|
|
lijdensweg
|
|
|
Dus om het even duidelijk te maken: Ik ben niet blij dat Erwin Mulder heeft bijgetekend. Maar dat zal geen verrassing zijn. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hehehe....laat maar zitten :) |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
MULDER///ONZEKEREKEEPERBIJBALLENINZ'NVOETEN
Desalniettemin Mulder///HELD |
|
|
|
|
Geboren in Rotterdam
|
|
|
Enorm veel geleuter in de vorm van: maar hij groeit nog steeds. Ik wil geen keeper die nog steeds groeit, ik wil een keeper die er staat. De aanvallers van de tegenpartij moeten het al dun door de broek voelen lopen als ze op hem afgaan. Dat zal bij Mulder nooit gebeuren |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 26 april 2012 - 17:20 schreef lijdensweg het volgende:[..] Bij mij is de eerste indruk heilig. Die heeft mij nog NOOIT in de steek gelaten!! Dus waarom zou ik dat veranderen? Omdat ie in de afgelopen tijd bewezen heeft dat ie groeiende is misschien..? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik hoop het voor die jongen maar dat zal mijn gedachte over Mulder niet veranderen. Daar ben en blijf ik heel standvastig in! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 26 april 2012 - 19:26 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik hoop het voor die jongen maar dat zal mijn gedachte over Mulder niet veranderen. Daar ben en blijf ik heel standvastig in! Ook als hij je ongelijk bewijst door bijvoorbeeld de terechte eerste keus te worden van het Nederlands elftal..? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 26 april 2012 - 23:15 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ook als hij je ongelijk bewijst door bijvoorbeeld de terechte eerste keus te worden van het Nederlands elftal..? Tuurlijk! Is hetzelfde als mijn mening over L. Die zal ook nooit veranderen ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 26 april 2012 - 23:15 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ook als hij je ongelijk bewijst door bijvoorbeeld de terechte eerste keus te worden van het Nederlands elftal..? Blijft dan maar lekker dromen! Dat gaat NOOIT gebeuren .............. Eerste keus van het nederlands elftal! Hahahahahaha. Ben je wel goed wijs? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
we moeten het er mee doen..... maar iedereen ziet toch wel,,dat t nooit echt top zal worden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wij hebben na zondag de minste doelpunten tegen van de gehele Eredivisie..!!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En natuurlijk ook...De meeste vóór.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
was maar één held en dat was Siekie Held van B D |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij bent ook een held bode.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat zijn jouw woorden.. Nee dacht ik niet.. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Leuk hoor dat deze topic het nog zo goed doet. Het heeft enige tijd gekost, maar de naam van de topic klopt als een bus.......... MULDER/HELD! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mulder angsthaas? Dat beeld raakt steeds meer verleden tijd. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Clasie was goed, maar qua belangrijkste momenten Mulder mijn motm. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Zo dat werd ook eens tijd dat ie een keer de punten binnen sleepte voor Feyenoord. Maar dan nog wordt het NOOIT mijn keeper |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 17:18 schreef lijdensweg het volgende:Zo dat werd ook eens tijd dat ie een keer de punten binnen sleepte voor Feyenoord. Maar dan nog wordt het NOOIT mijn keeper Zó interessant is die mening niet meer hoor. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Net zo onbelangrijk is het wat jij er over zegt! Hahahaha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Mooi man, ben blij dat je ook jouw eigen mening op lage waarde schat, hahahaha. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Bert van Marwijk schijnt te overwegen Mulder mee te nemen naar het EK! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahahahaha ,wat is dit bananasplit? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 17:33 schreef FR-Henk het volgende:[..] Mooi man, ben blij dat je ook jouw eigen mening op lage waarde schat, hahahaha. Hahahaha het is maar net met welke waarde jij tevreden ben! Blijkbaar met weinig ..... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Pionnen klaar te zetten en af te wassen? |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Even kijken of je nog honger had! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Maar vandaag was het prima wat hij liet zien, niks op aan te merken. Als hij deze vorm nog twee wedstrijden vasthoud zie ik ons nog tweede worden. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
mulder keepte prima op de juiste momenten.als je zo doorgaat heb ik ook niks meer te klagen over je.
