|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Moest ie uit zijn doel komen dan, had ie hem er helemaal makkelijk overheen kunnen schieten. Lex staat veel te ver te verdedigen van die Pietro en daarom kan hij hem magistraal met een hoog schot over Mulder heen lichten. Daar kon Mulder nooit bij, hoe hoog die ook wilt springen. Die bal daalde perfect.. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Mulder en Hahn moeten in staat worden geacht de klus in het doel te klaren. De Wolf zat gisteren op Fox Hahn nogal af te zeiken vanwege foutjes tegen "quote(ons) Sparta unquote"in de nacompetitie. Ondertussen ging Sparta redelijk kansloos de boot in tegen Dordt. Hahn heeft meer uitstraling dan Mulder en zijn fysiek is ook imposanter. Maar misschien dat de komst van Warner Erwin tot grotere hoogte stuwt. Waar het uiteindelijk omgaat is welke sluitpost heeft het vertrouwen van zijn verdedigers en hoe staat de hoofdtrainer er tegenover. Mulder is een raadselachtig vraagstuk voor mij en mijn idee is dat de komst van Warner bedoelt is om deze puzzle op te lossen. Volgens mij vond Ronald Koeman hem niet professioneel omdat hij, en hij was helaas niet de enige, geen idee had hoe Feyenoord er in de stand voorstond vorig jaar. |
|
|
|
|
FR-1908Arno
|
|
|
quote:Op donderdag 24 juli 2014 - 09:31 schreef RenatoBos het volgende:[..] Moest ie uit zijn doel komen dan, had ie hem er helemaal makkelijk overheen kunnen schieten. Lex staat veel te ver te verdedigen van die Pietro en daarom kan hij hem magistraal met een hoog schot over Mulder heen lichten. Daar kon Mulder nooit bij, hoe hoog die ook wilt springen. Die bal daalde perfect.. Nee het was weer die twijfel, 1) Joris had stroop op zijn rolstoelwielen dus was niet vooruit te branden, 2) van Steenvoorden stond helemaal verkeerd en 3 ) Mulder was weer eens aan het twijfelen :-( De gedacht van moet ik wel uitkomen of niet koste ook na de 1-0 bijna de 2-0, dat die bal naast ging was meer geluk dan wijsheid ! En waar de opvatting vandaan komt dat Immers dit had gedaan vind ik te makkelijk, hij's middevelder en loopt zich rot als aanjager moet hij nu ook nog laatste man spelen en ecventueel keper ? Het is geen Kuijt :-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 24 juli 2014 - 09:42 schreef FR-1908Arno het volgende:[..] Nee het was weer die twijfel, 1) Joris had stroop op zijn rolstoelwielen dus was niet vooruit te branden, 2) van Steenvoorden stond helemaal verkeerd en 3 ) Mulder was weer eens aan het twijfelen :-( De gedacht van moet ik wel uitkomen of niet koste ook na de 1-0 bijna de 2-0, dat die bal naast ging was meer geluk dan wijsheid ! En waar de opvatting vandaan komt dat Immers dit had gedaan vind ik te makkelijk, hij's middevelder en loopt zich rot als aanjager moet hij nu ook nog laatste man spelen en ecventueel keper ? Het is geen Kuijt :-) Mulder deed het prima (in deze situatie he), hij dekt de korte hoek en beslist om te blijven staan omdat Immers Pietro 'aanpakt', te slap in mijn ogen omdat ie veel te ver van Pietro staat. Dit doelpunt komt uit een dood spelmoment. Iedereen kiest zijn mannetje bij deze situatie. Ik begrijp niet wat Joris of Steenvoorden in deze situatie daar mee heeft te maken. Immers had in deze veel korter moeten dekken, zodat Pietro dit magistrale schot niet had kunnen maken. Mulder twijfelde niet, hij bleef staan omdat Immers Pietro 'aanpakte'.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 24 juli 2014 - 10:12 schreef RenatoBos het volgende:[..] Mulder deed het prima (in deze situatie he), hij dekt de korte hoek en beslist om te blijven staan omdat Immers Pietro 'aanpakt', te slap in mijn ogen omdat ie veel te ver van Pietro staat. Dit doelpunt komt uit een dood spelmoment. Iedereen kiest zijn mannetje bij deze situatie. Ik begrijp niet wat Joris of Steenvoorden in deze situatie daar mee heeft te maken. Immers had in deze veel korter moeten dekken, zodat Pietro dit magistrale schot niet had kunnen maken. Mulder twijfelde niet, hij bleef staan omdat Immers Pietro 'aanpakte'.. Mulder is hartstikke lang, als hij gereageerd had, had ie m kunnen plukken, maar hij bleef door zijn knieën gezakt bij de eerste paal blunderen.
