|
|
marius
|
|
|
@MRaiola heel trots, maar kun je uitleg geven over #narsingh naar #ajax ??? @mariusroelofs Nee, dat lees je morgen maar in de media. ;) Blijkbaar iets te ongeduldig.. ;-)
heb je dus ook helemaal niks aan ;) |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Anders huren we Beckham een half jaartje van Galaxy..-.- Ik zie namen langskomen..MY GODx'D hahahahahahahaa |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote: Hoe kom je daar dan weer bij?! |
|
|
|
|
platvoet
|
|
|
el hamdaoui is al definitief staat op nos teletekst |
|
|
|
|
marius
|
|
|
MRaiola Mino Raiola Transfer Narsingh naar Ajax is nog altijd 50/50, mensen!
dat zegt hij nu, mis toch nog kans dat het doorgaat! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: weet niet.. jullie geloven hier alles wat die ajaxboy2 zegt.. is ook allemaal lulkoek |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 18:48 schreef AFCAMylife het volgende:[..] idd haha! vaak ken ik de talenten al van fm en 5 jaar later spelen ze bij een europese topclub! overigens wel een leuk spel! normaal gesproken hou ik helemaal niet van spellen op de computer! ja dat klopt :P viel mij laatst ookal op! misschien Vaclav Kadlec van Sparta Praag een idee, of die van dinamo Zagreb, die braziliaan ;)! heldje! houd niet van spellen, alleen fm kan me in de greep houden, haha |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
ajxboy2 nog steeds onderhandelen in de Arena? Enig kans op overeenkomst? |
|
|
|
|
marius
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 18:49 schreef sandman het volgende:MRaiola Mino Raiola @ @mariusroelofs Nee, dat lees je morgen maar in de media. ;) Blijkbaar iets te ongeduldig.. ;-) hij wil geen info geven over de transfer, of dat er daadwerkelijk wat speelt ik dacht ga gewoon vrage via twitter :) |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 18:45 schreef sandman het volgende:[..] of Heerenveen, of AZ, of Twente, tsja ik weet niet wat die scouts van ajax hele dagen aan het doen zijn, maar ze kunnen beter FM 2012 aanschaffen Even serieus, Everton gebruikt het toch ook? Ik ken vaak talenten daardoor die Ajax zelf (volgens quotes) niet kent? Ik denk dat iemand vast wel een paar tientjes kan missen om die game te gebruiken nietwaar? Al is het op z'n minst een indicatie dat een speler wat kan... |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 18:50 schreef Grasmaaier het volgende:[..] weet niet.. jullie geloven hier alles wat die ajaxboy2 zegt.. is ook allemaal lulkoek haha, iedereen krijgt valse hoop |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 18:50 schreef Grasmaaier het volgende:[..] weet niet.. jullie geloven hier alles wat die ajaxboy2 zegt.. is ook allemaal lulkoek Ik ken die hele gozer niet eens, dus "jullie" mag je veranderen in "sommigen"!
Tuurlijk is het lulkoek! een oom die bij ajax werkt:'). Zelfs Dennis Bergkamp weet denk ik niet eens hoe het staat met de transfer van Narsingh |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: heb je goed! alleen jammer genoeg blijft die niks zeggen! |
|
|
|
|
marius
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 18:50 schreef sandman het volgende:[..] ja dat klopt :P viel mij laatst ookal op! misschien Vaclav Kadlec van Sparta Praag een idee, of die van dinamo Zagreb, die braziliaan ;)! heldje! houd niet van spellen, alleen fm kan me in de greep houden, haha bij fm2012 is eriksen bij mij de 2de beste speler van de wereld geworden na messi :) kon hem kope voor 65 mil met barca xd kan nog mooi worden over paar jaar ;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Hier de twitter van Mino Raiola.. Kun je het zelf volgen en hoef je niet te wachten en hoeven mensen niet steeds zijn tweets te posten.. ;-)
http://twitter.com/#!/MRaiola |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 18:51 schreef The Dude :) het volgende:[..] Even serieus, Everton gebruikt het toch ook? Ik ken vaak talenten daardoor die Ajax zelf (volgens quotes) niet kent? Ik denk dat iemand vast wel een paar tientjes kan missen om die game te gebruiken nietwaar? Al is het op z'n minst een indicatie dat een speler wat kan... meerdere clubs, volgens mij dan ;)! ik wil best mijn spaarvarkentje op de kop zetten voor ons Aller Ajax! moeten ze het wel gebruiken dan.. of ons in huren, nog beter! |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 18:53 schreef marius het volgende:[..] bij fm2012 is eriksen bij mij de 2de beste speler van de wereld geworden na messi :) kon hem kope voor 65 mil met barca xd kan nog mooi worden over paar jaar ;) zullen we gewoon wat screenshotjes sturen naar de website van ajax:P? |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 18:53 schreef sandman het volgende:[..] meerdere clubs, volgens mij dan ;)! ik wil best mijn spaarvarkentje op de kop zetten voor ons Aller Ajax! moeten ze het wel gebruiken dan.. of ons in huren, nog beter! FM scout de spelers ook echt! Zeer goed spel! |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
