|
|
van geil
|
|
|
vergreep zich aan de grensrechter |
|
|
|
|
Els
|
|
|
't Moet niet gekker worden. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Had m vast niet klemvast. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Loser! Hij had hem k.o. moeten slaan! |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mulder lijkt t aan te trekken. Lijdensweg verdient n standbeeld |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gemaakt.. Waar mag ik hem neerzetten
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zet hem maar op de Montevideo toren !!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
hij is onderweg
|
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
quote: Hij had zich beter aan die banaan kunnen vergrijpen, hadden ze ons nu niet voor racisten maar voor seksisten uitgemaakt. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat is de verkeerde toren !!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
oh oh oh |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Oe oe a ah zou het in een ander licht zetten.. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
Ik heb toch weer meer respect voor mulder gekregen toen we tegen as Roma neuzen speelde.ook al zat hij op de bank.hij leefde wel helemaal mee.dat vind ik top.chapeau mulder.hij blijft wel achter de club staan.hoop voor je dat je volgend jaar een club krijgt waar je altijd speelt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 maart 2015 door Terminator1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mulder stopt een penalty bij de beloften..😳 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
(Psssssst tis de waarheid)..😉 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zaakwaarnemer Mulder: ''AEK is geïnteresseerd''
Erwin Mulder is één van de spelers van Feyenoord met een aflopend contract. Zijn toekomst zou zomaar in het buitenland kunnen liggen. "Er hebben inderdaad diverse clubs interesse. Ook uit het buitenland."
Dat vertelt zijn zaakwaarnemer Louis Laros tegenover ELF Voetbal. Zo maakte deze week AEK Athene haar interesse kenbaar. De voormalige Griekse topclub werd vanwege grote financiële problemen teruggezet naar de Super League en maakt nu via de play-offs een grote kans om terug te keren op het hoogste niveau.
"Ze hebben interesse", geeft Laros toe. "Ik ken hun technisch directeur goed. Maar we spreken over meerdere spelers uit mijn stal. Ook over Erwin Mulder. Maar dat de club zich officieel heeft gemeld, dat is uit zijn verband gerukt."
Blijven bij Feyenoord
De 26-jarige doelman kent een aflopende verbintenis bij Feyenoord. Waar hij drie jaar lang als eerste keus fungeerde in De Kuip, werd hij eind augustus 2014 aan de kant geschoven ten faveure van nieuwe aanwinst Kenneth Vermeer. "We weten nog niet hoe zijn toekomst eruit ziet", vervolgt Laros. "Er is interesse uit het buitenland, van andere clubs uit de Eredivisie en misschien blijft hij wel bij Feyenoord."
Eén van die clubs zou NEC zijn, dat graag een nieuwe ervaren sluitpost wil halen. "Ik ga geen namen noemen, die is voor jouw rekening", lacht Laros. "We hebben geen deadline geplakt op zijn toekomst. Clubs worden nu pas wakker en gaan nadenken over volgend seizoen. We zien wel hoe het afloopt. Er is interesse voldoende, maar er zit nog altijd een verschil tussen interesse en concrete interesse."
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 april 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Fred wordt gek als 'ie dit leest. Meerdere clubs die al met volgend seizoen bezig zijn, wat denken ze wel niet? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zou Fred zich realiseren dat ook de supporters al met volgend seizoen bezig zijn? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zowat niemand als ik de topics zo lees de laatste tijd... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Eindelijk verlost van dat drama !!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
toch apart , transfervrij en dan 300.000 gaan verdienen. dat is bijna bijstand in de voetbalwereld. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
25.000 mille per maand en lekker in het zonnetje in een mooie stad nou... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Moet ie nog gaan inleveren ook , Hahahahaha ... Maar inderdaad een lekker zonnetje daar . Dat is zeker niet verkeerd voor hem !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 07 mei 2015 - 22:46 schreef van geil het volgende:toch apart , transfervrij en dan 300.000 gaan verdienen. dat is bijna bijstand in de voetbalwereld. Zijn salaris wordt bijna gehalveerd, zegt ook weer genoeg over Erwin Mulder ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Succes HELD! Hoop dat je daar wèl de waardering krijgt die je verdient! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 07 mei 2015 - 22:46 schreef van geil het volgende:toch apart , transfervrij en dan 300.000 gaan verdienen. dat is bijna bijstand in de voetbalwereld. Viel me ook op ja. Er van uitgaande dat dat bedrag klopt natuurlijk.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Een stappie terug was onvermijdelijk en het bedrag kan ik weinig medelijden mee hebben. Sommige sneue reacties wel. Ik gun hem een waanzinnige comeback met een mooie club in Engeland of zo... Bedankt Mulder echte Feyenoordert ! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Sterkte Erwin, thanx voor je inzet voor de club. Hoop dat je nog een mooie carriere mag hebben. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor Griekse maatstaven zijn dat tegenwoordig miljoenen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op donderdag 30 april 2015 - 12:02 schreef Bosifyable het volgende:Fred wordt gek als 'ie dit leest. Meerdere clubs die al met volgend seizoen bezig zijn, wat denken ze wel niet? Amateurs joh al die clubs. Vooral Manchester United is in de ogen van Fred Rutten de meest amateurissssstische ploeg ter wereld.
quote: Oja daarvoor kwam ik, Succes bij AEK !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 mei 2015 door R()b -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Tering zeg, schei uit hoor. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mulder heeft er wel gestaan in de jaren dat de club geen euro uit te geven had. Gelukkig hebben we Vermeer en Hahn nu. Maar Mulder is geen oud vuil. Dat gaat mij te ver. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heeft hij geen waardering gehad dan? Gewoon een hele matige keeper die in al die jaren meer punten gekost dan gepakt heeft. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Werkgevers mochten willen dat ze zulke toegewijde werknemers zouden hebben |
|
|
|