|
|
Leonidas
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 20:28 schreef tomson het volgende:Mulder is nog steeds Feyenoorder ! Al dat natrappen, om de ogen uit je kop te schamen dat jullie zo op de man spelen. Ik heb nog het nog nooit nooit uit mijn bek gekregen paaar iemand nepfeyenoorder te noemen maar hier zitten er dus echt een paar...gadverdamme !! Tomson, helemaal mee eens jongen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Slotje dan maar ??? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Dit is de mores van een echte topclub. Happel zette Treytel voor de EC finale op de bank. Uit de beelden van Studio Sport blijkt dat Rutte zelf ook goed kon keepen. Ben blij dat hij aandacht besteedt aan de situatie. Het ligt mijns inziens ook voor een belangrijk deel aan die hopeloze keeperstrainer Lodewijks. Die eruit en Bas van Noortwijk een frikadellenkar bemannen op het stadionplein en dan ben je klaar voor de Coolsingel.
Ik zeg met Rembrandt op doel en Jens in de muur zal geen andere ploeg graag tegen ons spelen of punten pakken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Grappig...Wie opent de Topic VERMEER///HELD straks? |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 20:28 schreef tomson het volgende:Mulder is nog steeds Feyenoorder ! Al dat natrappen, om de ogen uit je kop te schamen dat jullie zo op de man spelen. Ik heb nog het nog nooit nooit uit mijn bek gekregen paaar iemand nepfeyenoorder te noemen maar hier zitten er dus echt een paar...gadverdamme !! +1. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nee hoor, ik heb geen helden topic nodig om voor Feyenoord te zijn !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 21:15 schreef sportdwaas het volgende:Dit is de mores van een echte topclub. Happel zette Treytel voor de EC finale op de bank. Uit de beelden van Studio Sport blijkt dat Rutte zelf ook goed kon keepen. Ben blij dat hij aandacht besteedt aan de situatie. Het ligt mijns inziens ook voor een belangrijk deel aan die hopeloze keeperstrainer Lodewijks. Die eruit en Bas van Noortwijk een frikadellenkar bemannen op het stadionplein en dan ben je klaar voor de Coolsingel. Ik zeg met Rembrandt op doel en Jens in de muur zal geen andere ploeg graag tegen ons spelen of punten pakken. Dat ben ik met je eens !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: Als ie niet op de bank wilt zitten, is het een idee. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Op naar de volgende 'mindere' die eruit moet !!! Wie oh wie ???
Lex Immers ...
Het duurt helaas even maar we gaan de goeie kant op met Feyenoord !!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 06:43 schreef lijdensweg het volgende:[..] Op naar de volgende 'mindere' die eruit moet !!! Wie oh wie ??? Lex Immers ... Het duurt helaas even maar we gaan de goeie kant op met Feyenoord !!! Alle zwakkere broeders lijken nu een echt (beter) alternatief te hebben ja.. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tijd dat de zwakkere broeders beter gaan worden nu ze concurrentie hebben, tijd van lanterfanteren is voorbij, sterker door strijd..!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dat van te weinig progressie is precies datgene wat iedereen heeft kunnen zien.
Blijf ik mezelf afvragen wat de rol van Lodewijks is geweest in de stagnatie van Erwins ontwikkeling. Of hield het gewoon op? Was de bovengrens bereikt? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eens zien of die Mulder hiervan leert. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Keepte gisteren ineens opvallend goed ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Opvallend is pas dat hij er toen nog niets vanaf wist. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Hij voelt dat aan... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Mulder//Ongeschikt!! Hahn//Ongeschikt!! (schijnbaar)
In ieder geval blij dat er eindelijk iemand anders in die goal komt te staan. Lullig voor jou Mulder maar je bent niet goed genoeg. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Ja kale prof. Lodewijks ? Gaat naar Guus als trainer . Ik vind het een slijmbal you tube filmpje laat hem in alle glorie zien met het tunnel incident van Mathijsen . Ouwe jongens krentenbrood cynisch lachend toen iedereen weer richting eigen kleedkamer ging . Kan me niet voorstellen dat de huidige ned elftal keepers blij met hem zijn . Wat heeft hij gewonnen als keeper . |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Het lijkt mij ook een prutser.... Maar zeker weten doe ik het niet.
