|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2014 - 21:30 schreef Bosifyable het volgende:Ik zat me ook aardig druk te maken om het wegduwen van Mulder, maar m'n maat die er bij zat leek het vrij normaal te vinden. Heb jij een maat onder de provincialen dan? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
HALLO OLLANDSE VRINDEN & FANS!!!
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2014 - 21:10 schreef sevillana het volgende:[..] volgens mij duwde hij met z'n reet Mulder weg hoor, dus voor mij gewoon een overtreding mwa, heel weinig aan de hand. Het blijft wel een contactsport. Ik vond het totaal geen overtreding. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Je mag weinig als aanvaller klopt, maar Locadia deed ook niet zo veel. Mulder had meer het duel aan moeten gaan. Nu deed hij eigenlijk gewoon een stapje opzij... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2014 - 23:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Je mag weinig als aanvaller klopt, maar Locadia deed ook niet zo veel. Mulder had meer het duel aan moeten gaan. Nu deed hij eigenlijk gewoon een stapje opzij... Locadia deed niets. Mulder was onzeker en maakte het alleen maar ingewikkeld voor zichzelf. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2014 - 23:14 schreef FR-Henk het volgende:[..] Locadia deed niets. Mulder was onzeker en maakte het alleen maar ingewikkeld voor zichzelf. Jep. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Bijna alleen maar :') Ik woon in Valkenswaard hè, nog geen 10 kilometer van Eindhoven. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2014 - 23:24 schreef Bosifyable het volgende:[..] Bijna alleen maar :') Ik woon in Valkenswaard hè, nog geen 10 kilometer van Eindhoven. Vanaf deze plaats veel sterkte natuurlijk. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ging weer prima ! Weer de nul gehouden jonguh |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2014 - 23:24 schreef Bosifyable het volgende:[..] Bijna alleen maar :') Ik woon in Valkenswaard hè, nog geen 10 kilometer van Eindhoven. Wat een heerlijke maandagmorgen is dat dan he :) |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2014 - 23:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Je mag weinig als aanvaller klopt, maar Locadia deed ook niet zo veel. Mulder had meer het duel aan moeten gaan. Nu deed hij eigenlijk gewoon een stapje opzij... Ja, maar als hij het duel wel was aangegaan had hij zomaar een penalty tegen kunnen krijgen..., dus ik ben blijk dat hij het zo deed, want anders waren Lijdensweg en de andere pessimisten nu volop aanwezig op dit topic... maar het klopt, het zag er nou niet bepaald overtuigend uit. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 14 april 2014 - 09:15 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Ja, maar als hij het duel wel was aangegaan had hij zomaar een penalty tegen kunnen krijgen..., dus ik ben blijk dat hij het zo deed, want anders waren Lijdensweg en de andere pessimisten nu volop aanwezig op dit topic... maar het klopt, het zag er nou niet bepaald overtuigend uit. Ik denk dat dat wel mee zal vallen. Hij had natuurlijk niet als een waanzinnige dat duel aan moeten gaan.. ;)
Maar hij is èn langer dan Locadia èn mag zijn handen gebruiken.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 14 april 2014 - 09:15 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Ja, maar als hij het duel wel was aangegaan had hij zomaar een penalty tegen kunnen krijgen..., dus ik ben blijk dat hij het zo deed, want anders waren Lijdensweg en de andere pessimisten nu volop aanwezig op dit topic... maar het klopt, het zag er nou niet bepaald overtuigend uit. Natuurlijk! Hij gedroeg zich gewoon weer als een Lulletje rozenbottel ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahaha, Rozenbottel. Klopt wel. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Ja, haha, daar is hij dan..... Lijdensweg, geef toe.... zo slecht heeft Mulder het niet gedaan. Ik weet dat hij jou nooit overtuigen kan en dat je je aan hem irriteert, maar hij heeft het niet slecht gedaan. Hij is wel degelijk beter dan een jaar geleden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 april 2014 - 13:28 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Ja, haha, daar is hij dan..... Lijdensweg, geef toe.... zo slecht heeft Mulder het niet gedaan. Ik weet dat hij jou nooit overtuigen kan en dat je je aan hem irriteert, maar hij heeft het niet slecht gedaan. Hij is wel degelijk beter dan een jaar geleden. Tegen PSV degelijk. Maar was ook niet veel te doen. Ene momentje had je de kop kunnen kosten, al was dat misschien wel een overtreding. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 april 2014 - 13:28 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Ja, haha, daar is hij dan..... Lijdensweg, geef toe.... zo slecht heeft Mulder het niet gedaan. Ik weet dat hij jou nooit overtuigen kan en dat je je aan hem irriteert, maar hij heeft het niet slecht gedaan. Hij is wel degelijk beter dan een jaar geleden. ? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
