BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mulder HELD!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 31 augustus 2014 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 15:48 schreef Stylzz het volgende:
laatste potje Erwin!
Yesssssssssssssssssssssssssssssssssssssss , eindelijk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stylzz
 Stylzz - zondag 31 augustus 2014 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 17:10 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Yesssssssssssssssssssssssssssssssssssssss , eindelijk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hahaha
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 31 augustus 2014 - 17:11   quote  deeplink  
Pfffff..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 31 augustus 2014 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 17:10 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Kut man, nu moet je een ander onderwerp zoeken.
Barabas
 Barabas - zondag 31 augustus 2014 - 17:19   quote  deeplink  
Beste Erwin,

Hartstikke bedankt voor je inzet in de afgelopen seizoenen. Helaas moeten we concluderen dat je het niet hebt gered. Dit seizoen was het matig tot slecht, dat zal je niet kunnen ontkennen. We hebben lang, misschien langer dan goed is, ons vertrouwen in je uitgesproken, maar je begrijpt dat dit niet langer kan. We zijn per slot van rekening een topclub dus deze situatie moet per direct verbeteren. Vandaar de beslissing van vandaag.

Je bent uiteraard van harte welkom om de bank warm te houden, maar als je nu niet langer wil blijven dan begrijpen we dat. In Utrecht en op Kralingen zoeken ze nog een keeper dus ga je gang en sla je vleugels uit.

Met vriendelijke groet, Barabas

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2014 door Barabas --
broer van Ted
 broer van Ted - zondag 31 augustus 2014 - 17:22   quote  deeplink  
Zoiets ja
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 31 augustus 2014 - 17:23   quote  deeplink  
Heeft die gozer geen Facebook? Stuur het ff daarheen!
Stylzz
 Stylzz - zondag 31 augustus 2014 - 17:26   quote  deeplink  
wat een kut vrije trap ;')
Bilall
 Bilall - zondag 31 augustus 2014 - 17:26   quote  deeplink  
Rot op Mulder. Vermeer is nummer 1, beste keeper van Nederland.
Dit doet mijn hart goed.
Barabas
 Barabas - zondag 31 augustus 2014 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 17:26 schreef Bilall het volgende:
Rot op Mulder. Vermeer is nummer 1, beste keeper van Nederland.
Dit doet mijn hart goed.
Kom er maar in....
Barabas
 Barabas - zondag 31 augustus 2014 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 17:23 schreef Bosifyable het volgende:
Heeft die gozer geen Facebook? Stuur het ff daarheen!
Hij leest mee... Na de wedstrijd ff uithuilen, naar huis en dan lezen...
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 31 augustus 2014 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 17:19 schreef Barabas het volgende:
Beste Erwin,

Hartstikke bedankt voor je inzet in de afgelopen seizoenen. Helaas moeten we concluderen dat je het niet hebt gered. Dit seizoen was het matig tot slecht, dat zal je niet kunnen ontkennen. We hebben lang, misschien langer dan goed is, ons vertrouwen in je uitgesproken, maar je begrijpt dat dit niet langer kan. We zijn per slot van rekening een topclub dus deze situatie moet per direct verbeteren. Vandaar de beslissing van vandaag.

Je bent uiteraard van harte welkom om de bank warm te houden, maar als je nu niet langer wil blijven dan begrijpen we dat. In Utrecht en op Kralingen zoeken ze nog een keeper dus ga je gang en sla je vleugels uit.

Met vriendelijke groet, Barabas
Wat een LUL verhaal !!!
Barabas
 Barabas - zondag 31 augustus 2014 - 17:38   quote  deeplink  
Kusje?
YannickFR1212
 YannickFR1212 - zondag 31 augustus 2014 - 17:43   quote  deeplink  
Erwin, hou de bank lekker warm jongen
Nicotti
 Nicotti - zondag 31 augustus 2014 - 17:44   quote  deeplink  
Slotje :)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 31 augustus 2014 - 17:46   quote  deeplink  
Sarcast..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 31 augustus 2014 - 19:29   quote  deeplink  
Feyenoord neemt Mulder in bescherming

600x400-01706608.jpg

Er komt zondag geen reactie van Erwin Mulder op de naderende komst van Kenneth Vermeer. De 28-jarige sluitpost verruilt Ajaks voor Feyenoord en wordt in De Kuip de grote concurrent van Mulder.

