BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mulder HELD!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 08 september 2014 - 19:41   quote  deeplink  
Ik heb nog nooit het mannetje achter de lege flessen automaat gezien. Wat doe jij in het magazijn van AH? Heb je zelf zo'n kut baantje?
van geil
 van geil - maandag 08 september 2014 - 19:56   quote  deeplink  
image-475462.JPG
Rdamnoord
 Rdamnoord - maandag 08 september 2014 - 20:10   quote  deeplink  
Ja dat is de plek van mulder en zelfs daar laat die de flessen uit zijn klauwen vallen
Fart
 Fart - maandag 08 september 2014 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 september 2014 - 20:10 schreef Rdamnoord het volgende:
Ja dat is de plek van mulder en zelfs daar laat die de flessen uit zijn klauwen vallen
oja joh? Interessant ...
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 september 2014 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 00:35 schreef RL010 het volgende:

[..]

Geen appels met peren vergelijken yoo

Net als been? Hoeveel krediet heeft Mario gehad dan? Kan me niet herinneren dat Mario 3 jaar lang krediet heeft gekregen van td of staf. Mario is genaaid, Mulder niet omdat ie de tijd heeft gekregen om beter te worden maar het niet waar maakte. In 3 jaar. Mulder heeft ie kansen gehad, supporters die in hem geloofde, de club geloofde in hem maar we kunnen moeilijk nog 5 jaar geloofi in hem hebben toch... Als ie gemiddeld keept....
Dat bedoel ik dus, het legioen moet nu niet zeuren over "een kind van Zuid" als je kijkt hoe weinig krediet ze Mario hebben gegeven.
Barabas
 Barabas - maandag 08 september 2014 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 september 2014 - 21:02 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus, het legioen moet nu niet zeuren over "een kind van Zuid" als je kijkt hoe weinig krediet ze Mario hebben gegeven.
Bij meer krediet voor Mario waren we veroordeeld geweest tot de nacompetitie...
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 september 2014 - 21:09   quote  deeplink  
Het gaat er toch om hoe je een "kind van zuid" behandeld?
Felbm
 Felbm - maandag 08 september 2014 - 22:43   quote  deeplink  
Er wordt ook regelmatig geroepen dat feyenoord teveel kijkt naar "echte Feyenoorders" bij het transfer beleid en dat ze daardoor vaak harde werkers maar minder kwaliteit in huis halen. Dat ze daarin harder moeten zijn en het sentiment opzij moeten zetten, dat men daarin harder moet worden. Nu is zo's keuze gemaakt. Ok, mulder is zo'n Feyenoorder, respect... maar eerlijk gezegd, als je als feyenoord de weg omhoog wil inslaan zul je ook meer kwaliteit in huis moeten halen. Ook al is dat dan ten koste van een "kind van zuid". De enige "maar" is in mijn ogen dat ze het misschien eerder hadden kunnen aangeven aan Mulder zodat hij misschien uit had kunnen kijken naar een andere club, of de concurrentie aan kunnen gaan. Nu heeft hij die keuze niet gehad.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 09 september 2014 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 september 2014 - 21:09 schreef hotjumper het volgende:
Het gaat er toch om hoe je een "kind van zuid" behandeld?
Dat is de grootste bull shit die ik ooit heb gehoord !!! Het gaat enkel en alleen om kwaliteit zodat we eens een keer kampioen kunnen worden in deze eeuw ...
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 09 september 2014 - 01:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2014 - 01:00 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat is de grootste bull shit die ik ooit heb gehoord !!! Het gaat enkel en alleen om kwaliteit zodat we eens een keer kampioen kunnen worden in deze eeuw ...
Te kort door de bocht: een club moet betrokken spelers, trainers koesteren. Althans, zij die mét de club vooruit willen denken in uitsluitend clubbelang. Daar horen ook eigenzinnige meningen bij. Mét argumentatie.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 september 2014 - 14:19   quote  deeplink  
http://www.feyenoordnet.nl/nieuws/feyenoord-nieuws/11851/han-had-hoop-op-basisplaats-bij-feyenoord.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

quote:

Warner Hahn had gehoopt dat hij dit seizoen de eerste doelman zou worden van Feyenoord. De doelverdediger verwachtte de concurrentiestrijd aan te moeten gaan met Erwin Mulder voor een plaats onder de lat, maar uiteindelijk werd Kenneth Vermeer op de laatste dag van de transfermarkt binnengehengeld. Hahn werd uiteindelijk uitgeleend aan PEC Zwolle
Dat geeft al aan wat collega's over de vaardigheden van Erwin Mulder denken.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 09 september 2014 - 14:21   quote  deeplink  
Hetzelfde als wij blijkbaar d:-)
sevillana
 sevillana - dinsdag 09 september 2014 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2014 - 14:21 schreef RenatoBos het volgende:
Hetzelfde als wij blijkbaar d:-)
hoi ;)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 10 september 2014 - 01:20   quote  deeplink  
d:-)
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 13 september 2014 - 10:48   quote  deeplink  
Zit net een stukje te lezen op het net, dat Mulder nu ineens zijn mond opendoet over hoe hij is behandeld, tja misschien niet netjes maar hoeveel mensen krijgen in 1 minuut niet te horen dat zij na veel jaren naar huis kunnen? Met een uitkering mee niet.
Mulder ik vind je een redelijke keeper en dat je nu je mond open gaat doen is wat laat, ook in het veld had je een paar keer je mond open moeten trekken bij het neerzetten van de verdediging. Ga nu gewoon trainen en ga de strijd aan met Vermeer. En dreigen om weg te gaan dan zeg ik daaaaaaaaaag, en denk je nu heus dat er een topclub komt? In Engeland, Spanje, Frankrijk moet je uitkomen en is dat je sterkste punt?
MMM
 MMM - zaterdag 13 september 2014 - 10:49   quote  deeplink  
Wat een droefenis deze jongen.. Geen pipo, maar je keept wel als een waardeloze clown.

