|
|
bahbah
|
|
|
denk je nou echt dat blind een centimeter wil zakken van die geldstapel? |
|
|
|
|
platvoet
|
|
|
alle cijfers die in fifa manager staan of in fifa zijn fictief.. |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: ja het is de echte ;) geloof het met een gerust hart! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: ja en genoeg leuke antwoorden |
|
|
|
|
midway
|
|
|
altijd weer op het laatste moment en nu
ajax boy2 heeft tot nu toe gelijk maar wat ik net heb begrepen" gaat het weer de verkeerde kant op". de vraagprijs en het geboden bedrag van ajax is volgens zeggen niet het onderhandelen waard |
|
|
|
|
marius
|
|
|
anders gaat er echt een connerflag zen reet in ;) |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: daarom doen wij ook Football Manager ^^ |
|
|
|
|
platvoet
|
|
|
Narsingh toch open voor transfer' Door SamVR, 31 januari 2012 18:41, 2809 keer bekeken, Bron: AD/Twitter/Frisian Pride |Wed 50 euro gratis op wedstrijden GERUCHTENSTROOM - Het AD meldt dinsdagavond dat de transfer van Luciano Narsingh naar Ajax wellicht toch doorgang gaat vinden. Volgens de krant gonst het door het hele land van de geruchten en is Danny Blind niet te bereiken omdat hij nog bezig is om een versterking binnen te halen voor Ajax.
Enkele geruchten die de krant aanhaalt gaan om vermeende signalisatie van Blind in het Gelredome (waar Narsingh vanavond tegen Vitesse speelt in de beker), dat Narsingh zijn Ja-woord aan Ajax zou hebben gegeven en dat Ajax bereid is om 6 miljoen euro op tafel te leggen.
De krant kan geen van deze geruchten bevestigen of ontkrachten omdat Danny Blind niet te bereiken is. |
|
|
|
|
Rikkert
|
|
|
ajaxboy2 reactie please meer nieuws ???? |
|
|
|
|
RobertvS-96
|
|
|
volgens mij zei die ajaxboy2 een tijdje geleden dat wij allemaal stil waren dat er over 2 uur gemeld zou zijn dat narsingh kwam, volgens mij is die 2 uur al voorbij. |
|
|
|
|
RobertvS-96
|
|
|
tic-tac tic-tac de klok tikt langzaam verder... |
|
|
|
|
platvoet
|
|
|
quote: alle voetbal spellen word gebruik gemaakt van fictieve cijfers |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hij heeft 1000 volgers en 891 tweets. Hoe het er allemaal uitziet op die pagina, ziet er wel betrouwbaar uit. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 19:07 schreef RobertvS-96 het volgende:volgens mij zei die ajaxboy2 een tijdje geleden dat wij allemaal stil waren dat er over 2 uur gemeld zou zijn dat narsingh kwam, volgens mij is die 2 uur al voorbij. Ach geloof er niks van wat die flapdrol allemaal verteld! |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
hij heeft wel veel tijd om te twitteren he die ravioala |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: snap ik! maar toch klopt het nog wel erg vaak! |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote: Zoals ie zelf zegt kan die multitasken:p |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Was ook een tweet naar hem toe.. ;-)
Voetbaltijd @MRaiola Is dit wel je echte Twitter? Je bent er zo druk mee terwijl je #Narsingh naar amsterdam moet halen! 14 minuten geleden als antwoord op ↑
@MRaiola Mino Raiola @Voetbaltijd Haha, ken je Guido Weijers? Mannen kunnen Multitasken. |
|
|
|
|
Dramawedstrijd
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 19:09 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Hij heeft 1000 volgers en 891 tweets. Hoe het er allemaal uitziet op die pagina, ziet er wel betrouwbaar uit. Ik vind 1000 volgers voor de zaakwaarnemer van Balotelli weinig (; |
|
|
|
|
RobertvS-96
|
|
|
die vraag op de twitter van hem of het nog kan dat narsingh gaat staat nu op AD.nl haha |
|
|
|
|
Danielson 1448
|
|
|
