BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mulder HELD!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 september 2014 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 21:56 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Kan. Eerste emotie gaat vaak zonder ratio gepaard.
Wat zijn hun argumenten eigenlijk?
kind van de Kuip afgebrand in de media, ten faveure van een snavel.

Dat zo'n beetje.
Oh ja en dat t bestuur alle supporters wil vervangen voor jaknikkers.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 03 september 2014 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 21:58 schreef jacky chan het volgende:

[..]

Helemaal mee eens en die hebben we in het verleden toch vaker gehad? Arnold Scholte, Richard Witsche, Johan Cruijff etc etc....en we hadden een Wimpie Janssen, Leonardo etc. die naar Ajax gingen. Lekker belangrijk allemaal. Ik vind het moedig dat Vermeer naar Feyenoord is gekomen en persoonlijk vind ik hem een geweldige atletische keeper, dus Vermeer....welkom bij de club en geniet ervan!!!
Dat was er nou net 1 die niet welkom was geweest.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 03 september 2014 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 21:59 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat zo'n beetje.
Oh ja en dat t bestuur alle supporters wil vervangen voor jaknikkers.
Gaat het dan nog wel over die zielige Erwin?
Riekt eerder naar een klassenstrijd.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 03 september 2014 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 22:04 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Die hadden ze bij de knieën af moeten schoppen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 september 2014 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 22:10 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

Die hadden ze bij de knieën af moeten schoppen.
bij de nek omlaag.
ar
 ar - woensdag 03 september 2014 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 22:04 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Bliksem op witsche!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 03 september 2014 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 21:59 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Gaat dit over Mario Been?
RL010
 RL010 - woensdag 03 september 2014 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 10:28 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Vermeer is meer dan welkom !!! Dus waar heb jij het over ???
Waar ik het over heb lijdensweg? Dat staat duidelijk in mijn post. Er zijn een hoop mensen die Mulder vervloekte en nu Vermeer komt is Mulder een kind van feyenoord en had ie krediet moeten krijgen en word hem onrecht aangedaan.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 03 september 2014 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 22:22 schreef RL010 het volgende:

[..]

Waar ik het over heb lijdensweg? Dat staat duidelijk in mijn post. Er zijn een hoop mensen die Mulder vervloekte en nu Vermeer komt is Mulder een kind van feyenoord en had ie krediet moeten krijgen en word hem onrecht aangedaan.
Net als Been kreeg van het legioen toen ie door een Ajax-trainer vervangen werd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 september 2014 door hotjumper --
RL010
 RL010 - woensdag 03 september 2014 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 22:27 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Vind ik geen vergelijking of ik begrijp het verkeerd
Barabas
 Barabas - woensdag 03 september 2014 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 22:22 schreef RL010 het volgende:

[..]

L. niet hoor... vraag maar na. ;-))
RL010
 RL010 - woensdag 03 september 2014 - 22:40   quote  deeplink  
Alleen dat ze allebij voor 020 hebben gewerkt.
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 03 september 2014 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 12:15 schreef MMM het volgende:

[..]

Henk Timmer was zelf ook een waardeloze kut keeper die nooit punten heeft gepakt voor Feyenoord.
klopt
RL010
 RL010 - donderdag 04 september 2014 - 00:31   quote  deeplink  
HL u suck

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 september 2014 door RL010 --
RL010
 RL010 - donderdag 04 september 2014 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 22:27 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Geen appels met peren vergelijken yoo

Net als been? Hoeveel krediet heeft Mario gehad dan? Kan me niet herinneren dat Mario 3 jaar lang krediet heeft gekregen van td of staf. Mario is genaaid, Mulder niet omdat ie de tijd heeft gekregen om beter te worden maar het niet waar maakte. In 3 jaar. Mulder heeft ie kansen gehad, supporters die in hem geloofde, de club geloofde in hem maar we kunnen moeilijk nog 5 jaar geloofi in hem hebben toch... Als ie gemiddeld keept....
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 04 september 2014 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 15:12 schreef hotjumper het volgende:
Na de 21ste staat hij gewoon weer op goal, door deze tegenslag zal bij hem eindelijk het kwartje vallen. Elke keer als het er op leek dat hij zijn basis plaats kwijt zou raken kwam hij, ietsje sterker terug. Van de winter wordt Vermeer alsnog verkocht aan Man. U.
Dan kom ik niet meer bij 10 miljoen of zo..
Maar van Geel was wel redelijk duidelijk wat Mulder betreft, benieuwd of tie hem in bekerwedstrijden gaat opstellen..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 04 september 2014 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 21:39 schreef ar het volgende:

[..]

