|
|
Hummel10
|
|
|
-------Cillessen-------- Vd Wiel-Toby-van Rhijn-Boilissen -----------Jan-------------- -----Lodeiro---Erikssen--- Sorrero--El Ham-----Boerrichter |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
Cillessen
v/d wiel van rhijn. Verthongen boillesne
de jong. hleb
eriksen sulimani. boerrighter
sightorson
Hleb is transfer vrij en kan naar mijn weten nog aangetrokken worden omdat hij geen contract heeft. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 02 februari 2012 - 21:28 schreef swennos het volgende:Cillessen v/d wiel van rhijn. Verthongen boillesne de jong. hleb eriksen sulimani. boerrighter sightorson Hleb is transfer vrij en kan naar mijn weten nog aangetrokken worden omdat hij geen contract heeft. Hleb, wel een bekende naam. Wie is dat ook al weer.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 02 februari 2012 - 13:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Lees maar eens terug....daar is Jood mee begonnen daarna Cyprioot, AFCAMylife en AFCA MARCO...had er al op gereageerd maar goed.... Zal wel wezen dat anderen dat zeggen, het is enkel gewoon niet zo, Janssen speelt op papier naast Erikssen. |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
Bij o.a. Arsenal en barca meervoudig witrussisch voetballer van het jaar |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op donderdag 02 februari 2012 - 20:16 schreef Brandje het volgende:We moeten af van twee aanvallende middenvelders. Wij hebben de klasse daar niet voor om zo overheersend te spelen. De Boer spiegelt zich aan Barca maar daar lopen Iniesta, Xavi, Busqets en Fabregas te ballen. Dus zolang we met twee "nummers 10" blijven spelen blijft ons middenveld zwak en zal onze verdediging te veel onder druk komen te staan. Helaas hebben wij geen controleur die kan voetballen zoals een Wouters, davids, Bommel en zelfs strootman. Anita en Enoh kunnen er beide geen ruk van. Stel Mats Rits maar op. Vertonghen ernaast en Eriksen echt op 10. Dan Kunnen Van Rhijn en Alderweireld centraal staan. Met daarachter Ooijer en Denswil. Het middenveld is niet zwak met twee nummers 10. De verdedigers staan(en lopen) veels te ver naar achteren, waardoor er nooit op een goeie manier druk kan worden gezet door middenveld en aanval. 3-4-3 spelen jammer dat De boer dat niet durft ,behalve als Ajax achterkomt |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 februari 2012 - 10:39 schreef sebas79 het volgende:[..] Het middenveld is niet zwak met twee nummers 10. De verdedigers staan(en lopen) veels te ver naar achteren, waardoor er nooit op een goeie manier druk kan worden gezet door middenveld en aanval. 3-4-3 spelen jammer dat De boer dat niet durft ,behalve als Ajax achterkomt Tuurlijk wel. Eriksen verdedigt nooit mee. Janssen is net zo traag als dikke stront en enoh kan niet voetballen. Dus elke wedstrijd wordt ons middenveld overlopen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 februari 2012 door Brandje -- |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
Dus moet je zorgen dat ze niet zoveel meters moeten maken als nu ,en het veld klein houden. En met zijn allen verdedigen, begint bij de aanval(drukzetten). Dus zoals ik al zei , daarom moet ajax ook met 4 middenvelders spelen . |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 februari 2012 - 11:14 schreef sebas79 het volgende:Dus moet je zorgen dat ze niet zoveel meters moeten maken als nu ,en het veld klein houden. En met zijn allen verdedigen, begint bij de aanval(drukzetten). Dus zoals ik al zei , daarom moet ajax ook met 4 middenvelders spelen . Of 4-3-3 met een voorstopper ;).
