|
|
RenatoBos
|
|
|
Mulder mogelijk in de KNVB-beker
Doelman Erwin Mulder hoeft niet bang te zijn dat hij dit seizoen bij Feyenoord niet meer in actie komt. Trainer Fred Rutten liet vandaag na de thuisnederlaag tegen Willem II (1-2) desgevraagd weten dat hij zijn gepasseerde keeper mogelijk voor de KNVB-beker wel weer gaat inzetten. 'Die optie heb ik voor hem open gelaten, maar ik heb hem nog geen toezeggingen gedaan', gaf Rutten te kennen.
Kenneth Vermeer, de nieuwe eerste keeper bij Feyenoord, beleefde een onplezierig debuut in De Kuip. Hij kon echter weinig aan de Tilburgse treffers doen. Verder verrichtte hij zijn werk naar behoren. Vermeer werd hier en daar nog wel uitgefloten door Rotterdamse fans, maar kreeg over het algemeen toch een warme ontvangst van het legioen.
Rutten wilde na afloop niet bevestigen dat hij tevreden was over Vermeer. 'Dat vind ik ongepast na zo'n nederlaag. Daar ben ik de trainer niet naar.' Bron:Feyenoordnet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 september 2014 - 23:12 schreef sevillana het volgende:[..] maar Mulder dus wel die voorgaande wedstrijden?! voetbal is en blijft toch een teamsport, beetje makkelijk dus om regelmatig één zondebok aan te wijzen. Mulder heeft 5 jaar zijn kans gehad om zich te onderscheiden, helaas pindakaas! Het was in ieder geval een verademing om Vermeer aan het werk te zien in vergelijking met Erwin Mulder ... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Belachelijk, gewoon altijd sterkste elftal opstellen. Geen Mulder dus. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat vind ik dus ook! En wat doet die LUL van een Fred Rutten gisteren: de mindere spelers opstellen ... |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
quote:Op zondag 14 september 2014 - 14:49 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat vind ik dus ook! En wat doet die LUL van een Fred Rutten gisteren: de mindere spelers opstellen ... Eens en eens. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Blunder/miscommunicatie bij jong Feyenoord. Goh. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Ik ben geen 1 of andere PIPO zei Erwin NEE erger Erwin ! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Daar sta je toch niet raar van op te kijken ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Tekenend, zelf daar verprutst die het. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Te makkelijk, is gewoon zijn niveau. Gewoon niet verbaasd over zijn. |
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
quote: Hij is inderdaad niet een of andere PIPO, het is de enige echte PIPO!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
och hij is uit de basis. Nu maar proberen onder te brengen in de winterstop. en n leuk keepertje op de kop tikken, jeugd? of elders. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hij maakt wel progressie bij de rondo. Met de week scherper. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Maar de discussie over keeperskwaliteiten even daargelaten, de ene helft (de Vermeer- haters) lopen nu net te lullen alsof Mulder zo'n fantastische keeper was (was gewoon middenmoot) en de andere helft de anti Mulder lobby die menen hem nu nog steeds onder uit de zak te moeten geven.. en daarbij proberen sommige figuren van beide kanten degenen die er dus anders over denken dus en passant weg proberen te zetten als zijnde "geen echte Feyenoorders" , "jodenloverts" of "sukkels die geen kampioen willen zien worden" sjongejonge wat een lekker kansloos gebeuren zeg. Het legioen moet naar buiten een eenheid blijven en dat gestook onderling moet maar eens klaar zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 oktober 2014 door tomson -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Het is denk ik ook kansloos dat we hier iedereen op een lijn krijgen. Laten we hier maar gelijk duidelijkheid scheppen in deze communicatie. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Iedereen op 1 lijn is ook totaal geen must. Maar die achterlijke kift of je voor of tegen Vermeer/Mulder moet wezen. En het antwoord is nooit de juiste hahaha |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 09 oktober 2014 - 00:53 schreef tomson het volgende:Iedereen op 1 lijn is ook totaal geen must. Maar die achterlijke kift of je voor of tegen Vermeer/Mulder moet wezen. En het antwoord is nooit de juiste hahaha Dat gaat NOOIT lukken, iedereen op 1 lijn ... Zou ook zo saai worden niet?