Laatste nieuws van Narsingh ajaxboy2 heeft geen oom wel een tante was een pot. |
|
|
|
|
hajajo
|
|
|
spellers makelaar lijkt me ook wel wat lekker geld verdienen aan iemand anders kwaliteiten |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: klopt, die lui cashen flink, vooral omdat een redelijk hoogpercentage in hun eigen zak beland |
|
|
|
|
hajajo
|
|
|
Ik kan niet zeggen of Narsingh vandaag speelt! Ron Jans wou het nog niet bekend (laten) maken! |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
ene grote nepzooi die transfer met narsingh..die laten ze echt niet gaan,net als met dost toen.had je die gekocht stond je nu bovenaan blijkt wel weer....geen voetbalgogme bij die blind....wil voor eerste divisie prijzen spelers kopen. |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
MRaiola Mino Raiola Ik kan niet zeggen of Narsingh vandaag speelt! Ron Jans wou het nog niet bekend (laten) maken! 1 minuut geleden |
|
|
|
|
RobertvS-96
|
|
|
Nog 4 uur en driekwartier, het lijkt me nog al weinig om nog contract onderhandelingen te doen, aanbod accepteren, medische keuring, tekenen.. het is een hoop gedoe.
Zie ook nog nergens dat Ajax een bod heeft gedaan....... |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote: Idd, wat een topbaan heb je dan! |
|
|
|
|
platvoet
|
|
|
ajaxboy2 ik heb je tante gespot met je oom in et centrum van amsterdam:P |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 18:31 schreef ktotheb het volgende:[..] Tja als je zo gaat redeneren hoef je nooit meer iemand te kopen. Jij zegt in je vorige post dat Narsingh niet nodig is, omdat we tegen Feyenooit veel balbezit hadden, maar weinig creerden. Het enige wat ik zei is dat je in die situatie juist wel een speler als Narsingh nodig hebt. Kijk maar hoeveel verschil Boerigter kan maken in ons elftal, als Narsingh hetzelfde kan doen op rechts denk ik dat hij wel degelijk een verschil kan maken. Bovendien is een buitenspeler niet een speler die bediend moet worden, maar een speler die de spits juist aan het werk moet zetten. Hij is de koning van de assist in de eredivisie tot nu toe, dus hij GAAT bedienen, niet andersom. Ook denk ik dat als je de laatste wedstrijden goed naar Ajax hebt gekeken, je gezien moet hebben dat een rechtsbuiten ook wel degelijk belangrijk kan zijn voor de kwetsbaarheid achterin. Vooral tegen AZ viel dit op. Mickey is echt de meest luie speler die ik ooit gezien heb en je zag dus ook constant die Poulsen van AZ mee op komen. Daar kwam erg veel gevaar vandaan. Als Narsingh dus EN veel assists kan afleveren EN meer verdedigend werk op kan knappen dan Mickey, denk ik wel degelijk dat hij een verschil kan maken bij Ajax. Ik ben het trouwens wel met je eens dat een extra verdediger misschien nog beter was geweest, maar dit is een topic over deze specifieke speler. oke, ik weet niet of hij zelfde kan brengen zoals boerrichter in het begin heeft gedaan. maar om nu te zeggen dat dit de oplossing is, dat vind ik te ver gezocht. overigens moet narsigh ook worden bediend, of denkt je dat narsigh kan toveren. dus volgens jou ziet de wedstrijd er zo uit? eerst had vermeer de bal en zonder dat hij een lange bal geeft of een andere speler de bal raakt. heeft narsigh de bal en hij geeft de bal op siem en hij schiet of kopt de bal binnen. nou dat laatste zie ik wel gebeuren maar dat eerste natuurlijk niet. iemand moet narsigh wegsturen en volgens mij hebben wij wel de spelers er voor die dat kunnen, alleen is mijn vraag waarom gebeurt dat dan niet. hoe simpel kan voetbal zijn. de buitenspeler haalt de achterlijn en geeft voor op de spits en die kopt binnen. narsigh is een goeie speler die dat wel kan maar dan moet hij wel worden bediend om een voorzet te kunnen leveren. |