Nee even zonder gekheid, in feiten komt het hierop neer (en ik denk dat we aardig op dezelfde lijn zitten),
--------1-------- -2------3-------5- ------------------- --------4--------- ------------------ -6--------------8- --------10-------- ------------------ --7-----------11-- --------9--------- |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 februari 2012 - 11:20 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Of 4-3-3 met een voorstopper ;). Nee even zonder gekheid, in feiten komt het hierop neer (en ik denk dat we aardig op dezelfde lijn zitten), --------1-------- -2------3-------5- ------------------- --------4--------- ------------------ -6--------------8- --------10-------- ------------------ --7-----------11-- --------9--------- Idd , en op die 4 positie een keer een goeie voetballler ,geen balafpakker. En wat ik ook echt niet begrijp is een linksbuiten op rechts en rechts op links. Te dom voor woorden, buitenspelers kunnen niet meer buitenom ,veel te makkelijk te verdedigen, lopen de spitsen in de weg, krijgen geen normale voorzet meer. Volgens mij was/is Sulejmani op links nog beter |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 februari 2012 - 11:14 schreef sebas79 het volgende:Dus moet je zorgen dat ze niet zoveel meters moeten maken als nu ,en het veld klein houden. En met zijn allen verdedigen, begint bij de aanval(drukzetten). Dus zoals ik al zei , daarom moet ajax ook met 4 middenvelders spelen . Eerst zeg je dat twee nummers tien niet teveel is en dan begin je over vier middenvelders????? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 februari 2012 - 11:41 schreef sebas79 het volgende:[..] Idd , en op die 4 positie een keer een goeie voetballler ,geen balafpakker. En wat ik ook echt niet begrijp is een linksbuiten op rechts en rechts op links. Te dom voor woorden, buitenspelers kunnen niet meer buitenom ,veel te makkelijk te verdedigen, lopen de spitsen in de weg, krijgen geen normale voorzet meer. Volgens mij was/is Sulejmani op links nog beter Boerrigter speelt normaal op links en is links |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote: Ja en dan speelt sulemani op rechts. Zondag speelde ajax toch ook met Ebecilio op links en sulejmani op rechts |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 februari 2012 - 11:44 schreef Brandje het volgende:[..] Eerst zeg je dat twee nummers tien niet teveel is en dan begin je over vier middenvelders????? Ja idd , gewoon 4-3-3 met 2 aanvallende middenvelders. En een inschuivende verdediger 3-4-3. Het is echt onzin om 4 verdedigers achterin te hebben, wie speelt er tegen ajax met 4 spitsen. En we hebben nu al bijna net zoveel tegen goals als het hele afgelopen jaar !!!! |
|
|
|
|
Dramawedstrijd
|
|
|
Vermeer VD Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen Anita Eriksen, Janssen Sulejmani, Sigthorsson, Boerrigter
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 februari 2012 door Dramawedstrijd -- |
|
|
|
|
Dramawedstrijd
|
|
|
Zondag zou ik spelen met
Vermeer Anita, Van Rhijn, Denswill, Koppers Janssen Eriksen, Lodeiro Ozbiliz, De Jong, Aissati |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Hart Dani alves pique kompany bale
kolo toure xavi
iniesta
Messi huntelaar cr. Ronaldo
Im dreaming of a...... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Je kan er mensen neer zetten maar het moet ten eerste een eenheid zijn.... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 februari 2012 - 12:16 schreef hippy het volgende:Hart Dani alves pique kompany bale kolo toure xavi iniesta Messi huntelaar cr. Ronaldo Im dreaming of a...... Janssen niet anita naar het middenveld...en vd wiel gaat gewoon spelen....hoop ik....en aissatie....a.u.b.niet....buly in spits |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Ben ik nou mezelf aan het quoten hahahaha oeps |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Vermeer
Vd wiel v rhijn blind koppers
anita de jong
eriksen
Lukoki buly lodeiro
Ik vond blind het centraal niet verkeerd doen, maar linksback is ie te traag..... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 februari 2012 - 11:50 schreef sebas79 het volgende:[..] Ja en dan speelt sulemani op rechts. Zondag speelde ajax toch ook met Ebecilio op links en sulejmani op rechts Dat is bij gebrek aan beter. |
|
|
|
|
luis_suarez 16
|
|
|
vermeer vd wiel alderweireld jan boilesen anita janssen eriksen sulejmani sigi boerichter
deze opstelling is dus met een fitte selectie maar ik zou met 2 controleurs spelen, ik snap dat janssen beter is als aanvallende middevelder maar daar is gewoon geen plek voor als hij op de positie zijn verdegende taak kan uitvoeren+ 10/15 lange ballen kan hij nuttiger worden bij ajax en ik zou echt met een nummer 10 spelen want die hebben we. dus ik zou met deze veldverdeling spelen dus je zou wat veranderingen moeten doen vanwegen blesures
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 februari 2012 door luis_suarez 16 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Vanwege de vele blessures en de schorsing van jan is dit mijn ideale opstelling voor a.s. zondag tegen Utrecht....
