BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Guidetti kopen ,,,mogelijk?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
crnal
 crnal - maandag 30 januari 2012 - 22:29   quote  deeplink  
Wat een speler die Guidetti, een echte Feyenoorder.
Ik heb hier en daar gelezen dat zijn vraagprijs rond de 6 miljoen ligt.Deze jongen is pas 19 en nu al de held van Rotterdam.
Zou het kunnen om hem te kopen door de vraagprijs te verdelen onder:
-Inversteerders
-Feyenoord
-Gedeelte door supporters.....denk dat vele voorstander zouden zijn.

Rood witte groet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 januari 2012 door crnal --
Marsss
 Marsss - maandag 30 januari 2012 - 22:30   quote  deeplink  
ik doe mee!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 30 januari 2012 - 22:49   quote  deeplink  
IVM een zelf opgelegte ban van Els (statement)post ik dit bericht even voor haar !!

Geen voetbaltempel die zo kan zinderen als De Kuip zondag deed na de 4-2 overwinning van Feyenoord op de geliefde rivaal Ajax. Het Legioen schreeuwde, huilde, jubelde en dreigde zelfs even te stoppen met ademen omdat het leven na de heroïsche overwinning af leek.

De golfschokken van euforie richtten zich vooral op een man die eigenlijk nog tiener is. John Guidetti. De negentienjarige Feyenoord-spits leek De Klassieker aanvankelijk aan zich voorbij te moeten laten gaan met een ontsteking in de keel, maar had zondag de ontsteking in de schoenen. Drie keer spuwde hij vuur, drie keer trof hij doel.

John Guidetti schroefde tegen Ajax zijn doelpuntentotaal op tot 14. Op de topscorerslijst moet hij Bas Dost (zeventien goals) en Luuk de Jong (vijftien) nog voor zich dulden, maar er is een ander cijfer dat nadrukkelijk in het voordeel spreekt van de Zweed. Met een gemiddelde van één goal per 68 minuten is Guidetti beduidend effectiever dan Dost (één goal per 97 minuten) en De Jong (één per 113).

Over John Guidetti zijn inmiddels vele typeringen uitgesproken. Geniaal, gek, goaltjesdief en aanjager zijn er een paar van. Ronald Koeman voegde er zondag nog één aan toe. Guidetti is toch een fenomeen, sprak de trainer. Hij was niet eens honderd procent fit, maar als je ziet wat hij vandaag weer allemaal doet Hij is slim en geeft een elftal rust en vertrouwen.

Een fenomeen begint Guidetti zeker te worden. Hij heeft nog de leeftijd waarop je mag vechten tegen de jeugdpuisten in het gezicht, maar verricht daden die horen bij een volwassen arrivé. Hoewel Guidetti nieuwkomer is, en ook nog eens gehuurd, is hij nu al dj, sfeer- en gangmaker in de Rotterdamse kleedkamer.

Op het veld is het niet anders. Met zijn ongecompliceerde spelstijl jaagt hij op iedere bal en iedere tegenstander, hij schiet uit alle hoeken en standen op doel en neemt met tomeloze energie zijn medespelers op sleeptouw. Leidend daarin is zijn extraverte karakter dat a-typisch lijkt voor een Zweed. Die wordt volgens de stereotiepen verondersteld koel en stoïcijns te zijn. Guidetti is echter giftig en heetgebakerd.

Hoewel hij slechts voor één seizoen is gehuurd van Manchester City en waarschijnlijk niet langer in De Kuip te bewonderen is, is Guidetti voor de Feyenoord-fans nu al een cultheld met eeuwigheidswaarde. Eindelijk kunnen ze weer juichen voor een goalgetter in de punt van de aanval. Eindelijk weer een spits die het vermogen heeft om topduels te beslissen.

De jonge vedette zelf liet na afloop van Feyenoord-Ajax niet na om iedereen mee te laten delen in het hervonden Klassiekergeluk van Rotterdam. Ik moet de trainers en de medische staf bedanken dat ze me zo goed op de been hebben gekregen, want ik was een paar dagen echt ziek, zei Guidetti. En ik kan alleen drie keer scoren omdat mijn medespelers me in de goede situatie hebben gebracht. En nu ga ik weg, want ik ga dansen.