Koekoek. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Of tie hem had kunnen pakken betwijfel ik, hij staat zeker door zijn knieën gezakt maar de lob is geweldig.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hij anticipeert op een schot in de hoek, niet op die lob.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 24 juli 2014 - 10:28 schreef Stylzz het volgende:[..] Mulder is hartstikke lang, als hij gereageerd had, had ie m kunnen plukken, maar hij bleef door zijn knieën gezakt bij de eerste paal blunderen. Koekoek. En dat doet hij vaak, eigenlijk altijd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
t leek wel n aap. z'n armpjes hingen bijna op de grond. totdat hij tegen t netje ging, want toen was Immers aan de beurt met veel misbaar. en DE ARMEN IN DE LUCHT. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
1 en al drama die hele mulder,ze hebben geen kans gehad en toch vliegt er weer een bal in tegen op zo een knullige manier.mulder anticipeert nooit ergens op die dooie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Meer ervaring in verdediging.... Ook een manier om ondermaatse doelmannen te maskeren. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ha, je bent het er mee eens? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mulder eerste doelman: 'Hij heeft krediet opgebouwd'
Erwin Mulder lijkt de strijd om de positie van eerste doelman te hebben gewonnen. De keeper keepte de laatste wedstrijd tegen Real Sociedad volledig en dat lijkt er op te wijzen dat concurrent Warner Hahn voorlopig genoegen moet nemen met een plek op de bank.
Volgens voormalig goalie Joop Hiele is dat terecht. Hij heeft natuurlijk wel krediet opgebouwd. Keepen bij een club in de top drie van de Eredivisie is wezenlijk anders dan, met alle respect, in de Jupiler League'', zegt hij in het Algemeen Dagblad. ''Hahn heeft het lang zeer behoorlijk gedaan in Dordrecht, maar het was wel frappant dat zijn prestatiecurve na de bekendmaking van zijn overstap naar Feyenoord naar beneden ging."
Hahn zal echter ook een kans krijgen, meent zijn voormalige coach Harry van der Ham, die Feyenoord in een interview openlijk tipte over zijn sluitpost. "Ze zullen Warner niet voor niets naar De Kuip hebben gehaald. Hij gaat een keer een kans krijgen, de vraag is alleen of dat nu al is." Bron:AD |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 - 09:32 schreef RenatoBos het volgende:Mulder eerste doelman: 'Hij heeft krediet opgebouwd'[ afbeelding ] Erwin Mulder lijkt de strijd om de positie van eerste doelman te hebben gewonnen. De keeper keepte de laatste wedstrijd tegen Real Sociedad volledig en dat lijkt er op te wijzen dat concurrent Warner Hahn voorlopig genoegen moet nemen met een plek op de bank.Volgens voormalig goalie Joop Hiele is dat terecht. Hij heeft natuurlijk wel krediet opgebouwd. Keepen bij een club in de top drie van de Eredivisie is wezenlijk anders dan, met alle respect, in de Jupiler League'', zegt hij in het Algemeen Dagblad. ''Hahn heeft het lang zeer behoorlijk gedaan in Dordrecht, maar het was wel frappant dat zijn prestatiecurve na de bekendmaking van zijn overstap naar Feyenoord naar beneden ging." Hahn zal echter ook een kans krijgen, meent zijn voormalige coach Harry van der Ham, die Feyenoord in een interview openlijk tipte over zijn sluitpost. "Ze zullen Warner niet voor niets naar De Kuip hebben gehaald. Hij gaat een keer een kans krijgen, de vraag is alleen of dat nu al is." Bron:AD Ha ha, welk krediet? De bloopers? Ik HOOP alleen dat ie geen eerste keeper wordt , want dan wordt het weer een gemiste kans op een titel ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 - 10:08 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ha ha, welk krediet? De bloopers? Ik HOOP alleen dat ie geen eerste keeper wordt , want dan wordt het weer een gemiste kans op een titel ... Al was het maar om jouw te zieken dan liever geen titel.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Mooi weten we ook weer dar je GEEN ECHTE SUPPORTER BEN ... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Woehoeeeeee..