|
|
|
|
marius
|
|
|
Ik kan niet zeggen of Narsingh vandaag speelt! Ron Jans wou het nog niet bekend (laten) maken! |
|
|
|
|
RobertvS-96
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 19:13 schreef hajajo het volgende:Ik kan niet zeggen of Narsingh vandaag speelt! Ron Jans wou het nog niet bekend (laten) maken! haha, dat was mijn vraag naar hem :D |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: ik ga misschien opleiding Sport Management & Ondernemen doen in Amsterdam, kan ik ook zaakwaarnemer worden. |
|
|
|
|
Mike777
|
|
|
Ik kan niet zeggen of Narsingh vandaag speelt! Ron Jans wou het nog niet bekend (laten) maken! zegt raiola op twitter... die speelt dus niet anders is het geen nieuws... Ha Ha |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 19:13 schreef RobertvS-96 het volgende:Nog 4 uur en driekwartier, het lijkt me nog al weinig om nog contract onderhandelingen te doen, aanbod accepteren, medische keuring, tekenen.. het is een hoop gedoe. Zie ook nog nergens dat Ajax een bod heeft gedaan....... inderdaad, ik zie het ook nog niet gebeuren |
|
|
|
|
Dwise
|
|
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
quote: Dat is niet helemaal correct. Zij hebben wel zelf een compleet systeem bedacht om alle capaciteiten van een speler mee te wegen in een uiteindelijk oordeel. Er zijn behoorlijk veel variabelen die daarvoor worden gebruikt. Nee, clubs hebben niet hetzelfde systeem. Maar clubs kijken wel naar dezelfde aspecten en de scoutingrapporten worden vertaald naar dat systeem. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
sightorsson komt echt niet meer terug op niveau....boerrigter lang eruit....en honderd spitsen te huur voor een half jaar maar nee hoor.......we kloten zo verder zonder spits.....en dan verwachten dat we kampioen worden....tsssss |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
NEP ACCOUNT VAN DIE RAIOLA.. NARSINGH NIET! naar AJAX |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: nou dat was het dus. tabeeee |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote: ja logisch toch?die lullos daar in de arena blijven lekker op de zak geld zitten hoor....kunnen ze t tekort nu mee aan gaan vullen door t mislopen van de cl volgend seizoen. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 19:14 schreef Grasmaaier het volgende:[..] ik ga misschien opleiding Sport Management & Ondernemen doen in Amsterdam, kan ik ook zaakwaarnemer worden. Dan mogen we jou over een aantal jaren ook uitkotsen :-) |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
en maar dokken voor die seizoenskaarten jongens |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Gewoon afwachten, mensen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
baasvdb Bas van den bergh @MRaiola Mocht Narsingh basis staan,vertrekt die niet naar Ajax? 2 minuten geleden als antwoord op ↑
@MRaiola Mino Raiola @baasvdb Hoeft niet per sé, maar maakt de kans wel wat kleiner. |
|
|
|
|
Danielson 1448
|
|
|
Ron Jans stelt Narsingh niet op, wel oom van ajaxboy2. |
|
|
|
|
midway
|
|
|
Narsigh ole ole ole . narsighe narsigh wie kent hem niet tis ja ja over uurtjes een echte ...... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 18:45 schreef sandman het volgende:[..] of Heerenveen, of AZ, of Twente, tsja ik weet niet wat die scouts van ajax hele dagen aan het doen zijn, maar ze kunnen beter FM 2012 aanschaffen geld dat ook niet voor frank de boer? betere team tactiek, buiten spelers die naar binnen gaan heeft niet gewerkt. buitenspelers die geen voorzet kunnen geven heeft ook geen zin. zelfde geld voor spelers die de bal niet om hoog krijgen, die moet je geen corners en vrije trappen laten nemen. |
|
|
|