BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mulder HELD!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 september 2014 - 01:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 19:42 schreef sevillana het volgende:
Tsja, .. kwil niet zeggen dat ik er ontevreden mee ben, Vermeer is natuurlijk wel een redelijk goede doelman, weliswaar ook met de nodige foutjes maar okay.
Besef daarbij ook dat Mulder zich niet echt aan het verbeteren is.
Alhoewel ik toch liever een beetje behoorlijke spits had zien komen.

Grote bijkomend voordeel is naar mijn idee dat we vooralsnog (ff) van het azijn pissen van L. verlost zijn?
Nodige foutjes tja, die neus heeft hij nu eenmaal, das zijn pech. Spits had ook zeker gewenst geweest maar een goede doelman is ook erg belangrijk.

Wat L betreft iets te naïef gedacht vrees ik Sev, dat azijnpissen zit nou eenmaal in hem, zelfs bij verlies krijgt Erwin nog de schuld ook al zit ie heel de wedstrijd op de bank..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 september 2014 - 01:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 19:53 schreef sevillana het volgende:

[..]

nou, ik wens je daar weer veel genot mee. maar noteer gelijk bij deze ff dat de meeste forum bezoekers het nu wel gehad hebben om keer op keer jouw negatieve kritieken te zien verschijnen.
Joh..
sportverteller
 sportverteller - dinsdag 02 september 2014 - 10:33   quote  deeplink  
Het grootste probleem van Mulder is zijn uitstraling / imago.
G-child
 G-child - dinsdag 02 september 2014 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 10:33 schreef sportverteller het volgende:
En kwaliteiten als keeper... Tijd van middelmaat mag eens over zijn. En ja ik vind vermeer twee klassen beter!
ViezeFurr
 ViezeFurr - dinsdag 02 september 2014 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 10:33 schreef sportverteller het volgende:
Uitstraling alleen is onzin. Als hij er ondanks zijn uitstraling vol in kleumde en overtuigend keepte was er niks aan de hand. Het is gewoon allemaal afwachtend en twijfelachtig. Heb hem ook nog nooit boos zien worden op de verdediging bijvoorbeeld. Dat bestaat in mijn ogen niet.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 02 september 2014 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 10:46 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Uitstraling alleen is onzin. Als hij er ondanks zijn uitstraling vol in kleumde en overtuigend keepte was er niks aan de hand. Het is gewoon allemaal afwachtend en twijfelachtig. Heb hem ook nog nooit boos zien worden op de verdediging bijvoorbeeld. Dat bestaat in mijn ogen niet.
?

Hij liep vorig jaar juist vaak met zijn armen te wapperen en liep ie quasi boos een paar meter van zijn doellijn naar voren bij een tegengoal...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 september 2014 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 18:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

?

Hij liep vorig jaar juist vaak met zijn armen te wapperen en liep ie quasi boos een paar meter van zijn doellijn naar voren bij een tegengoal...
en niemand keek op of om...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 02 september 2014 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 18:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

en niemand keek op of om...
Yup.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 02 september 2014 - 19:57   quote  deeplink  
Ik vind het al belachelijk dat ze hem 4 a 5 jaar de tijd hebben gegeven ... Na 2 seizoenen had ik het al gezien !!!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 02 september 2014 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 19:57 schreef lijdensweg het volgende:
Ik vind het al belachelijk dat ze hem 4 a 5 jaar de tijd hebben gegeven ... Na 2 seizoenen had ik het al gezien !!!
Tsja, maar wat wil je daar nou mee duidelijk maken.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 02 september 2014 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 19:58 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Tsja, maar wat wil je daar nou mee duidelijk maken.
Dat het zo lang heeft moeten duren !!!
RL010
 RL010 - dinsdag 02 september 2014 - 20:04   quote  deeplink  
Mulder held?