Weet iemand hoe het werkelijk zit met de kunde van Lodewijks? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hou op hoor Jan.. Hij heeft 1 bal op doel gekregen van Mokotjo en die pakte hij goed, maar niet overdrijven. Hij heeft verder niets te doen gehad. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vermeer is beter dan Mulder punt uit,zoveel forumleden wilde Mulder op het 2 e plan en dat is nu gebeurd , veel caracter als je dat durft...... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 16:16 schreef MMM het volgende:[..] Hou op hoor Jan.. Hij heeft 1 bal op doel gekregen van Mokotjo en die pakte hij goed, maar niet overdrijven. Hij heeft verder niets te doen gehad. Was bij de Mulder van de laatste weken absoluut een doelpunt geweest! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Erg zat!! Juist daarom heeft ie Feyenoord teveel punten gekost. Ik ben zeer benieuwd hoe ie er mee om gaat ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 13:30 schreef Barabas het volgende:Dat van te weinig progressie is precies datgene wat iedereen heeft kunnen zien. Blijf ik mezelf afvragen wat de rol van Lodewijks is geweest in de stagnatie van Erwins ontwikkeling. Of hield het gewoon op? Was de bovengrens bereikt? Lodewijks kan niet beter, Mulder kan niet beter .... Alle twee ongeschikt voor Feyenoord !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 09:22 schreef RenatoBos het volgende:[..] Tijd dat de zwakkere broeders beter gaan worden nu ze concurrentie hebben, tijd van lanterfanteren is voorbij, sterker door strijd..!! Tijd voor de volgende fase/stap ... Op naar de titel ??? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Tsja, .. kwil niet zeggen dat ik er ontevreden mee ben, Vermeer is natuurlijk wel een redelijk goede doelman, weliswaar ook met de nodige foutjes maar okay. Besef daarbij ook dat Mulder zich niet echt aan het verbeteren is. Alhoewel ik toch liever een beetje behoorlijke spits had zien komen.
Grote bijkomend voordeel is naar mijn idee dat we vooralsnog (ff) van het azijn pissen van L. verlost zijn? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 19:42 schreef sevillana het volgende:Tsja, .. kwil niet zeggen dat ik er ontevreden mee ben, Vermeer is natuurlijk wel een redelijk goede doelman, weliswaar ook met de nodige foutjes maar okay. Besef daarbij ook dat Mulder zich niet echt aan het verbeteren is. Alhoewel ik toch liever een beetje behoorlijke spits had zien komen. Grote bijkomend voordeel is naar mijn idee dat we vooralsnog (ff) van het azijn pissen van L. verlost zijn? Uhuh ?? Er zitten nog genoeg 'mindere spelers' in de selectie ... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: En op wie ga je nu ongegeneerd bashen? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: nou, ik wens je daar weer veel genot mee. maar noteer gelijk bij deze ff dat de meeste forum bezoekers het nu wel gehad hebben om keer op keer jouw negatieve kritieken te zien verschijnen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Immers? Schaken? Mathijsen? Nelom? te Vrede? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 19:53 schreef sevillana het volgende:[..] nou, ik wens je daar weer veel genot mee. maar noteer gelijk bij deze ff dat de meeste forum bezoekers het nu wel gehad hebben om keer op keer jouw negatieve kritieken te zien verschijnen. Ik zal proberen het beschaaft te houden ;-) |
|
|
|
|
rene rotterdam
|
|
|
A.U.B slotje erop....wat een gezeik gewogen niet goed genoeg voor ONS feyenoord. |
|
|
|
|
impreza
|
|
|
Mulder is en was een Feyenoord onwaardige keeper. Ik hoop echt dat Vermeer het veel beter gaat doen en punten pakt. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: Oh was Feyenoord van jullie. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Maar waarom bashen? Gewoon vinden dat ze niet goed genoeg zijn, is ruim voldoende. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ik zou het bijna beschaafd gedrag gaan noemen ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ach Els, zie het maar een beetje als "get your kicks on route 66", maar dan anders.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 21:15 schreef sportdwaas het volgende:Dit is de mores van een echte topclub. Happel zette Treytel voor de EC finale op de bank. Uit de beelden van Studio Sport blijkt dat Rutte zelf ook goed kon keepen. Ben blij dat hij aandacht besteedt aan de situatie. Het ligt mijns inziens ook voor een belangrijk deel aan die hopeloze keeperstrainer Lodewijks. Die eruit en Bas van Noortwijk een frikadellenkar bemannen op het stadionplein en dan ben je klaar voor de Coolsingel. Ik zeg met Rembrandt op doel en Jens in de muur zal geen andere ploeg graag tegen ons spelen of punten pakken. Minister Rutte kon die keepen hij kan toch alleen maar goed kletsen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Effe he...Mulder is GEEN Feyenoord-onwaardige keeper. Hij was wel degelijk de eerste jaren van belang. Er zat echter geen groei in en in het hogere level van de laatste jaren kan hij niet meer aantikken.
Evengoed: respect. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 18:23 schreef lijdensweg het volgende:[..] Lodewijks kan niet beter, Mulder kan niet beter .... Alle twee ongeschikt voor Feyenoord !!! Lodewijks zeker, Mulder kan misschien nog profijt trekken van de situatie. Met zijn opmerkingen over Mulder en Hahn geeft van Geel ook een zwaar schot voor de boeg van de coaching |
|
|
|
|
g.massop
|
|
|
van geel is kennet de nieuwe spits????? |
|
|
|