BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mulder HELD!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - woensdag 03 september 2014 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 11:05 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Sterker nog, of t klopt moet iemand maar opzoeken, als je antsemiet letterlijk neemt haat je echt hele grote bevolkingsgroepen, Arabieren, Joden, Afrikanen, Indiërs noem maar op.

Dan heb je t nogal druk.
Professor Finkelstein heeft een leuk boek geschreven over dit onderwerp.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 03 september 2014 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 11:52 schreef Stylzz het volgende:
Dit zegt zo veel over een karakter:
http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/27822-teleurgestelde-doelman-ontbreekt-op-training-feyenoord.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Op de openbare training van woensdagochtend was Erwin Mulder de grote afwezige op Varkenoord. De officiële lezing luidt dat de doelman bezig is met een binnenprogramma, maar de teleurstelling over zijn toekomstige rol als tweede keeper zal ongetwijfeld meespelen.

Morgen trainen de mannen van coach Fred Rutten besloten. Vermoedelijk laat Mulder zich dan, uit het zicht van supporters en media, wél op het veld zien. Door de opvallende en onverwachte komst van Kenneth Vermeer lijkt Mulder, van wie het contract volgende zomer afloopt, genoegen te moeten nemen met een plek op de bank.

Ronald Graafland blijf de derde goalie van Feyenoord. PEC Zwolle huurt Warner Hahn voor één seizoen. De club uit het oosten van het land heeft géén optie tot koop.
Dat is een reactie van een kind van 4 jaar die ziet dat zijn laatste lolly aan zijn zusje wordt gegeven. Terwijl hij zelf net de boel heeft lopen onder kotsen van de hoeveelheid snoep heeft hij al heeft gekregen.
MMM
 MMM - woensdag 03 september 2014 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 11:21 schreef Stylzz het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/27821-als-ik-mulder-was-zou-ik-zo-rap-mogelijk-vertrekken.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

De meest opvallende transfer in Nederland was deze zomer toch wel de overstap van Kenneth Vermeer naar Feyenoord. Voetbal International peilde de mening van diverse ervaringsdeskundigen. Is het wel een slimme zet van Feyenoord? En kan Vermeer niet kapot gaan aan de anti-Amsterdamse sentimenten?

Ed de Goeij
'Feyenoord wil een zo goed mogelijke keeper hebben en als Vermeer dan op de markt komt, kan ik begrijpen dat de club hem haalt. Natuurlijk, waarom niet? Mulder heeft het vorig jaar niet onaardig gedaan, maar maakt nu weer een twijfelachtige indruk. Hoe jammer dat ook voor Erwin is, dat zijn simpelweg de feiten. Bij een topclub hoort concurrentie. Daar wordt de club alleen maar beter van. Vermeer verdient dan ook alle steun.'

Joop Hiele
'Ik zie het probleem niet van de overgang. De club wil een kwaliteitsverbetering. Dan maakt het niet uit waar de keeper vandaan komt. Natuurlijk snap ik de sentimenten, maar het is maar voetbal, hoor. Geef die jongen toch een kans! Je kunt niet ontkennen dat Mulder matig aan het seizoen is begonnen en Vermeer ontegenzeggelijk een goede keeper is. Als Vermeer gewoon zijn niveau haalt, hoor je niemand meer. Dan heeft Feyenoord er een topkeeper bij.'