Peter Wekking

(Bron: Fr-Fanatic.nl)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 januari 2012 door Leon FR1908 --
het wonder van ..
 het wonder van .. - dinsdag 31 januari 2012 - 09:58   quote  deeplink  
eigenlijk best relaxed deze transfer periode.
we hoeven niet te kopen, we hoeven niet te verkopen.
12
 12 - dinsdag 31 januari 2012 - 21:23   quote  deeplink  
Denk dat Guidetti inmiddels heel wat meer waard zal zijn. Deel wel de mening van Gijp dat John er beter aan doet nog 3 jaar bij Feyenoord te blijven. Zo´n publiek zal die niet snel elders krijgen en bij Feyenoord kan die nog genoeg leren.
van geil
 van geil - dinsdag 31 januari 2012 - 21:26   quote  deeplink  
denk dat kopen niet haalbaar is..
maar nog een jaar erbij kan als hij erzelf achterstaat...
goed voor alle partijen
12
 12 - woensdag 01 februari 2012 - 11:03   quote  deeplink  
Zou wel een heel strakke actie zijn als supporters geld gaan inzamelen om Guidetti vast te leggen. Ik denk niet dat we het gehele bedrag bij elkaar kunnen brengen maar Guidetti zal de intentie op zich al erg waarderen en zou er niet van op kijken als hij dan voor minder in de kuip wil blijven. De liefde die hij van het legioen krijgt zal hij nergens anders ervaren zoals bij ons.
King - 010
 King - 010 - woensdag 01 februari 2012 - 13:40   quote  deeplink  
Om dit seizoen danwel volgend seizoen een goede kans te maken op het kampioenschap dan moet je 200% zeker een speler als Guidetti hebben. Voor Feyenoord is het daarom noodzakelijk om alles in werking te stellen om deze speler te behouden. Of dat nu met een langer verblijf door huren zal zijn of directe aankoop maakt niks uit.

Van Geel: nu komt het erop aan om te lullen als brugman.
1. Huren met optie tot koop.
2. Kopen met optie tot terugkoop door M. City.
3. Kopen met hoger doorverkoopbonus voor M. City.
12
 12 - woensdag 01 februari 2012 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 13:40 schreef King - 010 het volgende:
Om dit seizoen danwel volgend seizoen een goede kans te maken op het kampioenschap dan moet je 200% zeker een speler als Guidetti hebben. Voor Feyenoord is het daarom noodzakelijk om alles in werking te stellen om deze speler te behouden. Of dat nu met een langer verblijf door huren zal zijn of directe aankoop maakt niks uit.

Van Geel: nu komt het erop aan om te lullen als brugman.
1. Huren met optie tot koop.
2. Kopen met optie tot terugkoop door M. City.
3. Kopen met hoger doorverkoopbonus voor M. City.
Kopen met hoger doorverkoopbonus voor ManCity vindt ik voor alle partijen een interessante optie.
bollebeer
 bollebeer - woensdag 01 februari 2012 - 13:48   quote  deeplink  
vraag milo om geld,die heeft genoeg
Henny
 Henny - woensdag 01 februari 2012 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 13:48 schreef bollebeer het volgende:
vraag milo om geld,die heeft genoeg
En Lijdensweg, die heeft zijn bedrijf verkocht en is financieel onafhankelijk (zegt ie).
FR010VL
 FR010VL - woensdag 01 februari 2012 - 14:48   quote  deeplink  
ik hoop dat er een actie komt om geld in te zamelen om guidetti langer te behouden voor feijenoord
craven
 craven - woensdag 01 februari 2012 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 14:05 schreef Henny het volgende:

[..]