Als je na 5 seizoenen geen progress maakt moet je plaats maken Mulder. Dat heb je helaas niet gedaan en daarom is Hahn/Vermeer gehaald. Ik lees dat mulder geen uitstraling heeft en dat heeft ook niet zoals wel veel meer keepers. Maar het maakt mij echt geen zak uit hoe of wat , als ie die ballen maar houd. Mulder heeft veel vertrouwen (5jaar) gehad van trainer en club en supporters ondanks veel blunders waardoor we net verliezen of gelijk spelen en geen kampioen Europees speelde. Iedereen hoopte dat het een top keeper word, ondanks zijn foutjes(fouten), maar helaas blijft het een middelmatig keeper. Ik vind Vermeer veel beter dan die ... die nu eerste keeper is in 020 en geen penalty kan houden. Als Vermeer niet blunderd eerste wedstrijden dragen alle supperters hem de kuip uit als ie verkocht word voor veel €, Manchester wilde hem niet zomaar. En ik Vind het wel getuigen van lef als je van 020 naar feyenoord komt. Nu word kenneth verguisd in z'n geboorte plaats en als hij blunderd bij ons uitgekotst. Jammer voor Erwin maar top voor feyenoord
RL010
 RL010 - dinsdag 02 september 2014 - 20:07   quote  deeplink  
En dan het gezicht van de boer en de reacties uit 020 nu die naar Rotterdam is: onbetaalbaar!

Heb deze post aangepast: j*den = 020 nu.
Dit was een van m'n eerste post maar er zullen vast mensen Zijn die dit als antisementisme zien en sentimenteel gaan doen, dus speciaal voor deze gevoelige mensen pas ik het aan naar 020....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2014 door RL010 --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 02 september 2014 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 20:03 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat het zo lang heeft moeten duren !!!
Niet elke andere doelman is een verbetering. Keepersniveau is toch al vrij laag in dit land.
Mulder zit ook in die middelmaat.
En ja, de financiën zijn ruimer, dan kijk je makkelijker naar een andere keeper.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 september 2014 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 20:07 schreef RL010 het volgende:
En dan het gezicht van de boer en de reacties uit 020 nu die naar Rotterdam is: onbetaalbaar!

Dit was een van m'n eerste post maar er zullen vast mensen Zijn die dit als antisementisme zien en sentimenteel gaan doen, dus speciaal voor deze gevoelige mensen pas ik het aan naar 020....
Beetje joodse actie😉
Welkom overigens man..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2014 door RenatoBos --
sevillana
 sevillana - dinsdag 02 september 2014 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 01:18 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nodige foutjes tja, die neus heeft hij nu eenmaal, das zijn pech. Spits had ook zeker gewenst geweest maar een goede doelman is ook erg belangrijk.

Wat L betreft iets te naïef gedacht vrees ik Sev, dat azijnpissen zit nou eenmaal in hem, zelfs bij verlies krijgt Erwin nog de schuld ook al zit ie heel de wedstrijd op de bank..
(ff) + ?
sevillana
 sevillana - dinsdag 02 september 2014 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 01:18 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Joh..
not?
jacky chan
 jacky chan - dinsdag 02 september 2014 - 21:56   quote  deeplink  
Weet je wie uitstraling had????"....................ed de goey
RL010
 RL010 - dinsdag 02 september 2014 - 21:56   quote  deeplink  
@ thanks renato. Joodse actie? Probeer het zelfde te zeggen met andere woorden. Voordat ik na 1 bericht verwijderd word. Maar als ik ze joden mag noemen zonder verwijderd te worden top hahaha.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2014 door RL010 --
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 02 september 2014 - 22:19   quote  deeplink  
Joden heb ik tot op heden nooit gecorrigeerd zien worden. Kanker, of kk, whatever, wordt minder op prijs gesteld door verschillende leden, maar komt ook door een stukje forum geschiedenis.
RL010
 RL010 - dinsdag 02 september 2014 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 21:56 schreef jacky chan het volgende:
Weet je wie uitstraling had????"....................ed de goey
Haha ja joh. Ed zou deze tijd reclame maken voor beugels met z'n voortanden haha. Maar hield wel goede ballen tegen en reddingen waar je het een week later nog nog over had.
RL010
 RL010 - dinsdag 02 september 2014 - 22:37   quote  deeplink  
Ok ik pas me aan
Geen kk meer
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 september 2014 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 21:17 schreef sevillana het volgende:

[..]

not?
Zeker wel..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 september 2014 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 22:37 schreef RL010 het volgende:
Ok ik pas me aan
Geen kk meer
Thanx..d:-)
Much appreciated..
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 03 september 2014 - 00:34   quote  deeplink  
Mulder grap 1: Na de 3-1 van Loegansk zei Mulder tegen Clasie, ik dacht dat het een indirecte vrije trap was dus liet ik hem maar lopen omdat van Geel tijdens de spelregel les had gezegd dat ik niet kan zwarte pieten
RL010
 RL010 - woensdag 03 september 2014 - 00:42   quote  deeplink  
Np Renato

Maar on topic. Mulder was kop of munt bij elk schot op goal. Houd ie hem of houd ie hem niet. Ik weet nog wel dat je je daar niet druk om maakte omdat je dudek had. Zelf zoetebier voelde meer vertrouwder. Bij mulder denk je bij elke bal het zal toch niet.....
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 september 2014 - 00:47   quote  deeplink  
Dat gevoel kreeg ik nou ook meer en meer..
tomson
 tomson - woensdag 03 september 2014 - 00:51   quote  deeplink  
Elke vrije trap werd billenknijpen. Leek wel Russische roulette zo af en toe.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 september 2014 - 00:53   quote  deeplink  
russian-roulette-smiley.gif
tomson
 tomson - woensdag 03 september 2014 - 00:56   quote  deeplink  
Precies. Maar zijn stap terug is voor sommige geobsedeerden nog steeds geen reden om nu eens een beetje minder hard om hun gelijk te schreeuwen. We geloven het wel...
RL010
 RL010 - woensdag 03 september 2014 - 00:59   quote  deeplink  
Dacht dat ik de enigste was maar laatste jaren had ik het elke wedstrijd. Soms een paar weken niet en dan weer wel. Met een goede keep heb je dat niet. Mis is een top keeper nog wel beter dan een spits. Geeft het team veel meer vertrouwen. Met een goede spits kan je wel scoren maar als je elke keer een onnodige bal tegen krijgt blijft het team onzeker.
RL010
 RL010 - woensdag 03 september 2014 - 01:03   quote  deeplink  
Mooi is dat er veel anti Mulder supporters nu roepen dat ze die jood niet willen hebben. Echt als je maar wat te zeiken heb toch....
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 september 2014 - 01:05   quote  deeplink  
Je kunt het toch nooit goed doen voor iedereen..
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 03 september 2014 - 02:57   quote  deeplink  
Mulder heeft onze steun nodig. Als wij hem nu ook nog gaan afbranden hoe je niks over.
broer van Ted
 broer van Ted - woensdag 03 september 2014 - 06:25   quote  deeplink  
NAC uit in 2010 ! Mijn1e post bij HL toen ergerde ik me al + is alleen maar toegenomen door het gekluns van Mulder. ,k heb ook gekeept en ook ben ik ,n paar tanden verloren toen ik spits was er erin kleunde . Amateurvoetbal dat wel maar ,k zie het wel hoor zeker met al die herhalingen je kan nota bene het beeldje voor beeldje bekijken .