Henk Timmer
'Als ik Van Geel was geweest, had ik nooit de reservekeeper van Ajax als eerste doelman naar De Kuip gehaald. Vermeer is natuurlijk echt een Ajax-gezicht. Deze transfer brengt een groot risico met zich mee. Als de fans je niet willen, heb je een groot probleem. Babos, Aerts, Zoetebier, ze gingen allemaal kapot aan de achterban in De Kuip. Maar laten we eerlijk zijn: Vermeer is natuurlijk een betere keeper dan Mulder. Vooral op het gebeid van ervaring en persoonlijkheid. Als ik Mulder was, zou ik zo rap mogelijk vertrekken uit De Kuip.'
Henk Timmer was zelf ook een waardeloze kut keeper die nooit punten heeft gepakt voor Feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 september 2014 door MMM --
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 03 september 2014 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 12:06 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Dat is een reactie van een kind van 4 jaar die ziet dat zijn laatste lolly aan zijn zusje wordt gegeven. Terwijl hij zelf net de boel heeft lopen onder kotsen van de hoeveelheid snoep heeft hij al heeft gekregen.
Wat een onzin. Natuurlijk heeft hij er nu zwaar de kloten in. Hij krijgt nu even de ruimte om de boel op een rij te zetten. Het is aan hem om wanneer dat gebeurd is orde op zaken te stellen en te vechten voor zijn plek. Over een maand zou je iets kunnen zeggen over zijn karakter of over zijn reactie.

Als je altijd iets naar eer en geweten hebt gedaan en ineens zonder aankondiging wordt vervangen dan komt dat hard aan. Dat heeft gewoon even tijd nodig.

Het valt me op dat hij voor deze episode verschrikkelijk werd afgebrand, nu in deze episode volledig afgezeken. Wij Feyenoord supporters staan bekend om onze trouw en dat wij altijd achter ons team staan. Het is nu aan ons om dat nu ook te laten zien. En niet ons gedragen zoals sommige hier doen. Snavel gedrag.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 september 2014 - 13:02   quote  deeplink  
quote:

[..]

Verplaats je eens in hem Joop, komt verdomme rauw op zijn dak dit verhaal..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 september 2014 - 13:10   quote  deeplink  
Dikke boehoe, huilie huilie.
Een vent gaat t gevecht aan of breekt de boel af.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 03 september 2014 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 13:02 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Verplaats je eens in hem Joop, komt verdomme rauw op zijn dak dit verhaal..
Ik snap de teleurstelling maar zijn reactie is verkeert. Ik kan het mij niet veroorloven bij mijn werkgever weg te blijven omdat ik teleurgesteld ben. Jij wel?
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 03 september 2014 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 13:10 schreef Stylzz het volgende:
Juist.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 september 2014 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 13:12 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Ik snap de teleurstelling maar zijn reactie is verkeert. Ik kan het mij niet veroorloven bij mijn werkgever weg te blijven omdat ik teleurgesteld ben. Jij wel?
Dat niet, eens..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 september 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 september 2014 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Nadat die de klap verwerkt heeft. Niet iedereen is uit hetzelfde hout gesneden..
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 03 september 2014 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 13:14 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nadat die de klap verwerkt heeft. Niet iedereen is uit hetzelfde hout gesneden..
Dat zeg ik. Een reactie van een kind van 4 jaar.
Peckerwood
 Peckerwood - woensdag 03 september 2014 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 12:55 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

Wat een onzin. Natuurlijk heeft hij er nu zwaar de kloten in. Hij krijgt nu even de ruimte om de boel op een rij te zetten. Het is aan hem om wanneer dat gebeurd is orde op zaken te stellen en te vechten voor zijn plek. Over een maand zou je iets kunnen zeggen over zijn karakter of over zijn reactie.

Als je altijd iets naar eer en geweten hebt gedaan en ineens zonder aankondiging wordt vervangen dan komt dat hard aan. Dat heeft gewoon even tijd nodig.

Het valt me op dat hij voor deze episode verschrikkelijk werd afgebrand, nu in deze episode volledig afgezeken. Wij Feyenoord supporters staan bekend om onze trouw en dat wij altijd achter ons team staan. Het is nu aan ons om dat nu ook te laten zien. En niet ons gedragen zoals sommige hier doen. Snavel gedrag.
Eens, ik ga die " verlosser" uit 020 niet in de weg staan maar het gebrek aan loyaliteit en inlevingsvermogen aan en in Erwin is schrikbarend. Stelletje opportunisten, laat die grabbelaar het eerst maar eens waar maken. Omdat we nou eenmaal een onsympathieke td hebben hoeven we dat zelf niet te worden hoor. Maar ja, we worden geloof ik kampioen nu, omdat Vermeer er is heb ik begrepen, of dat zijn we al zelfs?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 september 2014 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 13:16 schreef Peckerwood het volgende:

[..]