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Domme-, feitelijk infantiele uitspraak. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind dat hij infantiel staat te keepen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Haha, daar pas mijn uitspraak dan goed bij ... |
|
|
|
|
stray
|
|
|
quote:Op maandag 19 maart 2012 - 21:41 schreef lijdensweg het volgende:[..] Als ik nu WEER moet zeggen dat ik ANTI-MULDER ben dan zijn er die hier nooit hebben opgelet!! Dan ben ik al vanaf de eerste keer dat ik hem zag keepen .... En van de andere die jij noemt ben ik het zeker wel mee eens op Karim El Ahmadi na. Bakkal en Cabral zijn ook spelers die ik niet graag zie voetballen. Die staan op het veld met een air van: Kijk eens hoe goed ik ben. Walgelijk gewoon Hier dan maar bij laten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
KUT . iedere keer koester ik hoop als ik n lichtje zie branden. maar helaas. niet verkocht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hahn ging vandaag schandalig in de fout begreep ik. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Een grote fout inderdaad maar verder oké ... daar geef ik hem ook 2 seizoenen voor, net zoals bij Erwin Mulder. Daarna ga ik mijn conclusie , zoals bij alle spelers !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 augustus 2014 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Het goede nieuws. Dat valt nog op. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, bij Mulder hoop je altijd dat t bij 1 fout blijft. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: L had het elders anders over blundertje..(?) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja en verder fantastisch gekeept ... |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote: Dat is precies wat ik op Mulder tegen heb. Hij doet niet anders dan anticiperen. En als zijn inschatting (anticipatie) verkeerd uitpakt, dan heeft hij helemaal niets in huis om dan nog te reageren. Ik wil een tijger in het doel, - geen verkeersagent! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 03 augustus 2014 - 08:14 schreef Nick4F het volgende:[..] Dat is precies wat ik op Mulder tegen heb. Hij doet niet anders dan anticiperen. En als zijn inschatting (anticipatie) verkeerd uitpakt, dan heeft hij helemaal niets in huis om dan nog te reageren. Ik wil een tijger in het doel, - geen verkeersagent! Precies een dooie mus in de goal is het, met een reactievermogen van niks ... |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Mulder ziet het spel niet ! Hij is bang! Geeft niks maar geef het toe. Hij zakt door z,n knieën ??? Doe je toch alleen bij 1op een ! Komt niet over als : godver die bal is voor mij . Ja sorry mischien tunnel visie , ik erger me kapot iedere keer weer ! Maar uitfluiten NEE dat heeft geen zin word tie nog onzekerder Die 2goal tegen ajax de 3-2 was de druppel . Goed dat Lodewijks weg is . |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 03 augustus 2014 - 10:14 schreef broer van Ted het volgende:Mulder ziet het spel niet ! Hij is bang! Geeft niks maar geef het toe. Hij zakt door z,n knieën ??? Doe je toch alleen bij 1op een ! Komt niet over als : godver die bal is voor mij . Ja sorry mischien tunnel visie , ik erger me kapot iedere keer weer ! Maar uitfluiten NEE dat heeft geen zin word tie nog onzekerder Die 2goal tegen ajax de 3-2 was de druppel . Goed dat Lodewijks weg is . Waren Lodewijks en Mulder maar weg !!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Triester en triester dat deze man in het doel staat. Bij de 1-0 komt hij weer niet uit, even later doet hij weer iets heel raars.. Zoals beloofd:
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
geen geintje. Dit is lachwekkend dat dit niveau prof kan zijn. Joh , op de amateurvelden staan veel betere keepers als deze clown. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Alleen Mulder zorgt al voor paniek bij je verdediging, hoeft de tegenstander niet eens voor op te komen dagen. Gozer heeft praktisch niks te doen en nog komt ie over als een incompetente kluns. Komt hij zijn doel uit dan heeft hij er niks te zoeken, blijft ie staan dan had hij gvd eens moeten bewegen. Maar zoals sommige hier zal ik hem geduldig nog 4 seizoenen geven want oh wat is het toch een keeper in ontwikkeling. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Ik ga overigens niet zeggen dat Hahn het zo wel zal laten zien maar de tijd van hand boven het hoofd houden van Mulder is hoop ik wel voorbij.... Nu nog inzien dat Immers je eeuwig als middelmatige ploeg zal laten functioneren en dan ben je al een stuk op weg. Zonder Pelle zie je de tekortkomingen van Immers nog duidelijker. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 01:56 schreef G-child het volgende:Ik ga overigens niet zeggen dat Hahn het zo wel zal laten zien maar de tijd van hand boven het hoofd houden van Mulder is hoop ik wel voorbij.... Nu nog inzien dat Immers je eeuwig als middelmatige ploeg zal laten functioneren en dan ben je al een stuk op weg. Zonder Pelle zie je de tekortkomingen van Immers nog duidelijker. Helemaal met je eens. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Strijd is leuk maar als dat ten koste gaat van doelpunten en tempo... Dan maar niet! En eerlijk hoeveel duels wint hij nou eigenlijk? Draven om te draven... Maar nu draaf ik een beetje door offtopic. Weltrusten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
n beetje om het verschil aan te geven tussen n keeper en n keeper. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Haha, welke is Erwin Mulder? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
allebei niet, ze houden allebei wel ballen vast. De ene zijn alleen groter. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Spero vivamente che anche andare Feyenoord per rendersi conto che Erwin Mulder ci sembrano infine se uno vuole vedere miglioramento nella squadra! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Wow, je hebt Google Translate gevonden. Proficiat. |
|
|
|