dan toch zo slungelig ...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mulder HELD!!!

0.0366549