Met zo'n jonge defensie met de punt naar voor spelen...zorgen dat het potdicht zit... 3 punten pakken :
**Lodeiro***********************de Jong/60e min.Bulykin************************Ozbiliz**
*******************************************Eriksen**************************************
****************Janssen************************************************Enoh*************
**Koppers************************Blind***********van Rhijn***********************Anita**
****************************************Vermeer***************************************** |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 februari 2012 - 11:01 schreef Brandje het volgende:[..] Tuurlijk wel. Eriksen verdedigt nooit mee. Janssen is net zo traag als dikke stront en enoh kan niet voetballen. Dus elke wedstrijd wordt ons middenveld overlopen Ik denk dat ons middenveld overlopen wordt door het feit dat het 3 verschillende spelers zijn bij balverlies, Janssen loopt achteruit, Erikssen zet druk vooruit en Enoh verdedigt op de man. Daarbij kunnen Eriksen en Enoh geen man overgeven of doen dit in het geval van met name Erikssen vaak op het verkeerde moment.
De Boer wil een bepaald systeem spelen, en het maakt even niet uit welk systeem, maar dan moet je elf speler opstellen die in dat systeem passen.
Ik denk dat de oplossing ligt in het veranderen van systeem naar het klassieke ajax systeem. Kijk bijvoorbeeld eens naar het middenveld van de jaren 90..
*************Van der Sar************** Reiziger******Blind************de Boer ********************Rijkaard********** de Boer************************Seedorf **************Litmanen**************** Finidi************************Overmars *****************Kanu*****************
En nu niet kijken naar de namen die er staan, maar enkel naar de type middenvelders, dat zijn alle drie geen controleurs en ze zijn ook zeker niet hard in de duels, alle drie zijn het voetballende jongens met veel diepgang. Het balangrijkste aan dit middenveld is het feit dat ze allemaal op dezelfde manier verdedigden, ze verdedigden allemaal vooruit en daar zit de grote fout bij het Ajax van nu.
Zet Vertonghen in de Rijkaard rol, Lodeiro op linkshalf in de Seedorf rol, Serrero op rechtshalf in de de Boer rol en zet een linksbenige aanvaller op links en een rechtsbenige op rechts.. Iedereen zet druk vooruit bij balverlies en Vertonghen schuift altijd een plekje door bij balbezit. Hierdoor is of de spits van de tegenstander nooit aanspeelbaar in de punt, of wij hebben een man over op het middenveld..
Terug naar de basis en het simpel houden, nu heb ik het idee dat heel veel spelers teveel individuele opdrachten meekrijgt het veld in terwijl dat helemaal niet nodig is.. En ik weet zeker dan als je op deze manier gaat spelen, dat zelfs Blind en Ebecilio van waarde kunnen zijn binnen deze selectie. Maar maak het aub niet te moeilijk zeg.. Voetbal gaat er toch om het balletje bij de tegenstander in het netje te krijgen?? Niks meer en niks minder. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Interessante uitleg...waarom niet ?..3-4-3...dus zo ongeveer met de beste spelers uit deze selectie wanneer ze allen fit zouden zijn....