Ik ga in ieder geval een stuk minder chagrijnig naar de kuip :-) nadat Mulder eruit is gegaan ... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik sta nu ook wel een stuk relaxter bij vrije trappen/corners van de tegenstander. En een beetje narren onder elkaar is ook prima maar deze issue wordt zo ontiegelijk overrated. Komt Vermeer op voor de warming-up, (ik sta achter het doel waar onze keepers de warming up doen) staat er de laatste weken steevast een groepje gasten te boe-en en te schelden. En mensen die te kennen geven Vermeer wel een kans te geven krijgen een ziekte toegewenst. En langs een andere kant : als je liever Mulder ziet ben je bij sommige andere mensen weer voor maf neergezet. Zondag was het weer over dat scanderen van Guidetti's naam, valt ook niet bij iedereen in goede aarde. Hoeft van mij ook niet hoor, net als de wave :p |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 09 oktober 2014 - 01:25 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat gaat NOOIT lukken, iedereen 1 lijn ... Zou ook zo saai worden niet? Ik ga in ieder geval een stuk minder chagrijnig naar de kuip :-) Zou het juist een stuk gezelliger maken denk ik.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 09 oktober 2014 - 01:25 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat gaat NOOIT lukken, iedereen op 1 lijn ... Zou ook zo saai worden niet? Ik ga in ieder geval een stuk minder chagrijnig naar de kuip :-) nadat Mulder eruit is gegaan ... T kan. iedereen op 1 lijn. mits de lijn lang genoeg is.
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
He Tomson , i,ve got the picture . Ik kap ermee die gozer aftebranden . Wens hem het allerbeste . En ja de wijze waarop hij er uitgetrapt is niet mijn manier hoe je met een werknemer omgaat . Hoe gaat ,t trouwens tussen Vermeer en Patrieke Lodewijki ? Beste vriend Lijdensweg moet jij toch weten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 09 oktober 2014 - 20:39 schreef broer van Ted het volgende:He Tomson , i,ve got the picture . Ik kap ermee die gozer aftebranden. TOP
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 oktober 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
PEC Zwolle heeft Feyenoorder op de korrel: 'Een interessante optie'
Warner Hahn is dit seizoen de eerste doelman van PEC Zwolle, maar hij zal normaal gesproken niet langer dan een jaar bij de bekerwinnaar blijven. Hahn wordt sinds het vertrek van Diederik Boer naar Ajaks gehuurd van Feyenoord en het is de bedoeling dat hij uiteindelijk terugkeert naar Rotterdam. Mogelijk haalt PEC de opvolger van Hahn ook wel weg uit De Kuip.
Erwin Mulder is in beeld om Hahn te vervangen bij PEC, zo bevestigt Gerard Nijkamp in het Algemeen Dagblad. De technisch directeur van de huidige nummer zeven van de Eredivisie noemt de Feyenoorder een 'interessante optie'. De 25-jarige Mulder is zijn basisplaats verloren aan Kenneth Vermeer en heeft een aflopend contract, dat niet verlengd zal worden.
Een andere optie voor PEC is Eloy Room, die in de zomer ook al in beeld was om Boer te komen vervangen. De reservedoelman van Vitesse (die momenteel basisspeler is vanwege een blessure bij Piet Velthuizen) bleek toen te duur, maar hij heeft net als Mulder een aflopend contract en kan na dit seizoen dus transfervrij worden binnengehaald. Bron:Voetbalzone |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die zijn knettergek. Zwolle vind ik nog een te hoog niveau voor hem.
Niveau ADO, NAC etc.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 november 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kom maar hoor ! Er is nog plek over :p
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik vind elke betaald voetbal club te hoog voor Erwin Mulder ... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Maakt mij niet uit waar Erwin speelt of op de bank of tribune zit; als het maar niet bij ons is! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mulder over mogelijke transfer naar PEC: "We zullen zien"
Erwin Mulder was jarenlang de eerste keeper van Feyenoord. Sinds de komst van Kenneth Vermeer naar de club uit Rotterdam, moet Mulder echter genoegen nemen met een plaats op de reservebank. Aan het eind van het huidige seizoen loopt het contract van Mulder af en vertrekt hij transfervrij uit De Kuip.
