|
|
JOOD
|
|
|
De ideale opstelling dan maar weer:
Cilissen
Vd Wiel - Alderweireld - Vertonghen - Boilesen
De Jong
Lodeiro - Eriksen
Sulejmani - Sigthorsson - Boerrighter
Lijkt mij de ideale opstelling, of je moet Lodeiro ruilen met de Jong en Vertongen doorschuiven naar CVM, maar daar hebben we de spelers niet voor.
Met deze opstelling kunnen we echt de titel nog wel halen hoor!
Volgens mij zijn Sigthorsson en Boerrighter half februari al weer terug, net als Alderweireld en Vd Wiel. Boilessen weet ik zo niet? |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Cillessen
Van De Wiel-Alderweirel-Van Rhijn-Boilesen
Vertonghen
Serero-Eriksen
Narsingh(Hopelijk nog een deal)- Sigthorsson- Boerrigter Sulejmani |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 13:13 schreef AFC M&M het volgende:Cillessen Van De Wiel-Alderweirel-Van Rhijn-Boilesen Vertonghen Serero-Eriksen Narsingh(Hopelijk nog een deal)- Sigthorsson- Boerrigter Sulejmani Veel te aanvallend, gaat het ook niet worden al is het met jouw 12(!!) mans opstelling. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote: Geen Narsingh?-> dan Sulejmani Dacht dat je dat zelf wel kon opmaken |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Oke sorry zo las ik het niet. Blijft wel erg aanvallend, vind je niet? |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote: Meer zekerheid verdeigend en opbouwend op middenveld met Vertonghen beter dan enoh. Serero zal echt niet minder zijn dan Janssen dus ik zie het probleem niet. Zag Janssen nou niet echt zo verdedigen |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
De ideale opstelling van ajax zou zijn
"Laten we nu eens een keer naar ons zelf kijken en niet alles en iedereen behalve onszelf de zwarte piet toe spelen"
Maarja zal wel even duren voor iemand bij Ajax zich zo opstelt |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Cilissen Van der Wiel-Vertonghen-Van Rhijn(vind hem zekerder dan ALderweireld)-Koppers (Anita) Janssen(Eriksen)-De Jong Eriksen Lukoki-Bullykin-Ozbiliz
Speel het liefst met punt naar voren, kan Vertonghen eventueel makkelijker inschuiven! |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 13:04 schreef JOOD het volgende:De ideale opstelling dan maar weer: Cilissen Vd Wiel - Alderweireld - Vertonghen - Boilesen De Jong Lodeiro - Eriksen Sulejmani - Sigthorsson - Boerrighter Lijkt mij de ideale opstelling, of je moet Lodeiro ruilen met de Jong en Vertongen doorschuiven naar CVM, maar daar hebben we de spelers niet voor. Met deze opstelling kunnen we echt de titel nog wel halen hoor! Volgens mij zijn Sigthorsson en Boerrighter half februari al weer terug, net als Alderweireld en Vd Wiel. Boilessen weet ik zo niet? Ik kan me prima vinden in jouw opstelling.
Alleen Sigthorsson half februari terug lijkt me erg optimistisch. Het was toch twijfelachtig of hij uberhaupt nog kon spelen dit seizoen ? Volgens mij is die niet terug voor april. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op woensdag 01 februari 2012 - 15:06 schreef Cyprioot het volgende:[..] Ik kan me prima vinden in jouw opstelling. Alleen Sigthorsson half februari terug lijkt me erg optimistisch. Het was toch twijfelachtig of hij uberhaupt nog kon spelen dit seizoen ? Volgens mij is die niet terug voor april. hij kan vanaf midden Maart weer spelen, maar er is natuurlijk een kans dat hij dan weer snel geblesseerd raakt.