*********************Vermeer******************** ***Wiel************Alder**************Boilesen** *********************Vertonghen***************** ******Serero***********************Lodeiro****** ********************Eriksen********************* Sulejmani*********Sightorsson*********Boerrigter |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Eigenlijk een...3-1-3-3 opstelling....pittige rol voor beide lichtgewichten Serero en Lodeiro....niet alleen aan aanvallen denken..het is uit te proberen....alhoewel er nu weinig valt uit te proberen...want we moeten met zoveel blessures iedere week 3 punten pakken.... |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 februari 2012 - 14:00 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat ons middenveld overlopen wordt door het feit dat het 3 verschillende spelers zijn bij balverlies, Janssen loopt achteruit, Erikssen zet druk vooruit en Enoh verdedigt op de man. Daarbij kunnen Eriksen en Enoh geen man overgeven of doen dit in het geval van met name Erikssen vaak op het verkeerde moment. De Boer wil een bepaald systeem spelen, en het maakt even niet uit welk systeem, maar dan moet je elf speler opstellen die in dat systeem passen. Ik denk dat de oplossing ligt in het veranderen van systeem naar het klassieke ajax systeem. Kijk bijvoorbeeld eens naar het middenveld van de jaren 90.. *************Van der Sar************** Reiziger******Blind************de Boer ********************Rijkaard********** de Boer************************ Seedorf************** Litmanen**************** Finidi************************Overmars *****************Kanu***************** En nu niet kijken naar de namen die er staan, maar enkel naar de type middenvelders, dat zijn alle drie geen controleurs en ze zijn ook zeker niet hard in de duels, alle drie zijn het voetballende jongens met veel diepgang. Het balangrijkste aan dit middenveld is het feit dat ze allemaal op dezelfde manier verdedigden, ze verdedigden allemaal vooruit en daar zit de grote fout bij het Ajax van nu. Zet Vertonghen in de Rijkaard rol, Lodeiro op linkshalf in de Seedorf rol, Serrero op rechtshalf in de de Boer rol en zet een linksbenige aanvaller op links en een rechtsbenige op rechts.. Iedereen zet druk vooruit bij balverlies en Vertonghen schuift altijd een plekje door bij balbezit. Hierdoor is of de spits van de tegenstander nooit aanspeelbaar in de punt, of wij hebben een man over op het middenveld.. Terug naar de basis en het simpel houden, nu heb ik het idee dat heel veel spelers teveel individuele opdrachten meekrijgt het veld in terwijl dat helemaal niet nodig is.. En ik weet zeker dan als je op deze manier gaat spelen, dat zelfs Blind en Ebecilio van waarde kunnen zijn binnen deze selectie. Maar maak het aub niet te moeilijk zeg.. Voetbal gaat er toch om het balletje bij de tegenstander in het netje te krijgen?? Niks meer en niks minder. Helemaal mee eens |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 februari 2012 - 14:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:Interessante uitleg...waarom niet ?..3-4-3...dus zo ongeveer met de beste spelers uit deze selectie wanneer ze allen fit zouden zijn.... *********************Vermeer******************** ***Wiel************Alder**************Boilesen** *********************Vertonghen***************** ******Serero***********************Lodeiro****** ********************Eriksen********************* Sulejmani*********Sightorsson*********Boerrigter Sulejmani en Boerrigter omruilen en je bent er, en dit is de echte Ajax 4-3-3 opstelling. Zo is het ooit bedacht en zo is het iedere keer bij de successen uitgevoerd. Ajax wil terug naar de basis?? Nou doe dat dan eens en ga weer spelen zoals het Ajax ooit groot heeft gebracht.. Het belangrijkste is trouwens helemaal niet wie waar staat, maar de opdrachten die men meekrijgt, dat moet eens ophouden en men moet simpel gaan spelen..
En als je vast dit zo gaat spelen met zowel het eerste als de jeugd, moet je ook ophouden met Anita als back gebruiken, of Blind als linksback.. Spelers op de posistie waarin ze zich goed voelen, en waar voel jij je nou beter als in de positie waar je bent opgeleid..