PEC Zwolle zou Erwin Mulder zien als 'een interessante optie'. De keeper zelf kan nog niet vertellen of hij volgend seizoen onder de lat van PEC Zwolle staat. "Ik zou het niet weten", zegt hij tegenover FR12.nl. "We zullen zien hoe het loopt." |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Het wordt tijd dat ze deze jongen eens schuurpapier laten vreten. Hij kan echt wel goed keepen. Maar hij heeft de uitstraling van een Bruins.
Door die onzekerheid, staat de verdediging ook met knikkende knietjes voor hem. Hij maakt de gekste blunders als hij de bal in zijn voeten krijgt.
Ook in dat geciteerde verhaaltje van hierboven... we zullen zien... wees eens vastberaden. Hij had er zoveel meer uit kunnen halen. Nu zal het altijd een middelmatige keeper blijven. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 08 december 2014 - 16:50 schreef RenatoBos het volgende:Mulder over mogelijke transfer naar PEC: "We zullen zien"[ afbeelding ] Erwin Mulder was jarenlang de eerste keeper van Feyenoord. Sinds de komst van Kenneth Vermeer naar de club uit Rotterdam, moet Mulder echter genoegen nemen met een plaats op de reservebank. Aan het eind van het huidige seizoen loopt het contract van Mulder af en vertrekt hij transfervrij uit De Kuip.PEC Zwolle zou Erwin Mulder zien als 'een interessante optie'. De keeper zelf kan nog niet vertellen of hij volgend seizoen onder de lat van PEC Zwolle staat. "Ik zou het niet weten", zegt hij tegenover FR12.nl. "We zullen zien hoe het loopt." Dat wordt dan het einde van PEC Zwolle ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ga op trainingskamp en neem mee.
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Shemale.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Als ze hem goed kan leren meevoetballen is het oke |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
was wel duidelijk. 4 de klas niveau. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Blijven rare gasten die keepers. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Volgens de Telegraf is er zowel in binnen- als buitenland belangstelling voor Erwin.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, voor animatie op campings. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: voor voetbal clubs? of in Thailand in bepaalde "clubs" |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha, best jammer dat de clubs niet worden vermeld door ze.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mulder: ''Ook ik kan genieten van reddingen Vermeer''
Keeper Erwin Mulder bereidt zich met Feyenoord in Dubai voor op de tweede seizoenshelft. De sluitpost is sinds de komst van Kenneth Vermeer eind augustus tweede doelman en dat deed pijn. "Maar ik heb me er toch vrij snel overheen gezet. In het begin was ik wat afstandelijker, het was lastig, maar nu werken we hard met alle keepers."
Ook Mulder ziet dat de van Ajaks overgekomen Vermeer het voortreffelijk doet onder de Rotterdamse lat. "Hij heeft ons er een paar keer doorheen getrokken, heeft belangrijke reddingen verricht. Daar kan ik van genieten als een collega dat doet. Maar ik wil zelf ook spelen. Het is lastig hem eruit te spelen," beseft Mulder. "Ik probeer het de trainer wel zo lastig mogelijk te maken. Ik train hard om fit te blijven en er te staan als de trainer mij nodig heeft. Aan jammeren heeft niemand wat. De club niet, de spelers niet en ik niet."
Waar Mulders toekomst ligt is nog onduidelijk. Zelf heeft hij wel een voorkeur. "Ik heb altijd uitgesproken een keer naar het buitenland te willen. De vraag is of de juiste club komt voor mij op het juiste moment. Niet dat ik Nederland uit mijn hoofd heb gezet, helemaal niet. Het ligt eraan welke club er komt, ik moet me er wel goed bij voelen. Of dat dan binnen- of buitenland is, is afwachten." Bron:Rijnmond |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen tegen goal. Een wonder |
|
|
|