heb gelezen dat fm van vele echte scouts advies krijgt over de hele grote talenten! |
|
|
|
|
|
|
|
quote: ze hebben toch deals met scouts? ze scouten toch zelf niet? |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: in tegenstelling tot ajax.. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote: Haha klopt, had mezelf ook al verbeterd! |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote: Daar lijkt het idd af en toe wel op :')! |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
denken jullie nou echt dat heerenveen hem nog laat gaan? en waarom iedere keer op t laatste moment proberen een speler te halen?hele winterstop!!!!de gelegenheid gehad....laten ze daar in die toren in de arena maar een onderhandelaar aannemen,dan hebben we nog kans dat we volgend jaar weer tot de top behoren. |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
© Profiel van @KoekPlay sluiten ~
@KoekPlay KoekPlay @MRaiola Las net dat #Narsingh heeft aangegeven zelf erg open te staan voor transfer naar #AJAX, is dit waar? #Latenwehopen 1 minuut geleden via web
MRaiola Mino Raiola @ @KoekPlay Ja. 1 minuut geleden |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: ik bied me vrijwillig aan bij Ajax! who is with me? |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
blind zal wel 2 miljoen hebben geboden.... |
|
|
|
|
hajajo
|
|
|
op zijn twitter staat nu een reaktie op iemand anders ja dat narsingh open staat voor ajax |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
ja alleen voorzitter van heerenveen niet hahahahaha |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 18:58 schreef bahbah het volgende:denken jullie nou echt dat heerenveen hem nog laat gaan? en waarom iedere keer op t laatste moment proberen een speler te halen?hele winterstop!!!!de gelegenheid gehad....laten ze daar in die toren in de arena maar een onderhandelaar aannemen,dan hebben we nog kans dat we volgend jaar weer tot de top behoren. dat begrijp ik nou ook al niet, hele winterstop de tijd, maar net zoals vorig jaar, alles op het laatste moment, en je weet hoe dat afliep ;)
Blind is idd geen goede onderhandelaar |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
6 miljoen ik zeg doennnnnnnnnnnn |
|
|
|
|
RobertvS-96
|
|
|
Het is al een tijdje stil |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: kan ik wel begrijpen, tenzij we Vele miljoentjes neerleggegn |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
info ajax bij heerenveen :wat moet narsingh kosten als we hem nu willen? ehhhhh 6 miljoen meneer blind... reaktie fax:wij bieden 1.2 miljoen,en willen betalen in 12 maandelijkse termijnen. |
|
|
|
|
platvoet
|
|
|
huur een speler haal spelers transfervrij genoeg als je op transfermarkt.de kijkt in et buitenland |
|
|
|
|
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 19:01 schreef platvoet het volgende:huur een speler haal spelers transfervrij genoeg als je op transfermarkt.de kijkt in et buitenland suggestie? |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 19:01 schreef platvoet het volgende:huur een speler haal spelers transfervrij genoeg als je op transfermarkt.de kijkt in et buitenland idd volgens mij zijn er nog steeds een hoop spelers beschikbaar die je een halfjaartje kunt huren! |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
platvoet
|
|
|
6 miljoen bieden gaan tot 7 |
|
|
|
|
|
|
|
quote: FM staat niet aan...:P |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
lekker blijven zitten op de suarez miljoenen k*tbestuur...heb al duizend opstellingen voorbij zien komen,maar met geeneen worden we met deze spelersgroep nog kampioen. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
een club als ajax al sinds hunter zonder echte spits.....het kan verkeren....... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 18:50 schreef Grasmaaier het volgende:[..] weet niet.. jullie geloven hier alles wat die ajaxboy2 zegt.. is ook allemaal lulkoek Hoe weet jij dat nou??? |
|
|
|
|
|
|
|
Ik haalde Gabriel Silva trouwens als LB van Palmeiras (inmiddels speelt ie in Italië bij een klein clubje), werd net zo goed als Greg (weet niet of dat echt goed is, maar wel in t spel) |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: haha, mijne wel! free to pick ^^ |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 19:04 schreef The Dude :) het volgende:Ik haalde Gabriel Silva trouwens als LB van Palmeiras (inmiddels speelt ie in Italië bij een klein clubje), werd net zo goed als Greg (weet niet of dat echt goed is, maar wel in t spel) ik zal even kijken! hij staat bij aan! ik stuur meteen een faxje naar A'dam, misschien let er daar wel iemand op |
|
|
|
|
Rikkert
|
|
|
al weer nieuws uit het thuisfrond ??? meer bekend over narsingh ajaxboy2 |
|
|
|