En Lijdensweg, die heeft zijn bedrijf verkocht en is financieel onafhankelijk (zegt ie).
transparante bedrijven?
tomson
 tomson - woensdag 01 februari 2012 - 19:08   quote  deeplink  
Is er eigenlijk een richtprijs bekend voor Guidetti? 6 miljoen waarschijnlijk al achterhaald?
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - woensdag 01 februari 2012 - 19:22   quote  deeplink  
Wanneer wij als supporters de helft op kunnen brengen, plus het millioen dat we al bij elkaar gebracht hebben en die lieve "Vrienden van Feijenoord" zorgen voor de andere helft, moet het mogelijk zijn. Ben een pensionado, dus ik word al door Rutte en zijn vriendjes van alle kanten bestolen, toch zal ik, als er zo'n actie komt, direct € 100 storten. Als die 45.000 uitzinnige supporters van Zondag dat allemaal doen, hebben we al 5,5 miljoen. Dat zelfde bedrag van de BOBO-club, en je kunt hem kopen. Wie o wie neemt de organisatie van zo'n actie op zoich?
12
 12 - woensdag 01 februari 2012 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 19:22 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Wanneer wij als supporters de helft op kunnen brengen, plus het millioen dat we al bij elkaar gebracht hebben en die lieve "Vrienden van Feijenoord" zorgen voor de andere helft, moet het mogelijk zijn. Ben een pensionado, dus ik word al door Rutte en zijn vriendjes van alle kanten bestolen, toch zal ik, als er zo'n actie komt, direct € 100 storten. Als die 45.000 uitzinnige supporters van Zondag dat allemaal doen, hebben we al 5,5 miljoen. Dat zelfde bedrag van de BOBO-club, en je kunt hem kopen. Wie o wie neemt de organisatie van zo'n actie op zoich?
Denk Joop Verschuren, die begon er mee.
boes
 boes - woensdag 01 februari 2012 - 19:30   quote  deeplink  
Maar stel je nou eens voor dat iedereen wat stort en de vvf leggen het restand bij, wie gaat dan zijn salaris betalen?
Guidetti zal heus niet zeggen, Nou oke.. omdat jullie zulke trouwe fans zijn kom ik wel voor 6 ton minder bij jullie voetballen..
12
 12 - woensdag 01 februari 2012 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 19:30 schreef boes het volgende:
Maar stel je nou eens voor dat iedereen wat stort en de vvf leggen het restand bij, wie gaat dan zijn salaris betalen?
Guidetti zal heus niet zeggen, Nou oke.. omdat jullie zulke trouwe fans zijn kom ik wel voor 6 ton minder bij jullie voetballen..
Guidetti is daar denk ik wel gevoelig voor. Hij wordt op handen gedragen en hij gaat zijn geld toch wel verdienen. Zo´n supportersschare zal die nergens anders treffen. Hij gaat pas weg wanneer of ManCity hem weer opeist of er een echte europese topper zich aandient die hem een redelijke kans op speeltijd kan bieden.
boes
 boes - woensdag 01 februari 2012 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 19:34 schreef 12 het volgende:

[..]

Guidetti is daar denk ik wel gevoelig voor. Hij wordt op handen gedragen en hij gaat zijn geld toch wel verdienen. Zo´n supportersschare zal die nergens anders treffen. Hij gaat pas weg wanneer of ManCity hem weer opeist of er een echte europese topper zich aandient die hem een redelijke kans op speeltijd kan bieden.
Een redelijke kans op speeltijd is geen garantie die ze je geven, en hij gaat vast niet nog een paar jaartjes voor "weinig" voetballen bij Feyenoord, hij moet het nu verdienen. Wat nou als hij over 4 jaar van het veld wordt getrapt en nooit meer kan spelen..

hij is wel goed, maar niet gek!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 februari 2012 door boes --
sevillana
 sevillana - woensdag 01 februari 2012 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 14:05 schreef Henny het volgende:

[..]

En Lijdensweg, die heeft zijn bedrijf verkocht en is financieel onafhankelijk (zegt ie).
huh? . . . dan krijgt ie nog meer praats!
rich Arnhem
 rich Arnhem - woensdag 01 februari 2012 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 19:39 schreef sevillana het volgende:

[..]

huh? . . . dan krijgt ie nog meer praats!
Ik vond hem net zo lekker stil.
sevillana
 sevillana - woensdag 01 februari 2012 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2012 - 21:26 schreef van geil het volgende:
denk dat kopen niet haalbaar is..
maar nog een jaar erbij kan als hij erzelf achterstaat...
goed voor alle partijen
denk 't ook
12
 12 - woensdag 01 februari 2012 - 19:42   quote  deeplink  
quote:

Een redelijke kans op speeltijd is geen garantie die ze je geven, en hij gaat vast niet nog een paar jaartjes voor "weinig" voetballen bij Feyenoord, hij moet het nu verdienen. Wat nou als hij over 4 jaar van het veld wordt getrapt en nooit meer kan spelen..