En hij zal lange tijd niet helemaal wedstrijdfit zijn |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 01 februari 2012 - 15:06 schreef Cyprioot het volgende:[..] Ik kan me prima vinden in jouw opstelling. Alleen Sigthorsson half februari terug lijkt me erg optimistisch. Het was toch twijfelachtig of hij uberhaupt nog kon spelen dit seizoen ? Volgens mij is die niet terug voor april. Redelijke opstelling alleen de Jong moet nou eens echt verdwijnen uit elke opstelling is te traag en heeft dramatisch bal verlies kijk nog maar eens wat wedstrijden terug. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Boerrigter-----Sigthorsson-----Sulejmani(Narsingh)
-------Theo----------------Eriksen---------------- -----------------De Jong------------------------
Boilesen--Vertonghen--------Toby------Van Der Wiel
-------------------Cilissen--------------------- |
|
|
|
|
leondogger
|
|
|
iedereen zet de jong erneer, hij is een aanvallende middenvelder. ik denk meer hieraan: boerrigter----sigthorsson-sulejmani -----------theo-------eriksen-------- --------------verthongen------------- boilesen-van rheijn---alderweireld-vd wiel ---------------vermeer---------------
vermeer niet echt in vorm maar heeft geweldige reflexen, ik kies voor verthongen op verdedigende middenvelder, omdat je hem nodig hebt in de duel kracht en zowel kan aanvallen als verdedigen en van rheijn het geweldig deed tegen feyenoord, 2 nummmer 10's naast elkaar en zo komt theo ook tot zijn recht, |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 01 februari 2012 - 15:24 schreef leondogger het volgende:iedereen zet de jong erneer, hij is een aanvallende middenvelder. ik denk meer hieraan: boerrigter----sigthorsson-sulejmani -----------theo-------eriksen-------- --------------verthongen------------- boilesen-van rheijn---alderweireld-vd wiel ---------------vermeer--------------- vermeer niet echt in vorm maar heeft geweldige reflexen, ik kies voor verthongen op verdedigende middenvelder, omdat je hem nodig hebt in de duel kracht en zowel kan aanvallen als verdedigen en van rheijn het geweldig deed tegen feyenoord, 2 nummmer 10's naast elkaar en zo komt theo ook tot zijn recht, Theo speelt bij jou op dezelfde plek als dat hij nu staat, en we weten hoe hij het nu doet..
Iedere opstelling met Theo erin is er 11 die gaat falen.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
------------------Vermeer-------------- VdWiel--Alderweireld--Vertonghen--Boilesen ------------------Anita---------------- --------Eriksen---------Lodeiro-------- --Sulejmani---Sigthórsson--Boerrigter--
Bam.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 01 februari 2012 - 15:18 schreef AFCAMylife het volgende:Boerrigter-----Sigthorsson-----Sulejmani(Narsingh) -------Theo----------------Eriksen---------------- -----------------De Jong------------------------ Boilesen--Vertonghen--------Toby------Van Der Wiel -------------------Cilissen--------------------- De Jong VM ???? Voor de rest is dit exact de opstelling van de Boer....waarom zit er geen verrassing in ? |
|
|
|
|
barry32
|
|
|
hele bestuur eruit en cruijff erin |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Boerrigter-----Sigthorsson-----Sulejmani
-------Lodeiro/Serero----------------Eriksen---------------- -----------------De Jong------------------------
Boilesen--Vertonghen--------Toby------Van Der Wiel
-------------------Cilissen--------------------- |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
quote:Op woensdag 01 februari 2012 - 16:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] De Jong VM ???? Voor de rest is dit exact de opstelling van de Boer....waarom zit er geen verrassing in ? Grappig dat je dat vraagt over De Jong. Ik en velen met mij weet dat De Jong als aanvallende middenvelder te boek staat, maar ik denk dat De Jong zijn beperkingen moet leren onderkennen en zich vol moet richten op de VM plek. Net zoals je veel rechtsbacks ziet die ooit rechtsbuiten waren maar tijdig in de gaten kregen dat ze daar tekort schoten en toen maar back zijn geworden.