Zo kun je het makkelijkste een voldoende spelen, en als jij je lekker voelt kun je wat extra's brengen zoals het opkomen van een back, het dieper inschuiven van de nr4 positie, het twee stappen verder denken van een 10... Zit je niet goed in die wedstrijd kun je terugvallen op je basis en hoef je er niet uit te springen om een goede wedstrijd te spelen. Iedere speler denkt nu dat ie het elftal helpt als ie opvalt terwijl juist het tegendeel waar is.. Iedere week een andere uitblinker is de grootste verassing bij een tegenstander..
Enig idee hoe belangrijk een Rijkaard was in de carriere van Van Basten?? Of hoe belangrijk een Cocu was voor een Bergkamp bij het NL elftal?? spelers die voetballend nooit opvielen maar altijd een voldoende speelden omdat ze zichzelf konden wegcijferen voor het teambelang, en als die jongens lekker in een wedstrijd zaten deden ze ook nog eens heel belangrijke dingen met de bal.. |
|
|
|
|
John.
|
|
|
vermeer,van der wiel,Vertongen,Alderweireld,boilessen eriksin,de jong,janssen,Boerrigter,Sigthorsson,Sulejmani
degelijk. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 februari 2012 - 16:19 schreef remco k het volgende:[..] Sulejmani en Boerrigter omruilen en je bent er, en dit is de echte Ajax 4-3-3 opstelling. Zo is het ooit bedacht en zo is het iedere keer bij de successen uitgevoerd. Ajax wil terug naar de basis?? Nou doe dat dan eens en ga weer spelen zoals het Ajax ooit groot heeft gebracht.. Het belangrijkste is trouwens helemaal niet wie waar staat, maar de opdrachten die men meekrijgt, dat moet eens ophouden en men moet simpel gaan spelen.. En als je vast dit zo gaat spelen met zowel het eerste als de jeugd, moet je ook ophouden met Anita als back gebruiken, of Blind als linksback.. Spelers op de posistie waarin ze zich goed voelen, en waar voel jij je nou beter als in de positie waar je bent opgeleid.. Zo kun je het makkelijkste een voldoende spelen, en als jij je lekker voelt kun je wat extra's brengen zoals het opkomen van een back, het dieper inschuiven van de nr4 positie, het twee stappen verder denken van een 10... Zit je niet goed in die wedstrijd kun je terugvallen op je basis en hoef je er niet uit te springen om een goede wedstrijd te spelen. Iedere speler denkt nu dat ie het elftal helpt als ie opvalt terwijl juist het tegendeel waar is.. Iedere week een andere uitblinker is de grootste verassing bij een tegenstander.. Enig idee hoe belangrijk een Rijkaard was in de carriere van Van Basten?? Of hoe belangrijk een Cocu was voor een Bergkamp bij het NL elftal?? spelers die voetballend nooit opvielen maar altijd een voldoende speelden omdat ze zichzelf konden wegcijferen voor het teambelang, en als die jongens lekker in een wedstrijd zaten deden ze ook nog eens heel belangrijke dingen met de bal.. Sulejmani is toch rechts en Boerrigter linksbuiten is volgens mij niets verkeerds mee Ik zie een ruit op het middenveld dus volgens mij is het dan een 3-4-3 opstelling. Met de rest van je verhaal ben ik het volledig eens, ook ik zag Rijkaard en later Cocu weliswaar bij het Nederlands Elftal graag voetballen. Beiden zijn van onschatbare waarde geweest zowel voorin als ook achterin. Zulke types missen wij op dit moment! |
|
|
|
|
EUMD
|
|
|
tegen Utrecht:
Vermeer