hij is wel goed, maar niet gek!
Hij is goed en prettig gestoord!!!! En als ze allemaal voor het geld hadden gedaan dan had Vormer ook niet voor ons gekozen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 februari 2012 door 12 --
sevillana
 sevillana - woensdag 01 februari 2012 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 19:40 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Ik vond hem net zo lekker stil.
daarom!
Rotterdam22
 Rotterdam22 - woensdag 01 februari 2012 - 19:42   quote  deeplink  
geniet gewoon nog een half jaar van hem we kunnen hem NIET kopen.
flipje tiel
 flipje tiel - woensdag 01 februari 2012 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 19:22 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Wanneer wij als supporters de helft op kunnen brengen, plus het millioen dat we al bij elkaar gebracht hebben en die lieve "Vrienden van Feijenoord" zorgen voor de andere helft, moet het mogelijk zijn. Ben een pensionado, dus ik word al door Rutte en zijn vriendjes van alle kanten bestolen, toch zal ik, als er zo'n actie komt, direct € 100 storten. Als die 45.000 uitzinnige supporters van Zondag dat allemaal doen, hebben we al 5,5 miljoen. Dat zelfde bedrag van de BOBO-club, en je kunt hem kopen. Wie o wie neemt de organisatie van zo'n actie op zoich?
strak plan ik lever ook wel 100 euri,s maar dan moet het wel besteed gaan worden aan guidetti en niet in eeen of ander potje gestopt gaan worden
boes
 boes - woensdag 01 februari 2012 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 19:42 schreef 12 het volgende:

[..]

Hij is goed en prettig gestoord!!!! En als ze allemaal voor het geld hadden gedaan dan had Vormer ook niet voor ons gekozen.
Ik hoop heel erg met je mee dat je gelijk heb, maar ik verwacht het niet..
En er is denk wel een verschil tussen de keuze van Vormer (hij kon naar vitesse voor iets meer geld) en guidetti hij heeft straks de topclubs voor het uitzoeken voor minimaal het dubbele..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 februari 2012 door boes --
12
 12 - woensdag 01 februari 2012 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 19:50 schreef boes het volgende:

[..]

Ik hoop heel erg met je mee dat je gelijk heb, maar ik verwacht het niet..
En er is denk wel een verschil tussen de keuze van Vormer (hij kon naar vitesse voor iets meer geld) en guidetti hij heeft straks de topclubs voor het uitzoeken voor minimaal het dubbele..
Heb zelf ook geen verwachtingen. Van Geel acht de kans ook minimaal. Maar niets is onmogelijk, toch?
boes
 boes - woensdag 01 februari 2012 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 19:54 schreef 12 het volgende:

[..]

Heb zelf ook geen verwachtingen. Van Geel acht de kans ook minimaal. Maar niets is onmogelijk, toch?
niets is onmogelijk!!
tomson
 tomson - woensdag 01 februari 2012 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 19:50 schreef boes het volgende:

[..]

Ik hoop heel erg met je mee dat je gelijk heb, maar ik verwacht het niet..
En er is denk wel een verschil tussen de keuze van Vormer (hij kon naar vitesse voor iets meer geld) en guidetti hij heeft straks de topclubs voor het uitzoeken voor minimaal het dubbele..
Heb er ook een hard hoofd in.
12
 12 - woensdag 01 februari 2012 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 20:41 schreef tomson het volgende:

[..]

