|
|
sevillana
|
|
|
Sukkel (met een hoofdletter dus . .) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: SeviLULna met een hoofdletter dus ... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: geweldige reactie, . . . voor een sukkel dan |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: SeviLULna zijn geweldige reactie, ... voor een sukkel dan |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Moet je even met Sevi...na overleggen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Lijdensweg/// |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: kan jou niet gozer en wil je zeker geen preek geven mr is die haatdragend van jou nr Mulder nietwat overdreven... Die jongen doet zijn stinkende best en is groeiende mr je hebt niet 1 goed woord voor die jongen over.... hij heeft toch een aandeel in het bereiken vd 2e plek en er zijn zeker wel betere keepers maar er zijn nog veel meer keepers die minder zijn dan Mulder... in ieder geval gefeliciteerd met de 2e plek en geniet ervan ipv die zuurpruimen-houding.. wie weet waar je volgend jaar eindigt.. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Mulder is wellicht geen grootheid (ook vandaag staat ie weer veel te ver richting eerste paal bij die goal), maar in de Nederlandse Eredivisie spelen niet veel betere keepers. Vermeer, Pietje V., Esteban, het maakt elkaar allemaal niet zoveel. In topvorm springt Tyton er wel bovenuit (vind ik) maar die topvorm heb ik bij hem niet gezien dit jaar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 23:41 schreef infamous psv het volgende:[..] kan jou niet gozer en wil je zeker geen preek geven mr is die haatdragend van jou nr Mulder nietwat overdreven... Die jongen doet zijn stinkende best en is groeiende mr je hebt niet 1 goed woord voor die jongen over.... hij heeft toch een aandeel in het bereiken vd 2e plek en er zijn zeker wel betere keepers maar er zijn nog veel meer keepers die minder zijn dan Mulder... in ieder geval gefeliciteerd met de 2e plek en geniet ervan ipv die zuurpruimen-houding.. wie weet waar je volgend jaar eindigt.. Onbegonnen werk maat, kansloos zelfs, L word in het gesticht opgenomen als Mulder zijn debuut maakt in oranje..! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
nou nou dat gaat wel een beetje te ver van het goede in 34 wedstrijden is hij nog nooit een HELD geweest volgens mij |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 23:52 schreef bode het volgende:nou nou dat gaat wel een beetje te ver van het goede in 34 wedstrijden is hij nog nooit een HELD geweest volgens mij Bode luistert ff aub...
Mulder///held Mulder///held Mulder///held Mulder///held Mulder///held Mulder///held Mulder///held Mulder///held Mulder///held Mulder///held Mulder///held Mulder///held Mulder///held Mulder///held Mulder///held Mulder///held
Duidelijk.. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 23:52 schreef bode het volgende:nou nou dat gaat wel een beetje te ver van het goede in 34 wedstrijden is hij nog nooit een HELD geweest volgens mij Nou ik geloof dat alleen AZ minder tegen doelpunten heeft gehad dus ehh IK WEET NIET ??? Mulder/HELD |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En de wedstrijd tegen AZ in de kuip dan? Clean sheet en een paar super reddingen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 23:58 schreef tomson het volgende:En de wedstrijd tegen AZ in de kuip dan? Clean sheet en een paar super reddingen. Daar dacht ik ook gelijk aan ja.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: voor iemand die geen held is zijn de reacties toch wel overweldigend.... Mulder toch n beetje held... |
|
|
|
|
12
|
|
|
Ik hoor het Johan Derksen nog zeggen dat die Mulder maar een hele matige keeper vond. Blijkbaar motiveren deze uitlatingen onze spelers juist. In dat opzicht; Johan vooral zo doorgaan ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 mei 2012 door 12 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Derksen weet veel over ins en outs in het betaalde voetbal. Laat hem beperken tot die feiten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tis ook maar een mening, maakt het uit wat hij ervan vind. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 07 mei 2012 - 00:02 schreef infamous psv het volgende:[..] voor iemand die geen held is zijn de reacties toch wel overweldigend.... Mulder toch n beetje held... Ga jij nu ook al beginnen lichtje..d:-)
MULDER///HELD |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Geen ene donder, wil zijn snor in de fik steken....!!!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zou dat een beetje branden? |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Tuurlijk, met een gasbrander lukt alles. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zeker wel. En als het hem pijn doet pis ik het voor hem uit..
IK ZEG DOEN.. |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: Laat zijn kop aub zoveel mogelijk bedekt houden hij is al lelijk genoeg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Fikken we hem helemaal af.. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Opgeruimd staat netjes =) |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: Daar wordt die dan wel weer knapper op. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Inderdaad...
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hehehehe, geen halve maatregelen! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 07 mei 2012 - 00:17 schreef RenatoBos het volgende:[..] Zeker wel. En als het hem pijn doet pis ik het voor hem uit.. IK ZEG DOEN.. Top! |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: Goh, heb zoiets net ook in de toilet gezien! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: Begeef me nu op glad ijs vermoed ik zo ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zou kunnen, maar ik ging er vanuit dat je thuis achter de Comp zit.. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Hehe pas op voor het wak he |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maar wat doet Derksen dan in godsnaam op jouw WC..?? |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Whahah.. volgens mij willen we dat helemaal niet weten.. |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: Die is inmiddels al doorgespoeld, stonk te errug!!!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En dat noem jij jouw WC man dat moet een beerput zijn.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
RT @FR1908Nieuws: #Feyenoord spelers Stefan de Vrij, Erwin Mulder en Ron Vlaar zijn uitgenodigd voor een trainingsstage van het Nederlands Elftal.
Hahahah, lees je mee lijdensweg? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
Mulder de laatste wedstrijden zeer goed gekeept moet ik zeggen! |
|
|