Mulder keepte zondag nog tegen FC Twente (0-0) en was daarin met enkele knappe reddingen niet onbelangrijk. Voor het duel in Enschede lekte het nieuws over Vermeer echter al uit. De reactie daarop was interessant geweest, maar Feyenoord neemt Mulder in bescherming.

De Rotterdammers hebben laten weten dat de 25-jarige sluitpost niet voor de camera's verschijnt. Mulder was sinds de winterstop van het seizoen 2010/11 eerste keeper van Feyenoord, maar lijkt nu genoegen te moeten gaan nemen met een rol als reservekeeper. Vermeer is immers ook tweede goalie bij Ajaks en zal niet naar De Kuip komen om ook daar de bank warm te houden. De viervoudig international wordt maandag gepresenteerd.
Bron:Voetbalprimeur
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 31 augustus 2014 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 19:29 schreef RenatoBos het volgende:
Feyenoord neemt Mulder in bescherming

[ afbeelding ]

Er komt zondag geen reactie van Erwin Mulder op de naderende komst van Kenneth Vermeer. De 28-jarige sluitpost verruilt Ajaks voor Feyenoord en wordt in De Kuip de grote concurrent van Mulder.

Mulder keepte zondag nog tegen FC Twente (0-0) en was daarin met enkele knappe reddingen niet onbelangrijk. Voor het duel in Enschede lekte het nieuws over Vermeer echter al uit. De reactie daarop was interessant geweest, maar Feyenoord neemt Mulder in bescherming.

De Rotterdammers hebben laten weten dat de 25-jarige sluitpost niet voor de camera's verschijnt. Mulder was sinds de winterstop van het seizoen 2010/11 eerste keeper van Feyenoord, maar lijkt nu genoegen te moeten gaan nemen met een rol als reservekeeper. Vermeer is immers ook tweede goalie bij Ajaks en zal niet naar De Kuip komen om ook daar de bank warm te houden. De viervoudig international wordt maandag gepresenteerd.
Bron:Voetbalprimeur
Hij zwaait al !!! Toedeledoekie ... Allemaal zwaaien de volgende thuiswedstrijd!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2014 door lijdensweg --
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 31 augustus 2014 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 17:38 schreef Barabas het volgende:
Kusje?
Een judaskus ???
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 31 augustus 2014 - 20:06   quote  deeplink  
JanM
 JanM - zondag 31 augustus 2014 - 20:15   quote  deeplink  
Keepte vandaag een foutloze wedstrijd dus wat moeten we met die Vermeer vraag ik me af. Wel lachen om die zure reactie van De Boer net te zien, maar de glimlach die dat veroorzaakte was helaas maar tijdelijk ...
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 31 augustus 2014 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 20:15 schreef JanM het volgende:
Keepte vandaag een foutloze wedstrijd dus wat moeten we met die Vermeer vraag ik me af. Wel lachen om die zure reactie van De Boer net te zien, maar de glimlach die dat veroorzaakte was helaas maar tijdelijk ...
Och, hij keepte eens een foutloze wedstrijd .... Had ie dat maar vaker gedaan dan was ie niet zo afgeschreven !!!
Buiten dat, ik ben blij met een andere keeper al is het een neus !!! Al had ik liever gezien dat Warner Hahn zijn kans had gekregen .
MMM
 MMM - zondag 31 augustus 2014 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 20:15 schreef JannM het volgende:
Keepte vandaag foutloze wedstrijd dus wat moeten we met die Vermeer vraag ik me af. Wel lachen om die zure reactie van De Boer net te zien, maar de glimlach die dat veroorzaakte was helaas maar tijdelijk ...
Haha schei uit man. Hij heeft maar 1 keer in actie moeten komen. Kijk eens naar mijn lijstje hoe belachelijk veel fouten deze slechte keeper al gemaakt heeft dit seizoen.

Die Vermeer is een neus en dat staat me ook tegen, maar Mulder kan er niks van.
sevillana
 sevillana - zondag 31 augustus 2014 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 14:52 schreef Els het volgende:

[..]

Mogelijk, maar dat weten zowel jij en ik niet. Ik vind het begrijpelijk dat je het niet in Mulder ziet zitten, er zijn ook een aantal spelers waar ik weinig vertrouwen in heb. Waar ik moeite mee heb, is dat jij niet gewoon zakelijk kunt zeggen dat je hem om bepaalde redenen niet geschikt vindt voor Feyenoord, maar dat je iemand (Mulder, maar ook mensen hier op het forum) kleineert, louter en alleen omdat jij het niet in ze ziet zitten.
Als je nou echt alles bent wat je beweert te zijn, dan moet jij toch weten dat er andere, volwassenere manieren zijn, om met elkaar om te gaan?
that's the question, wie is hij eigenlijk,die L.?
JanM
 JanM - zondag 31 augustus 2014 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 20:19 schreef MMM het volgende:

[..]