Daarom heeft Vermeer waarschijnlijk ook deze overstap kunnen maken.En hij wilt natuurlijk ook weer een stap hogerop:)
Precies, en let op hij gaat ook Cillessen uit oranje keepen..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 04 september 2014 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 21:41 schreef Stylzz het volgende:
Maar allemaal wel ook even kind van de Kuip Jerson Cabral toezingen tegen Willem II he!
Wat had je in gedachte..(?)
RL010
 RL010 - donderdag 04 september 2014 - 00:46   quote  deeplink  
Denk het niet Renato. Na afgelopen dagen heb ik hem liever nooit meer op goal. M was onzeker, en na afgelopen negatieve ontwikkelingen voor Mulder zal ie echt niet met veel vertrouwen op goal staan.. Jammer maar realiteit

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 september 2014 door RL010 --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 04 september 2014 - 00:50   quote  deeplink  
Maar zou toch kunnen, ligt er ook helemaal aan hoe Kemal iemand opvangt in de selectie.
RL010
 RL010 - donderdag 04 september 2014 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 00:39 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Precies, en let op hij gaat ook Cillessen uit oranje keepen..
Tuurlijk Vermeer is veel beter dan Slijmbal Cillessen met 5 David stèren in z'n outfit probeerde bij de hoer in de smaak te vallen.
Vermeer is 10x beter en gaat 1e keeper worden van nl elftal als ie bij ons punten pakt..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 04 september 2014 - 01:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 01:00 schreef RL010 het volgende:

[..]

Tuurlijk Vermeer is veel beter dan Slijmbal Cillessen met 5 David stèren in z'n outfit probeerde bij de hoer in de smaak te vallen.
Vermeer is 10x beter en gaat 1e keeper worden van nl elftal als ie bij ons punten pakt..
Heeft die homo dan goed ingeschat, ik weet namelijk dat Frons op blond valt..
RL010
 RL010 - donderdag 04 september 2014 - 01:05   quote  deeplink  
Das mooi meegenomen dan...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 04 september 2014 - 01:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 01:05 schreef RL010 het volgende:
Das mooi genomen dan...
(Heb je post aangepast)..

Eens..!
RL010
 RL010 - donderdag 04 september 2014 - 01:17   quote  deeplink  
Lmao 👍
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 september 2014 - 07:43   quote  deeplink  
We moeten t ook niet overdrijven, Vermeer moet het ook nog laten zien.
Wat wel duidelijk lijkt is dat onze keeperstrainer staf Mulder óók niet beter gemaakt hebben, dat is ook zorgwekkend.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 04 september 2014 - 08:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 07:43 schreef Stylzz het volgende:
Wat wel duidelijk lijkt is dat onze keeperstrainer staf Mulder óók niet beter gemaakt hebben, dat is ook zorgwekkend.
Doesburg terug halen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 september 2014 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 08:09 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

Doesburg terug halen.
Geen idee. Kan me niet voorstellen dat deze niets kunnen.
Maar als L t zegt..
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 04 september 2014 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 07:43 schreef Stylzz het volgende:
Ook keepers kunnen stilstaan in ontwikkeling, ongeacht welke trainer ook.
Mulder krijgt concurrentie. 4 jaar lang was het keepersnivo van Feyenoord op het 2010 niveau. Onze Griek van 1.20m en Graafland.....Tsja.
De club wil een level hoger.
Well, there it is.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 september 2014 - 18:16   quote  deeplink  
Column: Mulder, left at the altar

600x400-01752614.JPG

Zo moet het dus voelen om na een jarenlange relatie een dag voor het huwelijk in de steek gelaten te worden. Heb best even getwijfeld of er behoefte was aan nog een column over het keepersdrama bij Feyenoord. Er zijn er immers sinds het aantrekken van Vermeer en het achteloos opzij schuiven van Erwin Mulder nogal wat verschenen. Toch vind ik dat ik, als zelf opgeworpen beschermheer van Mulder, niet kon achterblijven.

In de beginperiode was ik absoluut geen fan van Mulder , zoals ik ook liet blijken in mijn column van zes maanden geleden. Later, toen Erwin beter ging keepen, begon ik me te ergeren aan de in mijn ogen onterechte kritiek aan zijn adres. Er bestaan zelfs mensen die, wanneer er een bal van twee meter afstand keihard in de kruising geschoten werd, de schuld bij Mulder neerlegden. Die had hij toch wel klem kunnen pakken ? Tuurlijk jongens, natuurlijk. Ik ben overigens niet blind voor de tekortkomingen van Mulder, absoluut niet. Deze zijn de afgelopen weken ook uit den treuren besproken en beschreven.

Toch denk ik dat Mulder in de afgelopen twee jaar wel degelijk grote stappen heeft gemaakt en zeker de mogelijkheden heeft door te groeien naar een hoger niveau. Dat het geen absolute topkeeper is of wordt ziet ook iedereen, maar is Mulder echt minder dan Vermeer of Zoet? Ik denk het niet!