Eens, ik ga die " verlosser" uit 020 niet in de weg staan maar het gebrek aan loyaliteit en inlevingsvermogen aan en in Erwin is schrikbarend. Stelletje opportunisten, laat die grabbelaar het eerst maar eens waar maken. Omdat we nou eenmaal een onsympathieke td hebben hoeven we dat zelf niet te worden hoor. Maar ja, we worden geloof ik kampioen nu, omdat Vermeer er is heb ik begrepen, of dat zijn we al zelfs?
Mulder is gewoon niet goed genoeg, weet hij zelf ook.
en vent vecht voor zijn plek, een muis verstopt zich.

We zullen zien.
G-child
 G-child - woensdag 03 september 2014 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 13:16 schreef Peckerwood het volgende:

[..]

Wat een frustratie... 'Die grabbelaar' ed zijn zelfde soort teksten waar je tegen ageert.
En kampioen wordt je niet enkel door je keeper, Mulder is hiernaast gewoon niet goed genoeg.
Word misselijk van het gezeur over dat je dit deze jongen niet aan kan doen, dit is het leven en. concurentie binnen de topsport. Dit is deel van je taakomschrijving. Prima dagje vrij en dan weer aant werk.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 03 september 2014 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 13:12 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Ik ben werkgever en soms gebeurt dat ja. Dit altijd in overleg, Feyenoord vind het blijkbaar goed. Wat zeuren wij dan?
Het wordt een ander verhaal wanneer het te lang duurt.
Maar volgens mij is dit nu 1 keer toch? Daarnaast zal hij gewoon op de club zijn. Hoevaak gebeurt het niet dat iemand andere activiteiten aangeboden krijgt. Als dat helpt hem straks weer goed te laten functioneren is dat niet vreemd hoor.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 03 september 2014 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Flauwekul, dat is jouw referentie kader.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 03 september 2014 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 13:44 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

Ik ben werkgever en soms gebeurt dat ja. Dit altijd in overleg, Feyenoord vind het blijkbaar goed. Wat zeuren wij dan?
Het wordt een ander verhaal wanneer het te lang duurt.
Maar volgens mij is dit nu 1 keer toch? Daarnaast zal hij gewoon op de club zijn. Hoevaak gebeurt het niet dat iemand andere activiteiten aangeboden krijgt. Als dat helpt hem straks weer goed te laten functioneren is dat niet vreemd hoor.
Ik vind het een onvolwassen reactie en een gebrek aan zelfkennis. Je hebt een baan waar de meeste supporters jaloers op zijn. En die zich zo'n reactie niet kunnen veroorloven bij hun werkgever. Ik hoop dat hij het licht ziet en netjes op de bank gaat zitten tot zijn kans weer komt.
JanM
 JanM - woensdag 03 september 2014 - 14:33   quote  deeplink  
Voorlopig moet Vermeer eerst laten zien dat hij betrouwbaarder is! Mulder///HELD! herpakt zich wel!
MMM
 MMM - woensdag 03 september 2014 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 14:33 schreef JanM het volgende:
Voorlopig moet Vermeer eerst laten zien dat hij betrouwbaarder is! Mulder///HELD! herpakt zich wel!
Bijna iedere Eredivisie keeper is betrouwbaarder. Lachwekkend al die reacties zoals die van Boschker, dat Mulder niet minder is dan Vermeer haha.
JanM
 JanM - woensdag 03 september 2014 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 14:45 schreef MMM het volgende:

[..]