Heb er ook een hard hoofd in.
Maar krijg een harde kop als het wel lukt!
yugobosss
 yugobosss - zaterdag 11 februari 2012 - 10:18   quote  deeplink  
Ik vraag me af van wie dat afhangt. Feit is dat man.city zelf een prijs de wereld in helpt. Het lijkt er bijna op dat ze hem willen verkopen, en feyenoord heeft hun daarbij flink geholpen met de prijs kijk maar naar wat twente in de zomer voor hem moest betalen. goed hij is het zeker waard minimaal! het moet gewoon zo zijn of hij blijft hier huur/koop of hij gaat trug. maar verkopen door city aan napoli ofzo voor 6 kan ik niet geloven. Dan moeten wij dat doen! je kan niet als van geel zijnde bereid zijn dost voor 4,5 te kopen als hij bij herenveen op de bank zit. en voor deze man geen 6 neerleggen. dat is 2 keer cisse, hoe ik het ook formuleer jullie snappen mij wel.
ik ben 1000% overtuigt dat het de supporters alleen al lukt om dat geld te verzamelen al moet ik langs iedereens huis!!!!!!
Het kan op vele manieren behaalt worden al zouden ze een talentenpool construvtie ozetten met alleen guidetti erin lukt het al. Goed zoals ik al zei vraag ik me af van wie die koop afhangt. er word niet vanuit ons gezecht dat wij jammer genoeg die 6 miljoen niet hebben, meer die optie word eerder doodgezwegen en dat heeft denk ik een reden? bij dost hoorde je gelijk dat de investeren dan van buitenaf moest komen enzovoort. iemand die iets meer weet?
late we een clupie oprichten en t regelen want als het bedrag de enige drempel is dan hebben we hem. Zelfs salaris kunnen WIJ betalen zo kan feyenoord dan bijvoorbeeld zeggen dat zei een bepaalde max hebben maar als je fenomenaal bent zorgen de supporters dat je miljonair word in rotterdam, zou tog byzonder zijn. We moeten maar is gaan bellen met M.City ( m_murselovic@hotmail.com )
sevillana
 sevillana - zaterdag 11 februari 2012 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 februari 2012 - 10:18 schreef yugobosss het volgende:
Ik vraag me af van wie dat afhangt. Feit is dat man.city zelf een prijs de wereld in helpt. Het lijkt er bijna op dat ze hem willen verkopen, en feyenoord heeft hun daarbij flink geholpen met de prijs kijk maar naar wat twente in de zomer voor hem moest betalen. goed hij is het zeker waard minimaal! het moet gewoon zo zijn of hij blijft hier huur/koop of hij gaat trug. maar verkopen door city aan napoli ofzo voor 6 kan ik niet geloven. Dan moeten wij dat doen! je kan niet als van geel zijnde bereid zijn dost voor 4,5 te kopen als hij bij herenveen op de bank zit. en voor deze man geen 6 neerleggen. dat is 2 keer cisse, hoe ik het ook formuleer jullie snappen mij wel.
ik ben 1000% overtuigt dat het de supporters alleen al lukt om dat geld te verzamelen al moet ik langs iedereens huis!!!!!!
Het kan op vele manieren behaalt worden al zouden ze een talentenpool construvtie ozetten met alleen guidetti erin lukt het al. Goed zoals ik al zei vraag ik me af van wie die koop afhangt. er word niet vanuit ons gezecht dat wij jammer genoeg die 6 miljoen niet hebben, meer die optie word eerder doodgezwegen en dat heeft denk ik een reden? bij dost hoorde je gelijk dat de investeren dan van buitenaf moest komen enzovoort. iemand die iets meer weet?
late we een clupie oprichten en t regelen want als het bedrag de enige drempel is dan hebben we hem. Zelfs salaris kunnen WIJ betalen zo kan feyenoord dan bijvoorbeeld zeggen dat zei een bepaalde max hebben maar als je fenomenaal bent zorgen de supporters dat je miljonair word in rotterdam, zou tog byzonder zijn. We moeten maar is gaan bellen met M.City ( m_murselovic@hotmail.com )
leuk dat je ook je mening spuit, . . heb je het nieuwelingen topic ook al bezocht?
Roffa5314
 Roffa5314 - zaterdag 11 februari 2012 - 12:08   quote  deeplink  
Uhm....Ik denk 13 mil?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 11 februari 2012 - 12:10   quote  deeplink  
Nee. Contract is daar te kort voor.
Roffa5314
 Roffa5314 - zaterdag 11 februari 2012 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 februari 2012 - 12:10 schreef Stylzz het volgende:
Nee. Contract is daar te kort voor.
Feyenoord heeft wel een goeie band met Manchester city
pat
 pat - zaterdag 11 februari 2012 - 12:49   quote  deeplink  
100 euro? das niks... als je dat zo bekijkt is dat nog een optie maar:
1) geld naar guidetti en nergens anders. Dus regelen met directie dit en dat zwart op wit hebben.
2) wie zegt dat we dan ook met een eventuele bijbetaling guidetti KUNNEN kopen. ook daar moet een garantie voor worden gezocht denk ik zo. Denk ff vragen wat ie kost door directie aan man city??? ook ff zwart op wit.
je weet het nooit met de directie he...

als die garanties er zijn wil ik best 100 euro doneren voor deze held.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 februari 2012 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 februari 2012 - 12:00 schreef sevillana het volgende:

[..]

leuk dat je ook je mening spuit, . . heb je het nieuwelingen topic ook al bezocht?
Goed bezig jij!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5879
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Guidetti kopen ,,,mogelijk?









0.0085020