Anita van Rhijn Blind Koppers
Jansen
De Jong Serero
Lukoki Bulykin Eriksen
Achterhoede zit vrij weinig anders op vrees ik... Daley Blind linksback gaat gewoon niet. Dat hebben we geprobeerd, maar werkt gewoon niet. Jammer maar helaas. Als centrale verdediger komen zijn zwakke punten het minst aan het licht, en kan hij van zijn sterke punt (zijn pass, hij speelt vaak erg zuiver in, juiste snelheid en op goede voet. Let maar eens op!) gebruik maken. Verdedigend is het niet best, maar het kan niet anders. Anita en van Rhijn zijn logische vervangers voor de blessures, en op links moeten we een jonge speler neerzetten. Of dit nu Koppers of Denswil of wie dan ook is... Dat mag Frank bepalen :) Voor de verdediging toch maar Jansen. Als linkshalf brengt hij NOG minder dan voor de verdediging vind ik. En omdat ik Enoh een keiharde werker maar verder een beperkte en ook wel domme voetballer vindt, ga ik toch voor Jansen vlak voor de verdediging. Kan hij ook meteen coachen en de jonkies achterin bijstaan. Ik zie de Jong liever als spits, maar omdat we zoveel mogelijk de druk van de jonge verdediging willen halen hebben we in ieder geval iemand nodig die op het middenveld zijn verdedigende taak opknapt. Daarin verzaakt de Jong zelden. Serero staat erbij omdat we toch wel iets van creativiteit nodig hebben, en hij kan makkelijker een man passeren als Lodeiro. Ik vind dat hij een kans verdiend, zeker met Bulykin (bal vasthouden en evt. kaatsen) en Eriksen (kort 1x raken spel) als dichtsbijzijnde opties voor hem. Voorin Lukoki, eigenlijk omdat Bulykin erin staat. Wellicht dat hij met zijn snelheid nog een man uit kan spelen en Bulykin weet wel raad met voorzetten en kan ook mindere voorzetten nog tot doelpunt promoveren. Links "hangend" Eriksen. Uit nod uiteraard, want ik zie hem het liefst als vrije centrale man. Maar dit kan hij volgens mij ook uitstekend invullen en hij is slim genoeg om Bulykin op de juiste manier te bedienen. Ebecillio is hopeloos uit vorm en moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden.
Edit: even mijn motivatie erbij gezet :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 februari 2012 door EUMD -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 februari 2012 - 16:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Sulejmani is toch rechts en Boerrigter linksbuiten is volgens mij niets verkeerds mee Ik zie een ruit op het middenveld dus volgens mij is het dan een 3-4-3 opstelling. Met de rest van je verhaal ben ik het volledig eens, ook ik zag Rijkaard en later Cocu weliswaar bij het Nederlands Elftal graag voetballen. Beiden zijn van onschatbare waarde geweest zowel voorin als ook achterin. Zulke types missen wij op dit moment! Ik post hoe je in balbezit speelt en dat is geen 3-4-3, dat is 4-3-3 zoals het onder Michels en van Gaal werd gespeeld... Boerrigter is tweebenig en kan dus in mijn ogen beter vanaf rechts spelen dan Sulejmani die stijf links is, het gaat in dit systeem over de bezetting op het veld, en met een linkspoot op links en een rechts poot op rechts is die gewoon stukken beter. Er moeten voorzetten in de 16 komen... Een groot deel van het Ajax spelletje draait om die voorzetten en het combineren op het middenveld. Beiden is niet makkelijk als je verkeerde benen op de flanken hebt.