Met zijn fysiek, mentaliteit en toch ook voetballend vermogen (althans voor die positie) moet hij die plek goed kunnen invullen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 01 februari 2012 - 16:14 schreef AFCA MARCO het volgende:Boerrigter-----Sigthorsson-----Sulejmani -------Lodeiro/Serero----------------Eriksen---------------- -----------------De Jong------------------------ Boilesen--Vertonghen--------Toby------Van Der Wiel -------------------Cilissen--------------------- Waarom de Jong verdedigende middenvelder?? Dat is de slechtste positie waar je hem kan zetten.. (Alleen de posities meegerekend, waar hij ook echt heeft gestaan) |
|
|
|
|
leondogger
|
|
|
@remco, hij speelt nu als een LINKSHALF, ik heb het over een 10 in dit geval. ooit ajax gekeken? |
|
|
|
|
leondogger
|
|
|
@Cyprioot ooit gehoort dat siem een neusje voor de goal heeft? heb je de kampioenswedstrijd gezien? en dan wil jij hem VM neerzetten? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 01 februari 2012 - 16:14 schreef AFCA MARCO het volgende:Boerrigter-----Sigthorsson-----Sulejmani -------Lodeiro/Serero----------------Eriksen---------------- -----------------De Jong------------------------ Boilesen--Vertonghen--------Toby------Van Der Wiel -------------------Cilissen--------------------- Bijna goed een blunder de Jong staat er nog in .ik vraag al die de Jong fans kijk een paar wedstrijden met potlood en papier wat hij goed doet en wat hij fout doet of niet kan,dan weet je genoeg. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 01 februari 2012 - 16:22 schreef leondogger het volgende:@Cyprioot ooit gehoort dat siem een neusje voor de goal heeft? heb je de kampioenswedstrijd gezien? en dan wil jij hem VM neerzetten? Ja die is hij zeker in de jeugd kwijtgeraakt ze zoeken elke week zijn ballen in de tweede ring ,kijk een s hoeveel hij gescoord heeft met zijn verloren neusje!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 01 februari 2012 - 16:20 schreef leondogger het volgende:@remco, hij speelt nu als een LINKSHALF, ik heb het over een 10 in dit geval. ooit ajax gekeken? Ik weet je niet of je het weet, maar Ajax speelt met twee aanvallende middenvelders in de vorm van Eriksen en Theo naast elkaar, en dus met een controleur in de vorm van Enoh. Misschien zelf eens wat vaker Ajax kijken voordat je weer als een debiel reageert.
Ajax speelt nu met twee nr10's naast elkaar om het zo maar te noemen, want Frankie wil graag als Barcelona spelen.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 01 februari 2012 - 16:16 schreef Cyprioot het volgende:[..] Grappig dat je dat vraagt over De Jong. Ik en velen met mij weet dat De Jong als aanvallende middenvelder te boek staat, maar ik denk dat De Jong zijn beperkingen moet leren onderkennen en zich vol moet richten op de VM plek. Net zoals je veel rechtsbacks ziet die ooit rechtsbuiten waren maar tijdig in de gaten kregen dat ze daar tekort schoten en toen maar back zijn geworden. Met zijn fysiek, mentaliteit en toch ook voetballend vermogen (althans voor die positie) moet hij die plek goed kunnen invullen. Hij staat te boek als een 10....komt hij daar te kort tov zijn concurrent voor die positie dan verhuist hij naar de bank.....of je verkoopt hem....je gaat de Jong toch niet als verdedigende middenvelder weg zetten!!! Overigens vind ik de Jong zo slecht nog niet.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De Jong is als aanvallende middenvelder niet geschikt in het systeem dat de Boer wil spelen.
Onder Jol heeft de Jong een aantal keren als CVM gestaan naast de Zeeuw en dat deed hij in mijn beleving niet zo heel goed.. Of hij dat in zich heeft weet ik niet, het zou er wel een type voor zijn trouwens. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Maduro heeft een aflopend contract, dat is voor mij de beste optie voor die plek |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Wist niet dat zijn contract afliep...ben altijd een fan van hem geweest...hij oogt soms wat traag maar hij brengt rust heeft een goed overzicht en een fijne traptechniek...de ideale man voor die plaats... |
|
|
|
|
roeliskoel
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 13:04 schreef JOOD het volgende:De ideale opstelling dan maar weer: Cilissen Vd Wiel - Alderweireld - Vertonghen - Boilesen De Jong Lodeiro - Eriksen Sulejmani - Sigthorsson - Boerrighter Lijkt mij de ideale opstelling, of je moet Lodeiro ruilen met de Jong en Vertongen doorschuiven naar CVM, maar daar hebben we de spelers niet voor. Met deze opstelling kunnen we echt de titel nog wel halen hoor! Volgens mij zijn Sigthorsson en Boerrighter half februari al weer terug, net als Alderweireld en Vd Wiel. Boilessen weet ik zo niet? Prima opstelling! Maar ik zou Van Rhijn snel gaan inpassen, supertalent. Wissel: Serrero (moet een kans krijgen!) |
|
|
|
|
dennis s
|
|
|
ze moeten vertongen gewoon op het middeveld zetten zet maar van rhijn maar inde verdedeging en voorin op de vleugels moeten gewoon spelers komen die net als boerrichter veel voortzetten gaan geven want dan kanje met bully spelen want die is kopsterk en scoort makelijk |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Maduro vind ik helemaal niet verkeerd en is van de zomer misschien transfervrij...daarnaast zou Jan idd een goede zijn...maar goed dan moet hij wel alle aanbiedingen naast zich neer leggen... |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op woensdag 01 februari 2012 - 16:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] De Jong VM ???? Voor de rest is dit exact de opstelling van de Boer....waarom zit er geen verrassing in ? De jong idd op controlerend! gewoon omdat ie simpelweg meer loopvermogen heeft dan onze theo, en ik denk ook wel betere verdedigende kwaliteiten!
