|
|
Let it Snoo
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 07 mei 2012 - 12:35 schreef Bosifyable het volgende:RT @FR1908Nieuws: #Feyenoord spelers Stefan de Vrij, Erwin Mulder en Ron Vlaar zijn uitgenodigd voor een trainingsstage van het Nederlands Elftal. Hahahah, lees je mee lijdensweg? Zal van Marwijk cs. ook wel weer een blinde lul zijn, zonder verstand van keepers. Gelukkig is Bert de vriend van bode, die met Yolanthe naast zich op de tribune van H'veen zat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 07 mei 2012 - 13:18 schreef FR-Henk het volgende:[..] Zal van Marwijk cs. ook wel weer een blinde lul zijn, zonder verstand van keepers. Gelukkig is Bert de vriend van bode, die met Yolanthe naast zich op de tribune van H'veen zat. En yolanthe zat daar omdat Doutzen in the States is d:-)) Wateen held hè Henkert.. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Pffffffffff ook eens een keer gelijk d:-) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Mulder is natuurlijk wel beter dan Stekelenburg! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: NatuurLIJK dat is niet zo moeiLIJK.. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik ben op zoek naar de heer L. Recente ontwikkelingen rond E. Mulder vragen mijns inziens om een deskundig en objectief commentaar.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 07 mei 2012 - 14:39 schreef tomson het volgende:Ik ben op zoek naar de heer L. Recente ontwikkelingen rond E. Mulder vragen mijns inziens om een deskundig en objectief commentaar.. TRUTTENSTEEG is in geen velden te bekennen natuurLIJK.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 07 mei 2012 - 13:35 schreef RenatoBos het volgende:[..] En yolanthe zat daar omdat Doutzen in the States is d:-)) Wateen held hè Henkert.. bode is Wonderman! Weet alles vooruit en beter. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Oranje-selectie verrast De Vrij en Mulder Stefan de Vrij en Erwin Mulder werden maandagmiddag voor het eerst geselecteerd voor het Nederlands elftal. Het Feyenoord-duo mag zich melden voor de trainingsstage van Oranje in Hoenderloo. Op 14 en 15 mei bekijkt bondscoach Bert van Marwijk een grote groep spelers. "Ik had dit niet aan zien komen", zegt De Vrij op de website van Feyenoord. "Natuurlijk hoorde en las ik de afgelopen tijd wel verhalen dat ik goed bezig was. Het is leuk als er zo over je gepraat wordt."
"Zelf had ik ook wel het idee dat het de laatste tijd goed gaat. Deze uitverkiezing is wat dat betreft een prachtige beloning", aldus de verdediger, die vooral wil gaan genieten en zijn vakantie nog niet heeft geboekt. "Ik heb niks te verliezen. Ik wil in ieder geval laten zien wat ik waard ben. Deze stage pakt in ieder geval niemand mij meer af, daarna zie ik wel verder."
Doelman Mulder hoorde het nieuws maandag in het spelershome van De Kuip. "Dit is een zeer welkome verrassing", zei hij. "Natuurlijk had ik er wel eens op gehoopt, maar ik had hier eerlijk gezegd niet aan durven denken. Ik ben heel blij en trots dat ik bij deze stage aan mag sluiten." |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: hahaha, inkoppertje broertje? Of is het uit de kruising wil ranselen?
Mulder in oranje!!!! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 07 mei 2012 - 19:29 schreef PieterBos het volgende:[..] hahaha, inkoppertje broertje? Of is het uit de kruising wil ranselen? Mulder in oranje!!!! Ghehe duidelijk ja..
Muldert word op termijn de keeper van Nederland..!!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 07 mei 2012 - 20:34 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ghehe duidelijk ja.. Muldert word op termijn de keeper van Nederland..!!! Een nieuwe? Muldert ......... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 07 mei 2012 - 14:39 schreef tomson het volgende:Ik ben op zoek naar de heer L. Recente ontwikkelingen rond E. Mulder vragen mijns inziens om een deskundig en objectief commentaar.. Leuk voor Erwin Mulder zo'n stage! Maar ik blijf het dan nog een waardeloze keeper vinden. En als die 2de keeper van 020 en ene Jehtro Willems van pisvee ook worden uitgenodigd dan weet ik genoeg! Dan had ik nog liever een Jordy Clasie erbij gezien ....... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ja hoor !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Mulder///Held!!!!!
Nog twee seizoenen bij ons, en dan ben je klaar voor Barca! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pffffff die lijdensweg..
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat doet Dennis hier dan.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Dat is Mulder in z'n jonge jaren.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee dat is Dennis Storm.. Vraag maar aan bode..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 mei 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee dat is Dennis storm niet dat zijn de vriendinnen van Tomson.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Zooo Hoeveel knieen heeft die? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik weet zeker dat Biek meeleest en zich staat af te rukken nu.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Kan ik me wel voorstellen, ik wordt er ook opgewonden van. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Welke LUL heeft wim leren plakken? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: hahaha, wil de echte nu opstaan! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Welke lul heeft jouw op dit forum gewezen.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: +1, een jaar of vijf! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Neeeeeeeeeeee grapje man..!!!! |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Mulder in Oranje???? Niet doen. Wordt het dadelijk voor ons Feyenoorders ook nog leuk om naar het Nederlands Elftal te kijken. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 15:09 schreef rich Arnhem het volgende:Mulder in Oranje???? Niet doen. Wordt het dadelijk voor ons Feyenoorders ook nog leuk om naar het Nederlands Elftal te kijken. Hee rich! je bent er nog..Dacht ff dat je weer een nieuw leuk hotelletje gevonden had. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 15:12 schreef tomson het volgende:[..] Hee rich! je bent er nog..Dacht ff dat je weer een nieuw leuk hotelletje gevonden had. Wat een vertrouwen zeg.
Voor mij is het weekend erg druk (horeca) en kan dan niet zo makkelijk reageren. vandaag,morgen en donderdag zal ik me wel weer even gaan roeren. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|