Overigens zijn deze twee posities van veel minder groot belang dan het middenveld, dat moet gewoon goed staan met de juiste spelers. Gebeurt dat niet gaat Ajax ook niet constant goed voetbal op de mat leggen.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
*************Lodeiro************** Lodeiro******Lodeiro************Lodeiro ********************Lodeiro********** Lodeiro************************Lodeiro **************Lodeiro**************** Lodeiro************************Lodeiro *****************Lodeiro***************** |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 februari 2012 - 21:13 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:*************Lodeiro************** Lodeiro******Lodeiro************Lodeiro ********************Lodeiro********** Lodeiro************************Lodeiro **************Lodeiro**************** Lodeiro************************Lodeiro *****************Lodeiro***************** tering, heeft ie zoveel broers dan? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 februari 2012 - 21:13 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:*************Lodeiro************** Lodeiro******Lodeiro************Lodeiro ********************Lodeiro********** Lodeiro************************Lodeiro **************Lodeiro**************** Lodeiro************************Lodeiro *****************Lodeiro***************** Whahahaha allemaal vriendjes van Suarez.... |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Nou nou, Lodeiro kan ook echt wel voetballen hoor!! Niet alleen maar vriendje van Luis |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Verkoop: Blind, enoh, janssen, ebecilio, koppers, v/d wiel,(Sulejmani) Vertonghen weg-> Chivu halen
Aankoop: Cicinho, Gouweleeuw, Poulsen, Elm, Maduro, Narsingh, Montero en Tadic of Assaidi, (Chivu), (Rosheuvel)
Selectie voor kampioenschap, elke blessure kan worden opgevangen met 2e keus. 3e keus een jeugdspeler
DM: Cillessen, Vermeer, Jeugdkeeper
RB: Cicinho, Anita, Ligeon
CV: Alderweireld, Van Rhijn, Denswil
CV: Vertonghen(Chivu), Gouweleeuw, (Ooijer)
LB: Boilesen, Poulsen, Dijks
CVM: R. Elm, Maduro, Anita
CAM: Serero, De Jong , Klaassen
CAM: Eriksen, Lodeiro, Rits
RV: Narsingh, Sulejmani (Rosheuvel), Ozbiliz
SP: Sigthorsson, Montero, Bulykin
LV: Assaidi(Tadic), Boerrigter, Lukoki |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Stuur de A1 maar de rest van de competitie! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Die spelen tenminste met flair!
Zou mij nix verbazen als die van de meeste ploegen winnen in de ED |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 - 18:50 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Die spelen tenminste met flair! Zou mij nix verbazen als die van de meeste ploegen winnen in de ED Klopt, die hebben tenminste wel de wil en proberen het denk ik. Ze zijn in elk geval beter dan mensen zoals Enoh, ebecilio, vermeer enz..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 - 18:50 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Die spelen tenminste met flair! Zou mij nix verbazen als die van de meeste ploegen winnen in de ED Vergeet het extreem grote verschil in niveau niet, ook niet vergeten dat motiveren tegen Barcelona iets makkelijker is dan uit tegen VVV.. Fysiek spelen ze nu tegen gelijkwaardige tegenstanders, iedere tegenstander in de ED is fysiek een stuk verder dan deze jongens..
Een mooie lichting volgens mij, dat wel maar ze hebben nog even de tijd nodig om te rijpen, ik denk dat een aantal jongens zoals Rits, Dijks, Klaasen Fisher en de Sa wel steeds nadrukkelijker op de deur gaan kloppen en dat maakt het allemaal een stuk leuker.. |
|
|
|
|
Frank V.
|
|
|
-------Cilessen/Vermeer--------- Greg----Andre(dit seizoen nog) Toby-----Nicolaj Jan Christian---------Theo Miralem-----Dmitri---------Derk(zsm)
zo worden wij kampioen jongens, ook dit seizoen nog!
Ik ben Rood, Ik ben Wit, Ik ben Ajacied!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 februari 2012 door Frank V. -- |
|
|
|
|
dennis s
|
|
|
bully moet echt inde spits blijven maar ook Aisatti maakt echt een goeie indruk vind dat die jongen meer moet spelen want blijf erbij dat hij een geweldige voetballer is waar ajax veel aan kan hebben |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Ik zie Siem als een iets mindere uitgave van Jari Litmanen en vind hem het meest waardevol op de 10. Hij is technisch, kan een goal scoren (op zijn tijd...) heeft functionele techniek en vooral karakter en inzet. Alleen net even een stukkie minder dan Jari al had hij natuurlijk wel een beter team en betere spelers om zich heen.
Buly in de spits...
________________Bully_________________
Boerrigter_____________________Lodeiro
________________Siem__________________
_____Eriksen________________Anita_____
Boilesen__________________van der Wiel
_____________Jan & Toby_______________
_______________Cilessen_______________
van Rhijn als standin voor Aldeweireld Ligeon voor van der Wiel Denzwel voor Jan Koppers voor Boilesen Dan hebben we nog Janssen, Serrero, Aisatti en Enoh voor het middenveld. Voorin Lukoki, Ă–zbiliz en nog een paar ;-)
Zo hebben we denk ik kans op een plekje voorronde CL... |
|
|
|