Come On Feyenoord! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 18:02 schreef lijdensweg het volgende:[..] Hahahaha het is maar net met welke waarde jij tevreden ben! Blijkbaar met weinig ..... In dit geval met heel weinig... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 17:18 schreef lijdensweg het volgende:Zo dat werd ook eens tijd dat ie een keer de punten binnen sleepte voor Feyenoord. Maar dan nog wordt het NOOIT mijn keeper Boudje Boudje L dat is een lul, L dat is een lul, L dat is een lul Boudje Boudje L dat is een lul, L dat is een lul, L dat is een lul.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Stond geweldig vandaag.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik snap je maar nee Clasie voor mij.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
groeide in de wedstrijd... eerste helft bleef hij twee keer aan de grond genageld bij schoten.. en stond weer n paar keer te ver voor t doel... matige spelhervattingen... de tweede helft veel zekerder en n paar goede reddingen.......... vandaag n 7,5 van mij. |
|
|
|
|
ted
|
|
|
Ik ben ook geen fan van mulder en heb hem een drama genoemd !vanmiddag 1 moment dat hij weer stond te kijken bij een schot op doel in de eerste helft (maar net naast) en dat ik dacht :G.ver daar gaan we weer . Maar nee hoor op dat na geweldig gekeept , echt ! Ik hoop dat tie woensdag ook weer zo goed keept . "salute" |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Heerlijk gekeept natuurlijk vandaag. Het enige waar ik me over blijf verbazen is dat hij bij voorzetten (geen corners) van de zijkant altijd zo dicht bij de eerste paal staat dat hij ballen g richting tweede paal niet kan verdedigen. Ook niet op de lijn.
Maar goed, vandaag zeker de held. Ook mijn MOTM toch. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Mulder heeft het goed gedaan tegenn Az is niet in moeilijk heden geweest dus heb ik hem een 6.5 gegeven ga zo door |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 21:45 schreef Alexmem het volgende:Heerlijk gekeept natuurlijk vandaag. Het enige waar ik me over blijf verbazen is dat hij bij voorzetten (geen corners) van de zijkant altijd zo dicht bij de eerste paal staat dat hij ballen g richting tweede paal niet kan verdedigen. Ook niet op de lijn. Maar goed, vandaag zeker de held. Ook mijn MOTM toch. Het is gewoon geen volwaardige keeper! Hij komt gewoon tekort, dat roep ik al jaren! Hij is gewoon niet compleet en dus niet goed genoeg voor Feyenoord ....... |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ik begrijp de kracht van herhaling hoor, maar jouw mening hierover is bekend. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Daarom blijf ik het herhalen. Voor alle anderen die het niet onder ogen willen zien! |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 23:24 schreef lijdensweg het volgende:[..] Daarom blijf ik het herhalen. Voor alle anderen die het niet onder ogen willen zien! wat is je doel dan? |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Het blijven herhalen van een mening is niet gelijk aan anderen iets onder ogen willen zien. In dit geval is dat herhalen dan ook geen kracht maar een zwakte, een tekortkoming. Zo subjectief als de pest. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 23:24 schreef lijdensweg het volgende:[..] Daarom blijf ik het herhalen. Voor alle anderen die het niet onder ogen willen zien! herhaling zn v herhaling (-en mv) [hɛrˈhalɪŋ] keer dat iets opnieuw gebeurt;= doublure Dit incident is een herhaling van dat van gisteren. bij herhaling meer dan één keer;= vaker Ik heb je bij herhaling gewaarschuwd. in herhaling vervallen hetzelfde meermalen opnieuw doen Ik heb geprobeerd je te overtuigen, maar ik val nu in herhaling met mijn argumenten. |
|
|
|