|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Daar kan ik niet mee zitten ... dat je het niet gelooft! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Ja, maar je post zoveel! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Sorry L. maar Renatootje heeft wel gelijk. Dat bashen is de oorzaak en de beeldvorming het gevolg. Ik zou je er ook zo van verdenken... |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote:Op maandag 25 augustus 2014 - 21:50 schreef lijdensweg het volgende:[..] Als jij een speler bekritiseren vergelijkt met Feyenoord in een kwaad daglicht zetten. dan wil ik wel eens weten hoe jij denkt over supporters die dreigen, rellen en vernielen !!! Die noem ik 'debielen' ... en juist die zetten Feyenoord in een kwaad daglicht. Dus kom met nog zo'n lompe opmerking !!! kom op man. lees je sommige verhalen eens terug. Die waren niet op een speler gericht maar op Feyenoord. Maar weet je... laat maar, you say patato, i say pateto. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 25 augustus 2014 - 22:00 schreef koekie het volgende:[..] kom op man. lees je sommige verhalen eens terug. Die waren niet op een speler gericht maar op Feyenoord. Maar weet je... laat maar, you say patato, i say pateto. Kom dan eens met die verhalen !!! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Teveel leeswerk? ;-))) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 25 augustus 2014 - 21:40 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat vindt jij en een paar anderen ... Dat kan en mag , dat respecteer ik . Maar een andere mening mag ook , hoe een ander daar dan ook over denkt. Zwart, wit of grijs. Als iemand Erwin Mulder een topkeeper vind dan is dat zijn goed recht. Zal ik tegenin gaan ... Zoals vele hier tegen mij ingaan. Mooi toch ? Ieder zijn eigen ding , mening ... jij en respect, ...... lijkt me een wat vreemde combinatie |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: ZO die is wel in de bullseye !! + 1 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat mag je vinden, heb ik geen enkele moeite mee ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Als jij daar blij van wordt! Toppie ... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: helaas voor jou dus |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Jij bent de 1000 posts ook al gepasseerd. Iets met een balk en een splinter ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mulder spreekt wens uit: Zeker als jonge speler wil je jezelf ontwikkelen
Erwin Mulder komt al sinds het seizoen 2007/08 uit voor Feyenoord, maar speelde nog nooit Europees voetbal na augustus met zijn club. In de zomer van 2010 ging het mis tegen AA Gent, in 2012 lukte het de club niet langs Sparta Praag te geraken en vorig seizoen liep het verkeerd af tegen Kuban Krasnodar. Nu staat Feyenoord op de drempel van de groepsfase van de Europa League: donderdagavond moet de klus geklaard worden.
De Champions League haalde de club niet, na de uitschakeling tegen Besiktas. Maar na een 1-1 remise tegen Zorya Luhansk in Oekraïne, een week geleden, mag Feyenoord in De Kuip nu wel een ticket gaan veroveren voor de groepsfase. Mulder hunkert daarnaar, zo zegt hij in een interview met Feyenoord Magazine. "Zeker als jonge speler wil je jezelf ontwikkelen, daarvoor is het zeer belangrijk om Europees voetbal te spelen", legt de 25-jarige doelman uit.
Mulder speelde al 118 wedstrijden in de Eredivisie en 11 in de voorronden van de Champions- en Europa League. Hij zegt dat Feyenoord nu al enkele jaren aanhikt tegen de groepsfase van een Europese competitie. "De afgelopen twee seizoenen zijn we uitgeschakeld in de voorronde, dus dit seizoen moet het eens gebeuren dat we de groepsfase halen. Het zou voor iedereen bij Feyenoord een goede ervaring zijn, iedereen wordt daar beter van", denkt de keeper. Bron:Voetbalzone |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hij ziet zichzelf nog als een jonge speler?? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ja. Als hij speler van Feyenoord kan zijn, dan moet ik dan ook kunnen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Doe je best T, willen is kunnen..!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik bel alvast naar Fred.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ben Mulder zat. Wil een nieuwe |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Een nieuwe Mulder ? Liever niet !!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Mulder///HELD! heeft ons wel in leven gehouden in Kiev! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Het werd eens tijd !!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waardeloze lul, moet er zo snel mogelijk uit. Straks mijn Excel bestand weer bijwerken. Gewoon 3 houdbare ballen!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 augustus 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Terecht? Anders pas ik hem aan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Terecht. Zou er aan willen toevoegen: angstig angstig angstig angstig angstig etc De man heeft daardoor een negatief effect op zijn team.
