|
|
sevillana
|
|
|
quote: Tsja, ... heb je een plan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Euhm yep die pb ik je wel..😉 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Een prijs! Had ie hier nooit gehaald... Ja, als bankzitter! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Is zijn transfer nog ergens goed voor geweest, hahahahahaha |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Leuk dat we hem dit gunnen, heeft ie wel verdient niet. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Komt allemaal door die stemmers.... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Mulder is gewoon een degelijke keeper. Zijn probleem is het gebrek aan uitstraling in het veld. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee hoor Mulder is heel slecht daarom heeft Heerenveen hem gehaald..😉 |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2015 - 10:02 schreef sportverteller het volgende:Mulder is gewoon een degelijke keeper. Zijn probleem is het gebrek aan uitstraling in het veld. Eens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Maar is geen keeper voor Feyenoord. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2015 - 10:02 schreef sportverteller het volgende:Mulder is gewoon een degelijke keeper. Zijn probleem is het gebrek aan uitstraling in het veld. Degelijk als in betrouwbaar? Vind ik niet. Vind hem angstig, terughoudend in de 16, te zelden puntenwinnaar voor het team. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Welke keeper in de Kleredivisie pakt punten dan? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Boeit me niet. Ik heb het over Mulder. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mulder straalt angst uit. Is bang bij hoge ballen en had bij Feyenoord de pech aan zijn kont hangen. Los daarvan werden de verdedigers ook onzeker van m. En ging hij na elk doelpunt iedereen uitschelden, ook als t zijn fout was. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Mulder deed het vorige week weer geweldig, mooie reddingen, maar er komt altijd een Mulder momentje waarbij hij aan de grond genageld staat terwijl iedereen verwacht dat hij de bal gewoon kan hebben als hij duikt. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Krijgen ze vanzelf spijt van , dan blijkt dat ze niet goed hebben gescout ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zag hem zaterdag meermalen bij scrimmages als een verlegen vogeltje in z'n doel staan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vanwaar die interesse in Heerenveen spelers..(?) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ben aan het scouten voor Feyenoord. En daarna neuken met Doutzen Kroes. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Niet zo naïef broedert ! Hahaha |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zou je wel willen ouwe geilert ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, liever niet. Maar zij belt mij. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heerenveen heeft niet echt een historie van geweldige keepers |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Mulder houdt Vitesse van scoren af en redt matig sc Heerenveen
zaterdag 26 september 2015 om 20:22
SC Heerenveen en Vitesse hebben elkaar zaterdag in bedwang gehouden. In het Abe Lenstra Stadion kwamen beide ploegen niet tot scoren en daar zullen met name de Arnhemmers van balen.
Vitesse is dit seizoen nog zonder uitzege en daar hoopte de ploeg van Peter Bosz in Friesland verandering in te brengen. De eerste helft leek een goede opmaat richting succes, want de bezoekers waren sterker en kregen via Dominic Solanke en Lewis Baker goede kansen op de openingstreffer. Erwin Mulder stond echter goed te keepen en voorkwam dat Vitesse op voorsprong kwam. Een doelpunt van Solanke werd daarnaast afgekeurd, omdat hij buitenspel stond op het moment dat de bal via de lat en zijn rug in het doel belandde.
Aan de andere kant waren er kansen voor Luciano Slagveer en Henk Veerman, die na zijn goal in de beker tegen NAC Breda weer in de basis mocht beginnen. Voor erg veel gevaar kon de vervanger van de nog niet geheel fitte Mitchell te Vrede echter niet zorgen. In de tweede helft stond het defensief wat beter bij Heerenveen, dat in de laatste minuten wel van geluk mocht spreken dat Solanke de bal niet tegen de touwen kopte. Een zege voor Vitesse was verdiend geweest, maar zover kwam het niet. |
|
|
|
|
jacky chan
|
|
|
|
|
|
jacky chan
|
|
|
Waarom een forum over een vetrokken keeper eigenlijk? Is toch helemaal geen interessante man om het over te hebben toch? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Niet interessant zeg je.......(?) hoe durf je zo neerslachtig te spreken over 1 van de beste keepers uit onze historie.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Snotjesplakken
|
|
|
Vermeer/Mulder bla, wat mij betreft lood om oud ijzer, twee redelijke keepers die wel eens excelleren en vaak rare dingen doen. Maar het was bij een groot deel van het legioen mode zo lijkt het om alles wat Mulder ook maar minimaal fout deed driehonderd keer uit te vergroten. En dan doet Vermeer iets raars, het antwoord: Ja dat is ook een keer. Ik had voor de gein mijn oude betamax moeten bewaren en alle fouten en blunders van Vermeer op tape moeten zetten. Ik vind het best als men hem goed vindt, of hem prefereert boven Mulder. Maar wees dan wel eerlijk, en praat niet de meute na. |
|
|
|
|
Snotjesplakken
|
|
|
Oh ja, wat mij betreft is het afgelopen met Vermeer, want met een beetje minder geluk bij zijn fouten en fouten in wedstrijden hadden we er 4 verloren in de competitie... Daar ga je dan met je goede bedoelingen. Vermeer is voor mij een gepasseerd station. Tuurlijk ben ik blij als hij een keer iets tegenhoudt, maar als het aan mij ligt snel passeren en die andere nepgoofy erin. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 27 september 2015 - 02:06 schreef Snotjesplakken het volgende:Vermeer/Mulder bla, wat mij betreft lood om oud ijzer, twee redelijke keepers die wel eens excelleren en vaak rare dingen doen. Maar het was bij een groot deel van het legioen mode zo lijkt het om alles wat Mulder ook maar minimaal fout deed driehonderd keer uit te vergroten. En dan doet Vermeer iets raars, het antwoord: Ja dat is ook een keer. Ik had voor de gein mijn oude betamax moeten bewaren en alle fouten en blunders van Vermeer op tape moeten zetten. Ik vind het best als men hem goed vindt, of hem prefereert boven Mulder. Maar wees dan wel eerlijk, en praat niet de meute na. Ik ben altijd eerlijk geweest over die kneus genaamd Erwin Mulder! Wat mij het meest stoorde was zijn uitstraling als een dooie in de goal, alleen daarom al red Kenneth Vermeer minstens 15 punten per seizoen! En kwalitatief is Vermeer een veel betere keeper dan Mulder, maar in mijn ogen zijn de meeste keepers in het betaald voetbal in NL beter dan Erwin Mulder. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mulder kan morgen jaren ellende een beetje doen vergeten , door morgen alles los te laten , of te laten lopen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tja en dan ken je het verhaal wel he.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens mij vorig jaar al last van gehad. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 27 september 2015 - 21:52 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik ben altijd eerlijk geweest over die kneus genaamd Erwin Mulder! Wat mij het meest stoorde was zijn uitstraling als een dooie in de goal, alleen daarom al red Kenneth Vermeer minstens 15 punten per seizoen! En kwalitatief is Vermeer een veel betere keeper dan Mulder, maar in mijn ogen zijn de meeste keepers in het betaald voetbal in NL beter dan Erwin Mulder. Ik hou me hier maar aan vast dan.. de ironie :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zal wel de wedstrijd van zijn leven keepen.. |
|
|
|