|
|
DY
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 23:30 schreef Alexmem het volgende:Het blijven herhalen van een mening is niet gelijk aan anderen iets onder ogen willen zien. In dit geval is dat herhalen dan ook geen kracht maar een zwakte, een tekortkoming. Zo subjectief als de pest. makkelijker gezegd, er is een verschil tussen je mening opdringen en iemand willen overtuigen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 23:54 schreef DY het volgende:[..] makkelijker gezegd, er is een verschil tussen je mening opdringen en iemand willen overtuigen? En dan heb je ook nog laster.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 23:54 schreef DY het volgende:[..] makkelijker gezegd, er is een verschil tussen je mening opdringen en iemand willen overtuigen? Overtuigen is niet mogelijk hier met al die blinde vinken die hier alom aanwezig zijn. Dus dan moet ik het wel opdringen ..............
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 april 2012 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 01:32 schreef lijdensweg het volgende:[..] Overtuigen is niet mogelijk hier met al die blinde vinken die hier alom aanwezig zijn. Dus dan moet ik het wel opdringen .............. Zolang je maar respectvol blijft. Iedereen heeft het recht een blinde vink te zijn. Dat geldt voor jou en ieder ander. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 01:32 schreef lijdensweg het volgende:[..] Overtuigen is niet mogelijk hier met al die blinde vinken die hier alom aanwezig zijn. Dus dan moet ik het wel opdringen .............. Blinde vinken, lompe boeren je gaat lekker hè.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lijdensweg is de campingzender van dit forum |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Buma stemra al gebeld? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Tja je moet wat he! Ik kan er verder ook niks aan doen dat ik daar mee te maken heb |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 01:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Zolang je maar respectvol blijft. Iedereen heeft het recht een blinde vink te zijn. Dat geldt voor jou en ieder ander. Ik ken maar 1 blinde vink en dat is is pieter vink!hehe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 april 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: En een klein beetje Erwin Mulder natuurlijk ........ Die ziet ze af en toe ook vliegen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 01:32 schreef lijdensweg het volgende:[..] Overtuigen is niet mogelijk hier met al die blinde vinken die hier alom aanwezig zijn. Dus dan moet ik het wel opdringen .............. en wat vind jouw psych er nu eigenlijk van? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahaha die heb ik niet nodig, die lopen er hier toch zat rond!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Ik haat wolter kroes |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik vind het wel grappig dat het eigenlijk over Mulder moet gaan maar dat ze het meer over mij hebben. Dat zegt wel wat over de rest hier !! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 15:21 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik vind het wel grappig dat het eigenlijk over Mulder moet gaan maar dat ze het meer over mij hebben. Dat zegt wel wat over de rest hier !! Of over jouw.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zal wel weer,maar ik heb het niet over lijdensweg hoor! Ik heb het over die minkukel van een Erwin Mulder .........
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 mei 2012 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 05:27 schreef lijdensweg het volgende:[..] Zal wel weer,maar ik heb het niet pover lijdensweg hoor! Ik heb het over die minkukel van een Erwin Mulder ......... Heb jij het niet pover..? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 01:32 schreef lijdensweg het volgende:[..] Overtuigen is niet mogelijk hier met al die blinde vinken die hier alom aanwezig zijn. Dus dan moet ik het wel opdringen .............. De ervaringsdeskundige spreekt... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
stray
|
|
|
|
|
|
stray
|
|
|
|
|
|
dobias
|
|
|
Mulder redt in de slotfase nog even punt. Ondanks dat hij 80 min niks te doen had pakt hij toch even die laatste bal.....tegen AZ. Hij wordt steeds beter. En begint punten te pakken voor feyenoord. niet de eerste keer. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
Mulder is net een barometer, weet nooit welke kant hij op gaat misschien komt het nog wel eens helemaal goed met hem |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 14:35 schreef bode het volgende:Mulder is net een barometer, weet nooit welke kant hij op gaat misschien komt het nog wel eens helemaal goed met hem Gierend goeie vergelijking man. Waar haal je het vandaan! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Toch je alter ego Henk? |
|
|
|
|
bode
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: No Tom, it's the Zappa-side into me... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 14:35 schreef bode het volgende:Mulder is net een barometer, weet nooit welke kant hij op gaat misschien komt het nog wel eens helemaal goed met hem Huh..? Wat een vergelijk.. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Mulder op de schouders van de Feyenoord supporters na de wedstrijd. Zou Lijdensweg er stiekem bij hebben gestaan???? Mulder in de Champions League!!! |
|
|
|
|
12
|
|
|
Nogmaals ff benadrukken MULDER IN ORANJE!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 17:56 schreef Henny het volgende:Mulder op de schouders van de Feyenoord supporters na de wedstrijd. Zou Lijdensweg er stiekem bij hebben gestaan???? Mulder in de Champions League!!! Mulder jongen jij bent en blijf mijn eerste keus.. |
|
|
|
|
stray
|
|
|
|
|
|
stray
|
|
|
mulder////////held L////////////LUL |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Volgend jaar nummer 1 op zijn rug!!!
Hij vond dat hij hem moest verdienen. Heeft hij wel gedaan dit seizoen!! |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 20:11 schreef PieterBos het volgende:Volgend jaar nummer 1 op zijn rug!!! Hij vond dat hij hem moest verdienen. Heeft hij wel gedaan dit seizoen!! Eensert! |
|
|
|
|
stray
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 20:11 schreef PieterBos het volgende:Volgend jaar nummer 1 op zijn rug!!! Hij vond dat hij hem moest verdienen. Heeft hij wel gedaan dit seizoen!! 100%eens |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: LIJDENSWEG //// TRUTTENSTEEG.. |
|
|
|
|
stray
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
kom er maar in L. . . . . . . . . . . . . |
|
|
|
|
stray
|
|
|
quote: hoeft niet ik negeer hem toch |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
chester
|
|
|
geweldig hele weekend goed vanuit de achterhoek gefeliciteerdddddddddddddddddddddd |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 20:47 schreef chester het volgende:geweldig hele weekend goed vanuit de achterhoek gefeliciteerdddddddddddddddddddddd thx, u2 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Mulder/////////////LUL |
|
|
|