Dit zegt ALLES, werkelijk alles: ''Ik zal de rest van dit jaar minder wedstrijden voor Feyenoord 1 spelen, maar als ik speeltijd krijg, ben ik er klaar voor en zal ik er staan..

Dit is precies één van de vele redenen waarom het een slappe keeper is. Waarom geen teksten als: Laat Vermeer maar komen, ik ga de concurrentie aan en zal op trainingen laten zien dat ik niet minder ben. Of wat dan ook? Nee, je erbij neerleggen dat je niet veel meer speelt dit seizoen. Slap.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 september 2014 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 13 september 2014 - 11:05   quote  deeplink  
t is wel lullig voor m natuurlijk
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 13 september 2014 - 11:11   quote  deeplink  
Ja goed maar stel je staat aan de lopende band en je duwt een amandeltje in een gevulde koek, en het lukt je niet ga je dan ook nog door met die werknemer? Nee dan krijg je de zak, maar dan klaag je niet en ga je elders kijken. In het voetbal wereldje wordt je vervangen door een nieuwe amandelduwer en kan jij vegen voor hetzelfde geld tja voetballers moeten niet zo zeuren. Trouwens heb wel trek in een goede gevulde koek volgende keer maar meenemen
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 13 september 2014 - 11:11   quote  deeplink  
Doeeeeeeeeeeeggggggggggggggggggggg.

Ik zal er geen traantje om laten ..............
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 13 september 2014 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 september 2014 - 10:49 schreef MMM het volgende:
Wat een droefenis deze jongen.. Geen pipo, maar je keept wel als een waardeloze clown.

Dit zegt ALLES, werkelijk alles: ''Ik zal de rest van dit jaar minder wedstrijden voor Feyenoord 1 spelen, maar als ik speeltijd krijg, ben ik er klaar voor en zal ik er staan..

Dit is precies één van de vele redenen waarom het een slappe keeper is. Waarom geen teksten als: Laat Vermeer maar komen, ik ga de concurrentie aan en zal op trainingen laten zien dat ik niet minder ben. Of wat dan ook? Nee, je erbij neerleggen dat je niet veel meer speelt dit seizoen. Slap.
Precies de uitstraling van een dooie vogel, die zegt ook niks ...
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 13 september 2014 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 september 2014 - 11:05 schreef Stylzz het volgende:
t is wel lullig voor m natuurlijk
Echt lullig ja. Boeien ...........
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 13 september 2014 - 11:15   quote  deeplink  
Veel succes bij Willem 2 of PEC Zwolle ... Al snap ik niet dat er ook maar 1 eredivisie club geïnteresseerd zou zijn!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 13 september 2014 - 11:16   quote  deeplink  
Los van z'n kwaliteiten mag ie best teleurgesteld zijn.
Verdomde normaal.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 13 september 2014 - 11:20   quote  deeplink  
Vergis je ook niet in t moment en de moraal van de Telegraaf.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 13 september 2014 - 11:36   quote  deeplink  
Ah! De Telegraaf!
da's meer van Geil's kompas.
Weet ik genoeg.
van geil
 van geil - zaterdag 13 september 2014 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 september 2014 - 11:15 schreef lijdensweg het volgende:
Veel succes bij Willem 2 of PEC Zwolle ... Al snap ik niet dat er ook maar 1 eredivisie club geïnteresseerd zou zijn!
Eens .
maar als de Telegraaf t meldt is het waar.
:)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 september 2014 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 september 2014 - 10:49 schreef MMM het volgende:

Tja zit wel wat in..de strijdbaarheid druipt hier niet bepaald vanaf..
ar
 ar - zaterdag 13 september 2014 - 12:42   quote  deeplink  
Hij moet in de 16 z,n muil opendoen.
jacky chan
 jacky chan - zaterdag 13 september 2014 - 12:54   quote  deeplink  
Weet je wat ik zo frappant vind? Dat we hele dagen aan het lullen zijn over de keepers, terwijl wij allemaal in eerste instantie dag en nacht in de gaten hielden wie de nieuwe aanvaller/goaltjesdief van feyenoord zou worden. Nu is al het aandacht daar vanaf en gaan we lekker met zn allen, in deze box , ouwehoeren over vermeer, mulder en hahn. Leuk zo....nou....ehhh dan heb ik ook iets leuks te melden over Vermeer, namelijk dat zijn moeder heel lekker kan koken.....
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 september 2014 - 12:55   quote  deeplink  
http://www.kookforum.nl
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 13 september 2014 - 12:56   quote  deeplink  
Bron?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 september 2014 door FR-Henk --
jacky chan
 jacky chan - zaterdag 13 september 2014 - 12:56   quote  deeplink  
Nee hoor...gekkigheid....met een andere keeper gaan we zeker voor de kampioenschap..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 september 2014 - 12:57   quote  deeplink  
Over gekkigheid gesproken..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 13 september 2014 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 september 2014 - 12:56 schreef jacky chan het volgende:
Nee hoor...gekkigheid....met een andere keeper gaan we zeker voor de kampioenschap..
Heb 'r net gebeld.
Ze wil je met de deegroller afrossen.
jacky chan
 jacky chan - zaterdag 13 september 2014 - 12:58   quote  deeplink  
Lekker, hou ik wel van
van geil
 van geil - zaterdag 13 september 2014 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Meer iets voor Mulder.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 13 september 2014 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 september 2014 - 12:58 schreef jacky chan het volgende:
Lekker, hou ik wel van
Mooi, zij ook blij dan.
En Kennut ook.
ar
 ar - zaterdag 13 september 2014 - 13:02   quote  deeplink  
Hij snijdt alleen de uien..
van geil
 van geil - zaterdag 13 september 2014 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 september 2014 - 13:02 schreef ar het volgende:
Hij snijdt alleen de uien..
Doet Lex de Hamburgers?
ar
 ar - zaterdag 13 september 2014 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 september 2014 - 13:04 schreef van geil het volgende:

[..]

Doet Lex de Hamburgers?
Hehehe..ik denk een gouden zet Geile!
van geil
 van geil - zaterdag 13 september 2014 - 13:06   quote  deeplink  
Ik zie er wel brood in.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 13 september 2014 - 13:50   quote  deeplink  
Hup Mulder!
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 13 september 2014 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 september 2014 - 12:54 schreef jacky chan het volgende:
Weet je wat ik zo frappant vind? Dat we hele dagen aan het lullen zijn over de keepers, terwijl wij allemaal in eerste instantie dag en nacht in de gaten hielden wie de nieuwe aanvaller/goaltjesdief van feyenoord zou worden. Nu is al het aandacht daar vanaf en gaan we lekker met zn allen, in deze box , ouwehoeren over vermeer, mulder en hahn. Leuk zo....nou....ehhh dan heb ik ook iets leuks te melden over Vermeer, namelijk dat zijn moeder heel lekker kan koken.....
Misschien moet je even in het topic over spitsen kijken?
sevillana
 sevillana - zaterdag 13 september 2014 - 23:04   quote  deeplink  
Ja ja, we zijn er een stuk sterker door geworden, de komst van Verminder
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 13 september 2014 - 23:07   quote  deeplink  
Te makkelijk. Geloof niet dat hij er zo veel aan kon doen.
sevillana
 sevillana - zaterdag 13 september 2014 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 september 2014 - 23:07 schreef Stylzz het volgende:
Te makkelijk. Geloof niet dat hij er zo veel aan kon doen.
maar Mulder dus wel die voorgaande wedstrijden?! voetbal is en blijft toch een teamsport, beetje makkelijk dus om regelmatig één zondebok aan te wijzen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 september 2014 door sevillana --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 13 september 2014 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 september 2014 - 23:12 schreef sevillana het volgende:

[..]

maar Mulder dus wel die voorgaande wedstrijden?!
Regelmatig.
MMM
 MMM - zaterdag 13 september 2014 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 september 2014 - 23:04 schreef sevillana het volgende:
Ja ja, we zijn er een stuk sterker door geworden, de komst van Verminder
Onzin reactie Sevi. Vermeer kon niks doen aan de tegengoals. En kijk anders mijn overzicht nog eens terug, al die fouten van Mulder.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 13 september 2014 - 23:58   quote  deeplink  
Goh, Vermeer wordt al op 1 wedstrijd afgerekend?
Dan zijn van Beek en Kongolo volgende week aan het schoonmaken.
sevillana
 sevillana - zondag 14 september 2014 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 september 2014 - 23:56 schreef MMM het volgende:

[..]

Onzin reactie Sevi. Vermeer kon niks doen aan de tegengoals. En kijk anders mijn overzicht nog eens terug, al die fouten van Mulder.
En dat is dus nu net mijn punt, de keeper is nu eenmaal het laatste station in de verdediging. Volgens mij begint het verdedigen al in de voorste linie als de tegenstander in balbezit is, vervolgens komt het middenveld aan bod en daarna de verdediging. de laatste man in de verdediging is dus de doelman en die heeft slechts het doel nog achter zich waarin met een zekere regelmaat de bal beland. De laatste verdediger (doelman) is dan ook regelmatig de pispaal als de rest van het team verzaakt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mulder HELD!!!

0.0454661