Waarom geen verassingen? nou omdat ik het eigenlijk over het algemeen wel met de Boer eens ben en dit gewoon de beste namen van Ajax zijn!
Als je mijn mening opstelling wilt hebben dan is het:
Boerrigter----------------Sigthorsson----------------AANKOOP
-------------Theo/aankoop---------------Eriksen-------------
---------------------------Aankoop-------------------------
Boilesen-------Vertonghen------------Alerweireld-----VD Wiel
----------------------------Cillisen------------------------
voor de aankopen zou ik dan(natuurlijk weet ik ook dat ze niet allemaal financieel haalbaar zijn):
Rechtsbuiten; Narsingh
Linkshalf; twijfel want ik blijf een fan van Theo (maar speelt simpelweg ver onder de grens, en anders zou ik er een leuk talent bij halen nl. Lucas Andersen!
Controlerende; R.Elm (mits die haalbaar is)
+ zou ik Poulsen ophalen van AZ want dat is gewoon een extra wapen voor een klein bedrag |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op woensdag 01 februari 2012 - 23:07 schreef roeliskoel het volgende:[..] Prima opstelling! Maar ik zou Van Rhijn snel gaan inpassen, supertalent. Wissel: Serrero (moet een kans krijgen!) Serrero ? ben er tot nu toe niet echt een fan van! Rits mag er van mij wel weer bijkomen, heeft toch een paar heerlijke wedstrijden gespeeld in de voorbereiding!
Vertonghen op het middenveld lijkt me geen slim idee aangezien Vertonghen de ruimte moet krijgen om in te schuiven! De kans van vRhijn komt echt nog wel! |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Verkoop: Blind, enoh, janssen, ebecilio, koppers, v/d wiel Vertonghen weg-> Chivu halen
Aankoop: Cicinho, Gouweleeuw, Poulsen, Elm, Maduro, Narsingh, Montero en Assaidi of Elia, (Chivu)
Selectie voor kampioenschap, elke blessure kan worden opgevangen met 2e keus. 3e keus een jeugdspeler
DM: Cillessen, Vermeer, Jeugdkeeper
RB: Cicinho, Anita, Ligeon
CV: Alderweireld, Van Rhijn, Denswil
CV: Vertonghen(Chivu), Gouweleeuw, (Ooijer)
LB: Boilesen, Poulsen, jeugdspeler
CVM: R. Elm, Maduro, Anita
CAM: Serero, De Jong , Klaassen
CAM: Eriksen, Lodeiro, Rits
RV: Narsingh, Sulejmani, Ozbiliz
SP: Sigthorsson, Montero, Bulykin
LV: Assaidi(Elia), Boerrigter, Lukoki
23 in de selectie spelers, de rest met jeugd aangevuld
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 februari 2012 door AFC M&M -- |
|
|
|
|
anti010
|
|
|
We kunnen dan wel weer praten over de ideale opstelling, maar die gaat er helaas niet meer komen dit jaar. We moeten het nu doen met "de toppers"die we over hebben. Dan moet dit de opstelling worden: Vermeer Koppers-Blind-Van Rhijn-Anita Enoh Eriksen-Janssen De Jong Bulykin-Lodeiro
Ja ik zie het 2 spitsen maar anders zie ik geen mogelijkheid zeker met ebecilio en ozbiliz achter de hand, kunnen altijd invallen om 3 spitsen systeem te spelen.