Wanneer Mulder het "licht" ziet ben ik de 1e die toe geeft tja ............
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 03 september 2014 - 08:52   quote  deeplink  
Die wandelt na dit seizoen gratis weg.
Verdient ie ook wel.
MMM
 MMM - woensdag 03 september 2014 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 08:52 schreef FR-Henk het volgende:
Die wandelt na dit seizoen gratis weg.
Verdient ie ook wel.
Prima toch.
broer van Ted
 broer van Ted - woensdag 03 september 2014 - 09:18   quote  deeplink  
Iedreen blij
Nick4F
 Nick4F - woensdag 03 september 2014 - 09:28   quote  deeplink  
Statistieken zeggen mij helemaal niets. De meeste forumbezoekers hebben het drama van Mulder op dezelfde manier ervaren: het vertrouwen nam beetje bij beetje af, en tenslotte zat men in de rats bij ieder schot op doel. Dat zijn onze statistieken! Het zou er wel eens mee te maken kunnen hebben dat wij 4 jaar geleden helemaal nergens waren, en dat vervolgens ieder jaar de verwachting en dus ook de druk toenam. Aan die druk is Erwin ten onder gegaan.
Het kon echt niet meer, - hij werd minder ipv beter. Ik vind Vermeer gewoon een fantastische keeper, maar wat hem in mijn ogen een ideale aanwinst maakt is dat hij gewend is onder dezelfde hoogspanning te keepen als bij Feyenoord het geval is. Dat moet je bij 'kleine clubkeepers'(Babos, Aarts) altijd eerst maar eens zien.
Ik hoop dat het legioen hem in alle vertrouwen een beetje tijd en vooral veel ondersteuning geeft. Dan hebben we echt een kanjer en een attractie op de goal.
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 03 september 2014 - 10:23   quote  deeplink  
De keizer is dood. Leve de keizer
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 03 september 2014 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 06:25 schreef broer van Ted het volgende:
NAC uit in 2010 ! Mijn1e post bij HL toen ergerde ik me al + is alleen maar toegenomen door het gekluns van Mulder. ,k heb ook gekeept en ook ben ik ,n paar tanden verloren toen ik spits was er erin kleunde . Amateurvoetbal dat wel maar ,k zie het wel hoor zeker met al die herhalingen je kan nota bene het beeldje voor beeldje bekijken .
Wanneer Mulder het "licht" ziet ben ik de 1e die toe geeft tja ............
Dat 'licht' ziet ie nooit! Dat zit niet in zijn karakter ... Daarom verbeter hij zich ook niet conform de normen van een topclub !!!
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 03 september 2014 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 01:03 schreef RL010 het volgende:
Mooi is dat er veel anti Mulder supporters nu roepen dat ze die jood niet willen hebben. Echt als je maar wat te zeiken heb toch....
Vermeer is meer dan welkom !!! Dus waar heb jij het over ???
Barabas
 Barabas - woensdag 03 september 2014 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 20:07 schreef RL010 het volgende:

Stoor me er totaal niet aan.

Anti.... Waar ben je dan eigenlijk tegen? Wat betekent Semiet in het woord semitisme? Volgens de dikke Van Dale zijn Semieten Arabieren....
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 september 2014 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 10:48 schreef Barabas het volgende:

[..]

Stoor me er totaal niet aan.

Anti.... Waar ben je dan eigenlijk tegen? Wat betekent Semiet in het woord semitisme? Volgens de dikke Van Dale zijn Semieten Arabieren....
Sterker nog, of t klopt moet iemand maar opzoeken, als je antsemiet letterlijk neemt haat je echt hele grote bevolkingsgroepen, Arabieren, Joden, Afrikanen, Indiërs noem maar op.

Dan heb je t nogal druk.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 03 september 2014 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 11:05 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Sterker nog, of t klopt moet iemand maar opzoeken, als je antsemiet letterlijk neemt haat je echt hele grote bevolkingsgroepen, Arabieren, Joden, Afrikanen, Indiërs noem maar op.

Dan heb je t nogal druk.
Snavels zijn genoeg.
VVout
 VVout - woensdag 03 september 2014 - 11:20   quote  deeplink  
Wat een geneuzel hier, koppen zeg.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 september 2014 - 11:21   quote  deeplink  
http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/27821-als-ik-mulder-was-zou-ik-zo-rap-mogelijk-vertrekken.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

De meest opvallende transfer in Nederland was deze zomer toch wel de overstap van Kenneth Vermeer naar Feyenoord. Voetbal International peilde de mening van diverse ervaringsdeskundigen. Is het wel een slimme zet van Feyenoord? En kan Vermeer niet kapot gaan aan de anti-Amsterdamse sentimenten?

Ed de Goeij
'Feyenoord wil een zo goed mogelijke keeper hebben en als Vermeer dan op de markt komt, kan ik begrijpen dat de club hem haalt. Natuurlijk, waarom niet? Mulder heeft het vorig jaar niet onaardig gedaan, maar maakt nu weer een twijfelachtige indruk. Hoe jammer dat ook voor Erwin is, dat zijn simpelweg de feiten. Bij een topclub hoort concurrentie. Daar wordt de club alleen maar beter van. Vermeer verdient dan ook alle steun.'

Joop Hiele
'Ik zie het probleem niet van de overgang. De club wil een kwaliteitsverbetering. Dan maakt het niet uit waar de keeper vandaan komt. Natuurlijk snap ik de sentimenten, maar het is maar voetbal, hoor. Geef die jongen toch een kans! Je kunt niet ontkennen dat Mulder matig aan het seizoen is begonnen en Vermeer ontegenzeggelijk een goede keeper is. Als Vermeer gewoon zijn niveau haalt, hoor je niemand meer. Dan heeft Feyenoord er een topkeeper bij.'

Henk Timmer
'Als ik Van Geel was geweest, had ik nooit de reservekeeper van Ajax als eerste doelman naar De Kuip gehaald. Vermeer is natuurlijk echt een Ajax-gezicht. Deze transfer brengt een groot risico met zich mee. Als de fans je niet willen, heb je een groot probleem. Babos, Aerts, Zoetebier, ze gingen allemaal kapot aan de achterban in De Kuip. Maar laten we eerlijk zijn: Vermeer is natuurlijk een betere keeper dan Mulder. Vooral op het gebeid van ervaring en persoonlijkheid. Als ik Mulder was, zou ik zo rap mogelijk vertrekken uit De Kuip.'
ViezeFurr
 ViezeFurr - woensdag 03 september 2014 - 11:25   quote  deeplink  
Henk Timmer.... Haha die kon de ballen net zo mooi in het doel kijken als Mulder. Als het goed is begrijpt Mulder zelf ook wel dat hij niet goed genoeg is.
Barabas
 Barabas - woensdag 03 september 2014 - 11:51   quote  deeplink  
Dat zal Erwin niet met je eens zijn...

100%.... Wat voor sportman zou hij zijn als hij zich neerlegt bij de mening van een ander?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 september 2014 door Barabas --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 september 2014 - 11:52   quote  deeplink  
Dit zegt zo veel over een karakter:
http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/27822-teleurgestelde-doelman-ontbreekt-op-training-feyenoord.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Op de openbare training van woensdagochtend was Erwin Mulder de grote afwezige op Varkenoord. De officiële lezing luidt dat de doelman bezig is met een binnenprogramma, maar de teleurstelling over zijn toekomstige rol als tweede keeper zal ongetwijfeld meespelen.

Morgen trainen de mannen van coach Fred Rutten besloten. Vermoedelijk laat Mulder zich dan, uit het zicht van supporters en media, wél op het veld zien. Door de opvallende en onverwachte komst van Kenneth Vermeer lijkt Mulder, van wie het contract volgende zomer afloopt, genoegen te moeten nemen met een plek op de bank.

Ronald Graafland blijf de derde goalie van Feyenoord. PEC Zwolle huurt Warner Hahn voor één seizoen. De club uit het oosten van het land heeft géén optie tot koop.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mulder HELD!!!

0.0444331