Dit seizoen begon Mulder matig aan het seizoen, net als een aantal van zijn ploeggenoten overigens, maar dat schijnt veel minder een probleem te zijn.Met name na de thuiswedstrijd tegen Luhansk, waar het volledige elftal in de tweede helft compleet door het ijs zakte, schijnt intern het vertrouwen in Mulder te zijn opgezegd.

Velen hadden verwacht dat het debuut van Hahn niet lang meer op zich kon laten wachten. Dat in het geruchtencircuit de naam Vermeer steeds vaker werd genoemd, werd door mij absoluut niet serieus genomen, want waarom zou je nog een keeper aantrekken als je Mulder en Hahn tot je beschikking hebt?

Feyenoord - lees van Geel/Rutten - dachten daar toch anders over. Mulder wordt geslachtofferd na het moeizame begin van het seizoen en Hahn wordt na een paar trainingen en wedstrijdjes zelfs definitief(?) op een zijspoor gezet en als klap op de spreekwoordelijke vuurpijl wordt dan toch echt Vermeer (15 jaar Ajacied, welja joh!) aangetrokken.

Zo moet het dus voelen als je vriend/vriendin na een jarenlange relatie de dag voor het trouwen tegen je zegt: Sorry schat, ik heb nooit echt vertrouwen in je gehad, om over je (bed) prestaties maar te zwijgen. En er vervolgens doodleuk vandoor gaat met degene (Vermeer) waar je al je hele leven een teringhekel (Ajaks) aan hebt !

Meningen zijn nogal verdeeld, sommigen vinden het een zeer goede aankoop en dat voor slechts een miljoen en reserveren alvast hun plekje op de Coolsingel terwijl anderen vinden dat het een schande is dat Feyenoord in zee gaat met de reservekeeper van de aartsvijand. Weer anderen, waaronder ik, twijfelen of wij er echt wel op vooruit gaan. Is die Vermeer wel zo goed?

Iedereen lijkt vergeten te zijn dat deze jongen een jaar geleden de meest vreselijke (en voor ons, de meest geweldige) blunders maakte. Joeptjoep op blunders Mulder en je hebt 3 vreselijke minuten, doe hetzelfde met de naam Vermeer en je hebt een kostelijke avond! Toegegeven, Vermeer staat bekend om zijn goede reflexen en sierlijke manier van keepen, maar uiteindelijk draait het er toch om hoeveel ballen er gestopt worden. Of dat nu met een sierlijke zweefduik is of dat de keeper per ongeluk de bal tegen zijn hoofd krijgt, zal mij verder worst wezen. Bovendien zijn het wat mij betreft redelijk vergelijkbare keepers, prima op de lijn maar matig in leidinggeven en (hoge) ballen van de zijkanten.

Verder spreken de statistieken, en die liegen niet, duidelijk in het voordeel van Mulder. De keuze van bankzitter Vermeer om van dat addergebroed over te stappen naar Feyenoord is wel te begrijpen, na 15 jaar rondlopen in Neerlands grootste poel des verderfs dan eindelijk naar een echte club, met een echt stadion, echte supporters en ook nog met garantie op een basisplaats. Ben overigens wel benieuwd hoe hard die basisplaats garantie is als Vermeer de eerste wedstrijden bij Feyenoord aan de immense druk bezwijkt en elke wedstrijd kostbare blunders maakt.

Voorlopig krijgt Vermeer van mij het voordeel van de twijfel, wens hem geen rare ziektes of breuken toe en zal ik hem niet uitfluiten (heeft ook een technische reden, ik kan namelijk niet op mijn vingers fluiten. Wordt vaak een combinatie van een soort getoeter en overmatig speeksel. Moeten we niet willen!)

Maar serieus, ik hoop oprecht dat Vermeer het prima gaat doen in het doel van onze geliefde club en dat hij aan het einde van het seizoen met een schaal onder zijn arm voor een schamele 10 miljoen vertrekt naar een leuk clubje in Europa!