Haha schei uit man. Hij heeft maar 1 keer in actie moeten komen. Kijk eens naar mijn lijstje hoe belachelijk veel fouten deze slechte keeper al gemaakt heeft dit seizoen.

Die Vermeer is een neus en dat staat me ook tegen, maar Mulder kan er niks van.
Als je een lijstje bijgehouden had van Vermeer's blunders was die zeker zo lang. Wat heb ik vaak gelachen om die clown. En nu moet ik hem gaan steunen omdat hij ons mooie shirt mag gaan dragen? Geef me ff wat tijd!
sevillana
 sevillana - zondag 31 augustus 2014 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 15:13 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ikke wel, ik ben geen meeloper! Die huilt en lach met elke 'onbekwame' speler ... Ik heb mijn keuzes
Ik huil en lach met Feyenoord ...
stakker...
Stylzz
 Stylzz - zondag 31 augustus 2014 - 20:24   quote  deeplink  
Ik kan me vooral 1 wedstrijd herinneren.
sevillana
 sevillana - zondag 31 augustus 2014 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 17:19 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Kut man, nu moet je een ander onderwerp zoeken.
that can be a problem
Stylzz
 Stylzz - zondag 31 augustus 2014 - 20:25   quote  deeplink  
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 31 augustus 2014 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 20:24 schreef Stylzz het volgende:
Ik kan me vooral 1 wedstrijd herinneren.
Utrecht uit..:d:-)
Stylzz
 Stylzz - zondag 31 augustus 2014 - 20:26   quote  deeplink  
sevillana
 sevillana - zondag 31 augustus 2014 - 20:27   quote  deeplink  
en hoe moet dat nu verder met Hahn?
tomson
 tomson - zondag 31 augustus 2014 - 20:28   quote  deeplink  
Mulder is nog steeds Feyenoorder ! Al dat natrappen, om de ogen uit je kop te schamen dat jullie zo op de man spelen. Ik heb nog het nog nooit nooit uit mijn bek gekregen paaar iemand nepfeyenoorder te noemen maar hier zitten er dus echt een paar...gadverdamme !!
Stylzz
 Stylzz - zondag 31 augustus 2014 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 20:28 schreef tomson het volgende:
Mulder is nog steeds Feyenoorder ! Al dat natrappen, om de ogen uit je kop te schamen dat jullie zo op de man spelen. Ik heb nog het nog nooit nooit uit mijn bek gekregen paaar iemand nepfeyenoorder te noemen maar hier zitten er dus echt een paar...gadverdamme !!
Ach voor een hoop is t gewoon drie jaar ergernis geweest.
raket
 raket - zondag 31 augustus 2014 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 20:26 schreef Stylzz het volgende:
[ filmpje ]
Zo kan je over Mulder wel een film maken van 120 minuten:)helemaal super dit.Feyenoord is uit de schulden en ze gaan nu de zwake broeders bedanken voor hun bewezen diensen en weer proberen er een echte topclub van te maken.Als het van geel nu nog lukt een top spits te strikken neem ik een tattoo van van Geel op m'n rug
raket
 raket - zondag 31 augustus 2014 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 20:30 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ach voor een hoop is t gewoon drie jaar ergernis geweest.
Ha ha.Zo is het.Het was gewoon onkunde
tomson
 tomson - zondag 31 augustus 2014 - 20:32   quote  deeplink  
Die jongen heeft jarenlang naar zijn beste kunnen ons shirt verdedigd. En nu hij dan op het 2e plan komt nog effe karaktermoord te plegen op die jongen. Stelletje lafbekken, niet Vermeer is een snavel maar kijk liever eens in de spiegel of zo.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2014 door tomson --
Stylzz
 Stylzz - zondag 31 augustus 2014 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 20:32 schreef tomson het volgende:
Die jongen heeft jarenlang naar zijn beste kunnen ons shirt verdedigd. En nu hij dan op het 2e plan komt nog effe karaktermoord te plegen op die jongen. Stelletje lafbekken, niet Vermeer is een snavel maar kijk liever eens in de spiegel of zo.
ik kan mezelf nog elke dag recht aankijken jonguh!
raket
 raket - zondag 31 augustus 2014 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 20:32 schreef tomson het volgende:
Schei toch uit.Na 43 jaar ben ik klaar met die onzin.Ik wil gewoon het best Feyenoord team.Vermeer is gewoon een top keeper
tomson
 tomson - zondag 31 augustus 2014 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 20:33 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik kan mezelf nog elke dag recht aankijken jonguh!
Ik heb jou inhoudelijk je mening horen geven, daar is niks mis mee. Maar sommige mensen menen die jongen nog even af te moeten fikken. Beneden alle peil vind ik het.
Stylzz
 Stylzz - zondag 31 augustus 2014 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 20:35 schreef tomson het volgende:

[..]

Ik heb jou inhoudelijk je mening horen geven, daar is niks mis mee. Maar sommige mensen menen die jongen nog even af te moeten fikken. Beneden alle peil vind ik het.
heb ze niet gezien, maar dat kan van dezelfde types zijn als ik altijd oversla.
tomson
 tomson - zondag 31 augustus 2014 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 20:35 schreef raket het volgende:

[..]

Schei toch uit.Na 43 jaar ben ik klaar met die onzin.Ik wil gewoon het best Feyenoord team.Vermeer is gewoon een top keeper
Is prima toch ? Maar vind jij het ook nodig om hem nou voor alles wat mooi en lelijk is uit te maken ?
PieterBos
 PieterBos - zondag 31 augustus 2014 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 14:52 schreef Els het volgende:

[..]

Mogelijk, maar dat weten zowel jij en ik niet. Ik vind het begrijpelijk dat je het niet in Mulder ziet zitten, er zijn ook een aantal spelers waar ik weinig vertrouwen in heb. Waar ik moeite mee heb, is dat jij niet gewoon zakelijk kunt zeggen dat je hem om bepaalde redenen niet geschikt vindt voor Feyenoord, maar dat je iemand (Mulder, maar ook mensen hier op het forum) kleineert, louter en alleen omdat jij het niet in ze ziet zitten.
Als je nou echt alles bent wat je beweert te zijn, dan moet jij toch weten dat er andere, volwassenere manieren zijn, om met elkaar om te gaan?
Volledig eens!!!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 31 augustus 2014 - 20:41   quote  deeplink  
Mulder ontwikkelde niet, Vermeer heeft meer internationale ervaring etc.
Heb Mulder tot vorig jaar gesteund, maar helaas...Het werd niet beter.
raket
 raket - zondag 31 augustus 2014 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 20:36 schreef Stylzz het volgende:

[..]

heb ze niet gezien, maar dat kan van dezelfde types zijn als ik altijd oversla.
Oja dat was ik waarschijnlijk,ha,ha
raket
 raket - zondag 31 augustus 2014 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 20:36 schreef tomson het volgende:

[..]

Is prima toch ? Maar vind jij het ook nodig om hem nou voor alles wat mooi en lelijk is uit te maken ?
Heb je gelijk in.Maar het is denk een hoop frustatie wat er uit komt bij de supporters.Ben hen zo zat.Maar om hem als persoon aan te vallen is ook weer te gek.Jongens niet doen
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 31 augustus 2014 - 20:51   quote  deeplink  
Baal dat hij plaats moet maken voor Vermeer. Vind Vermeer aantoonbaar beter.
Had dan hahn een kans gegeven.
Verder eens met Tomson, de jongen is en blijft een Feyenoorder. Iets meer respect op z'n tijd mag wel hoor.
MMM
 MMM - zondag 31 augustus 2014 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 20:23 schreef JanM het volgende:

[..]

Als je een lijstje bijgehouden had van Vermeer's blunders was die zeker zo lang. Wat heb ik vaak gelachen om die clown. En nu moet ik hem gaan steunen omdat hij ons mooie shirt mag gaan dragen? Geef me ff wat tijd!
Niet zoveel als Mulder.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 31 augustus 2014 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 20:53 schreef MMM het volgende:

[..]

Niet zoveel als Mulder.
Inderdaad.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 31 augustus 2014 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 20:23 schreef JanM het volgende:

[..]

Je hoeft HEM niet te steunen , heb ik bij Erwin Mulder ook niet gedaan.
Ik ben wel altijd achter Feyenoord blijven ondanks alle minnen in een elftal ...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mulder HELD!!!

0.0440781