Bijna iedere Eredivisie keeper is betrouwbaarder. Lachwekkend al die reacties zoals die van Boschker, dat Mulder niet minder is dan Vermeer haha.
Maar de rapen zijn gaar als Vermeer gaat blunderen zoals o.a. tegen Utrecht destijds, zeker als dat tegen 020 zou gebeuren! En dan zou het toch wel heel fijn zijn als we nog een gemotiveerde 2e doelman hebben.

Ik denk dan ook dat het beter zou zijn geweest om Mulder te verhuren/verkopen dan Hahn uit te lenen aan Zwolle, maar ik hoop natuurlijk dat ik ongelijk krijg!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 september 2014 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 13:45 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

Flauwekul, dat is jouw referentie kader.
Klopt en daarmee dus geen flauwekul!
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 03 september 2014 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 14:56 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik denk dan ook dat het beter zou zijn geweest om Mulder te verhuren/verkopen dan Hahn uit te lenen aan Zwolle, maar ik hoop natuurlijk dat ik ongelijk krijg!
Eens.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 03 september 2014 - 15:12   quote  deeplink  
Na de 21ste staat hij gewoon weer op goal, door deze tegenslag zal bij hem eindelijk het kwartje vallen. Elke keer als het er op leek dat hij zijn basis plaats kwijt zou raken kwam hij, ietsje sterker terug. Van de winter wordt Vermeer alsnog verkocht aan Man. U.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 03 september 2014 - 15:21   quote  deeplink  
Ik denk dat dit een lijdensweg voor Mulder wordt haha
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 03 september 2014 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 14:59 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Klopt en daarmee dus geen flauwekul!
Hahahaha
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 03 september 2014 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 14:33 schreef JanM het volgende:
Hahahahahahahahahahaha!!!!! Laat me AUB niet lachen ...........................
MMM
 MMM - woensdag 03 september 2014 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 14:56 schreef JanM het volgende:

[..]

Maar de rapen zijn gaar als Vermeer gaat blunderen zoals o.a. tegen Utrecht destijds, zeker als dat tegen 020 zou gebeuren! En dan zou het toch wel heel fijn zijn als we nog een gemotiveerde 2e doelman hebben.

Ik kan me niet voorstellen dat er serieuze interesse was in Mulder, zeker niet op de laatste transferdag.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 september 2014 door MMM --
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 03 september 2014 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 15:58 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat er serieuze interesse was in Mulder, zeker niet op de laatste transferdag.
Excelsior ;)
JanM
 JanM - woensdag 03 september 2014 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 15:58 schreef MMM het volgende:

[..]

Als Zwolle de keuze zou hebben gekregen weet ik nog niet zo net of ze voor Hahn gekozen hadden!
broer van Ted
 broer van Ted - woensdag 03 september 2014 - 16:35   quote  deeplink  
Sommigen komen sterker na een crises te voorschijn , ik ga niet de wijsneus uithangen maar wat heeft Mulder de laatste 3 jaar te verwerken gehad niet alleen zijn eigen slechte functioneren meegerekend . Mag niet meespelen in de wereld van voetbal maar die jongen is ook nog es zijn vader en steun verloren !
Barabas
 Barabas - woensdag 03 september 2014 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 14:32 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Ik vind het een onvolwassen reactie en een gebrek aan zelfkennis. Je hebt een baan waar de meeste supporters jaloers op zijn. En die zich zo'n reactie niet kunnen veroorloven bij hun werkgever. Ik hoop dat hij het licht ziet en netjes op de bank gaat zitten tot zijn kans weer komt.
Alsof Mulder dat snapt. Of welke andere profvoetballer dan ook... Die hebben hun hele leven niks anders gedaan dan voetballen. En natuurlijk gaat hij netjes op de bank zitten; zijn zaakwaarnemer zal hem heus wel vertellen dat hij niet anders kan. Laat die gast dit ff verwerken, is doodnormaal.... voor welk mens dan ook.