Ik zeg voor volgend jaar Narsingh,Yilmaz,Poulsen, Elm en Cicinho halen en al dat halfbakken zooitje eruit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 02 februari 2012 - 01:41 schreef AFCAMylife het volgende:[..] De jong idd op controlerend! gewoon omdat ie simpelweg meer loopvermogen heeft dan onze theo, en ik denk ook wel betere verdedigende kwaliteiten! Waarom geen verassingen? nou omdat ik het eigenlijk over het algemeen wel met de Boer eens ben en dit gewoon de beste namen van Ajax zijn! Als je mijn mening opstelling wilt hebben dan is het: Boerrigter----------------Sigthorsson----------------AANKOOP -------------Theo/aankoop---------------Eriksen------------- ---------------------------Aankoop------------------------- Boilesen-------Vertonghen------------Alerweireld-----VD Wiel ----------------------------Cillisen------------------------ voor de aankopen zou ik dan(natuurlijk weet ik ook dat ze niet allemaal financieel haalbaar zijn): Rechtsbuiten; Narsingh Linkshalf; twijfel want ik blijf een fan van Theo (maar speelt simpelweg ver onder de grens, en anders zou ik er een leuk talent bij halen nl. Lucas Andersen! Controlerende; R.Elm (mits die haalbaar is) + zou ik Poulsen ophalen van AZ want dat is gewoon een extra wapen voor een klein bedrag Waarom zeg je de Jong controlerend i.p.v. Theo, die speelt namelijk helemaal niet controlerend. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Lees maar eens terug....daar is Jood mee begonnen daarna Cyprioot, AFCAMylife en AFCA MARCO...had er al op gereageerd maar goed.... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 01 februari 2012 - 23:07 schreef roeliskoel het volgende:[..] Prima opstelling! Maar ik zou Van Rhijn snel gaan inpassen, supertalent. Wissel: Serrero (moet een kans krijgen!) De Jong staat er in is een subtopper hoort niet in Ajax. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 01 februari 2012 - 23:08 schreef dennis s het volgende:ze moeten vertongen gewoon op het middeveld zetten zet maar van rhijn maar inde verdedeging en voorin op de vleugels moeten gewoon spelers komen die net als boerrichter veel voortzetten gaan geven want dan kanje met bully spelen want die is kopsterk en scoort makelijk Top zou ik zeker proberen !!!!een beetje karakter op het middenveld. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op donderdag 02 februari 2012 - 13:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Lees maar eens terug....daar is Jood mee begonnen daarna Cyprioot, AFCAMylife en AFCA MARCO...had er al op gereageerd maar goed.... Daar is theo voor gehaald! toen met het middenveld nog:
De Jong----------Eriksen
----------Theo---------- |
|
|
|
|
teriele
|
|
|
quote:Op donderdag 02 februari 2012 - 14:46 schreef AFCAMylife het volgende:[..] Daar is theo voor gehaald! toen met het middenveld nog: De Jong----------Eriksen ----------Theo---------- zucht hadden we de zeeuw nog maar... |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote: de Zeeuw was ook niet altijd even goed.. maar idd had em er graag bij gehad! |
|
|
|
|
teriele
|
|
|
quote: Maar ik denk dat hij het ongetwijfeld beter zal doen als Janssen. Maarja die komt toch niet meer terug.. |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
------------Cillessen-------------- vd wiel--verthongen---Alderweireld----boilessen
--sneijder--De jong--eriksen
Sulemanji----Sigi-----Boerrigter
Narsingh,assadi,gouweleeuw,(Heerenveen) Toornstra(ado) Boularouch?(vfb stuggart)
dit zijn de spelers wie we op het ''verlanglijst'' moeten hebben staan. |
|
|
|
|
bollebeer
|
|
|
4-2 mwahaha,zoek een andere trainer, |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
quote: Zoek jij even een ander forum |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Alleen de naam: VARKENOORD, zegt al dat je jezelf voor altijd moet gaan schamen.....doeiiiiiii!
:) |
|
|
|
|
AFCAKAMPEN
|
|
|
Nu ivm blessures
Vermeer Ligeon-v Rhijn-Vertongen-Boilesen ( Koppers ) Anita Eriksen-Janssen Lodeiro-Bulykin-Aisatti
Ebecilio de jong blind ozbiliz nooit meer op stellen schande voor het ajax shirt |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
We moeten af van twee aanvallende middenvelders. Wij hebben de klasse daar niet voor om zo overheersend te spelen. De Boer spiegelt zich aan Barca maar daar lopen Iniesta, Xavi, Busqets en Fabregas te ballen. Dus zolang we met twee "nummers 10" blijven spelen blijft ons middenveld zwak en zal onze verdediging te veel onder druk komen te staan. Helaas hebben wij geen controleur die kan voetballen zoals een Wouters, davids, Bommel en zelfs strootman. Anita en Enoh kunnen er beide geen ruk van. Stel Mats Rits maar op. Vertonghen ernaast en Eriksen echt op 10. Dan Kunnen Van Rhijn en Alderweireld centraal staan. Met daarachter Ooijer en Denswil.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 februari 2012 door Brandje -- |
|
|
|