FRGerardo
sevillana
 sevillana - zondag 07 september 2014 - 18:45   quote  deeplink  
ik vraag me serieus af hoe sterk Mulder blijkt te zijn na deze "coupe"
piet de paler
 piet de paler - zondag 07 september 2014 - 18:53   quote  deeplink  
Als je de strijd durft aan te gaan ben je een grote kerel, lees dit effe mee Zyech. Vermeer heevt dat ook laten zien bij hoe heet die ploeg
sevillana
 sevillana - zondag 07 september 2014 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 september 2014 - 18:53 schreef piet de paler het volgende:
Als je de strijd durft aan te gaan ben je een grote kerel, lees dit effe mee Zyech. Vermeer heevt dat ook laten zien bij hoe heet die ploeg
geen flauw idee
Peckerwood
 Peckerwood - zondag 07 september 2014 - 19:39   quote  deeplink  
Laten zien? Hij is volgens mij overgestapt naar een vijandige concurrent en om de strijd met die ballerina uit de weg te gaan.
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 september 2014 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 september 2014 - 19:39 schreef Peckerwood het volgende:
Laten zien? Hij is volgens mij overgestapt naar een vijandige concurrent en om de strijd met die ballerina uit de weg te gaan.
Uiteindelijk ja.
Nog een jaar op de bank was te veel van t goede.
Peckerwood
 Peckerwood - zondag 07 september 2014 - 20:10   quote  deeplink  
Als ik zag hoe dit Cilessen uitkwam tegen Italie, dan had Vermeer in 020 ook nog wel een kans gehad. Wat een flapdrol.
Ik denk dat iedereen aardig uitgepraat is over Mulder en Vermeer. De kampen lijken gevormd, alleen een goede of een slechte reeks kan weer het verschil gaan maken.. Ik ga me bij de wedstrijd neutraal opstellen tegenover de keeper. Mulder zal wel even een hart onder de riem nodig hebben, gaat ie ook we l krijgen. Ben benieuwd wie vermeer gaat inschieten en hoe.......
piet de paler
 piet de paler - zondag 07 september 2014 - 20:48   quote  deeplink  
Proffesioneel zou zijn ach vul maar in
G-child
 G-child - zondag 07 september 2014 - 21:17   quote  deeplink  
Dat het gesprek Mulder-Vermeer nog gaande is haha, heb sterk het vermoeden dat wanneer er een andere keeper was aangetrokken (lees: niet uit 020) dit een stuk minder zou zijn geweest.
Leve de statistieken zal ik maar zeggen dat Mulder nog in dezelfde zin als Vermeer genoemd wordt. Hoop dat de gemiddelde supporter zelf inziet dat we het hebben over een paar klassen verschil tussen beide.
Hoop hiernaast wel dat Mulder mijn ongelijk zal bewijzen en wel een ontwikkeling zal doormaken, ookal zie ik dit gezien de afgelopen jaren somber in. Nu zijn ballen uit de goot trekken en keihard trainen. Feyenoord is gebaat bij concurrentie, zo ook Vermeer.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 07 september 2014 - 21:34   quote  deeplink  
Mulder zal nu een echte kerel moeten worden.
En niet weglopen.
tomson
 tomson - maandag 08 september 2014 - 05:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 00:31 schreef RL010 het volgende:
HL u suck
True that 😂
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 september 2014 - 13:09   quote  deeplink  
Erwin Mulder hervat groepstraining bij Feyenoord

BxACbugCcAEaA4m.jpg-large

Erwin Mulder heeft maandagochtend de training op Varkenoord weer hervat. Vorige week woensdag ontbrak de doelman nog op de eerste openbare training na het aantrekken van Kenneth Vermeer. De officiële lezing luidde toen dat Mulder last had van een blessure en daardoor een binnenprogramma afwerkte.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 08 september 2014 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 september 2014 - 18:45 schreef sevillana het volgende:
ik vraag me serieus af hoe sterk Mulder blijkt te zijn na deze "coupe"
Is dat belangrijk dan? Zijn contract wordt toch niet verlengd vermoed ik.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 08 september 2014 - 18:16   quote  deeplink  
Goed zo. Nu weer de draad oppakken en vechten voor je plek.
Rdamnoord
 Rdamnoord - maandag 08 september 2014 - 18:29   quote  deeplink  
MULDER EXIT WELKOM VERMEER
Rdamnoord
 Rdamnoord - maandag 08 september 2014 - 18:30   quote  deeplink  
Heeft ook de uitstraling van een bierviltje die mulder
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 08 september 2014 - 18:37   quote  deeplink  
Fijn he! Een Feyenoord speler steunen....
Rdamnoord
 Rdamnoord - maandag 08 september 2014 - 18:40   quote  deeplink  
Het is zoals het is
Rdamnoord
 Rdamnoord - maandag 08 september 2014 - 18:44   quote  deeplink  
Of vind je dat hij uitstraling heeft dan.vind hem meer een figuur die de lege flessen doet bij Albert heijn
tomson
 tomson - maandag 08 september 2014 - 18:54   quote  deeplink  
Ik zie daar alleen de automaat. Maar daarachter is jouw wereld zeker.
Rdamnoord
 Rdamnoord - maandag 08 september 2014 - 18:56   quote  deeplink  
Nee van mulder dat zei ik net

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mulder HELD!!!

0.0468871