Behoorlijk kortzichtig als je van mening bent dat hij dit niet kan maken of zich aanstelt.
Barabas
 Barabas - woensdag 03 september 2014 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Heb jij weleens een profvoetballer meegemaakt die een vent is? In, laten we zeggen, de laatste 15 jaar? Het leeuwendeel is een stelletje prima donna's van de bovenste orde.
Barabas
 Barabas - woensdag 03 september 2014 - 17:26   quote  deeplink  
quote:

[..]

Weet je 100% zeker dat je uitleg correct is? Wat nou als Rutten dit voor hem besloten heeft om hem even uit de wind te houden? Ik vind dat je een behoorlijke aanname doet, hoe waarschijnlijk die ook lijkt....
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 03 september 2014 - 17:32   quote  deeplink  
En daarnaast kan het idd zo zijn zoals Feyenoord zegt dat hij een lichte blessure had.
MMM
 MMM - woensdag 03 september 2014 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 16:34 schreef JanM het volgende:

[..]

Als Zwolle de keuze zou hebben gekregen weet ik nog niet zo net of ze voor Hahn gekozen hadden!
Mulder zal zelf geen trek hebben in Zwolle.. Die jongen had het vorig seizoen zelfs nog over het WK met het Nederlands elftal, te hoog in zijn bol.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 03 september 2014 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Een week tijd om in de war te zijn.
Daarna er weer staan.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 september 2014 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 18:06 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Een week tijd om in de war te zijn.
Daarna er weer staan.
Vooruit.
R()b
 R()b - woensdag 03 september 2014 - 19:37   quote  deeplink  
Zit Henkie 'over de bal' Timmer tegenwoordig in het cabaret ofzo?
Wat een grapjas.
sevillana
 sevillana - woensdag 03 september 2014 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 02:57 schreef FR-Elmo het volgende:
Mulder heeft onze steun nodig. Als wij hem nu ook nog gaan afbranden hoe je niks over.
vraag me sowieso wel af wat er nog van hem over is na dat mentale tikkie
sevillana
 sevillana - woensdag 03 september 2014 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 15:12 schreef hotjumper het volgende:
Na de 21ste staat hij gewoon weer op goal, door deze tegenslag zal bij hem eindelijk het kwartje vallen. Elke keer als het er op leek dat hij zijn basis plaats kwijt zou raken kwam hij, ietsje sterker terug. Van de winter wordt Vermeer alsnog verkocht aan Man. U.
could be
ar
 ar - woensdag 03 september 2014 - 20:55   quote  deeplink  
Het verhaal van "zo ga je niet met mensen om" vind ik kul.
Dit is een topsportklimaat,en je maakt mij niet wijs dat Erwin in al die jaren nooit te horen heeft gekregen dat het beter moet.Dat het nu zo plots gegaan is vind ik prima.Gewoon zeggen, wij willen vooruit..boem!
Dat hij nu blijkbaar geknakt is zegt alles over Mulder.Maar goed,zijn bankrekening zal er niet verder door slinken zeg maar.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 september 2014 - 21:01   quote  deeplink  
Joh snap t wel, kind van de club, altijd zijn best gedaan, moeilijke tijd gehad.
Dus zoals van Geel zei, menselijk is dit heel kut.
Maar sportief is dit gewoon topsport, zo werkt het, dat is even slikken.

Waar ik meer moeite mee heb zijn de supporters die vinden dat ik Vermeer moet haten omdat hij bij 020 vandaan komt, dat ik Mulder tot in de eeuwigheid moet steunen omdat het een kind van Varkenoord is. Ja, als mens en persoon 100%, maar als sportman gelden er andere wetten.
ar
 ar - woensdag 03 september 2014 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 21:01 schreef Stylzz het volgende:
Joh snap t wel, kind van de club, altijd zijn best gedaan, moeilijke tijd gehad.
Dus zoals van Geel zei, menselijk is dit heel kut.
Maar sportief is dit gewoon topsport, zo werkt het, dat is even slikken.