En in de uitwedstrijd tegen Zorya, bij de 1-0 (vrije trap), stelt ie de helft van z'n muur op NAAST het doel! |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Komt wel, komt niet zou ik veranderen in steevast op de lijn blijven staan bij ballen vanaf de zijkant |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Clasie ging ook aardig tekeer tegen hem bij de 3-2.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoe Clasie uit zijn dak gaat tegen Mulder bij de 3-2 zegt alles. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:21 schreef FR-Henk het volgende:Terecht. Zou er aan willen toevoegen: angstig angstig angstig angstig angstig etc De man heeft daardoor een negatief effect op zijn team. En in de uitwedstrijd tegen Zorya, bij de 1-0 (vrije trap), stelt ie de helft van z'n muur op NAAST het doel! Was inderdaad knullig. Bij het lijstje?
quote: True. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Heb ik gemist denk ik ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zou ik doen. Een VENT schreeuwt z'n muur op de juiste plek. Een knulletje is vooral met zichzelf bezig. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Zijn positie is na deze wedstrijd onhoudbaar. Helaas heb ik ook mijn twijfels bij Hahn. Talentvol, maar beduidend minder onder druk. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:41 schreef Els het volgende:Zijn positie is na deze wedstrijd onhoudbaar. Helaas heb ik ook mijn twijfels bij Hahn. Talentvol, maar beduidend minder onder druk. Als Hahn nu ook eens 4 jaar de tijd krijgt ... Dan komt het met Hahn goed ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:41 schreef Els het volgende:Zijn positie is na deze wedstrijd onhoudbaar. Helaas heb ik ook mijn twijfels bij Hahn. Talentvol, maar beduidend minder onder druk. Jammer dat het zo lang heeft moeten duren ... |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Dat weet ik niet, want ik heb juist mijn twijfels over zijn mentale weerbaarheid. Bij Dordrecht was hij erg goed in de meeste wedstrijden, maar bij de belangrijke niet. Nadat hij voor Feyenoord had getekend, ging het met hem bergafwaarts en hij heeft zicht ten opzichte van een keeper die enorm ter discussie stond, onvoldoende kunnen bewijzen. Dat geeft te denken. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ja, achteraf is dat jammer. Ik hoop dat je gelijk hebt en dat Hahn nu zijn kans grijpt. Want Graafland is echt geen optie. |
|
|
|
|
Maupstar
|
|
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:41 schreef Els het volgende:Zijn positie is na deze wedstrijd onhoudbaar. Helaas heb ik ook mijn twijfels bij Hahn. Talentvol, maar beduidend minder onder druk. eens, maar wie dan? geen Vermeer.....probeer Hahn eerst maar, hopelijk geen Kuipvrees...... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 00:10 schreef Peckerwood het volgende:[..] eens, maar wie dan? geen Vermeer.....probeer Hahn eerst maar, hopelijk geen Kuipvrees...... Ik heb Kuipvrees er inderdaad al in potlood staan. Maar hij moet de kans krijgen om zich te bewijzen. En de eerstvolgende wedstrijd is niet in De Kuip en daarna Willem II. Moet niet al te spannend zijn, toch? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Gisterenavond teruggezien in de samenvatting. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:37 schreef FR-Henk het volgende:[..] Zou ik doen. Een VENT schreeuwt z'n muur op de juiste plek. Een knulletje is vooral met zichzelf bezig. Eens. Vanavond even aanpassen en wat netter maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 augustus 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Waar heb je die samenvatting gezien dan? Op Fox? Of ergens anders.... |
|
|
|