4 clean sheets de laatste 6 gewonnen wedstrijden: Mulder///HELD! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 april 2014 - 13:28 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Ja, haha, daar is hij dan..... Lijdensweg, geef toe.... zo slecht heeft Mulder het niet gedaan. Ik weet dat hij jou nooit overtuigen kan en dat je je aan hem irriteert, maar hij heeft het niet slecht gedaan. Hij is wel degelijk beter dan een jaar geleden. Beste Arie, dat vind ik absoluut van niet! Dat Mulder beter is dan een jaar geleden ... Ik vind al 3 jaar dat er geen enkele vooruitgang erin zit bij Erwin Mulder! Daardoor zie ik het absoluut niet in Erwin Mulder zitten. Het is dat de verdediging steeds beter wordt waardoor Erwin Mulder minder te doen krijgt, maar als Feyenoord weer eens 'zwak' zou spelen dan kan Erwin Mulder zich niet onderscheiden. Dat heeft ie afgelopen seizoen weer te vaak bewezen ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 april 2014 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 april 2014 - 19:58 schreef lijdensweg het volgende:[..] Beste Arie, dat vind ik absoluut van niet! Dat Mulder beter is dan een jaar geleden ... Ik vind al 3 jaar dat er geen enkele vooruitgang erin zit bij Erwin Mulder! Daardoor zie ik het absoluut niet in Erwin Mulder zitten. Het is dat de verdediging steeds beter wordt waardoor Erwin Mulder minder te doen krijgt, maar als Feyenoord weer eens 'zwak' zou spelen dan kan Erwin Mulder zich niet onderscheiden. Dat heeft ie afgelopen seizoen weer te vaak bewezen ... Huh? Echt? Serieus? Meen je dat nou? Hou eens op! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Jij hebt echt de genen van Seth Gaaikema he, pas de laatste 6 wedstrijden haalt de verdediging het niveau van de vorige 2 seizoenen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens Hahn gisteren weer niet vrijuit.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: je heb helemaal gelijk, maar dan nog is ie beter dan Erwin Mulder !!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Huh? Echt? Serieus? Meen je dat nou?! Hou eens op! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: klopt, maar vind t evengoed zorgelijk! Sinds hij voor ons getekend heeft maakt hij Muldertjes! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Mmmmmm....Heb ik dat niet eerder geschreven, dit seizoen? Laat Hahn eerst maar een stabiel seizoen keepen? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Straks gaat hij (Lijdensweg) nog beweren dat Mulder achter dat vuurwerk van eergister zat....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 april 2014 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 april 2014 - 15:15 schreef Milo het volgende:Mmmmmm....Heb ik dat niet eerder geschreven, dit seizoen? Laat Hahn eerst maar een stabiel seizoen keepen? veel mensen, is ook zo, de Kuip is een lastige plaats voor keepers. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 april 2014 - 12:50 schreef Stylzz het volgende:[..] klopt, maar vind t evengoed zorgelijk! Sinds hij voor ons getekend heeft maakt hij Muldertjes! Bizar he, was mij ook al opgevallen.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 april 2014 - 15:19 schreef Arie.Klooster het volgende:Straks gaat hij (Lijdensweg) nog beweren dat Mulder achter dat vuurwerk van eergister zat.... Goh, dat ik daar niet aan dacht !!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 april 2014 - 12:50 schreef Stylzz het volgende:[..] klopt, maar vind t evengoed zorgelijk! Sinds hij voor ons getekend heeft maakt hij Muldertjes! Eerst maar eens afwachten zodra hij bij Feyenoord is ... even de tijd geven net zoals Erwin Mulder die heeft gekregen !!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 april 2014 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 april 2014 - 15:19 schreef Arie.Klooster het volgende:Straks gaat hij (Lijdensweg) nog beweren dat Mulder achter dat vuurwerk van eergister zat.... er was reeds n huiszoeking! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik geef je er 10.000 € voor.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kan niet, dit staat in de 020-kotsbak opgeslagen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kan niet, er staat Rotterdam op die dozen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Is dekmantel. Om Feyenoordsupporters de schuld te geven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dan geef ik je er 5000€ voor geile.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik was niet bij de huiszoeking he |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Denk je dat je dan beter Lucius maar belt.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
stuur maar n app Renato |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 april 2014 - 13:30 schreef Stylzz het volgende:[..] Tegen PSV degelijk. Maar was ook niet veel te doen. Ene momentje had je de kop kunnen kosten, al was dat misschien wel een overtreding. Mag ik je even quoten Stylzz? ....
quote: |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ok dan was t niet degelijk en geen overtreding? |
|
|