Waar ik meer moeite mee heb zijn de supporters die vinden dat ik Vermeer moet haten omdat hij bij 020 vandaan komt, dat ik Mulder tot in de eeuwigheid moet steunen omdat het een kind van Varkenoord is. Ja, als mens en persoon 100%, maar als sportman gelden er andere wetten.
Tuurlijk is het lullig voor hem persoonlijk,maar ja..welkom in de echte wereld,en mensen zeggen dat hij misschien hier sterker uitkomt dat denk ik niet,dit werkt averechts voor hem schat ik.Mulder is ook op en top een Feyenoord jongen,maar ik heb me te vaak lopen ergeren aan de keeper Mulder..nee ik ben niet zo sentimenteel,het is nu eindelijk de waarheid.En de aktie van Vermeer zegt voor mij alles over Vermeer in positieve zin.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 03 september 2014 - 21:32   quote  deeplink  
Hun gaan er op voor uit als ze naar de Kuip komen, daarom zie het bijna nooit andersom. Verder hangt het erg van af wie het is. Vermeer is nooit zo'n arrogante kwast geweest als vele andere daar.
ar
 ar - woensdag 03 september 2014 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 21:32 schreef hotjumper het volgende:
Hun gaan er op voor uit als ze naar de Kuip komen, daarom zie het bijna nooit andersom. Verder hangt het erg van af wie het is. Vermeer is nooit zo'n arrogante kwast geweest als vele andere daar.
Daarom heeft Vermeer waarschijnlijk ook deze overstap kunnen maken.En hij wilt natuurlijk ook weer een stap hogerop:)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 september 2014 - 21:41   quote  deeplink  
Maar allemaal wel ook even kind van de Kuip Jerson Cabral toezingen tegen Willem II he!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 03 september 2014 - 21:50   quote  deeplink  
Vermeer heeft zich nooit verkeerd over Feyenoord uitgesproken.
Hij komt van een reserveplek uit 020.
Die wil zich volkomen bewijzen in het eerste van Feyenoord.
Is volgens mij ook op termijn een lange neus (!) maken naar z'n oude club.

De haat jegens Vermeer komt van hen die elk element aanpakken om de calimero uit te hangen. Maatschappelijk verschijnsel. En van alle tijden.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 september 2014 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 21:50 schreef FR-Henk het volgende:

De haat jegens Vermeer komt van hen die elk element aanpakken om de calimero uit te hangen. Maatschappelijk verschijnsel. En van alle tijden.
ik vind t nogal frappant waar t vandaan komt.
De FSV (via Feyenoordnet.nl met columns plaatsen) en mensen die voor de HIH schrijven gaan nog al te keer richting bestuur en Vermeer.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 03 september 2014 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 21:52 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik vind t nogal frappant waar t vandaan komt.
De FSV (via Feyenoordnet.nl met columns plaatsen) en mensen die voor de HIH schrijven gaan nog al te keer richting bestuur en Vermeer.
Kan. Eerste emotie gaat vaak zonder ratio gepaard.
Wat zijn hun argumenten eigenlijk?
jacky chan
 jacky chan - woensdag 03 september 2014 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 21:50 schreef FR-Henk het volgende:

Helemaal mee eens en die hebben we in het verleden toch vaker gehad? Arnold Scholte, Richard Witsche, Johan Cruijff etc etc....en we hadden een Wimpie Janssen, Leonardo etc. die naar Ajax gingen. Lekker belangrijk allemaal. Ik vind het moedig dat Vermeer naar Feyenoord is gekomen en persoonlijk vind ik hem een geweldige atletische keeper, dus Vermeer....welkom bij de club en geniet ervan!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mulder HELD!!!

0.0450007